Olen jokusen kuukauden ollut muutamilla treffipalstoilla huonoin tuloksin. Tinder on ainoa, josta on saanut edes keskusteluseuraa, mutta mielestäni se on turhan ulkonäkökeskeinen paikka. Olen liikkellä ihan aidosti kumppania etsimässä ja vieläpä katseenkestävä mies. Ongelmana siis on saada vastaus naiselta viestiin. Olen kohtelias ja aidosti kiinnostunut ja tuon sen viesteissä esille, mutta mutta. Ei vastauksia, ei koskaan. Tulisi edes, että ei kiinnosta, mutta ei mitään. Todella turhauttavaa roikkua näillä palstoilla ja tuntea itsensä idiootiksi.
Mitä teen väärin? Vai teenkö mitään oikein?
Millä tavoin saada nainen vastaamaan viestiin?
84
2334
Vastaukset
- Jnkmiuo
Et välttämättä tee mitään väärin. Monella naisella on kokemusta siitä kun yrittää kohteliaasti sanoa ei kiitos, niin saa takaisin huorittelua tai käydään tivaamaan että miksi ei kiinnosta, etc. Em. syistä johtuen moni nainen jättää vastaamatta koska niin pääsee helpoimmalla.
En nyt sano että sinä toimisit noin, kerroin vain mitä olen kuullut naisilta.- eitästämitääntuu
Noinhan tuo on ihan loogista. Itse tietysti odottaisi saavan jonkin vastauksen, koska onhan se kohteliasta. Miehet kyllä osaa valitettavasti pilata kaiken. Onhan meitä kunnollisiakin vielä olemassa.
- Passivoidusiinäratkaisu
eitästämitääntuu kirjoitti:
Noinhan tuo on ihan loogista. Itse tietysti odottaisi saavan jonkin vastauksen, koska onhan se kohteliasta. Miehet kyllä osaa valitettavasti pilata kaiken. Onhan meitä kunnollisiakin vielä olemassa.
Itseasiassa tuo on vain selitys epäkohteliaisuudelle. Sinun pitää lukea edellämainitun vastaus näin "ulkonäkösi ei kelpaa joten et ansaitse vastaustakaan"
Mikäli omaat oikeasti miellyttävän ulkonäön naiset kyllä sinulle vastaavat.
Itse en aikanaan vetänyt mistään hernettä nenään vaan hyväksyin kyllä pakit mutta jos lähestyin naisia sain itse taas niin usein kylmää kohtelua ihan asiallisiinkin viesteihin tyyliin "luuletko todella että kelpaat jollekin, pilluako olet vailla, mitä yhteistä muka meillä näet" jne jne ja oli todella harvassa asiallinen palaute naisilta joten ratkaisin asian olemalla passiivinen. Kirjoitin passiivisuudestani myös profiiliini että jos kiinnostaa saa kirjoitella mutta turha odottaa kenenkään että itse tekisin avauksia koetun epäkohteliaan palautteen takia.
Kun olin maininnut asiasta profiilissani sain useita vastauksia ja tilanne oli jopa sellainen että sain valita naisten kilpailusta minua kohtaan.
Näin ei käynyt koskaan kun olin itse aktiivinen.
Nyt seurustelen naisen kanssa joka aikoinaan lähestyi minua nettitreffeillä ensin ja yhteenmuuttoa suunnittelemme.
Siis ole passiivinen. Tee itsestäsi kiinnostava profiili ja odota. Käytännössä yksikään nainen josta olisit kiinnostunut ei kiinnostu sinusta joten tee itsestäsi kiinnostava ja valitse paras sinua lähestyvistä naisista. - mies32vee
Passivoidusiinäratkaisu kirjoitti:
Itseasiassa tuo on vain selitys epäkohteliaisuudelle. Sinun pitää lukea edellämainitun vastaus näin "ulkonäkösi ei kelpaa joten et ansaitse vastaustakaan"
Mikäli omaat oikeasti miellyttävän ulkonäön naiset kyllä sinulle vastaavat.
Itse en aikanaan vetänyt mistään hernettä nenään vaan hyväksyin kyllä pakit mutta jos lähestyin naisia sain itse taas niin usein kylmää kohtelua ihan asiallisiinkin viesteihin tyyliin "luuletko todella että kelpaat jollekin, pilluako olet vailla, mitä yhteistä muka meillä näet" jne jne ja oli todella harvassa asiallinen palaute naisilta joten ratkaisin asian olemalla passiivinen. Kirjoitin passiivisuudestani myös profiiliini että jos kiinnostaa saa kirjoitella mutta turha odottaa kenenkään että itse tekisin avauksia koetun epäkohteliaan palautteen takia.
Kun olin maininnut asiasta profiilissani sain useita vastauksia ja tilanne oli jopa sellainen että sain valita naisten kilpailusta minua kohtaan.
Näin ei käynyt koskaan kun olin itse aktiivinen.
Nyt seurustelen naisen kanssa joka aikoinaan lähestyi minua nettitreffeillä ensin ja yhteenmuuttoa suunnittelemme.
Siis ole passiivinen. Tee itsestäsi kiinnostava profiili ja odota. Käytännössä yksikään nainen josta olisit kiinnostunut ei kiinnostu sinusta joten tee itsestäsi kiinnostava ja valitse paras sinua lähestyvistä naisista."Käytännössä yksikään nainen josta olisit kiinnostunut ei kiinnostu sinusta joten tee itsestäsi kiinnostava ja valitse paras sinua lähestyvistä naisista."
Tämän voi kyllä helposti allekirjoittaa.
Kaikki omat lähestymiset nettideiteillä olleet aivan turhia mutta minua on lähestyneet jotkut naiset ja niistä on tullut jotain. - mies38495534634v
mies32vee kirjoitti:
"Käytännössä yksikään nainen josta olisit kiinnostunut ei kiinnostu sinusta joten tee itsestäsi kiinnostava ja valitse paras sinua lähestyvistä naisista."
Kaikki omat lähestymiset nettideiteillä olleet aivan turhia mutta minua on lähestyneet jotkut naiset ja niistä on tullut jotain.Voi onnistua jos miehellä on ok ulkonäkö, ja harvoin yleensä silloinkaan. Rumillekaan naisille ei kelpaa kuin komea mies (paitsi jos miehellä on paljon rahaa).
