unelma kumppani on laiha mutta livessä rakastuukin lihavaan ja jollakin lihava unelma niin rakastuukin hoikkaan ja toiseksi toisille ihmisille sopii laihuus ja hoikkuus toisille normaaius ja toisille pyöreys lihavuus eli joku laiha ruma normaalipainoisena ja sama toisin päin ja se kehen oikeasti rakastuu niin sitä ei valkata tai tiedä onko laiha lihava yms eli kun rakastuu niin toisen näkee kauniina seksikkäänä ja jos ei aidosti rakastu niin sitten valkkailee
voiko olla näin
49
<50
Vastaukset
- Jis
Joo kaikki käy laiha lihava normaali pyöreä hoikka jos rakastuu voi olla myös luiseva
- Huhhuhjaöitä
Ei mulla mitään asiaa oikeasti ole mutta kirjoitan tähän putkeen vaan mitä mieleen sattuu tulemaan ja tämähän on ihan yhtälailla aloittajan tyyliin sopivaa voishan sitä ihmetellä että onko kymppi paljon vai vähän mutta sehän on muuten väsyttää käsiä hitosti kirjoittaa kännykällä ylöspäin mä taidan mennä unille no moi sitten
- aito.rakkaus
voiko näin käydä eli joku unelmoittee esim janni hussista ja saisi hänet kumppanikseen mutta pian huomaaon pitäisi olla unelmien kumppani mutta ei kiihota ja ihmettelee miksi en halua seksiä unelmien naisen kanssa joka täydellinen vartaloltaan ja huomaa etten ole onnellinen tässä suhteessa ja sit tapaakin esim mari rantasilan huomaa se ei ole täydellinen mutta kiihottaa ja haluaa seksiä ja se hakee kaupassa ostos kärryt ja katsot häntä olet onnellinen ja rakastunut ja ihmettelet miksi mari onkin niin kaunis ja seksikäs ja se sanoo böö mennään kauppaan olet sulaa vahaa ja sen kanssa elätkin onnellisena ja rakastuneena koko elämäsi eli se on se neiti oikea eli unelma onkin vain unelmaa
- Pilkku-mi
Unelmarakas osaa kirjoittaa kunnolla, välimerkkien kera. Välimerkitön tollukka ei voi olla unelmarakas.
Niin, ethän sä vielä kenenkään ulkonäöstä pysty tietämään onko se ihminen mitenkään muuten kiinnostava ja ylipäänsä sellainen, että sen seurassa jaksaisi olla raastavaa varttia pidempään.
On nyt kumminkin aika oleellista sekin, että ihmisen pään sisäinen maailma ja ulosanti viehättää...
Joku voi olla tosi upea ilmestys, mutta kun se avaa suunsa ja alkaa pälpättää voi mielenkiinto lässähtää justiinsa. Sieltä suusta voi tulla niin tyhmää juttua ja niin vastenmielisellä tyylillä, ettei tarvi kahta kertaa miettiä kiinnostaako vai ei....- mariin.rakastut.silti
Pilkku-mi kirjoitti:
Unelmarakas osaa kirjoittaa kunnolla, välimerkkien kera. Välimerkitön tollukka ei voi olla unelmarakas.
mutta jos janni osaa kirjoittaa ja mari ei mutta marin kanssa vaan on ihanaa jota janni ei pysty antamaan
Voi käydä. Mulle ainakin on käynyt niin usein..mies ei ole ulkoisesti minkään " haaveilu tai unelmointi" miehen kaltainen, ei henkisestikään tietenkään semmoinen kun listaan voisi luetella...
Tyyliin, sit se olis tällänen, tuollanen ja tämmönen ehdottomasti.
Haaveilu ja todellisuus ei useinkaan kohtaa...
Ihmisen kanssa kun tutustuu, tulee ajatukset ja arvot julki, seurassa viihtyy niin itellä ainakin ulkoiset hommat varsinkin tahtoo taipua ja mukautua mieleni mukaan.
Sama homma, jos jostakin ei tykkää henkisten ja psyykkisten ominaisuuksien takia, joku asia tökkää siinä niin minkäänlainen komeus ja ulkonäkö ei sitä puutetta korjaa, eikä tilannetta pelasta.
Kyllä henkinen yhternsopivuus ja mielekkyys menee ulkoidten seikkojen edelle, kirkkaasti...
