Minkätasoinen vartalo sinulla on?

Kaikysyäsaa--

95

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanompahanvaan

Nuo miehet ovat eunukkeja, ei ihme jos ei naista saa

• hörähdin

:´D

• Tasopoliisi

Ei vartalolla ole mitään väliä parisuhteen muodostamisessa. Huumorintaju, luonne se miten kohtelet naista ovat tärkeintä. Tiedän pareja jossa mies on 130kg ja nainen hoikka joten erikokoiset voivat seurustella keskenään.

• eriasia

On aivan eri asia läskistyä parisuhteessa kuin saada parisuhde läskinä. Vaikka lähdöt voi saada silti kun ei nainen enää löydä "kemiaa".

• Vartalo
        eriasia kirjoitti:

On aivan eri asia läskistyä parisuhteessa kuin saada parisuhde läskinä. Vaikka lähdöt voi saada silti kun ei nainen enää löydä "kemiaa".

Vartalo voi olla "ruma" muullakin tavalla kuin läski.

• ne.tärkeimmät

Tiedetään. Status ja resurssit.

• eiolerumia
        Vartalo kirjoitti:

Vartalo voi olla "ruma" muullakin tavalla kuin läski.

Kyll normaalipainoisuus on aina kaunista. Terveydestä kertoo. Ei ole rumia normaalipainoisia vartaloita.

• eiolerumia kirjoitti:

Kyll normaalipainoisuus on aina kaunista. Terveydestä kertoo. Ei ole rumia normaalipainoisia vartaloita.

"Kyll normaalipainoisuus on aina kaunista."

Aha, kerro se niille teinipojille jotka nuoruudessani kiusasivat minua rumaksi, vaikka kroppani oli siihen aikaan jopa tikkulaiha. Valitettavasti se normaalipaino ei ikinä takaa kaunista naamaa!

• eiolerumia
        palstalutka kirjoitti:

"Kyll normaalipainoisuus on aina kaunista."

Aha, kerro se niille teinipojille jotka nuoruudessani kiusasivat minua rumaksi, vaikka kroppani oli siihen aikaan jopa tikkulaiha. Valitettavasti se normaalipaino ei ikinä takaa kaunista naamaa!

Sanoinkin että normaalipainoinen vartalo on aina kaunis. Naama on sitten eri juttu. Eikä tikkulaiha ole kaunis vartalo.

• eiolerumia kirjoitti:

Sanoinkin että normaalipainoinen vartalo on aina kaunis. Naama on sitten eri juttu. Eikä tikkulaiha ole kaunis vartalo.

Jos normaalipainoinen vartalo on "aina" kaunis, niin kyllähän sitten myös "tikkulaiha" vartalo on kaunis (jos nyt tarkoitetaan lähinnä sen muotoa eikä se siis mene alipainon puolelle?)? Vai tarkoitatko enempi että normaalipainoinen "muodokas" (esim. selkeä lantionkaari erotettuna vyötäröstä) vartalo on kaunis? Mulle kehittyi lantio vasta 18-vuotiaana joten siitä syystä olin teininä tosiaan ns. "tikkulaiha" eli tavallaan sellainen "poikamaisen laiha" jolta puutui lantion muodot täysin.

• vartalo1
        eiolerumia kirjoitti:

Normaalipainonen voi olla, mutta siitä huolimatta voi olla vartalo muodostunut rumaksi: länkisääri, lättäperse, huono ryhti, pullohartiat, paksut nilkat, köyry niska, lyhytjalkaisuus verrattuna muuhun kroppaan, iso pallomaha vaikka olisikin normaalipainoinen, jne jne näitä riittää vaikka kuinka....................

• eiolerumia
        palstalutka kirjoitti:

Jos normaalipainoinen vartalo on "aina" kaunis, niin kyllähän sitten myös "tikkulaiha" vartalo on kaunis (jos nyt tarkoitetaan lähinnä sen muotoa eikä se siis mene alipainon puolelle?)? Vai tarkoitatko enempi että normaalipainoinen "muodokas" (esim. selkeä lantionkaari erotettuna vyötäröstä) vartalo on kaunis? Mulle kehittyi lantio vasta 18-vuotiaana joten siitä syystä olin teininä tosiaan ns. "tikkulaiha" eli tavallaan sellainen "poikamaisen laiha" jolta puutui lantion muodot täysin.

Tikkulaiha jo nimityksenä kertoo, että kyseessä on liian laiha vartalo. En puhu muodoista, vaan siitä että on lihaksetkin laihdutettu ja rasvaprosentti 1. Normaalipainoisessa vartalossa rasvaa ja lihasta on sopivassa suhteessa. Normaalipainoinen näyttää terveeltä, vartalon muodoista huolimatta.

• eiolerumia
        vartalo1 kirjoitti:

Normaalipainonen voi olla, mutta siitä huolimatta voi olla vartalo muodostunut rumaksi: länkisääri, lättäperse, huono ryhti, pullohartiat, paksut nilkat, köyry niska, lyhytjalkaisuus verrattuna muuhun kroppaan, iso pallomaha vaikka olisikin normaalipainoinen, jne jne näitä riittää vaikka kuinka....................

Jos nuo on kaikki samassa vartalossa. Yksi tai pari vikaa normaalipainoisessa vartalossa on normi, täydellistä vartaloa harvemmin näkee. En kutsuisi rumaksi vartaloksi muutamia virheitä.

• Rumamikäruma
        eiolerumia kirjoitti:

Jos nuo on kaikki samassa vartalossa. Yksi tai pari vikaa normaalipainoisessa vartalossa on normi, täydellistä vartaloa harvemmin näkee. En kutsuisi rumaksi vartaloksi muutamia virheitä.