- nainen83838383
mies38495534634v kirjoitti:
Voi onnistua jos miehellä on ok ulkonäkö, ja harvoin yleensä silloinkaan. Rumillekaan naisille ei kelpaa kuin komea mies (paitsi jos miehellä on paljon rahaa).
Ja rumat miehet vaatii täydellisyyttä naiselta, havaittu on.
- Vierestä.viedään
Minulle kelpaisi ihan tavallinen naapurin tyttö, joka ei olisi läskipallero eikä erityisen vittumainen. Ne sellaiset ovat vain jo parinsa löytäneet. Jäljellejääneillä harvoilla kelvollisilla on sitten aivan liian suuret vaatimukset: esimerkiksi hoitajalle tai laborantille ei kelpaa kuin komea ylilääkäri, sihteerille vain toimitusjohtaja ja esimerkiksi lentoemolle juoppo, huumehörhö autonkuski: https://www.iltalehti.fi/formulat/a/375aa1f9-2f08-4849-a49f-153d1e53ecb6
Tai jos röyhkeyttä ja rahaa riittää, niin pilluakin saa: Helppohan se on ryskyttää kun tarjokkaita enemmän kun kerkee laittaa. Härmässä tästä paras esimerkki on eräs hallin omistaja, liikemies. Hänen naamallaan ja koollaan ei sais yhtäkään naista mikäli ois tavallinen tallaaja.
Siksipä kunnollinen hyvän toimeentulon hankkinut insinööri, teknikko tai vastaava saakin jäädä ilman ja tyytyä omaan käteensä. - MRMies93
mies32vee kirjoitti:
"Käytännössä yksikään nainen josta olisit kiinnostunut ei kiinnostu sinusta joten tee itsestäsi kiinnostava ja valitse paras sinua lähestyvistä naisista."
Kaikki omat lähestymiset nettideiteillä olleet aivan turhia mutta minua on lähestyneet jotkut naiset ja niistä on tullut jotain.Tämän minäkin allekirjoitan... Mutta varoituksen sanana että olkaa varovaisia sellaisten naisten kanssa joiden exä on kohdellut heitä jotenkin kaltoin, esim. pettänyt tai ollut väkivaltainen... ja varsinkin jos he eivät ole päässeet yli erosta... nyt on kokemusta kolmesta tällaisesta naisesta jotka olleet rikkinäisiä ja ahdistuneita, välillä on parempia päiviä mutta suurimmaksi osaksi se on sellaista tunteiden vuoristorataa näillä naisilla ettei siitä tule yhtään mitään vaikka tekisit itse kaiken oikein. Aluksi et edes huomaa sitä kuinka rikkinäisiä nämä naiset ovat. Näistä kolmesta tällaisesta naisesta kaksi lähestyi minua ensin.
- panostus
Kaksi muutosta niin saat varmasti vastauksia:
(1) Vittuile niille naisille (humoristisesti)
(2) Laita deittipalvelun tulot-sarakkeeseen korkein mahdollinen tulotaso
Ongelma vain on, että näillä muutoksilla saat sellaisia naisia joita et oikeasti halua.
Se vanha yhteiskuntasopimus jossa miehet jotka olivat menestyneitä, kohteliaita, hyväkäytöksisiä, naisista kiinnostuneita ja tavallisesti hyvännäköisiä, ja ansaitsivat sillä naisen suosion, ei ole enää voimassa.
Nykyään täytyy YMMÄRTÄÄ naisten psykologiaa, että voi napata itselleen naisen. Naisen psykologia on miehelle (ja myös naiselle) täysin käsittämätön, joten se vaatii paljon perehtymistä.
Iso osa miehistä täällä ei oikeasti yritä ymmärtää naisia. He ovat pettyneitä yhteiskuntasopimuksen loppumiseen, mutta sen sijaan että kohtaisivat tosielämän realiteetit ja muuttaisivat toimintaansa siten että se vastaa muuttunutta tilannetta, he syyttävät kaikesta naisia.
Mies, joka syyttää naisia, ei ole mies. Naiset eivät voi olla syyllisiä muuttuneeseen tilanteeseen, koska naiset luonto ei ole olla vastuussa vaan olla kaunis. Me miehet olemme vastuussa, koska olemme antaneet tämän kaiken tapahtua.
Oikeampi kysymys on, onko nykyään olemassa naisia, jotka ovat panostuksen arvoisia? Ja onko miehiä, jotka ovat panostuksen arvoisten naisten arvoisia?- eitästämitääntuu
Äärettömän hienosti kirjoitettu. Naisia ei täysin varmasti opi koskaan tuntemaan ja niin sen pitääkin mennä. Tietty mystisyys on todella hyvä asia. Pitää miehen hieman varpaillaan.
- lukekaa
"Iso osa miehistä täällä ei oikeasti yritä ymmärtää naisia. He ovat pettyneitä yhteiskuntasopimuksen loppumiseen, mutta sen sijaan että kohtaisivat tosielämän realiteetit ja muuttaisivat toimintaansa siten että se vastaa muuttunutta tilannetta, he syyttävät kaikesta naisia.
Mies, joka syyttää naisia, ei ole mies. Naiset eivät voi olla syyllisiä muuttuneeseen tilanteeseen, koska naiset luonto ei ole olla vastuussa vaan olla kaunis. Me miehet olemme vastuussa, koska olemme antaneet tämän kaiken tapahtua."
10 pistettä! Ätmit, tämä! - sopii.kaavaan
lukekaa kirjoitti:
"Iso osa miehistä täällä ei oikeasti yritä ymmärtää naisia. He ovat pettyneitä yhteiskuntasopimuksen loppumiseen, mutta sen sijaan että kohtaisivat tosielämän realiteetit ja muuttaisivat toimintaansa siten että se vastaa muuttunutta tilannetta, he syyttävät kaikesta naisia.
Mies, joka syyttää naisia, ei ole mies. Naiset eivät voi olla syyllisiä muuttuneeseen tilanteeseen, koska naiset luonto ei ole olla vastuussa vaan olla kaunis. Me miehet olemme vastuussa, koska olemme antaneet tämän kaiken tapahtua."
