Huvittavaa kun läskit naiset huutaa kurkku suorana pitkin internettiä "kehopositiivisuudesta" ja kuinka naisten ulkonäköä ei saisi arvioida lihavuuden perusteella vaan sisin ratkaisee. Ja kuinka miehet on pinnallisia sikoja kun läskit naiset eivät menesty treffipalstoilla ja Tinderissä. Entäpä ne hintelät nörttimäisen rungon omaavat miehet? Heitä saa sitten vissiin haukkua miten lystää koska he eivät saa samanlaisia itkupotkuraivareita kuin läskit naiset. Pitäisikö meidän hintelien ätminörttien aloittaa samanlainen parkuminen ja kehopositiivisuuskampanjointi, saisikohan sekin samanlaista huomiota kuin tämä läskien naisten metelöintikin?
Missä hintelien nörttien bodypositive-kampanjat?
60
82
Vastaukset
- Jokolähdetään
Ei minusta kukaan ole kieltänyt hintelien miesten kehopositiivisuusmielenilmausta?
Kyllä minusta mieskin voi vaatia oikeuksia! 😀💪
Vois perustaa jonkinlaisen miesoikeusjärjestön joka puhuisi eräänlaisen ”malenismin” puolesta. Vastakkainen tasa-arvo ajattelu, kuin feminismi ja kuitenkin arvostamalla naisien oikeuksia tasavertaisuuteen.
Siinä ois munaa oikeesti. 😊👌- wanhaämmä
Toihan on feminismiä.
Mä liityn heti teidän järjestöön :D - Wämmämukaan
wanhaämmä kirjoitti:
Toihan on feminismiä.
Mä liityn heti teidän järjestöön :DEikä muuten olis!
Mä ajaisin miesten vapautta omaan seksuaalisuuteen. Toksista maskuliinisuutta ajaisin pois. Vanhemmuusasioita tasa-arvoistaisin. Miesten terveydenhoitoa parantaisin. Ja sit nää tämän aloituksen kaltaiset asiat nostaisin esiin.
Sä tympääntyisit kuollakses.
Mutta voisit puhua naisvihaa vastaan ja vetää äijäjumppaa! 😃 - wanhaämmä
Wämmämukaan kirjoitti:
Eikä muuten olis!
Mä ajaisin miesten vapautta omaan seksuaalisuuteen. Toksista maskuliinisuutta ajaisin pois. Vanhemmuusasioita tasa-arvoistaisin. Miesten terveydenhoitoa parantaisin. Ja sit nää tämän aloituksen kaltaiset asiat nostaisin esiin.
Sä tympääntyisit kuollakses.
Mutta voisit puhua naisvihaa vastaan ja vetää äijäjumppaa! 😃Mä kannatan kovasti miesten vapautta omaan seksuaalisuuteensa, samoin kuin naistenkin vapautta omaansa. Mustakin olisi hienoa, jos isä jäisi vanhempainlomalle, veisi neuvolaan ja jäisi töistä pois lapsen sairastuttua. Kannatan!
Hmm.. mulla on vähän sellainen vainu, että miehisillä aloilla olisi keskimmäärin parempi työterveyshuolto kuin naisvaltaisilla aloilla. Vai mitä mahdat tarkoittaa? - wanhaämmä
wanhaämmä kirjoitti:
Mä kannatan kovasti miesten vapautta omaan seksuaalisuuteensa, samoin kuin naistenkin vapautta omaansa. Mustakin olisi hienoa, jos isä jäisi vanhempainlomalle, veisi neuvolaan ja jäisi töistä pois lapsen sairastuttua. Kannatan!
Hmm.. mulla on vähän sellainen vainu, että miehisillä aloilla olisi keskimmäärin parempi työterveyshuolto kuin naisvaltaisilla aloilla. Vai mitä mahdat tarkoittaa?Nimikkeet vähän hakusessa. Vanhempainloma, hoitovapaa on sitten sen jälkeen vai..? Aika harva mies on lasten ensimmäistä kolmea vuotta niiden kanssa kotona, kun rouva painaa uraa.