Harva on niin pahassa kuosissa, ettei siedä katella. Lihavankin voi laihduttaa, saa vaan toisen innostumaan liikunnasta. Tehdään yhdessä ainakin toimii mulla hyvin.
Myös sohvapottuiluun päin, yhtälailla jos mies on liikunnallinen..mäkin haluan olla.- ei.pysty.vastustaa
mitä jos sillä on iso maha kaljuutta ja köyhä ja ei ole liikunnallinen ja kun se riisuu paitansa niin olisi pakko pussata sen mahaa kun se vaan on niin ihana ja samoin sillä pieni kikkeli mutta kauniimpaa et ole koskaan nähnyt ja sitä on pakko pussata eli seksiksi meni ja samoin se näkee sinut eli olette yhdessä kuin kaksi marjaa
ei.pysty.vastustaa kirjoitti:
mitä jos sillä on iso maha kaljuutta ja köyhä ja ei ole liikunnallinen ja kun se riisuu paitansa niin olisi pakko pussata sen mahaa kun se vaan on niin ihana ja samoin sillä pieni kikkeli mutta kauniimpaa et ole koskaan nähnyt ja sitä on pakko pussata eli seksiksi meni ja samoin se näkee sinut eli olette yhdessä kuin kaksi marjaa
Heh, ei ole koskaan tullut vastaan tuollasta tilannetta. Että kukaan hirmu lihava mies olisi osoittanut mielenkiintoa. Ihan kaljujakin olen treffanut, yhden kanssa pidettiin yhteyttä kuukausia. Mutta se oli hätähousu...
Nyt kun miettii niin Danny Devitokin voi olla ihana ihminen. On sillä kasvot ainakin ihanat, kun hymyileekin...😊mazy kirjoitti:
Heh, ei ole koskaan tullut vastaan tuollasta tilannetta. Että kukaan hirmu lihava mies olisi osoittanut mielenkiintoa. Ihan kaljujakin olen treffanut, yhden kanssa pidettiin yhteyttä kuukausia. Mutta se oli hätähousu...
Nyt kun miettii niin Danny Devitokin voi olla ihana ihminen. On sillä kasvot ainakin ihanat, kun hymyileekin...😊Ja köyhiähän tai pienituloisia mun kaikki miehet on pääasiassa olleet, yksi oli vähän vauraampi kun perusduunarit yleensä. Mutta vauraat vanhemmat samassa taloudessa luonnollisesti jeesi ko. miestä.
Eipä mun nykyinenkään mikään liikunnallinen ole. Matssii autoon ja ajelee töihin, sielläkin istuu pääasiassa koko päivän, kotona istuu tai köllöttelee. Ei liikunnallisuudesta pienintä vilaustakaan...
Puntitkin jäi kun yhdes ruvettiin olemaan..käytännössä ajanpuutteen vuoksi.
Ei muhun toi seksikään niin vetoa, että se liikuttas...kyllä ne on ihan muut jutut mitkä vetoaa. Seksi on lähinnä lisuke, pääruoan ohessa.- alan.ei.onnea.toisi
mazy kirjoitti:
Nyt kun miettii niin Danny Devitokin voi olla ihana ihminen. On sillä kasvot ainakin ihanat, kun hymyileekin...😊oletko edes tutustunut vai sanonut haist jotakin mutta kun tutustisit niin ääni kellossa muuttuukin ja rakastut palavasti häneen ja voiko olla että alan walker ei olekkaan ihana kun tapaisit sen oikeasti mutta tyydyt häneen kun et edes tutustunut mieheen jolle sanoit haist jotakin mutta luoja on tehnyt silti sen sinulle eli se lihava olis se oikea
alan.ei.onnea.toisi kirjoitti:
oletko edes tutustunut vai sanonut haist jotakin mutta kun tutustisit niin ääni kellossa muuttuukin ja rakastut palavasti häneen ja voiko olla että alan walker ei olekkaan ihana kun tapaisit sen oikeasti mutta tyydyt häneen kun et edes tutustunut mieheen jolle sanoit haist jotakin mutta luoja on tehnyt silti sen sinulle eli se lihava olis se oikea
Ei ole koskaan kukaan suuren suuri tai hurjan lihava mies lähestynyt edes nettitreffeissä aikoinaan, rotevia mutta ei lihavia. Pullukoita olen kyllä tavannut ja seurustellutkin yhden pullukan kanssa. Mutta ei hän lihava ollut, pullukka. Rasvaa oli jokapuolella vähän naiselliseen tapaan...