10 pistettä! Ätmit, tämä!Oletko nainen?
- lukekaa
sopii.kaavaan kirjoitti:
Oletko nainen?
Oletko se sinä Matti?
- hienoahienoa
Ette taida tietää maailman menosta mitään. MGTOW on kasvava aate kaikkialla, myös Suomessakin. Muualla osataan olla muuttumatta naisten typeriin vaatimuksiin, mutta Suomi-cuckit tekevät mitä vaan, ettei tarvitsisi olla yksin. Maailma menee kyllä takaisin konservatiiviseksi, jos tarpeeksi moni työskentelee asian puolesta, eikä cuckaa naisille.
- Cuck
"Mies, joka syyttää naisia, ei ole mies."
Cuck! lipilipilipilipi.... - unohdasuomivalaat
Laita ilmoitus kansainvälisille sivuille niin johan kelpaat...
- Ei.valasta.minulle
unohdasuomivalaat kirjoitti:
Laita ilmoitus kansainvälisille sivuille niin johan kelpaat...
Valitettavasti en kuulu niihin kultalusikka suussa syntyneisiin, jotka olisivat nuoruudessaan saaneet opetella ulkomaitten kieliä. Ulkomaitten naisethan eivät osaa suomea ja minä en ulkomaata. Eli mahdoton vaatimus taas kerran.
Tässä taas yksi esimerkki siitä, miksi vähäosaisuus on meillä suurelta osaltaan periytyvää. Vaikka katkeaa se vähäosaisuuden perinne näinkin - ei ole seuraavaa sukupolvea. Kotimainen ihmisroska vähenee tälläkin tavalla, mutta Eliitti tuo kyllä monin verroin enemmänuutta ja vahingollisempaa roskaa tilalle. Me vain maksamme. - suurikusetus
Ei.valasta.minulle kirjoitti:
Valitettavasti en kuulu niihin kultalusikka suussa syntyneisiin, jotka olisivat nuoruudessaan saaneet opetella ulkomaitten kieliä. Ulkomaitten naisethan eivät osaa suomea ja minä en ulkomaata. Eli mahdoton vaatimus taas kerran.
Tässä taas yksi esimerkki siitä, miksi vähäosaisuus on meillä suurelta osaltaan periytyvää. Vaikka katkeaa se vähäosaisuuden perinne näinkin - ei ole seuraavaa sukupolvea. Kotimainen ihmisroska vähenee tälläkin tavalla, mutta Eliitti tuo kyllä monin verroin enemmänuutta ja vahingollisempaa roskaa tilalle. Me vain maksamme.Eliitin oravanpyörä ajatuksineen on jopa hupaisaa seurattavaa ja kuinka tyhminä ne kansaa pitävät.
"tarvitsemme maahanmuuttoa kun työvoimapula"
Sitten annetaan suomen kehitystilastot julki. "korkean työttömyyden takia talouskehitys alenee eli joudumme kurjistamaan lisää ja kiristämään vyötä"
Lue. Lisää tulonsiirtoa köyhemmiltä rikkaille ja taas valehdellaan "tarvitsemme maahanmuuttoa kun työvoimapula" Eli 30 000 uutta työtöntä maahan jolla paikataan tavallaan saavutetut työpaikat ja voidaan pitää jatkuvaa illuusiota yllä työttömyydestä ja kuinka koko ajan pitää kiristää muka lisää vyötä.
Minulla on valtionvarainministeriössä tuttu töissä joka on ihan suoraan sanonut että ei suomen tilanne ole edes paha kun vertaa muihin euroopan maihin vaan täällä halutaan ylläpitää tietoisesti kuvitelmaa köyhästä suomesta. Suomen valtion velkakin on yksi pienimpiä suhteessa muihin.
- viinamies
Unohda kaiken maailman tinderit. Tänään viinakaupan kautta kotiin juomaan kunnon pohjat ja sitten yökerhoon bailaamaan. Bailaustaidoilla hurmataan nainen ja sitten yhteydenpito jatkuu.
Vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin. - SoliterniuM1977
Yksi syy siihen ettei saa vastauksia on yksinkertaisesti deittisivustoilla, tinderissä etc. olevien miesten moninkertainen määrä naisiin verrattuna. Siis on lottoarvontaa saada vastaus saati sitten matchi.
Itse olen antanut aikoja sitten periksi ja hyväksynyt yksinäisen elämän. Muutenkin kriteerini ovat ikäisilleni (41v) sinkkunaisille liian vaativat (hoikka, lapseton). Yksin hautaan asti ja hyvä niin.
Tsemppiä sinulle kuitenkin kumppanin hakuun!- Unelma60
'Eitästämitääntuu' - mistä sinut löytää?
Täällä kunnollinen nainen, joka myös vastaa viestiisi. - Eitästämitääntuu
Unelma60 kirjoitti:
Täällä kunnollinen nainen, joka myös vastaa viestiisi.Tässähän minä. 😀
- Eitästämitääntuu
Unelma60 kirjoitti:
Täällä kunnollinen nainen, joka myös vastaa viestiisi.Ei tänne uskalla mitään kontakteja laittaa 😬
- muista.kumit
sinun täytyy ottaa naisesta selvää onko se maksullinen vai varattu vaikko vanhapiika sinkku vaikko seksiseuranhakija ja sitten vastata mutta tinderi on seksiseura sivusto ja naiset hakee seksiseuraa ei parisuhdetta ja mene eri kaupunkiin tai kutsu eri kaupungin tyttö luoksesi niin saat pimppiä varatulta tai seksiseuralaiselta ja vanhatpiiat on mitä on ja pelkää miehiä mutta seksiä heidänkin tekee mieli niin oman kylän tytöt ei vastaa oman kylän pojille koska arki elämässä voi tavata uudestaan esim kaupassa miehensä kanssa ja tapaisi panokaverinsa siksi eri kaupungin poikia ja muista tinderi on seksiseuran haku sivusto ja helpon seksin halu kanava
- Tinder-match
Älä ole kohtelias, pääset heti treffeille kun alat puhumaan suoraan. Tinderi on vain panoseuran etsimistä varten. Vuosien seksittömyydessä elävät luulevat että kohteliaisuudella saa naisia mutta miten ne kaikki kriminaalit ja muut pelimiehet saa naisia. Eivät varmana ole kohteliaita. Itse sanon naiselle että panettaa ja nainen joko vastaa tai ei vastaa. Turha lätinä pois. 70 % naisista vastaa kun sanoo että etsii seksiä. Naiset ei halua mitään sohvaperuna kotiansa vahtimaan vaan yksinkertaista treffi ja seksiseuraa. Ole vaan vaikka tuhat kertaa kohtelias naiselle niin et saa vastausta, olen nänhyt miten röyheydellä sitä naista saadaan.