Siis normaalipainoinen voi olla ruma, vaikka edellä muuta väität. Kun niitä em. vikoja voi olla enemmän kuin se yksi tai kaksi normaalipainoisessakin vartalossa.

• laiha.ei.kiihota

normaali vartaloisia seksikkäitä naisia mira kasslin jutta urpilainen lola odusoga laura ruohola maarit pousa kaisa liski ja pieni pyöreys sopii monelle naiselle ja pyöreyskin eli l-xxl tytöt on seksikkäitä

• eiolerumia
        Rumamikäruma kirjoitti:

Siis normaalipainoinen voi olla ruma, vaikka edellä muuta väität. Kun niitä em. vikoja voi olla enemmän kuin se yksi tai kaksi normaalipainoisessakin vartalossa.

Eipä silti ole vielä koskaan tullut vastaa rumaa normaalipainoista vartaloa.

• eiolerumia kirjoitti:

Eipä silti ole vielä koskaan tullut vastaa rumaa normaalipainoista vartaloa.

Mitä helkkarin väliä sillä on jos vartalo on normaali/haluttava jos naama on susiruma? Te kun ette suostu tajuamaan tätä että naiset aika usein valitsee naaman mukaan, ei kropan/peniksen. Jos pitää tässä ulkonäöstä puhua.

• 12121212121212
        peppupupu kirjoitti:

Mitä helkkarin väliä sillä on jos vartalo on normaali/haluttava jos naama on susiruma? Te kun ette suostu tajuamaan tätä että naiset aika usein valitsee naaman mukaan, ei kropan/peniksen. Jos pitää tässä ulkonäöstä puhua.

Ja jos kropasta puhutaan, yleensä geneettisen komeuden mukaan.

Se miehiä ärsyttääkin kun naiset harvoin arvostavat sellaisia asioita joita voi muuttaa.

• kaikissahyvää
        peppupupu kirjoitti:

No se auttaa vähän. Jokaisessa on jotain epähaluttavaa ja haluttavaa kuitenkin. Täydellistä kroppaa ja naamaa en ole vielä tavannut.Mut kuvittele jos on päästä varpaisiin vain kauhea...Ei sellaista ole.

• Naisasialooser11
        peppupupu kirjoitti:

Nainen ei valitse yhtään minkään mukaan ellei sitten itse ole oikeasti kaunis ja ikuisesti 19v

• Naisasialooser11
        peppupupu kirjoitti:

Ja tottakai sillä on väliä jos se kroppa on haluttava, ihminen on 90% kroppaa

• kummahomma
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Nainen ei valitse yhtään minkään mukaan ellei sitten itse ole oikeasti kaunis ja ikuisesti 19v

Mitenkä ne valinnat sitten tapahtuu?

• ei-realistinen-kuva

Kuvan naisilla on sikäli kaikilla kaunisteltu vartalo, että yli- ja alipainoisenakin vyötärö-lantio suhde on hyvä. Monilla naisilla vyötärö on oikeassa elämässä lantioon suhteessa liian leveä, jopa liki samaa kokoa kuin lantio, oli painoa paljon tai liian vähän.

• eivertaushyvä

No ei nuo kuvat olleet mitenkään realistisia.

• voitto_rinnanmitalla

Vartalonni on tasokas, eli erittäin tasainen. Rintani ovat AAA kuppien peittämät. Perseeni on tasainen, niinkuin leipälapiolla tasaiseksi lyöty.

• Ei nykyään mikään noista kuvassa olevista...

Vasemmalta neljäs ja viides, naisvartalot lähimpänä sitä mistä lähdetty liikkeelle....ennen sitä kuuluisaa rupsahdusta..😒

Öitä.

• Lähinnä tuota viidettä vasemmalta

• AsianVierestä

Naisista menettelee kyllä tuo toinen nainen oikealtakin. Siihen pitäisi pysähtyä muuten emäntä joutaisi laihdutuskuurille, sitosin vaikka auton vetokoukkuun narulla kiinni, siinäpä juoksisi sitten perässä kaupoille jos muu ei auttaisi.

Oma nainen oli kyllä toinen nainen vasemmalta, sitten ennen lasta mentiin jo lähelle keskivaihtoehtoa ja synnytyksen jälkeen kipuilua kallistua hyvinvoivan puolelle. Aika monella naisella on tuo sama kaari. Eikä se nainen välitä niin paljon kropastaan kun sillä on pieni lapsi ja tietää ettei mies sitä nyt jätä. Muutaman vuoden jälkeen sitä sitten huomaa että hei, mihinkä se nainen on hävinny mihin ihastuin:) Ei sitä kehtoo ääneen sanoa mutta salaa pitää katsoa minkä kokoiset vaatteet sille sopii kun haluaa yllättää ja ostaa jotain. Onhan nuo numerot nyt sitten noussut kun bensan hinta. Se on varmaan 50 % naisista kun ovat ensin 55 -62 kg ja sitten menevät parisuhteeseen...paino nousee 60 -68 kg tasolle...siihen yksi lapsi ja mennään raskauden aikana jo 75 kg ja sen jälkeen paluu siihen 65 -68 kg on jo työlästä.

Meneehän se hieman tukevampikin, ei ainakaan luut kolise vastakkain.
      Itse olen lähinnä tuota keskimmäistä jäbää mutta rotevampi.

• Asiasta

Tuo toinen nainen oikealta on lähes ihanne, terveellä tavalla kurvikas ja lanteikas. Hedelmällisen näköinen, naisellahan pitäisi olla korkeampi rasvaprosentti kuin miehellä jotta kaikki kropassa toimisi optimaalisesti.