Yhden kans sovin joskus jo treffitkin, joka sanoi että vatta on vähän kasvanut mutta kyllä mä vielä varpast sen yli nään. En tiedä sitten mimmonen olis ollut, peruttiin sitten treffit kun hän tapasikin jonkun muun. Mielenkiintosemman. 😃mazy kirjoitti:
Ei ole koskaan kukaan suuren suuri tai hurjan lihava mies lähestynyt edes nettitreffeissä aikoinaan, rotevia mutta ei lihavia. Pullukoita olen kyllä tavannut ja seurustellutkin yhden pullukan kanssa. Mutta ei hän lihava ollut, pullukka. Rasvaa oli jokapuolella vähän naiselliseen tapaan...
Yhden kans sovin joskus jo treffitkin, joka sanoi että vatta on vähän kasvanut mutta kyllä mä vielä varpast sen yli nään. En tiedä sitten mimmonen olis ollut, peruttiin sitten treffit kun hän tapasikin jonkun muun. Mielenkiintosemman. 😃Ja Alan nyt on nuori poikanen vasta. Ehtii vielä muuttua jonkin verran matkallansa. Elämänkokemukset vaikuttaa...
Mutta pidän hänen persoonastaan...toivottavasti omat tyttäret löytää jonkun yhtä suloisen ja reippaan pojan joskus. Nuorena on sitä hömpötystäkin mukana, mutta perusluonne näkyy kyllä touhuissa...- läski.onkin.seksikäs
mazy kirjoitti:
Yhden kans sovin joskus jo treffitkin, joka sanoi että vatta on vähän kasvanut mutta kyllä mä vielä varpast sen yli nään. En tiedä sitten mimmonen olis ollut, peruttiin sitten treffit kun hän tapasikin jonkun muun. Mielenkiintosemman. 😃vai huomaako sen heti jos on seksuaalisesti haluttava oli lihava tai ei mutta sen näkee heti ja jos sen lisäksi on kiva ja mukava niin siihen ihastuu ja oli lihava tai laiha niin sitä jotakin on tai ei ole
- ei.olekkaan.ihana
mazy kirjoitti:
Ja Alan nyt on nuori poikanen vasta. Ehtii vielä muuttua jonkin verran matkallansa. Elämänkokemukset vaikuttaa...
Mutta pidän hänen persoonastaan...toivottavasti omat tyttäret löytää jonkun yhtä suloisen ja reippaan pojan joskus. Nuorena on sitä hömpötystäkin mukana, mutta perusluonne näkyy kyllä touhuissa...mutta mitä jos alan avaa suunsa ja onkin iljettävä ja vit.umainen
mazy kirjoitti:
Ja Alan nyt on nuori poikanen vasta. Ehtii vielä muuttua jonkin verran matkallansa. Elämänkokemukset vaikuttaa...
Mutta pidän hänen persoonastaan...toivottavasti omat tyttäret löytää jonkun yhtä suloisen ja reippaan pojan joskus. Nuorena on sitä hömpötystäkin mukana, mutta perusluonne näkyy kyllä touhuissa...Ja puhun nyt miehestä ittestään, en statuksesta.. työ voi olla mitä vaan muutakin, mikä miestä kiinnnostaa. Mutta persoona ja olemus, miten on ihmisten kanssa...tekee työnsä..kaikki ne ja ajatukset.
Hän ei ole vihamielinen ainakaan näkyvästi, se on se yks iso plussa.läski.onkin.seksikäs kirjoitti:
vai huomaako sen heti jos on seksuaalisesti haluttava oli lihava tai ei mutta sen näkee heti ja jos sen lisäksi on kiva ja mukava niin siihen ihastuu ja oli lihava tai laiha niin sitä jotakin on tai ei ole
Kukaan tai ani harva on seksuaalisesti heti haluttava, siis pelkästään kattomalla päältäpäin. Hyvännäköinen voi olla, semmonen että kattelee mielellään mutta seksuaaliset halut ei vielä sillä syty...
Koska tärkeää oon olla sinut sen pääkuutin sisällön kanssa. Just se onko mukava ja kivaa seuraa vaikuttaa paljon enemmän, kun vyötärön ympärys tms.- osaa.esiintyä
mazy kirjoitti:
Ja puhun nyt miehestä ittestään, en statuksesta.. työ voi olla mitä vaan muutakin, mikä miestä kiinnnostaa. Mutta persoona ja olemus, miten on ihmisten kanssa...tekee työnsä..kaikki ne ja ajatukset.