- AsianVierestä
Onhan hintelät kukkakepit päässeet motivaatiovideoihin mutta tällainen kaveri saa eniten naisten klikkauksia. Turha valittaa ettei tuollaiseen kuntoon pääsisi, salille siitä plösöt. Kolmen vuoden kuluttua näytätte jo tuolta mutta riittääkö motivaatio?
https://www.youtube.com/watch?v=cKIzoHO-fOY- retyurotewru
Eihän bodypositiivisuus naisillakaan tarkoita että "ennen olin vastenmielinen läski ja nyt olen hoikka hottis", vaan että "olen läski ja hottis".
Tässä mainitut motivaatiotapaukset ovat nimenomaan niitä "ennen olin vastenmielinen kukkakeppi ja nyt olen lihaksikas hottis" -tapauksia, jotka ovat omiaan vain alleviivaamaan sitä, että sellaista asiaa kun "miesten bodypositiivisuus" ei olekaan. - hienoahienoa
Onhan läskit tonnikeijut päässeet motivaatiovideoihin mutta tällainen tosinainen saa eniten miesten klikkauksia. Turha valittaa ettei tuollaiseen kuntoon pääsisi, salille siitä plösöt. Kolmen vuoden kuluttua näytätte jo tuolta mutta riittääkö motivaatio?
https://www.youtube.com/watch?v=KemNk7GDB8c - 12121212121212
Kaiken lisäksi esimerkit ovat poikkeuksetta geneettisesti komeita miehiä.
On suuri joukko miehiä jotka eivät hyötyisi treenaamisesta juuri ollenkaan, mitä tulee naisten saamiseen. - pyh
12121212121212 kirjoitti:
Kaiken lisäksi esimerkit ovat poikkeuksetta geneettisesti komeita miehiä.
On suuri joukko miehiä jotka eivät hyötyisi treenaamisesta juuri ollenkaan, mitä tulee naisten saamiseen.Tuo on vain teidän laihaläskien tekosyy omalle laiskuudellenne.
- h567jh67
pyh kirjoitti:
Tuo on vain teidän laihaläskien tekosyy omalle laiskuudellenne.
Kuinka niin, naisethan kovaan ääneen julistavat kuinka miehen ulkonäöllä ei ole paljoakaan väliä, vaan sillä luonteella. Jos tämä pitäisi paikkansa, niin eihän salilla käynti muuttaisi mitään koska luonteen vuoksihan mies kelpuutetaan, ja jos luonne on huono niin salilla käynti tuskin auttaa.
- Kakkossmiess
Kolmessa vuodessa tuollaiseen kuntoon ei pääse ilman kiellettyjä aineita.
- retyurotewru
Kaikesta yrittämisestä huolimattakaan lihavien naisten bodypositiivisuus ei ole mitenkään lyönyt läpi, aina löytyy vähintään vastaava määrä ihmisiä joiden mielestä lihavuus ei koskaan ole positiivista. Ei tarvitse katsoa tätä palstaa pidemmälle sen todetakseen.
Ätmit voivat rauhassa aloittaa vaikka minkälaisen kampanjoinnin, jos haluavat tehdä itsensä naurunalaiseksi. Sen kampanjan ennuste olisi vielä kehnompi. Ja tässäkään ei tarvi kovin kauas katsoa, iltapäivälehdissä on aina silloin tällöin juttuja joissa joku mies valittaa ettei ole eläessään saanut seksiä. Väistämättä juttu poikii kommentteja (enemmän miehiltä kun naisilta) että oma vika.
Sama lopputulos olisi hintelien miesten bodypositiivisuuskampanjallakin. Ensin pitäisi edes vakuuttaa joku toimittaja siitä, että tämä on todellinen ongelma. Vaarana on, että toimittaja tekeekin ne hintelät miehet jutussaan naurettaviksi. Lihaviin naisiin empaattisesti suhtautuu ehkä 5% ihmisistä. Hinteliin miehiin 0%. Onnea yritykseen.- näen.maailman.toisin
Roskaa! Bodypositiivisuus on lyönyt itsensä ihan hyvin läpi. Sinä et pidä lihavista naisista etkä hintelistä miehistä ja kuvittelet, että kaikki ihmiset ajattelevat noin. Useimmille ihmisille nykykulttuurin ulkonäkökeskeisyys on riesa, josta haluttaisiin päästä eroon.