• Onneksi on lähes tuollainen. Naama ei kyllä vastaa noiden tasoa, ja siksi sitä saakin olla yksin. :(

• AsianVierestä
        palstalutka kirjoitti:

Onneksi on lähes tuollainen. Naama ei kyllä vastaa noiden tasoa, ja siksi sitä saakin olla yksin. :(

Jospa se johtuukin tuosta hyvästä vartalosta, pelottava vartalo...huiii:)
        Ei uskalla koskettaa.

• sittenkin
        palstalutka kirjoitti:

Onneksi on lähes tuollainen. Naama ei kyllä vastaa noiden tasoa, ja siksi sitä saakin olla yksin. :(

No mutta moni väittää täällä että itsestä huolta pitäminen on tärkeintä, ei naamalla mitään väliä... ne on siis väärässä.Miehet katsoo geneettistä kauneutta.Ei riitä hoikka kroppa.

• Sellainen kuin Lolalla (ehkä ihan hitusen hoikempi).

Mjahas, on tammikuu...

On alettava käynnistelemään kevään markkinointikautta

(naurua)

• oikeintiesin

Susta tuleekin mielikuva pyöreästä justiinasta. :)

• oikeintiesin kirjoitti:

Susta tuleekin mielikuva pyöreästä justiinasta. :)

Olen pehmeä :), tuo kuva on oikeasti mitoiltaan hyvä, realistinen. Mikäs siinä. Ite tykkään itsestäni, mees nyt siitä... :P

• 12121212121212

• kummanvalitset
        misspönttöuuni kirjoitti:

Mitäh? (naurua)

Sinäkö se oot ruvennu mulle tavoitteita asettammaan?

Sanon suoraan, että jos laihuttaapi katovvaa muhevat tissit, mites sitten suu pannaan...

Hahah

Tavoite kesäksi... (tuisk)

Hyvä jos viihdyt kehossasi, mutta eikö olisi kevyempi ja parempi olo silti hoikkana? Ja varmaan terveys on tärkeämpi kuin muhevat tissit...

• kummanvalitset kirjoitti:

Hyvä jos viihdyt kehossasi, mutta eikö olisi kevyempi ja parempi olo silti hoikkana? Ja varmaan terveys on tärkeämpi kuin muhevat tissit...

No siis olen pehmoinen en pullea, ja vähän kyllä pelkään ettei tissit oikeasti lähtisi vaikka vähän laihduttaisinkin, sukurasite.

Kiitos kysymästä, mulla on ihan hyvä olla. Yllättävän sitkeä kuntoinen. Joka päivä yli kuuden kilometrin puolijuoksulenkki ja hauikset on hyvässä kunnossa kans.

uijui jui on tsiinä nyt miun mukava olla kun nuin huolehdittaan, tshhiii... : )

• 12121212121212

Mitäh? (naurua)

Sinäkö se oot ruvennu mulle tavoitteita asettammaan?

Sanon suoraan, että jos laihuttaapi katovvaa muhevat tissit, mites sitten suu pannaan...

Hahah

Tavoite kesäksi... (tuisk)

Tissien ei tarvitsekaan olla isot.

Tekee peräkylän juoppoihin metsureihin isomman vaikutuksen kun paikalliseen juottolaan astuu Hollywood-Shakira Prisma-Shakiran sijaan.

• sama.asia

No siis olen pehmoinen en pullea, ja vähän kyllä pelkään ettei tissit oikeasti lähtisi vaikka vähän laihduttaisinkin, sukurasite.

Kiitos kysymästä, mulla on ihan hyvä olla. Yllättävän sitkeä kuntoinen. Joka päivä yli kuuden kilometrin puolijuoksulenkki ja hauikset on hyvässä kunnossa kans.

uijui jui on tsiinä nyt miun mukava olla kun nuin huolehdittaan, tshhiii... : )

Pehmoinen=pullea=ylipainoinen. Siitä ei nyt pääse mihinkään.

• 12121212121212 kirjoitti:

Tissien ei tarvitsekaan olla isot.

Tekee peräkylän juoppoihin metsureihin isomman vaikutuksen kun paikalliseen juottolaan astuu Hollywood-Shakira Prisma-Shakiran sijaan.

Tshyi vai juopoille sinä minuva tyrkytät.

Kummiskii tykkäät ite, olen niin suloinen..ja halittava :D
        Oikea pieni pehmeä hamsteri... ...

Meillä päin on sanonta ettei isännän pidä joutua emäntää luudalla nurkista ehtimmään...

• sama.asia kirjoitti:

Pehmoinen=pullea=ylipainoinen. Siitä ei nyt pääse mihinkään.

Pehmoinen on pehmoinen. Eli lutunen. : ) niih...

Kyllä siitä voi päästä halittavaksi. Uskallapas vain lähelle...

• 12121212121212

Ja egyptinpuuvillapaitaisen herran omat mitat ovat? : )

Kuulostelen, onko sinusta halittavaksi.

Nehän olivat sinun ja monien muidenkin joidenkin naisten siellä jossain suosikkimitat miehelle. 167cm, hyväkuntoinen, melko lihaksikas, erittäin timmi, luuston osalta siro ja kapeaharteinen.

• 12121212121212

Tshyi vai juopoille sinä minuva tyrkytät.

Kummiskii tykkäät ite, olen niin suloinen..ja halittava :D
        Oikea pieni pehmeä hamsteri... ...

Meillä päin on sanonta ettei isännän pidä joutua emäntää luudalla nurkista ehtimmään...