Hän ei ole vihamielinen ainakaan näkyvästi, se on se yks iso plussa.mutta et tiedä mikä on ihmisenä ja miehenä niin julkisesti hän tekee työtään eli osaa esittää yleisölleen että maksaa hänelle niin fanit rahat tuo pöytään mutta kun menee taka verhojen taakse niin voi olla aivan eri mies
ei.olekkaan.ihana kirjoitti:
mutta mitä jos alan avaa suunsa ja onkin iljettävä ja vit.umainen
Niin, onhan sekin mahdollista että piilevänä on häijykin. Ei kai sitä julkisuuteen näyttäs? Jotenkin en dilti usko, että normaalia ärtymystä ja hetkellistä tympääntymistä pahempi olisi...
Kyllähänn ihminen saa olla huonollakin tuulella, kun syytä on. Ei tarvi olla pakko hymyä ja jees kunnon niin pirun kivaa, vaikka potuttaa...😃osaa.esiintyä kirjoitti:
mutta et tiedä mikä on ihmisenä ja miehenä niin julkisesti hän tekee työtään eli osaa esittää yleisölleen että maksaa hänelle niin fanit rahat tuo pöytään mutta kun menee taka verhojen taakse niin voi olla aivan eri mies
No just tohon kommasin, ettei voi tietää...
Pintapuolistahan se aina on julkkisten tunteminen, vaikka paljon pystyy ynnäilemäänkin mm. Seurailemalla pidempään vlogeja ka blogeja...etc.mazy kirjoitti:
No just tohon kommasin, ettei voi tietää...
Pintapuolistahan se aina on julkkisten tunteminen, vaikka paljon pystyy ynnäilemäänkin mm. Seurailemalla pidempään vlogeja ka blogeja...etc.Mutta julkisuuskuvasta joka näkyy en voi olla tykkäämättä 100%....👍
Mulkumpiakin jätkiä on nähty...mazy kirjoitti:
Mutta julkisuuskuvasta joka näkyy en voi olla tykkäämättä 100%....👍
Mulkumpiakin jätkiä on nähty...Toivottavasti omat likat ei mitään mulkkuja luonnoltaan meille raahaa tai mielummin, toivottavasti raahaakin jos mulkeroja ovat, niin voin pistää niskaperse otteella ovesta ne ulos.👊👵
Oppisvat arvostamaan luonnetta eikä ulkokuorta...- alan.on.seksi
mazy kirjoitti:
Mutta julkisuuskuvasta joka näkyy en voi olla tykkäämättä 100%....👍
Mulkumpiakin jätkiä on nähty...eli seksuaalisesti vetoaa sinuun ja lihava on automaattisesti mulkvisti
alan.on.seksi kirjoitti:
eli seksuaalisesti vetoaa sinuun ja lihava on automaattisesti mulkvisti
Ei seksuaalisesti niinkään, vaan henkisesti. Tykkään siitä mitä nään, miten hän käyttäytyy ja on ihmisten seurassa muun muassa. naamalla ei nää halveksivaa ilmettä, eikä asenne ole perseestä...
Hyväntuulinen ja hyväkäytöksinen olemus hurmaa kenet vaan täti ihmisen. :Dmazy kirjoitti:
Ei seksuaalisesti niinkään, vaan henkisesti. Tykkään siitä mitä nään, miten hän käyttäytyy ja on ihmisten seurassa muun muassa. naamalla ei nää halveksivaa ilmettä, eikä asenne ole perseestä...