- viinamies
Kun juo viinaa ja on kännissä voi olla röyhkeä.
Viinamies on röyhkeä ja tapaa naisia. Raitis mies on kohtelias ja jää yksin.
- sellaistasevaanon
On aivan normaalia ettei netissä mies saa vastauksia jollei pärstäsi riitä. Jos et kuitenkaan heti saa hylsyä niin sitten naiset etsivät hylkäämisen perusteita profiilistasi ja jollei muutaman sekunnin aikana näy jotain heitä kiinnostavaa niin se on siinä. Eli sama juttu kuin livenäkin.
No tälläkin palstalla vastataan lähes poikkeuksetta jahka ehditään, me naiset olemme oikeastaan täällä ihan riesana miehille. Siltä minusta tuntuu.
Pyörimme jaloissa kuin ajopuu virrassa
Miehet ovat rasittuneita.Mitä tarkoittaa kielessäsi "kohtelias"?
Voimme siten ryhtyä tarkemmin etsimään vikakohtaa...
On osattava olla hellä ja hempeä muttei imelä. Oletko tuonut esille, että olet yhden naisen mies...tai siis kyllä sinun pitäisi olla, en minä sitä voi tietää, mutta useamman naisen miehenä ei vastauksia tule, nainen tajuaa sen kirjoitustyylistä!
En jotenkaan ymmärrä näitä valituksia, sillä itselläni on vaikeus saada pidettyä suutani tai näppäimistöäni kiinni. Mitä siellä treffipuolella oikein tapahtuu kun täällä ainakin jutut luistaa, ja ihan helppoa on. Niin naisilla kuin miehilläkin.
Outoa...- näijuuri
"On osattava olla hellä ja hempeä muttei imelä. Oletko tuonut esille, että olet yhden naisen mies...tai siis kyllä sinun pitäisi olla, en minä sitä voi tietää, mutta useamman naisen miehenä ei vastauksia tule, nainen tajuaa sen kirjoitustyylistä!"
Näin juuri!!!!! - sukupuoliratkaisee
näijuuri kirjoitti:
"On osattava olla hellä ja hempeä muttei imelä. Oletko tuonut esille, että olet yhden naisen mies...tai siis kyllä sinun pitäisi olla, en minä sitä voi tietää, mutta useamman naisen miehenä ei vastauksia tule, nainen tajuaa sen kirjoitustyylistä!"
Näin juuri!!!!!Juuri näin. Siis et itse anna vinkkejä ap.n asiaan, mutta komppaat kyllä naisia puoltavia kommentteja, kunhan ne ovat naisten kirjoittamia.
Ei noissa asioissa mitään vikaa ole, mutta hauska huomata, että miesten kirjoituksiin ei kyllä tule "tämä" "juuri näin" yms, koska omaat feministisen ajattelutavan. "Vain nainen voi olla oikeassa, vaikka mieskin esittäisi saman mielipiteen." - näinseon
Siis jos komea mies lässyttää olevansa "yhden naisen" mies niin se on naisista ihanaa, mutta rumalta mieheltä se on säälittävää.
- eiriipu
näinseon kirjoitti:
Siis jos komea mies lässyttää olevansa "yhden naisen" mies niin se on naisista ihanaa, mutta rumalta mieheltä se on säälittävää.
Ei tuo nyt riipu mitenkään ulkonäöstä.
- näinseon
eiriipu kirjoitti:
Kyllä se riippuu.
- voivoivoi
näinseon kirjoitti:
Kyllä se riippuu.
No se on vähän harmi jos syntyy rumanaamaiseksi. Parempi onni ensi kerralla.
- jsfkdfsdf
näinseon kirjoitti:
Kyllä se riippuu.
Se vaan tuntuu siltä jos itse on ruma ja toimii naisten kanssa väärin, luullen toimivansa oikein. Moni ruma mies saa naista koska osaa näyttää kiinnostuksen ja olla oikealla tavalla hempeä. On taito pitää naisen kiinnostus yllä, se ei riipu naamasta.
- Rahaaa
jsfkdfsdf kirjoitti:
Se vaan tuntuu siltä jos itse on ruma ja toimii naisten kanssa väärin, luullen toimivansa oikein. Moni ruma mies saa naista koska osaa näyttää kiinnostuksen ja olla oikealla tavalla hempeä. On taito pitää naisen kiinnostus yllä, se ei riipu naamasta.
Rahalla on suuri vaikutus naisiin.
- kertoomaustasi
Rahaaa kirjoitti:
Rahalla on suuri vaikutus naisiin.
Tietynlaisiin naisiin, paljastit juuri millaiset naiset sinua viehättää. Kokeilepa joskus sellaista harmaata hiirulaista, josta näkee ettei se pukeudu kalliisti. Sellainen joka on vain neljän seinän sisällä eikä käy missään. Elää vaatimatonta elämää.
- hiiräjaihmisiä
kertoomaustasi kirjoitti:
Tietynlaisiin naisiin, paljastit juuri millaiset naiset sinua viehättää. Kokeilepa joskus sellaista harmaata hiirulaista, josta näkee ettei se pukeudu kalliisti. Sellainen joka on vain neljän seinän sisällä eikä käy missään. Elää vaatimatonta elämää.
Harmaalla hiirulaisnaisellakin on tuhannen kullin katse ja juoksut juostu.
- ainoavaihtoehtosi
hiiräjaihmisiä kirjoitti:
No ehkä sitten kannattaa lopettaa valittaminen, jos ei mikään kelpaa ja olet sitä mieltä ettet voi ketään saada kuitenkaan.
- Abrakadapra
ainoavaihtoehtosi kirjoitti:
No ehkä sitten kannattaa lopettaa valittaminen, jos ei mikään kelpaa ja olet sitä mieltä ettet voi ketään saada kuitenkaan.