Niin kuin hyvin tiedät, olen itse asunut peräkylässä lähellä itärajaa. Miesten taso siellä on luokkaa persujuopot.

Nyt löytyi hyvä kuva. Vartalo on samaa tyyppiä, ja kasvonpiirteissäkin on todella paljon samaa.

https://kinobody-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2016/08/iPhone-Photos-150.jpg

Nehän olivat sinun ja monien muidenkin joidenkin naisten siellä jossain suosikkimitat miehelle. 167cm, hyväkuntoinen, melko lihaksikas, erittäin timmi, luuston osalta siro ja kapeaharteinen.

Eli halittava niin kuin arvasinkin : )

Itsehän olen 158 cm.

Niin kuin hyvin tiedät, olen itse asunut peräkylässä lähellä itärajaa. Miesten taso siellä on luokkaa persujuopot.

Nyt löytyi hyvä kuva. Vartalo on samaa tyyppiä, ja kasvonpiirteissäkin on todella paljon samaa.

https://kinobody-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2016/08/iPhone-Photos-150.jpg

No niin.

Eli olet tosi suloinen itsekin : )

Hieno kroppamalli, kiinteät lihakset. Varmasti tyylikäs villakangastakissa ; )

Olitko sä semmosesta paikasta kotoisin, jotenkin menny ohi...no sitten. Sittenhän sä olet vähän niin kuin sukulaissielu, idän ihminen :D

Oletko itse tyytyväinen omassa vartalossa?

• 9323123
        12121212121212 kirjoitti:

Jos olet tuon näköinen niin ei pitäisi olla mitään vaikeuksia löytää naista. Joko seurustelet?

• 9323123 kirjoitti:

Jos olet tuon näköinen niin ei pitäisi olla mitään vaikeuksia löytää naista. Joko seurustelet?

Jos ei vielä, niin kohta : D

• 12121212121212

No niin.

Olitko sä semmosesta paikasta kotoisin, jotenkin menny ohi...no sitten. Sittenhän sä olet vähän niin kuin sukulaissielu, idän ihminen :D

Kroppamalli on huonoin mahdollinen. Lyhyt, kapeat ja alaspäin viettävät hartiat, kapea rintakehä, sirot luut.

Villakangastakki on suosikkini, tietysti pikkutakin lisäksi, koska se luo illuusion V-mallisesta yläkropasta ja leveämmistä hartioista.

Olen kotoisin vähän kauempaa idästä kuin sinä, mutta viihdyn paremmin kaupungissa. Jouduin kuitenkin asumaan maaseudulla parikymppiseksi asti.

"Oletko itse tyytyväinen omassa vartalossa?"

Geneettinen vartalon malli ei ole muutettavissa, joten sitä on turha miettiä. Olen tehnyt minkä voin, loppu on mitä on. Hyväkuntoinen olen ainakin, vaikka cardiopuoli voisi toki olla parempikin.

Kroppamalli on huonoin mahdollinen. Lyhyt, kapeat ja alaspäin viettävät hartiat, kapea rintakehä, sirot luut.

Villakangastakki on suosikkini, tietysti pikkutakin lisäksi, koska se luo illuusion V-mallisesta yläkropasta ja leveämmistä hartioista.

Olen kotoisin vähän kauempaa idästä kuin sinä, mutta viihdyn paremmin kaupungissa. Jouduin kuitenkin asumaan maaseudulla parikymppiseksi asti.

"Oletko itse tyytyväinen omassa vartalossa?"

Geneettinen vartalon malli ei ole muutettavissa, joten sitä on turha miettiä. Olen tehnyt minkä voin, loppu on mitä on. Hyväkuntoinen olen ainakin, vaikka cardiopuoli voisi toki olla parempikin.

Kuule, älä mieti liikoja, mikä miltäkin näyttää. Se tuntuu vaan sinusta itestäs siltä, mitä alussa sanoit.

Katsopas, ja kuuntelepa tarkkaan. Esim. meissä naisissa on paljon sellaisia, joilla ei ole olemassa tiettyä miesihannetyyppiä. Esim. itse olen sellainen. Ihmisen jutut saattavat sulattaa sydämiä ennen kuin ehtii katsomaan edes silmien väriä. Näkee vain sen tyypin persoonan ja hauskuuden ja hullaantuu siitä. Naisissa ON sellaisia.

Ei vastakkaisen sukupuolen tarvitse olla jääkaappipakastin-malli ja korkeus. Jonkun ihmisen hymyn virne voi olla laukaiseva tekijä, silmien pilke tai tapa elehtiä, nauraa, olla ja kohdella toista. Se saattaa saada vaaleanpunaiset sydämet ja ruusut vilkkumaan näkökentässä.

Että tuota... lähdetään siitä, että voit olla aikamoinen saalis. Mietis nyt oikeasti tarkempaan. Mullakaan ei ole tapana puhua lämpimikseni kun jostain vakavalla mielellä sanon.

Ja muutkin miehet: lukekaa, se ihastuminen menee monesti noin.

Olipa muuten kiva, kun kerroit kerrankin myös itsestäsi, kiitos sulle siitä! (hali)

• myöstreenaavaätmi

No niin.

Jos on hintelä ja tota geenityyppiä johon lihas ei tartu, jo tommoisen vartalon saavuttaminen vaatii aivan helvetillistä rääkkiä ja täydellistä ruokavaliota 24/7.

Ja sittenkään ei ole naisten silmissä samalla tasolla kuin joku iskämahainen 185cm sohvaperuna.

Helppo on kompata pikkukakkosta tässä...