Hyväntuulinen ja hyväkäytöksinen olemus hurmaa kenet vaan täti ihmisen. :DJa onhan se ulkoisestikin komea nuori mies. Tyypillisesti hoikka, kuten monet nuorena ovat..mutta hei mä lenkin aina ollut heikkona hoikiin miehiin. ;D
Jotka vielä hymyilee somasti ja näyttää lempeille...silmät killillään ja suu marrissa. Kyllä iskee sata volttia sillon..aijai...<3 :)
Mikään ei oo niin kaunis kun hymyilevä naama...- ovat.onnellisia
mazy kirjoitti:
Toivottavasti omat likat ei mitään mulkkuja luonnoltaan meille raahaa tai mielummin, toivottavasti raahaakin jos mulkeroja ovat, niin voin pistää niskaperse otteella ovesta ne ulos.👊👵
Oppisvat arvostamaan luonnetta eikä ulkokuorta...mitä jos he rakastuvat lihavaan mieheen palavasti
alan.on.seksi kirjoitti:
eli seksuaalisesti vetoaa sinuun ja lihava on automaattisesti mulkvisti
Ei lihava ole automaattisesti mulkivisti, kuinka sä niin käsitit? :)
Lihava ei toki ole ihannetyyppiäni, hoikka ja normi vartaloinen mies on ne mitkä kääntää mun pään ja mitä katselen mielelläni...mutta lihava mieskin voi sitten hurmata taas mahtavalla olemuksellaan. Miten on mun kanssa esimerkiksi. :)
Lihavat on lepposia...eikä ole aina ees höpinää. lepposat miehet taas on viehättäviä ja yleensä mukavaa seuraa. toisin kun paskantärkeet ja pipo kireellä olevat öyhöttäjät... :Dovat.onnellisia kirjoitti:
mitä jos he rakastuvat lihavaan mieheen palavasti
Ei se haittaa. Pääasia että ovat oikeesti onnelisia. Niin minäkin olen. :)
mazy kirjoitti:
Lihava ei toki ole ihannetyyppiäni, hoikka ja normi vartaloinen mies on ne mitkä kääntää mun pään ja mitä katselen mielelläni...mutta lihava mieskin voi sitten hurmata taas mahtavalla olemuksellaan. Miten on mun kanssa esimerkiksi. :)
Lihavat on lepposia...eikä ole aina ees höpinää. lepposat miehet taas on viehättäviä ja yleensä mukavaa seuraa. toisin kun paskantärkeet ja pipo kireellä olevat öyhöttäjät... :Dja sen näkee kyllä jo melkeenpä ilmeestä, kuka on paskantärkee ja öyhöttäjä. Aika noeesti voi tehdä päätelmän, että siinä on oikee kukkopoika hahhaa... :D
Joo ei kiitos yhtäkään sellasta mun lähelle tai tulee ongelmia.- voi.olla
mazy kirjoitti:
ja sen näkee kyllä jo melkeenpä ilmeestä, kuka on paskantärkee ja öyhöttäjä. Aika noeesti voi tehdä päätelmän, että siinä on oikee kukkopoika hahhaa... :D
Joo ei kiitos yhtäkään sellasta mun lähelle tai tulee ongelmia.alan walker voi olla sellainen
voi.olla kirjoitti:
alan walker voi olla sellainen
Heh, epäilen vahvasti ettei ole...mutta pidetään tuokin portti ja ovi vielä auki. Aika näyttää. :)
Hän nyt on vain yksi monista miehistä, joka sattumoisin on esillä ja tutkailtavana, toisin kun muut kaltaisensa miellyttävät miehet voivat kuljeksia tuolla kaduilla ja toreilla. Semmosen mukavan pojan ja miehen kun löytää, niin kannattaa pitää kynsin ja hampain kiinni. Mun mielestä...
Antaa öyhöttäjin öyhöttää keskenään...lutuset miehet on aarteita. <3- hiihtäjät.hoikkia
mazy kirjoitti:
Lihavat on lepposia...eikä ole aina ees höpinää. lepposat miehet taas on viehättäviä ja yleensä mukavaa seuraa. toisin kun paskantärkeet ja pipo kireellä olevat öyhöttäjät... :Dniin näet heti mikä on seksikäs eli lihavan kanssa et ala suhteeseen eli et voi koskaan rakastua mieheen jolla yksi rasva makkara vatsassa mutta ei ole pakkokaan vaan jokainen saa rakastua ja ihannoida joista pitää eli sinun juttusi on hoikat urheilevat miehet mieluiten nuoret hoikat urheilevat miehet niin kelpaisko iivo niskanen tai joku manatoonari
mazy kirjoitti:
Heh, epäilen vahvasti ettei ole...mutta pidetään tuokin portti ja ovi vielä auki. Aika näyttää. :)
Hän nyt on vain yksi monista miehistä, joka sattumoisin on esillä ja tutkailtavana, toisin kun muut kaltaisensa miellyttävät miehet voivat kuljeksia tuolla kaduilla ja toreilla. Semmosen mukavan pojan ja miehen kun löytää, niin kannattaa pitää kynsin ja hampain kiinni. Mun mielestä...