En valita. Lopeta itse valittaminen.
- sikaillaan
eiriipu kirjoitti:
Hyvännäköinen mies saa olla sika ,silti kelpaa...
- kyssä
hiiräjaihmisiä kirjoitti:
Onko koskaan tullut missään vastaan varteenotettavaa (vähän kokemusta yms.) naista, jolle olisit voinut kelvata?
- näinseon
jsfkdfsdf kirjoitti:
Paitsi että jollei ole komea tms. niin sitä taitoa tarvitsee huomattavasti enemmän, eikä sekään välttämättä riitä. Jos joku rokkikukko piereskelee niin silloinkin löytyy naisia ketkä ajattelevat että ihanaa. Siitä tuossa on kyse, komean miehen oven avaus on ihanaa. kun taas tavismieheltä se ei ole mitään.
- rumatonsöpöjä
näinseon kirjoitti:
Paitsi että jollei ole komea tms. niin sitä taitoa tarvitsee huomattavasti enemmän, eikä sekään välttämättä riitä. Jos joku rokkikukko piereskelee niin silloinkin löytyy naisia ketkä ajattelevat että ihanaa. Siitä tuossa on kyse, komean miehen oven avaus on ihanaa. kun taas tavismieheltä se ei ole mitään.
Voihan se olla niin, mutta eikö ole sitten hienompaa kun joku kiinnostuu sinusta sinuna, ei komean naamasi takia? Vaikka se voikin vaatia vähän enemmän vaivannäköä.
Onhan niitä naisiakin jotka saa miehen vain olemalla, nätillä naamalla, ja luulevat olevansa persoonaltaan jotenkin niin vetovoimaisia xD Kyllä se ulkonäkö vaikuttaa, totta se on.
- pilluntakia
Naisia pitää kehua kauniiksi vaikka nainen olisi ruma. Pyydä vaan reilusti treffeille ja jätä liirun laarum jutut vähemmälle.
- Maikki123
Ei naisetkaan saa monesti vastauksia miehiltä!
Kirjoita itsestäsi esittely, jossa kerrot harrastuksistasi, mielenkiinnon kohteistasi, luonteestasi, onko sinulla työpaikka ja onko lapsia. Naisten on helpompi aloittaa keskustelu kanssasi, ja tietää voisiko teillä olla jotain yhteistä. Itse päätän esittelytekstin perusteella monesti painanko sydämen-kuvaketta vai en. Tinder on täynnä seksin vonkaajia ja idiootteja, joten ole kiva ja kohtelias, sillä pääsee pitkälle. Ehdota myös tapaamista, koska moni ei pääse jaarittelua pidemmälle. Jos mätsi ei vastaa, laita parin päivän jälkeen uusi viesti, esim ”Hei, mitä kuuluu? Olisi kiva tutustua sinuun 😊” Millään syyllistävällä viestillä et pääse mihinkään. Jos et saa vastausta, voit poistaa mätsin.- 6rt7yketyieytk
Ei tietenkään jos nainen tavoittelee komeita miehiä kellä on paljon menekkiä, ei heidän tarvitse alkaa kirjoittelemaan harrastuksista yms. kun saavat paremman näköisiä naisia muutenkin.
- dwafeagwa
onko tässä nyt enää edes mitään järkeä mitään naisia hommata kun 10 vuoden sisään ilmastonmuutos tekee maapallosta elinkelvottoman
- älälisäänny
Ei ehkä elinkelvotonta mutta muuten olet oikeassa. On outoa että suomikin joka aina on olevinaan edelläkävijä kaikissa kansaa kurjistavissa ohjelmissa niin se ei sitten panosta väestön lisääntymättömyyteen kannusteilla vaan päinvastoin kannustaa että pitäisi lisääntyä.
Mielestäni suomi tekee jo sellaisen ilmastoteon joka pitäisi palkita vaikkapa polttoaineiden hinnan alenemisena koska yhden ihmisen hiilijalanjälki maapallolle on hirvittävä ja jos maamme ei lisäänny se on suunnaton ekoteko.
Kaikki tietää että maapallolle ydinsotaakin suurempi riski on ihmismassan jatkuva lisääntyminen.
On ehkä surullista sanoa että maapallon kannalta se ydinsota lienee jo kohta paras vaihtoehto. Meinaan maapallo toipuu kyllä vuosi tuhansissa suurimmistakin katastrofeista mutta ihminen jatkuvalla lisääntymisellään tappaa koko siviilisaation täältä ellei tehdä koko maailmaa käsittäviä lisääntymisrajoitteita rangaistuksen uhalla.
Mutta ei koska kaksinaismoralistinen suomi.
- hypergamitytti
"Millä tavoin saada nainen vastaamaan viestiin?"
1. Olemalla komea
2. Olemalla rikas
3. Olemalla komea ja rikas
Ai niin, statuksesta plussaa!- Teorian.jo.oppinut
Helppohan se on noilla avuilla ryskyttää kun tarjokkaita enemmän kun kerkee laittaa. Härmässä tästä paras esimerkki on eräs hallin omistaja, "liikemies". Hänen naamallaan ja koollaan ei sais yhtäkään naista mikäli ois tavallinen tallaaja.
Myös olemalla juoppo huumekuski: https://www.iltalehti.fi/formulat/a/375aa1f9-2f08-4849-a49f-153d1e53ecb6
Onkohan se nimeltään moraali se, mikä estää minua toteuttamasta näitä malliesimerkkejä vai eikö minulla vain ole riittävästi rahaa syydettäväksi näihin naisiin? Toisaalta etsin kyllä sitä tavallista naapurintyttöä, mutta niillekin löytyi jo ottajansa noista yllämainituista. Valaat kyllä jätän matupatjoiksi, joiksi näkyvät kelpaavan. Ainakin oleskelulupaan asti.
- 40mies
Kysy naiselta lähetkö syömään sinä tarjoot. Sitten valitset raflan ja viet naisen syömään. Aika usein kikka toimii naiset tykkää ilmaisesta ruuasta.