• toistoavaan

Kuule, älä mieti liikoja, mikä miltäkin näyttää. Se tuntuu vaan sinusta itestäs siltä, mitä alussa sanoit.

Katsopas, ja kuuntelepa tarkkaan. Esim. meissä naisissa on paljon sellaisia, joilla ei ole olemassa tiettyä miesihannetyyppiä. Esim. itse olen sellainen. Ihmisen jutut saattavat sulattaa sydämiä ennen kuin ehtii katsomaan edes silmien väriä. Näkee vain sen tyypin persoonan ja hauskuuden ja hullaantuu siitä. Naisissa ON sellaisia.

Ei vastakkaisen sukupuolen tarvitse olla jääkaappipakastin-malli ja korkeus. Jonkun ihmisen hymyn virne voi olla laukaiseva tekijä, silmien pilke tai tapa elehtiä, nauraa, olla ja kohdella toista. Se saattaa saada vaaleanpunaiset sydämet ja ruusut vilkkumaan näkökentässä.

Että tuota... lähdetään siitä, että voit olla aikamoinen saalis. Mietis nyt oikeasti tarkempaan. Mullakaan ei ole tapana puhua lämpimikseni kun jostain vakavalla mielellä sanon.

Ja muutkin miehet: lukekaa, se ihastuminen menee monesti noin.

Olipa muuten kiva, kun kerroit kerrankin myös itsestäsi, kiitos sulle siitä! (hali)

"Olipa muuten kiva, kun kerroit kerrankin myös itsestäsi, kiitos sulle siitä! (hali) "

On se nuo jutut maininnut monta kertaa... Ulkonäön, asuinpaikat yms.

• myöstreenaavaätmi kirjoitti:

Jos on hintelä ja tota geenityyppiä johon lihas ei tartu, jo tommoisen vartalon saavuttaminen vaatii aivan helvetillistä rääkkiä ja täydellistä ruokavaliota 24/7.

Ja sittenkään ei ole naisten silmissä samalla tasolla kuin joku iskämahainen 185cm sohvaperuna.

Helppo on kompata pikkukakkosta tässä...

Joo, mutta esim. mulla on pehmeyttä eikä se ole koskaan omaa mieltä painanut enkä ole huomannut, että se olisi ketään haitannut. Pitää lähteä siitä, että näyttää sen persoonansa. Kuka sinä olet ihmisenä, jos sä rakastat ja hellit toista, ja kohtelet kuin aarretta ja elämä on hyvää, niin kuka siinä kieputtaa mittanauhoja? Tämän vuoden teema saisi olla "terve itsetunto". Hymy ja iloisuus tekee niin miehen kuin naisen kasvoista ja olemuksesta kauniit.

Oi voi. Mä haluaisin pitää teille tästä luennon. Ja katsoa kun te kävelette auditoriosta ulos suoraryhtisempinä ja varmempina.

Senkin pusuniekat.

• toistoavaan kirjoitti:

"Olipa muuten kiva, kun kerroit kerrankin myös itsestäsi, kiitos sulle siitä! (hali) "

On se nuo jutut maininnut monta kertaa... Ulkonäön, asuinpaikat yms.

Ei mulle.

• pilalle.mennyt

Joo, mutta esim. mulla on pehmeyttä eikä se ole koskaan omaa mieltä painanut enkä ole huomannut, että se olisi ketään haitannut. Pitää lähteä siitä, että näyttää sen persoonansa. Kuka sinä olet ihmisenä, jos sä rakastat ja hellit toista, ja kohtelet kuin aarretta ja elämä on hyvää, niin kuka siinä kieputtaa mittanauhoja? Tämän vuoden teema saisi olla "terve itsetunto". Hymy ja iloisuus tekee niin miehen kuin naisen kasvoista ja olemuksesta kauniit.

Oi voi. Mä haluaisin pitää teille tästä luennon. Ja katsoa kun te kävelette auditoriosta ulos suoraryhtisempinä ja varmempina.

Senkin pusuniekat.

Noin voi puhua vain ihminen joka näyttää normaalilta. Jos olet oikeasti katseita kääntävän ruma, niin sitä ei mikään hymy pelasta. Ihmiset ei varmaan jää sua toljottamaan...

• pilalle.mennyt kirjoitti:

Noin voi puhua vain ihminen joka näyttää normaalilta. Jos olet oikeasti katseita kääntävän ruma, niin sitä ei mikään hymy pelasta. Ihmiset ei varmaan jää sua toljottamaan...

Kuules, musta tuntuu, että mulla on vaan ikää enemmän kuin sulla.

Nuorempana jokainen ajattelee itsestäänkin joskus kovasti. Ikä tuo asennoitumisiin pehmeyttä.

Yritä rakastaa itseäsi ensin. Mieti joskus mitä hyviä asioita sinussa on ja pane vaikka paperille. Toista sinua ei tule. Ja hymyile niille, jos susta tuntuu, että joku tuijottaa, yritä päästä näyttämään, mitä sinussa sisällä on.

Meillä ihmisillä on aina niin paljon ennakkoluuloja. Varsinkin sanattomissa kohtaamisissa. Tutustuminen ja läheisemmiksi tuleminen kaataa aitoja. Se helpottaa noita pelkojakin, mitä toit esille.

Rohkeutta nyt. Muista huonona päivänä tämä.

• muistetaanmuistetaan

Ei mulle.

Entäs onko naisten hylkimä popoinen ätmi pikkis muistanut mainita panosuhteestaan?

Tai palstalle rekkautuneesta naisesta joka tietää "statuspiireistä" kuka se on, muttei kerro ettei paljastuisi itse?

