Ed Corney on poissa. 85 vuotiaana vaikka roinasi.
Arska syntynyt -47, Columbu -41, Chris Dickerson -39 ja vielä tallaavat täällä.
Mickey Hargitay oli 80 kun kuoli, Steve Reeves oli 74, Jim morris 82, John Grimek 88, Serge Nubret 73, Reg Park 79. Kaikki edellä mainitut olivat nuorena nuoren näköisiä. Nyt 20 vuotiaat näyttää 40 vuotialta.
Ennen osattiin roinata. Nyt sydämet sanoo itsensä irti 40-50 vuotiaana.
Kyllä ennen osattii
6
66
Vastaukset
- suunilleennäin
Liian paljon lihasta hankitaan ja aineet on kovia. Ennen mentiin aikapaljo pienemmillä määrillä,nykyään aineita paljon enemmän.Harva nykyään on veistoksellinen.
- bodaus.pilattu
Ennen oltiin natuja ja treenattiin kovaa tai sitten roinattiin paljon vähemmän kuin nykyiset gutin kasvattajat.
- Ljjjvkhjj
Arskalle on kyllä tehty jo parikin leikkausta, että ei kuulu listalle... normi tallaajana olis jo henki lähtenyt, mutta rahalla voi ostaa lisä aikaa...
- hojohjo
Arskan sydänviat on synnynnäisiä perinnöllisiä. Ensimmäisenä leikattiin syntymästä asti ollut vika ja toisena pulmonaaliläppä joka liittyy perinnöllisiin juttuihin.
Faktat kuntoon. - Faktaavaifiktioo
...niin, monesti noita synnynnäisistä syistä johtuvia sydänleikkauksen tehdään salaa toisessa maassa ja ylipäänsä salaillaan...
Tämä ”synnynnäinen” sydänvika on miehen itsensä väittämää...
Arska myös väitti aikoinaan olevansa natikka...
- Eddfgh5
Hyvin ne on vetänyt:
https://www.t-nation.com/pharma/big-dead-bodybuilders
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 681103
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r71932Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799