Koskeehan se kehopositiivisuus myös hinteliä miehiä ja naisia...Kaikkia.
Ihme marmatusta taas ..- retyurotewru
näen.maailman.toisin kirjoitti:
Roskaa! Bodypositiivisuus on lyönyt itsensä ihan hyvin läpi. Sinä et pidä lihavista naisista etkä hintelistä miehistä ja kuvittelet, että kaikki ihmiset ajattelevat noin. Useimmille ihmisille nykykulttuurin ulkonäkökeskeisyys on riesa, josta haluttaisiin päästä eroon.
Älä sekoita mun henkilökohtaisia mielipiteitäni mun käsitykseeni maailmasta. Katso tässä ketjussa ylös: siellä hintelät miehet kelpaavat vain lähtötilanteeksi massan rakentamiselle. Katso tässä ketjussa alas: siellä "Miksi, ette saatanan velttoperseet, mene salille ja pumppaa rautaa".
Bodypositiivisuus tarkoittaa siis tätä:
"Lihavakin nainen on kaunis"
"Hinteläkin mies on komea".
Vielä riittää niitä (jopa enemmistö, sanoisin) jotka sanovat että lihavuus ei koskaan ole OK eikä kaunista, vaikka sitä ajatusta onkin yritetty viljellä. Ja vielä riittää niitä, että hintelyyskään ei koskaan ole OK.
Siksi bodyposiitivisuus ei koskekaan oikestaan ketään, vaikka se kuinka olisi trendi. Erityisesti Suomessa ei ainakaan. Joka ikinen kerta kun jotakuta pyöreää naista (vaikka ei olisi edes hirvittävän lihava) yritetetään ylistää, kommentit (jos sellaiset on sallittu) täyttyvät kommenteista joissa sanotaan että ruma ja lihavahan tuo on.
Hintelistä miehistä ei mitään bodypositiivisuusjuttuja koskaan edes ole, koska hintelien miesten suhteen vallitsee vieläkin suurempi konsensus siitä että se ei ole viehättävää.
- Toimikaa
Hintelien nörttien pitää tehdä se ihan itse. Ei sitä kukaan muu heidän puolestaan tee. Ei lihavien naisten oikeuksiakaan aja muut kuin lihavat naiset.
Tehkää ongelma näkyväksi. Osoittakaa ne rakenteet, jotka sortavat hinteliä nörttejä.- Asento
Oletko nainen? Oletko käynyt armeijan, pakollisena? Lähetetäänkö sinut kuolemaan jos sota alkaa?
- mikälisäys
Asento kirjoitti:
Oletko nainen? Oletko käynyt armeijan, pakollisena? Lähetetäänkö sinut kuolemaan jos sota alkaa?
Mitä hienoa on käydä pakotettuna. Hienompaa jos sinne vapaaehtoisesti menee.
- tämälisäys
Hienointa olisi tasa-arvo ja samat velvollisuudet molemmille sukupuolille.
Ihana hintelä ja vähän nörttikin!!!!!!!!!😃😍😍😘😘
https://youtu.be/S8xRKwrbccg
Noinnikkaan tästä se alkaa...- AsianVierestä
Minä tykkään treenatessa tämmöisestä puolittain homosta musasta silloin kun pussailen hauikseeni tai onanoin peilin edessä. Antaa motivaatiota!
https://www.youtube.com/watch?v=95IQya3Z9Lo - AsianVierestä
Tuohan oli hyvällä asenteella tehty humoristinen pläjäys.
Anteeksi mielikuvista mutta kyllähän se tavallaan "onanointia" treenaaminen on.