Kertoili aikanaan kuinka seksin saaminen ilman sitoutumista on alfojen kuninkuuslaji :D Uskottavuus tippuikin sitten pakkasen puolelle (ellei se ollut siellä jo) kun tämä pikkujuttu...tai pikkisjuttu heh...kävi ilmi.

Pikkis on oikeasti sairaalloisen nirso pinnallinen koksujuppi jota vitoo kun se ei saa sitä hoteinta 22v fitnesmissiä kun oi voi pituus.

• 12121212121212

Kuules, musta tuntuu, että mulla on vaan ikää enemmän kuin sulla.

Nuorempana jokainen ajattelee itsestäänkin joskus kovasti. Ikä tuo asennoitumisiin pehmeyttä.

Yritä rakastaa itseäsi ensin. Mieti joskus mitä hyviä asioita sinussa on ja pane vaikka paperille. Toista sinua ei tule. Ja hymyile niille, jos susta tuntuu, että joku tuijottaa, yritä päästä näyttämään, mitä sinussa sisällä on.

Meillä ihmisillä on aina niin paljon ennakkoluuloja. Varsinkin sanattomissa kohtaamisissa. Tutustuminen ja läheisemmiksi tuleminen kaataa aitoja. Se helpottaa noita pelkojakin, mitä toit esille.

Rohkeutta nyt. Muista huonona päivänä tämä.

Just näin. Höpöhöpöjuttua on se että pituus, raamikkuus, jykevä leuka, matala ääni tai status kiinnostaisivat naisia.

https://seura.fi/wp-content/uploads/2015/03/864861-e1425539934928-630x400.jpg

• muistetaanmuistetaan kirjoitti:

Entäs onko naisten hylkimä popoinen ätmi pikkis muistanut mainita panosuhteestaan?

Tai palstalle rekkautuneesta naisesta joka tietää "statuspiireistä" kuka se on, muttei kerro ettei paljastuisi itse?

Kertoili aikanaan kuinka seksin saaminen ilman sitoutumista on alfojen kuninkuuslaji :D Uskottavuus tippuikin sitten pakkasen puolelle (ellei se ollut siellä jo) kun tämä pikkujuttu...tai pikkisjuttu heh...kävi ilmi.

Pikkis on oikeasti sairaalloisen nirso pinnallinen koksujuppi jota vitoo kun se ei saa sitä hoteinta 22v fitnesmissiä kun oi voi pituus.

Oliko tämä tarpeellista?

• 12121212121212

Sinä ja sun kuvas :D

Joo, osaa, muttei kaikkia! Naiset eivät ole homogeeninen porukka, höpsö...

Juuri sinua.

Mutta ei niitä joitain naisia siellä jossain eikä varmasti monia naisia joiden maku poikkeaa siitä tavallisesta.

Juuri sinua.

Mutta ei niitä joitain naisia siellä jossain eikä varmasti monia naisia joiden maku poikkeaa siitä tavallisesta.

Miksi minua nakero?

Juuri sinua.

Eerikistäkö se johtuu? Eric Banasta?

Ierikki on läppää.. ..

:D

• 12121212121212

Oliko tämä tarpeellista?

Tuo on ihan arkipäivää meille k&k-miehille (kilteille ja kunnollisille).

Koska naisia ei sytytä k&k-mies, he haluavat rationalisoida että hän on paha ja jännempi/pidempi mies hyvä.

Ei kannata välittää.

Tuo on ihan arkipäivää meille k&k-miehille (kilteille ja kunnollisille).

Koska naisia ei sytytä k&k-mies, he haluavat rationalisoida että hän on paha ja jännempi/pidempi mies hyvä.

Ei kannata välittää.

Sä saattasitkin pitää vähän enemmän tästä 35 sarjasta, et vaan paljasta sitä...

vahingossakaan

(kikattaa)

Joo joo sitä tämä kaikki on. ; )

• 12121212121212

Sä saattasitkin pitää vähän enemmän tästä 35 sarjasta, et vaan paljasta sitä...

vahingossakaan

(kikattaa)

Joo joo sitä tämä kaikki on. ; )

No ikään liittyen on tiettyjä toivomuksia, vai pitäisikö sanoa että vaatimuksia. Siis jos puhutaan vakavasta seurustelusuhtesta. Perheen perustaminen on kuitenkin tavoitteena.

No ikään liittyen on tiettyjä toivomuksia, vai pitäisikö sanoa että vaatimuksia. Siis jos puhutaan vakavasta seurustelusuhtesta. Perheen perustaminen on kuitenkin tavoitteena.

Joo, on sulla,
        mä näen, että 4-kymppiin asti voi haaveilla lapsista... : )

https://www.youtube.com/watch?v=bo_efYhYU2A

Mutta joo, nyt nukkumaan! Siitä unilaulua koko konkkaronkalle, älkää miettikö liikoja vaan eläkää ihmiset eläkää : )

• wanhaämmä

Eikös tuo perheen perustaminen ole aika kivikautinen halu? Onko kaikki miehet jämähtäneet kehityksessä jonnekin muinaishistoriaan?

• flowersreally
        wanhaämmä kirjoitti:

Eikös tuo perheen perustaminen ole aika kivikautinen halu? Onko kaikki miehet jämähtäneet kehityksessä jonnekin muinaishistoriaan?

En tiedä jämähtämisestä, tuntuu että moni haluaa palata sinne, ihannoivat jotakin illuusiota.

• misspönttöuuni kirjoitti:

No joo. Kyllä. Mun kroppa on tuollainen. Oikeastaan justiinsa. Hyvä verrokki. Tuon verran pyöreä olen ja pehmeä. Ja ihonvärikin aika lähelle :) Mistäs nyt noin sopivan kuvan löysit.. Et kai tiiraile kamerasta?