Antaa öyhöttäjin öyhöttää keskenään...lutuset miehet on aarteita. <3Mjaa, mun tarvii alkaa kaivelemaan kouluhommia esiin...ei homma oikeen etene muuten. :)
lälly tähän perään...kattele sitä. Siinä on ilmeitä ja eleitä, mies silittelee naisen hiuksia ja on niin hellää että..aijai...<3 ihanaa... :)
https://youtu.be/Ec8Yui1PmTs
palataan taas!!! :)- ei.alkuunkaan.kiva
mazy kirjoitti:
Antaa öyhöttäjin öyhöttää keskenään...lutuset miehet on aarteita. <3kotonaan voi avokämmenen antaa puhua mutta lava keikan osaa vetää faneilleen ja vapaa ajallaan ei sano naapureille edes moi kun on leuhka ja öykkäröittee ja hakkaa naistaan ja käyttää huumeita ja pilkkaa fanejaan mutta lava esiintymiset osaa vetää fanit elannon antaa eli ei välttämättä mukava poika
ei.alkuunkaan.kiva kirjoitti:
kotonaan voi avokämmenen antaa puhua mutta lava keikan osaa vetää faneilleen ja vapaa ajallaan ei sano naapureille edes moi kun on leuhka ja öykkäröittee ja hakkaa naistaan ja käyttää huumeita ja pilkkaa fanejaan mutta lava esiintymiset osaa vetää fanit elannon antaa eli ei välttämättä mukava poika
Heh, pidä toi. :)
Mä joudun nyt poistumaan paikalta, vaikka meinaa taas koukuttaa tää sun kanssa jänkääminen. On ne velvollisuuden, ne velvollisuudet...ei auta kun alkaa loihtimaan kysymyksiin vastauksia, opettajalle.- tee.läksyt.hyvin
mazy kirjoitti:
Heh, pidä toi. :)
Mä joudun nyt poistumaan paikalta, vaikka meinaa taas koukuttaa tää sun kanssa jänkääminen. On ne velvollisuuden, ne velvollisuudet...ei auta kun alkaa loihtimaan kysymyksiin vastauksia, opettajalle.onnea läksyihin ja itsellä sama loma loppuu ja ma töihin ja hyvää päivän jatkoa moikka
- AsianVierestä
"Niin, ethän sä vielä kenenkään ulkonäöstä pysty tietämään onko se ihminen mitenkään muuten kiinnostava ja ylipäänsä sellainen, että sen seurassa jaksaisi olla raastavaa varttia pidempään"
Mazy, minulta löytyy kokemus hyvin kauniin naisen kanssa seurustelusta. Vaikka nainen oli kasvoiltaan kaunis, vartalo täytti mallimitat ei hänen kanssaan sängyssä ollut mitenkään täydellistä, jopa "paskempaa seksiä" mitä pullukan kanssa. Mitä kukin sitten arvostaa, voi olla se julkisivun kiillottaja tyttöystävä, sängyssä hyvin hyrräävä tai sitten se normaali turvallinen kotirouva jossa myös on paljon hyviä puolia.- totta.puhut
totta noin se äkkiä on
Niin, jos riittää että on pokaalin tavoin näyttelykapine kainalossa, vaikka kaikki muu halttaa...niin en tuota pitäisi minään tosi rakkautena.
Sekin vielä, että komeakin muuttuu arkiseksi...kun sen kanssa elää ja tutustuu.. Koska sä tunnet sen ihmisenä sisältä ja ulkoa, se ei ole enää vain pelkkä näyttävä kuori.😃
Se on kokonaisuus. Joku voi sivuuttaa kaiketi henkisen hyvinvoinnin, kunhan näyttää hyvälle...- AsianVierestä
mazy kirjoitti:
Niin, jos riittää että on pokaalin tavoin näyttelykapine kainalossa, vaikka kaikki muu halttaa...niin en tuota pitäisi minään tosi rakkautena.