Ilman peiliä ei onnistu, sitä kun rakastaa niin paljon sitä omaa kuvaansa:)
No, onhan niillä peileillä hyvätkin puolensa. Voi salaa kurkkia naisten tissejä ja takamuksia, silloin pitää vaan istua ettei kukaan huomaa jos kiihottuu...niin, ei meidän salilla kukaan tuollaista tee...ei siellä kukaan noin pervo ole. AsianVierestä kirjoitti:
Tuohan oli hyvällä asenteella tehty humoristinen pläjäys.
Anteeksi mielikuvista mutta kyllähän se tavallaan "onanointia" treenaaminen on.
Ilman peiliä ei onnistu, sitä kun rakastaa niin paljon sitä omaa kuvaansa:)
No, onhan niillä peileillä hyvätkin puolensa. Voi salaa kurkkia naisten tissejä ja takamuksia, silloin pitää vaan istua ettei kukaan huomaa jos kiihottuu...niin, ei meidän salilla kukaan tuollaista tee...ei siellä kukaan noin pervo ole.Mä oonkin aina miettinyt miksi saleilla on peilejä...tirkistelyyn ja tiirailuun..😮
Miks ne on ihan lähmittyjä ne peilin pinnat, sitä en ymmärrä?🤔
Eikö ne ookkaan siksi, että näkee tekeekö liikkeen oikein ja ryhdin?- säälittävää
Suomalaisilla naisilla on ihmeellinen mies maku. Laiha ruipeloko mies.
säälittävää kirjoitti:
Suomalaisilla naisilla on ihmeellinen mies maku. Laiha ruipeloko mies.
Nyt nahka umpeen, ei oo mitään säälittävää hienossa, komeassa nuoressa miehessä..ruipeloksi nimittäjä sen sijaan on itte säälittävyyden perikuva!!👹
Sinulla on ongelma.
- liha_puhuu
Mitä vitun kitinää. Miksi, ette saatanan velttoperseet, mene salille ja pumppaa rautaa. Niin siitä hintelyydestä pääsee. Luuserit!
- elämän_koulu
elämänkoulu_puhuu
- rewsdfva
Eiköhän nykyään se hintelyys ole aikas yleistä, kun katsoo vaikka vaatteita niin koot ovat pienentyneet ja suurin osa on jotain slim fitiä.
"Lihavia poikia on kaksi kertaa niin paljon kuin tyttöjä"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005410246.html
Tämä on fakta. Kuten on sekin, että lihavia miehiä pidetään normaaleina, toisin kuin lihavia naisia. Tv-ohjelmat ovat pullollaan ylipainoisia miehiä mainoksista lähtien.. Samoin hinteliä miehiä kuten siinä lidlin kesä-grillaus mainoksessa, tai Axe- dödöjen mainoksissa . Ei siis ihme, että nämä kehopositiivisuudesta puhuvat ovat enimmäkseen naisia.- rewsdfva
Wwuwuw kirjoitti:
"Lihavia poikia on kaksi kertaa niin paljon kuin tyttöjä"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005410246.html
Tämä on fakta. Kuten on sekin, että lihavia miehiä pidetään normaaleina, toisin kuin lihavia naisia. Tv-ohjelmat ovat pullollaan ylipainoisia miehiä mainoksista lähtien.. Samoin hinteliä miehiä kuten siinä lidlin kesä-grillaus mainoksessa, tai Axe- dödöjen mainoksissa . Ei siis ihme, että nämä kehopositiivisuudesta puhuvat ovat enimmäkseen naisia.Itse teen henkilökohtaisen päätelmäni katselemalla väkeä ja vertailemalla mm. vaatteiden tarjontaa. Kun katselee ihmisiä niin enemmän tuntuu näkyvän laihoja nuoria miehiä, voihan tietysti olla että lihavat istuvat vain kotona.
Itse en ole ikinä ollut mikään luikku ja tiedän että ennen sai enemmän "miesten" kokoisia vaatteita kuin nykyään. rewsdfva kirjoitti:
Itse teen henkilökohtaisen päätelmäni katselemalla väkeä ja vertailemalla mm. vaatteiden tarjontaa. Kun katselee ihmisiä niin enemmän tuntuu näkyvän laihoja nuoria miehiä, voihan tietysti olla että lihavat istuvat vain kotona.