Itseasiassa....taidat ollakin Lola Odusoga :D

• 12121212121212
        wanhaämmä kirjoitti:

Naisetkin aika usein haluavat perustaa perheen? Ja onhan se hyvä että edes jossain asiassa ollaan samaa mieltä...

• 12121212121212
        flowersreally kirjoitti:

En tiedä jämähtämisestä, tuntuu että moni haluaa palata sinne, ihannoivat jotakin illuusiota.

Siis tarkoittanet naisia.

Naisethan toistavat jatkuvasti kuinka "me olemme eläimiä" ja yrittävät nakertaa miesten luomaa vapaata ja sivistynyttä markkinataloutta luomalla tiukkaa heimoyhteisöä muistuttavan yhteiskunnan jossa on tarkat säännöt mitä saa tehdä ja sanoa.

Kivikautista mallia muistuttaa sekin kuinka halutaan veronmaksajien (heimoyhteisön) laajemmassa määrin huolehtivan lasten elatuksesta jotta seksi ja lisääntyminen voitaisiin hoitaa entisellä tavalla.

• wanhaämmä

Naisetkin aika usein haluavat perustaa perheen? Ja onhan se hyvä että edes jossain asiassa ollaan samaa mieltä...

"Naisetkin aika usein haluavat perustaa perheen?"

Eikä halua... me vaan lutkaillaan niiden kympin miesten kanssa. Jos halutaan kakaroita, niin ne siementäjät oli tuossa edellisessä. Ei meillä ole käyttöä ätmeille.

Minne jurakauteen sinä oikein olet jämähtänyt?

• flowersreally

Siis tarkoittanet naisia.

Naisethan toistavat jatkuvasti kuinka "me olemme eläimiä" ja yrittävät nakertaa miesten luomaa vapaata ja sivistynyttä markkinataloutta luomalla tiukkaa heimoyhteisöä muistuttavan yhteiskunnan jossa on tarkat säännöt mitä saa tehdä ja sanoa.

Kivikautista mallia muistuttaa sekin kuinka halutaan veronmaksajien (heimoyhteisön) laajemmassa määrin huolehtivan lasten elatuksesta jotta seksi ja lisääntyminen voitaisiin hoitaa entisellä tavalla.

Siis tarkoittanet miehiä.

Miehethän toistavat jatkuvasti kuinka ”me olemme eläimiä” ja että viehtymys nuoriin ja hedelmällisen näköisiin naisiin on koodattu miehen geeneihin.

”sivistynyttä markkinataloutta”

Onneksi sulla on edes hitunen tota huumorintajua.

• prikulleen

Tuo mies äärioikealla.

• ihanappullero

Paksukainen <3<3

• upsista

Katsoin että se oli nainen.Mut noihan meneekin nainen mies nainen mies

• poimuniska
        ihanappullero kirjoitti:

Paksukainen <3<3

Seurustelin joskus tuon kokoisen kanssa, sillä oli niskassa sellaiset söpöt poimut.

• ketäkiinnostaa

Ketä kiinnostaa??

• muakiinnostaa

Mua!!!

• Avioliitto

Olen läski. Muijani on hoikka. Kaduillakin näkee lihavia miehiä hoikan naisen kanssa. Niin ettei se ulkonäkö ole mikään este saada naisia.
      No olen alle 100 kg ja treenaan kuitenkin en ole sohvaperuna.

• 12121212121212

Tämä on myytti jota käytetään todisteena siitä ettei ulkonäkö ratkaise.

Todellisuudessa iso "nallekarhu" on yksi suosituimmista miesvartalotyypeistä, etenkin ylipainoisten mutta myös monien hoikkien naisten keskuudessa.

Lyhyt ja hintelä on alhaisin taso, ja todellinen testi sille ratkaiseeko ulkonäkö.

Tämä on myytti jota käytetään todisteena siitä ettei ulkonäkö ratkaise.

Todellisuudessa iso "nallekarhu" on yksi suosituimmista miesvartalotyypeistä, etenkin ylipainoisten mutta myös monien hoikkien naisten keskuudessa.

Lyhyt ja hintelä on alhaisin taso, ja todellinen testi sille ratkaiseeko ulkonäkö.

Oikeastaan jos miehellä on vähän isukkimasua, se ei haittaa. Se saattaa olla osin jopa suloista, minusta se menee vielä normaali vartalon piikkiin :)

• 12121212121212

Naisten osalta ylipainoiset olivat päärynävartaloisia, mikä on edullisempi vartalon malli silloin kun massaa on liikaa (rasvaa kerääntyy vähemmän keskivartaloon, mikä olisi terveydelle huomattavasti vaarallisempaa). Normaalipainoiset/alipainoiset liikkuvat akselilla tiimalasi-päärynä-suora. Vartalotyypit on siis valkattu naisten kannalta edullisesti.

Suomessa yleinen vartalotyyppi joka tuosta puuttuu on ylipainoinen omena. Vanhempien naisten vartalot alkavat yleensä lähestyä omenaa iän myötä, koska estrogeenitasojen lasku ohjaa rasvaa vatsaan/vyötärölle (miehellä testosteronitasojen lasku puolestaan aiheuttaa rasvan kasautumista vyötärölle, kts. oikeanpuoleinen sairaalloisen ylipainoinen mies). Tämän vartalotyypin omaavien on erityisen tärkeää pysytellä normaalipainoisina tai mieluiten hoikkina.