- niinnähty
Haloo, jos oot noin tyhmä niin maksa vaan ilmaisia ruokia tuntemattomille, tyhmää nää vaan kusettavat ja ruaan jälkeen sanoo kiitos ei kun kemiat ei toimi... tyhmää saakin kusettaa...
- älätarjoa
Itse en vuosiin enää tarjonnut naisille edes kahvikupillista treffeillä kun tunnen naisen joka sanoo nimenomaan hakevansa netistä vain ilmaisia lounaita. Kuulemma helppoa saada mies viemään nainen raflaan jonka jälkeen onkin helppo todeta. "Kiitos mutta mä luulen että meistä ei tulisi mitään"
Kuulemma paras kuukausi oli kun sai 21 kertaa ravintola ruuan eikä tarvinu maksaa senttiäkään itse. - tasaarvovaltuutettu
älätarjoa kirjoitti:
Itse en vuosiin enää tarjonnut naisille edes kahvikupillista treffeillä kun tunnen naisen joka sanoo nimenomaan hakevansa netistä vain ilmaisia lounaita. Kuulemma helppoa saada mies viemään nainen raflaan jonka jälkeen onkin helppo todeta. "Kiitos mutta mä luulen että meistä ei tulisi mitään"
Kuulemma paras kuukausi oli kun sai 21 kertaa ravintola ruuan eikä tarvinu maksaa senttiäkään itse.Juuri noin EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA EKOILLA TREFFEILLÄ vaikka ois miss maailman kanssa treffit!
- Rouva78
Näin naisena antaisin muutamia ohjeita.
1) Kirjoita myös naisille, jotka ovat hieman sinua vanhempia. Kirjoita kolmenkympin loppupuolella tai neljänkympin alussa oleville, ja sano että haluaisit perheen.
2) Kirjoita naisille, jotka eivät ehkä näytä sinusta kuvissa niin näteiltä. Kirjoita naisille, joilla ei ole kuvaa. Yksi tuttu teki näin ja tutustui naiseen, joka oli ylipainoinen mutta jolla oli maailman herttaisin luonne ja hyvä sydän. He ovat jo yli 10 vuotta naimisissa. Nainen on upea äiti!
3) Otata oma kuvasi valokuvaamossa. Leikkauta tukkasi parturissa ja pue päälle kuvaan kauluspaita ja siistit vaatteet. Hymyile kuvassa.
4) Hanki työpaikka, jossa on säännöllinen kuukausipalkka ja mainitse se profiilissasi.
5) Älä kirjoita liikaa itsestäsi.
6) Jos nainen vastaa, pyydä viimeistään 3. sähköpostissasi häntä kahville.- ihan.normaalisti
Miehenä antaisin neuvoksi että unohda nettisivustot, ei naisetkaan etsi sitä kautta kumppania.
Hae kontaktit livestä tai ole ilman. - tiedetään.naisten.touhut
Ota yh, itseäsi lihavampi, vanhempi etc.
- hölynpölyä-
Asutko kuussa?
- manitpoiskuleksimasta
EI vaan 60-70v VARAKAS ROUVA...
- tekisinnäin
Hoitaisin etsinnän livessä. Mitä enemmän liikut, sitä parempi mahdollisuus törmätä johonkin. Epätoivoisesti ei kuitenkaan kannata haeskella, sillä naiset aistii sen ja vetäytyy. Kontaktin saatuaan on luonteva eikä näytä siltä kuin etsisi jotain.
- naineneioleeläin
Taas kerran sanon että naisilla ei ole kuten ei miehilläkään mitään ylimääräisiä aisteja. Naiset ei aisti eikä vaistoa normaali asioita kummemmin. Itsekin aikoinaan hain epätoivoisesti seuraa useiltakin sivustoilta ja olin kaiket vapaa ajat netissä mutta silti kukaan ei sitä "aistinut"
Tein itsestäni kiinnostavan ja pääsin kymmenille treffeille joista sitten valitsin sen ihanimman naisen. - unohda.nettinaiset
naineneioleeläin kirjoitti:
Taas kerran sanon että naisilla ei ole kuten ei miehilläkään mitään ylimääräisiä aisteja. Naiset ei aisti eikä vaistoa normaali asioita kummemmin. Itsekin aikoinaan hain epätoivoisesti seuraa useiltakin sivustoilta ja olin kaiket vapaa ajat netissä mutta silti kukaan ei sitä "aistinut"
Tein itsestäni kiinnostavan ja pääsin kymmenille treffeille joista sitten valitsin sen ihanimman naisen.Netistä seuraa hakeva nainen on yhtä houkutteleva kuin työkkärin kautta töitä hakeva ihminen. Molemmat ovat syrjäytyneitä.
- työllistettytyönhakija
unohda.nettinaiset kirjoitti:
Netistä seuraa hakeva nainen on yhtä houkutteleva kuin työkkärin kautta töitä hakeva ihminen. Molemmat ovat syrjäytyneitä.
No joo jokainen tietää että työkkäristä ei työtä saa vaan se on pakollinen paha johon pitää ilmottautua työttömänä ollessa.
Itse olen työpaikkani hakenut ja itseasiassa aina saanut minne olen soittanut koska mun ammatissa on työvoimapulaa ja kukaan normaali nuori ei nykyään fyysiseen raskaaseen ammattiin halua joten työvoimapula vaan kasvaa ja olen entistäkin kysytympi alallani.
Nyt jouduin menemään työkkäriin "työnhakijaksi" koska lomautettiin toistaiseksi sääolosuhteiden pakosta mutta työllistyn heti kun sää sallii.
Olenko siis näinollen huonompi syrjäytynyt deitti kun olen "työnhakija" vaikka minulla vakityö onkin?
No olen myös parisuhteessa joten se ei liene kumppaniani haittaavan. - sinusta.puhuttiin
työllistettytyönhakija kirjoitti:
No joo jokainen tietää että työkkäristä ei työtä saa vaan se on pakollinen paha johon pitää ilmottautua työttömänä ollessa.
Itse olen työpaikkani hakenut ja itseasiassa aina saanut minne olen soittanut koska mun ammatissa on työvoimapulaa ja kukaan normaali nuori ei nykyään fyysiseen raskaaseen ammattiin halua joten työvoimapula vaan kasvaa ja olen entistäkin kysytympi alallani.