Itse en ole ikinä ollut mikään luikku ja tiedän että ennen sai enemmän "miesten" kokoisia vaatteita kuin nykyään.Muoti on nyt vaan semmoista...pillihousua
- 12121212121212
Koot eivät todellakaan ole pienentyneet. Miehetkin ovat "isompia" kuin koskaan.
Muoti on vain muuttunut siten että minun ikäiseni ja nuoremmat miehet suosivat istuvampia vaatteita keski-ikäisten suosimien kammottavien säkkien sijaan.
- Pillujen--asiantuntija
Läski naiset haluaa komeita urheilija miehiä eikä samantasoisia lihavia miehiä.
- TotuusKirpaisee
No ei näille naisille kelpaa kuin top-10 laatuluokan mies ja vielä kehtaavat huutaa, ettei naisen ulkonäköä saa arvioida, vaikka tekevät sitä itse miesten suhteen.
- hienoahienoa
Aika jännä, että kaikki mitään mistään tietämättömät henkilöt täällä huutelevat "mene salille!". Itse olen käynyt yli 10v salilla, mutten todellakaan ole mikään bodarin näköinen. Moni ei ehkä ymmärrä, että se kuva mitä media yms. antaa bodareista, keskittyy niihin miehiin, joiden geenit ovat sellaiset, jotka soveltuvat parhaiten kehonrakennukseen. Arskakin on sitä mitä on, koska hänellä on hyvät geenit on käyttänyt horkkaa. Edes huonogeenisempi ei saa Arskan kaltaisia tuloksia, vaikka kuinka piikittelisi ja treenaisi. Huomaa, että monikaan kommentoija ei ole tainnut päivääkään käydä salilla ja siksi ei tiedä, että monikaan salilla käyvä ihminen ei näytä "bodarilta", vaan ihan tavalliselta ihmiseltä. Ihmisillä on erilaisia kehotyyppejä:
https://i.imgur.com/5bAl1UQ.jpg- NatureParempi
Naturena treenaavalle ei yksinkertaisesti kasva yhtä lihaksikasta kroppaa, kuin mitä YouTube videoilla on nähtävillä.
Suurin osa niistä lihaksista on kasvatettu kasvuhormooneilla, jotka lisäävät lihasmassaa jopa useita kiloja kuukaudessa.
Treenaamista tarvitaan silloinkin, eivät lihakset istualtaan kasva, mutta hormonit nopeuttavat lihaksien kasvua.
Naturena lihaksia ei vaan kehity määräänsä enempää ja hormoneilla lihaksia saa enemmän, kuin mitä luonnollisesti koskaan kasvaisi
Hormoneja en ole käyttänyt.
Hormoneilla on monia haitallisia sivuvaikutuksia, joten niitä ei voi suositella.
Sitten on toinen ääripää eli nämä, jotka pumppaavat lihaksiinsa erilaisia öljyjä, kuten Syntho.
Heillä ei ole edes mitään lihaksia, vaan öljyllä turvotettuja lihaksia.
Eivät ole treenaamalla aikaansaatua oikeita lihaksia.
Usein nämä ovat muodottomia ja epäsymmetrisiä ja luonnottoman isoja. - 79i8yueutylsfk
NatureParempi kirjoitti:
Naturena treenaavalle ei yksinkertaisesti kasva yhtä lihaksikasta kroppaa, kuin mitä YouTube videoilla on nähtävillä.
Suurin osa niistä lihaksista on kasvatettu kasvuhormooneilla, jotka lisäävät lihasmassaa jopa useita kiloja kuukaudessa.
Treenaamista tarvitaan silloinkin, eivät lihakset istualtaan kasva, mutta hormonit nopeuttavat lihaksien kasvua.
Naturena lihaksia ei vaan kehity määräänsä enempää ja hormoneilla lihaksia saa enemmän, kuin mitä luonnollisesti koskaan kasvaisi
Hormoneja en ole käyttänyt.
Hormoneilla on monia haitallisia sivuvaikutuksia, joten niitä ei voi suositella.