Miehissä oli myös enemmän pituuseroja. Eron päättelen miehistä johtuvaksi naisten vartaloiden mittasuhteiden perusteella. Itse asiassa kolme paria kuudesta on tuossa sellaisia joissa mies on lyhyempi. Realistisempaa olisi kuva jossa viidessä parissa mies on pidempi, ja loput kaksi ovat yksin reunoilla koska yhdelle naisista ei riittänyt itseään pidempää miestä.

Olisin siis toivonut kuvaan vielä enemmän diversiteettiä.

• Eihaittaalihavuus

Hyi helvetti kun on kamalan näköisiä päärynä vartaloiset ja vitun iso leveä perse ja kamalan paksut reidet. Ihan epäsuhta vartalo on karmea kuin se että läski jakaantuu joka paikkaan tasaisesti.

Minullä läski on jakaantunut joka paikkaan eikä ole joku ylikorostunut perä tai reidet. Se läski tulee yläosaankin eikä vaan alaosaan.

Ja miehenikin lihoo jokapaikasta ja enemmän yläosasta ja sitten on naurettavaa kun alaosa on pienempi kuin hartiat. Tekee raskasta työtä mutta lihoo silti kun kaljalla ja makkaralla herkuttelee.

Aineenvaihdunta hidastuu ikääntyessä ja kaikki lihovat jos ei nälässä pidä itseään tai ei ole geneettiseti laiha niin että pysyy laihana itsestään ja hyvin harvoja ne ovat. Jos ei ikääntyessä harrasta jumalattomasti liikuntaa niin kaikki lihovat. Aineen vaihdunta kun hidastuu niin pitäisi nälässä olla välillä ja silloin vain voi välttyä lihomiselta.

Antaa puolisoni herkutella ja minäkin lihon ja olen koko elämäni aikana mitä ylipuolet olen elänyt niin ollut lihava. Täytyisi tulla syöpä jotta laihtuisin ja silloin laihtuu kun on vakava sairaus. Koko sukuni on ollut lihavia, juopot kuolleet aikaisin ja raittiit kitkutellut liian pitkäänkin niin ettei se ole sieltä loppupäästä ollut enää elämisenarvoista kun mitään ei ole voinut tehdä.

• 12121212121212
        Eihaittaalihavuus kirjoitti:

Hyi helvetti kun on kamalan näköisiä päärynä vartaloiset ja vitun iso leveä perse ja kamalan paksut reidet. Ihan epäsuhta vartalo on karmea kuin se että läski jakaantuu joka paikkaan tasaisesti.

Minullä läski on jakaantunut joka paikkaan eikä ole joku ylikorostunut perä tai reidet. Se läski tulee yläosaankin eikä vaan alaosaan.

Ja miehenikin lihoo jokapaikasta ja enemmän yläosasta ja sitten on naurettavaa kun alaosa on pienempi kuin hartiat. Tekee raskasta työtä mutta lihoo silti kun kaljalla ja makkaralla herkuttelee.

Aineenvaihdunta hidastuu ikääntyessä ja kaikki lihovat jos ei nälässä pidä itseään tai ei ole geneettiseti laiha niin että pysyy laihana itsestään ja hyvin harvoja ne ovat. Jos ei ikääntyessä harrasta jumalattomasti liikuntaa niin kaikki lihovat. Aineen vaihdunta kun hidastuu niin pitäisi nälässä olla välillä ja silloin vain voi välttyä lihomiselta.

Antaa puolisoni herkutella ja minäkin lihon ja olen koko elämäni aikana mitä ylipuolet olen elänyt niin ollut lihava. Täytyisi tulla syöpä jotta laihtuisin ja silloin laihtuu kun on vakava sairaus. Koko sukuni on ollut lihavia, juopot kuolleet aikaisin ja raittiit kitkutellut liian pitkäänkin niin ettei se ole sieltä loppupäästä ollut enää elämisenarvoista kun mitään ei ole voinut tehdä.

"Aineenvaihdunta hidastuu ikääntyessä ja kaikki lihovat jos ei nälässä pidä itseään tai ei ole geneettiseti laiha niin että pysyy laihana itsestään ja hyvin harvoja ne ovat."

Enemmistö pysyy normaalipainoisina tai jopa hoikkina, jos liikkuvat ja syövät ruokaa joka sopii ihmiskeholle. Sellaista ei ole kalja, makkara, pizza, karkki, pulla, limsat, sokerijugurtit, sokerimehut, jne.

• entinenfläski
        Eihaittaalihavuus kirjoitti:

Se aineenvaihdunnan hidastuminen on lopulta aika pientä. Eise nyt niin mene, että kun täytät vaikka 30, maagisesti aineenvaihduntasi ottaa jarrua ja alat lihoa kilon viikkotahdilla. Normaalipainoisena on oikeastaan aika helppoa pysyä vanhempanakin.

• ajattelinvaan

Tavis naisilla on usein todella kaunis vartalo. Sopusuhtainen normaalipainoinen. Tavis naiset on todella seksikkäitä kun kesällä uimarannallakin katselee naisia niin oi oi oi kun alkaa tehdä mieli seksiä. Ei nainen tarvii olla missi naamaltaa kun vaan vartalo on hyvä.

• 5uryiu

Elikkä naisessa kiinnostaa vain hyvä vartalo ja seksi. Muuten ihan sama mikä on luonne ja minkä näköinen naamaltaan. Käytät näistä vain seksiin.

• Semmostase

90 kg tasoinen komistus olen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1970
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      183
      1504
    3. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      144
      1284
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      95
      1264
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1168
    6. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      84
      908
    7. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      44
      820
    8. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      13
      797
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      793
    10. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      123
      763
    Aihe