Nyt jouduin menemään työkkäriin "työnhakijaksi" koska lomautettiin toistaiseksi sääolosuhteiden pakosta mutta työllistyn heti kun sää sallii.
Olenko siis näinollen huonompi syrjäytynyt deitti kun olen "työnhakija" vaikka minulla vakityö onkin?
No olen myös parisuhteessa joten se ei liene kumppaniani haittaavan.Niin tietenkin, ministerin työ on tuulista.
- näin.tuskin.on
työllistettytyönhakija kirjoitti:
No olen myös parisuhteessa joten se ei liene kumppaniani haittaavan.Jos alallasi suurin osa työnantajista maksaa kunnon palkkaa ja töitä oikeasti on paljon myös aloitteleville osaajille, niin kyllä varmasti löytyy halukkaita tekijöitä ja alalle kouluttautuvia.
- työllistettytyönhakija
näin.tuskin.on kirjoitti:
Jos alallasi suurin osa työnantajista maksaa kunnon palkkaa ja töitä oikeasti on paljon myös aloitteleville osaajille, niin kyllä varmasti löytyy halukkaita tekijöitä ja alalle kouluttautuvia.
Kyllä maksaa kun osaa vaatia. Itse olen aina saanut palkka toiveeni läpi ja kokemuslisät yms.
Ammatillani olen taloni, autoni ja kesämökkini maksellut ja vielä sijoittanutkin hyvän summan. Hikeä ja jaksamista ala vaatii ja nössykät ei parjää.
Suurinosa ihmisistä vaan pelkää ulkoilmaa ja eri säätiloja nykyisin ja kun koulutetaan vaan porukkaa joka kuvittelee että istumalla ansaitaan raha niin ei ole pelkoa että kukaan nykysuomalainen edes harkitsee alalleni tuloa.
- AattelenNäin
Olen nainen, minulla on asiallinen ja mietitty profiili, mielestäni kivat kuvat. Lähestyn ikäisiäni miehiä (54 /-5v). Tuntuu että vastausprosentti on jossain 15% tuntumissa. Sanoisin, että ongelma ei siis ole kiinni sukupuolesta.
Ajattelen, deittisivustot saavat monen luulemaan, että just seuraav profiili on vielä mielenkiinztoisempi. Pitäisi malttaa pysähtyä ja antaa tutustumiselle mahdollisuus silloin kun kohtaa riittävästi sopivan. Mutta tämä tuntuu olevan lähes mahdotonta. Tekisin mielelläni viisien treffien diilin, eikä edes tarvitsisi olla tapaamatta muita. Yksi tapaaminen on vain raapaisu ihmisestä. Sen perusteella voi juuri ja juuri tietää, haluaako tavata toisen kerran.
Vielä jaksan uskoa, että löytyy kiva herra, jonka kainalosta saisin herätä. - Laatuonsisällä
Mitäpä jos yrittäisitte tutustua ensin ihmiseen eikä sännätä suoraan tapaamiseen. Helpottaa elämää kummasti. Ja aloittajalle...jokaiseen viestiin olen vastannut joten poikkeuksiakin löytyy.
- Munnooo
Paksulla lompakolla ja varakkuudella saat näitä pillunjakajia.
Jotka tekevä tpentuja joka oksan kanssa, kohta erotaan ja olet taas maksumiehenä
laskuissa ja ruokkomaksuissa.
Mieti minne työntelt munasi. Voit saada myös tauteja, kun pantu joka oksan kanssa.
Mutta niinhän ne sanoo,että ennen Taivas repeää kuin huoran perse! - Ulkomailta
Vanhemalla iällä on lähes mahdotonta hankkia nainen Suomesta. Ainoa ratkaisu on hakea vaimo Venäjältä tai Aasiasta.
- kohtalo_2019
Olen naisena lähettänyt miehille viestejä, mutta todella harvat heistä vastaavat. Seuraavaan viestiin vastanneista tosi harva vastaa muuta kuin "joo" tms.
Niiden harvojen kanssa kun juttu luistaa niin se päättyy viimeistään siinä kun kuvia vaihdetaan. Olen yli 60 v ja painoni on 98 kg ja muutenkaan en ole mikään mallin tai missin näköinen.
Itse jos olen miehen viestiin vastannut ja sanonut, että ei kiinnosta niin huorittelua yms. saan kyllä kuulla.
Toivon kuitenkin, että vielä sen Oikean kohtaan.- netasot
Hae tasoistasi seuraa yli kuusikymppisistä läskeistä miehistä.
Todennäköisesti olet viestitellyt itseäsi nuoremmille komistuksille joten on luonnollista että sellaiset ei vastaa.
Itseänikin aikoinaan lähestyi deiteillä äitini ikäiset eläkeläiset hyvinkin mielellään.
Joten kriteerejä lukemattomille en vaivautunut vastaamaan. netasot kirjoitti:
Hae tasoistasi seuraa yli kuusikymppisistä läskeistä miehistä.
Todennäköisesti olet viestitellyt itseäsi nuoremmille komistuksille joten on luonnollista että sellaiset ei vastaa.
Itseänikin aikoinaan lähestyi deiteillä äitini ikäiset eläkeläiset hyvinkin mielellään.
Joten kriteerejä lukemattomille en vaivautunut vastaamaan.Lähestyy tälläistä kolmikymppistä naistakin useimmiten juuri 50-60-vuotiaat, vaikka olisin tehnyt ikäkriteerini kuinka selviksi. Myös moni ylipainoinen lähestyy vaikka kriteereissä lukisi normaali paino. Eli ei ne miehetkään usein kovin hyviä ole toisen kriteerejä lukemaan.