Sitten on toinen ääripää eli nämä, jotka pumppaavat lihaksiinsa erilaisia öljyjä, kuten Syntho.
Heillä ei ole edes mitään lihaksia, vaan öljyllä turvotettuja lihaksia.
Eivät ole treenaamalla aikaansaatua oikeita lihaksia.
Usein nämä ovat muodottomia ja epäsymmetrisiä ja luonnottoman isoja.Se riippuu aikas paljon henkilöstä ja kehotyypistä, vaikka se on totta että valkoisille miehille suurten lihasten kasvattaminen onkin vaikeampaa.
Kyllä bvarmaan tulee eurooppaankin tuo K & K miehet kompostoiva laki, varmaan sitä jo kulisseissa valmistellan ja sitten kun "pakolaisia" tullut riittäväst K & K -miehet kompostoidaan feministien päätäölksellä ja hallituksen tuella. No joutaahan tästä.
Niinm tässä siitä oli juttua:
https://www.talouselama.fi/uutiset/te/0acb46f0-3fac-34b7-87d0-b09e0936a877?ref=ampparit:10c7- eiolesamaasia
Sinäkin aina pilkkaat miehiä ketkä ovat oikeasti kilttejä ja kunnollisia, se kun ei ole synonyymi ätmille.
Mitä mieltä olette Von Velvetin Ivystä, bodypositiivisuuden puolestapuhujasta? https://www.instagram.com/p/Brj-cFUAWHk/
https://www.instagram.com/p/Bno38i6leWd/- ilmettymazy
Lyhyt tukka, pullea olemus, tatuointeja ja silmälasit. Tuohan on muhkeena-muhkunakin tunnettu mazy :))))))))))))))))))
- 7iyuletuletyl
Ajaa asiaansa paremmin kuin ns. paremman näköiset positiivarit.
ilmettymazy kirjoitti:
Lyhyt tukka, pullea olemus, tatuointeja ja silmälasit. Tuohan on muhkeena-muhkunakin tunnettu mazy :))))))))))))))))))
Öööö, en ole noin muhkea vielä ennen ollutkaa. No kerrankos sitä sitten tilauksesta...sinäkö hommaat mulle sitten uuden isomman vaatekerran ja pizzaa kilokaupalla?😛
Eiköhän tohonkin kokoon päästä parissa vuodessa...- ed_kirvesmies
Luulisi Suomen parhaalla indykuskilla olevan parempaakin tekemistä kuin arvostella naisia jotka ovat sinut oman kroppansa kanssa. Sinuna ensi töikseni laihduttaisin parikymmentä kiloa niin olis ensi toukokuussa edes pieni mahis voittoon...
- tämäonsejuttu
Vastaus tulee tässä:
Koska kaksoisstandartit! Ei ketkään menesty,se on vain silmänlumetta enemmikseen vain tulevat hyväksi käytetyksi.
Ei kai siinä muuta kuin kamppanja pystyyn mutta olkaa varovaisia jos teette sen samalla tavalla kuin edeltäjänne. Saattaa helposti kääntyä miehet vastaan naiset otteluksi jos ette ole tarkkoina.
Itse olen vähän miettinyt, ja toki tätä ajatusta saatte kampanjassa käyttää jos hyväksi näette, että jättäisi koko keho-sanan pois. Minusta se antaa vähän sellaisen itseensäpäin kääntyneen kuvan jossa peilin edessä ja plogeissa todistellaan että olen hyvä näin. Entäpä jos tämän kehon jättäisi olemaan ja lähtisi asiaa viemään muut asiat ensin. Ihan vaan olemalla kohtelias ja huomioida kanssaihmiset tukemalla ja auttamalla heitä. Henkisesti kannustaa, antaa positiivisia singnaaleja ja tarvittaessa rakastaa sekä auttaa jos fyysisesti apua tarvii.
Sitä kautta kun saa positiivisen draivin päälle niin voi miettiä tekeekö keholleen jotakin tai ei; se keho on kuitenkin tässä vain sivulauseessa. Kannattaa tietysti myös fysiikastaan pitää huolta sillä se tukee henkistä hyvinvointia. Helpommin kirjoitettu kuin tehty mutta toivottavasti saitte ajatuksesta kiinni.