Sekin vielä, että komeakin muuttuu arkiseksi...kun sen kanssa elää ja tutustuu.. Koska sä tunnet sen ihmisenä sisältä ja ulkoa, se ei ole enää vain pelkkä näyttävä kuori.😃
Se on kokonaisuus. Joku voi sivuuttaa kaiketi henkisen hyvinvoinnin, kunhan näyttää hyvälle...Hyvä pointti, jos katsoisi vain sitä kumppanin ulkomuotoa ja "myynti look" joutuisi vaihtamaan parin vuoden välein. Ei sitä jaksa, usko pois:)
- rakastuukin.oikeasti
vai onko se niin että pullukka onkin kauniimpi ja mukavampi kuin ns täydellinen nainen jota joutuu vaihtamaan vuoden välein mutta pullukkaan rakastuu koska onkin seksikkäin ei kauneimpaan rakastuu
AsianVierestä kirjoitti:
Hyvä pointti, jos katsoisi vain sitä kumppanin ulkomuotoa ja "myynti look" joutuisi vaihtamaan parin vuoden välein. Ei sitä jaksa, usko pois:)
Juu ja mikään ei ole niin rasittavaa, kun vaihtaa kumppania..tutustua aina uuteen. Ei vaan jaksas... :D
rakastuukin.oikeasti kirjoitti:
vai onko se niin että pullukka onkin kauniimpi ja mukavampi kuin ns täydellinen nainen jota joutuu vaihtamaan vuoden välein mutta pullukkaan rakastuu koska onkin seksikkäin ei kauneimpaan rakastuu
Eiköhän se ole kumminkin se ihmisen sisin mikä tekee sen lopullisen päätöksen, kenen kanssa haluaa olla? Jos sulla on ihmisen kanssa hyvä olla, niin en ihan heti usko että yksikään rakastamaan kykenevä ihminen heivaa semmosta sen takia, että joku kohta alkaa repsottaa tai ei ole ihan vimpan päälle avot ja kuosissa. Lähtee vaikka yhdessä sinne lenkille ja salille sitten...tekee siitä liikkumisesta osan kummankin elämää.
eri asia jos kaikkea kohtaan on emmäää viittii, emmäää jaksa, ei mua huvita...kukaan ei jaksa semmosta norsun v.tulla olevaa naamaa ja ihmistä. Ei kukaan...- yleis.ihanne
rakastuukin.oikeasti kirjoitti:
eli se ns täydellinen vartaloltaan on muiden sanelema ihanne mutta pullukka on mistä itse pitää ja jokainen muukin mies ihastuu häneen mutta sanovat että ihanteeseen rakastuvat koska jos toinenkin ihastuisi siihen jotta voi viedä pullukan itselleen ja ns täydellinen ihanne on ettei tule riitaa ja kaikki on muka samaa mieltä
- valitset.hoikan
mazy kirjoitti:
Eiköhän se ole kumminkin se ihmisen sisin mikä tekee sen lopullisen päätöksen, kenen kanssa haluaa olla? Jos sulla on ihmisen kanssa hyvä olla, niin en ihan heti usko että yksikään rakastamaan kykenevä ihminen heivaa semmosta sen takia, että joku kohta alkaa repsottaa tai ei ole ihan vimpan päälle avot ja kuosissa. Lähtee vaikka yhdessä sinne lenkille ja salille sitten...tekee siitä liikkumisesta osan kummankin elämää.
eri asia jos kaikkea kohtaan on emmäää viittii, emmäää jaksa, ei mua huvita...kukaan ei jaksa semmosta norsun v.tulla olevaa naamaa ja ihmistä. Ei kukaan...heivaisitko sinä jos mies on lihava ja hoikka norsun naama vit.lla valitset sen kun on hoikka ja rakastaa urheiua
valitset.hoikan kirjoitti:
heivaisitko sinä jos mies on lihava ja hoikka norsun naama vit.lla valitset sen kun on hoikka ja rakastaa urheiua
Tähän nyt vielä, että veemäisen ja epämukavan ihmisen kanssa on aivan turhaa yrittää yhtään mitään, ihan sama vaikka se olis valettu kullasta ja koristeltu timantein. Mäntti on mäntti, eikä kuoruutus sitä muuksi muuta.
Jos ei korvien välissä ole mitään mielekästä, niin miksi pitäisi yksi elämä tuhlata semmoiseen? Ei taatusti...
Lihominen ei ole mikään ongelma...mutta huono asenne elämää ja muihin ihmisiin on iso ongelma.
Voiko käydä niin, että pitää oikeasti naisista, mutta rakastuukin mieheen?
- pinnallisuus-este
Ei voi käydä niin koska naiset on maailman pinnallisempia suomessa. Lihava naine haluaa hoikan miehen ja hoikka nainen haluaa hoikan miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81258- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613