Loppupeleissä, Harmaaritarin linkin innoittamana, kun perikunta sirottelee kompostini orapihlaja-aidan juureen ei minulle oikein maistu ajatus että siellä korostetaan miten m184 oli aina niin kehopositiivinen vaikka hänen painonsa oli sentään 85 kg. Jotenkin minua lohduttaisi enemmän jos tietäisin että minut muitettaisiin siitä miten olen auttanut ja tukenut kanssaihmisiä ja tuonut heidän elämäänsä iloa ja lämpöä.- AsianVierestä
Jos mietitään kehoa joka herättäisi jo huomiota menee siihen aikaa noin 10 vuotta. Jos treenaat 5 kertaa viikossa, varaa aikaa 1,5 tuntia suihkuineen yhden kerran osalta.
Jos sitten mietittäisiin sitä miten monta tuntia siihen menisi niin sehän tekee noin 3000 treenituntia ja siihen palaa energiaa 900 000 kcal ja se vastaa suunnilleen samaa mitä söisi jotain 2500 kg sämpylöitä?
Hyvä kroppa on siis monen sämpylän päässä ilman kyseenalaisia apukeinoja. No aloita sitten, onhan noi naisetkin jotka alottaneet omansa ihan vaan yksityishenkilöitä. Ei semmoisen alottaminen esim. jossain Facebookissa paljoa vaadi.
- p950412
Eihän ätmi nyt mitään tee, vaan vaatii että muut tekevät hänen puolestaan kaiken.
- wanhaämmä
p950412 kirjoitti:
Eihän ätmi nyt mitään tee, vaan vaatii että muut tekevät hänen puolestaan kaiken.
Juurikin näin.
- Dark_Fear
Entäs Sasi-kaljujen Bodypositive kampanja?
- faktatkehiin
Koko bodypositiivisuusideologia, niin läskien naisten kuin kaikkien muidenkin tapausten (oli sitten kyseessä hintelöt nörtit tms.) suhteen, on pelkkää hurskastelua ja julkisuuspisteiden kalastelua. Nykyaikana on jonkinlainen meriitti kun julkisesti tekee hyväntekeväisyyttä tai puhuu sorrettujen puolesta. Siksi nykyään on yleistä että puhutaan ihailevaan sävyyn kuinka rohkeita nämä alusvaatekuvissa esiintyvät sotanorsut ovat, vaikka todellisuudessa erityisesti miehet katsovat näitä kuvia oksennuspussin kanssa ja miesporukoissa puhuvat näistä "plusmalleista" paskaa. Miettikääpä asiaa: kuinka paljon läskien naisten vienti tinderissä tai baareissa on lisääntynyt bodypositive-kampanjoinnin myötä? Eipä juurikaan. Ainut mikä on lisääntynyt on tämä julkisuuspisteiden keräily ja oman hyveellisyytensä teennäinen korostaminen.1
- iuytrewq
Ei siinä ole tarkoitus muuttaa meidän miesten tai muidenkaan mielipiteitä vaan omia itsestään. Se nyt on aivan turhaa ajatella että kiusaajat ja pilkkaajat lopettaisivat.
Mutta enpä tiedä millaisisssa miesporukoissa sinäkin sitten pyörit, itse ainakin voin sanoa että suurimman osan mielestä on parempi jos naisella on vähän päälle kuin alle, etenkin jos se sijoittuu oikein.
- DarkDepression
Entäs meidän sasikaljuisten miesten kehopositiivisuus? Aina meistä ajatellaan sitä negatiivista. Ei voi edes baariin mennä!
- HraTroll
Leveät hartiat tahi skrode pikkurilli on punainen vaate kaikkille ha'emiehille.
Tämä ei ole subjektiivinen mielipide, vaan todennettavissa klikkauksella tai parilla.
Tämä on vilpitön varoitukseni teille kaikkille kuntosalia harkitseville. Folks.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251950- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822