- Susseli
Surullista ettei noilla palstoilla kaikki osaa käyttäytyä, ei näköjään myöskään täällä. On niin helppoa läskitellä yms. kun toista ei kohtaa livenä. Ja mitä se ihmisistä kertoo? Toivottavasti tämänkaltaiset itseään täydellisinä pitävät löytävät palstoilta kaltaisensa. Minä olin treffipalstoilla ja vastasin niin monelle kuin kerkisin, ystävälliseen sävyyn kuten kuuluukin. Pahoitellen, jollen kokenut vastapuolen kiinnostavan itseäni riittävästi tai jos henkilö oli vain seksiseuraa vailla tai ellei henkilö ollut vaivautunut lukemaan profiiliani. Itseni kohdalle sattui kyllä paria poikkeusta lukuun ottamasta ihan fiksuja miehiä, jotka ymmärsivät ystävälliseen sävyyn annetut pakit. Alle puolen vuoden sisään löysin itselleni kumppanin treffipalstalta ja yhdessä ollaan oltu kohta 2 , vuotta :)
En usko, että kukaan haluaa kuulla törkeyksiä, törkyturville voisi olla omat palstansa. Ja ne, jotka eivät viitsi kellekään vastata voisivat poistaa profiilinsa, niin ei kenenkään tarvitsisi nähdä turhaa vaivaa kun ottavat yhteyttä tällaiseen henkilöön, jolta ei vastausta heru. - Maikki123
Pidän vapaa-aikaani niin arvokkaana, että pelkän ilmaisen kahvin tai lounaan perässä en treffeille lähde. Kun sovin treffit olen oikeasti kiinnostunut. Usein maksan treffeillä itse ruokani, en halua antaa itsestäni sellaista kuvaa, että kaipaan elättäjää.
- lhföosaiefhdabo
Kysy jotain, mitä nainen ei ole vielä profiilissaan sanonut. Älä kalastele joka misua, vaikka vaihtoehtoja riittää, valitse profiilitekstien perusteella muutama mukavalta tuntuva, keskity niihin, Ymmärrä, että nainen voi saada saman päivän aikana parisataa vastausta, viestisi ei välttämättä erotu joukosta. Jos lukee 85 viestiä joissa lukee annatko pillua ja milloin, niin ei välttämättä jaksa lukea sitä sinun 86 viestiä enää, vaan loputu jää lukematta. Itselläni ei ole rahaa, mutta kun sivuilta kävi ilmi että olen kuvataiteilija, 80 prosenttia ehdotuksista oli outoja, yritettiin mm. huijata rahaa minulta. Kun tein uuden profiilin, johon en laittanut kuvaa (kun kuvani löytyy kuvahaulla omilta internettisivuiltani), laitoin, että en hae seksiseuraa, vaikka tykkään seksistä, ja kun kirjoitin hyvin haastavalla asenteella uuden profiilin tekstin, että mitä en halua, niin jo rupesi järkeviäkin vastauksia tulemaan. Yhteen yhteyden ottoon en vastannut, kun tämä mies kehui itseään lauseella, insinööri koulutukseni on antanut minulle jämäkän otteen elämään, kun en osannut sanoa siihen mitään. Kun ei ollut työpaikka ilmoituksesta kyse, vaan siitä että etin miestä itelleni. Ei kannata rajoittaa liikaa kenen kanssa juttelee, yllätys oli suuri, kun kiinnostavin kaveri tälläiselle yli nelikymppiselle naiselle olikin 30 vuotias yksinhuoltajaisä.
- Nettideittailu
Hei ketjun aloittaja!
Oma vinkkini on: keskustele, rupattele mukavia ja kysele! Jos mies ei kysele tai kommentoi spontaanisti yhtään mitään, tulee myös olo, ettei hän ole kiinnostunutkaan. Itselläni on treffipalstalla moni juttelu tyrehtynyt siihen, että olen yrittänyt itse kysellä, mies on vastannut lyhyesti, mutta ei ole itse tehnyt mitään keskustelun eteen, vaikka alunperin vaikuttikin kiinnostuneelta... Ei sitten vaan jaksa ikään kuin nyhtää keskustelua mieheltä. En väitä, että sinun kohdalla olisi näin. Tsemppiä nettitreffailuun! - Kiky
Kyllä mä ainakin vastasin kaikkiin mulle tulleisiin viesteihin. Tosin en ollut Tinderissä. Jotkut jatkoivat kirjoittelua haistattelulinjalla, enkä heidän kanssaan enää kirjoitellut. Mutta muiden kanssa kirjoittelin kyllä. Itselläni ei ollut profiilikuvaa eikä silläkään kirjoittajalla, jonka kanssa olen nyt seurustellut kolme vuotta.
- Pilua
Pulskat munat,pulskat tilitiedot ja olet valmis avaamaan pankkitilisi siitä, ettäsaat paljon hoonattua pilua.
Hanki eesti,viro tai venäjä typy saat taudit ja varmaan varasi,omaisuutesi menemään lopullisesti.
Sama koskee suomi naikkosia, jotka tekevät lapsia joka panon kanssa ja näin elättävät itseään!
Pillulla on mahtivoima ja useinkin ne on hoonattu pilalle. Bon Apetit!"Hanki eesti,viro tai venäjä typy"
Eesti ja Viro ovat puhekielessä kuule ihan saman maan kaksi eri nimitystä...
- Avoliitto
Miehen pitää näyttää hyvältä kuvissa koska naiset ei vastaa kuvattomiin ilmoituksiin. Pitää myös osata olla sosiaalinen, pitää osata kirjoittaa hyvin, pitää kertoa itsestään jotain mielenkiintoista elämästään. Jotenkin nainen pitää saada kiinnostumaan ja pitää varmaan kirjoitella sadoille naisille että saa edes yhden vastauksen.
No sanon että ajanhukkaa. Nettideittailu on ajanhukkaa. Sen naisen löytää satatuhat kertaa helpommin tuolta jostain baarista, opiskelupiireistä, tapahtumista festareilta koska siinä heti näkee sen toisen ja juttelee sille niin nainen kyllä kiinnostuu sinusta jos näytät että olet kiinnostunut siitä. Baareista olen itse löytänyt yhden yön juttuja ja nykyisen avovaimoni. Kokemus sanoo että live elämästä sen kumppanin löytää helpoiten.
Olen minäkin kirjoitellut naisille netissä saamatta vastauksia. Mutta pitää olla rohkea ja mennä sinne missä naisia tapaa eli yökerhot, tapahtumat ja pitää sitten uskaltaa aloittaa keskustelu naisen kanssa. Myös veljeni on löytänyt naisia baareista ja se ei o le koskaan edes nettideittaillut. Kaverit myös mitä olen kuunnellut niin tuolta ulkoa elämästä ovat naisen löytäneet. - Anonyymi
moiii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747204Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583133- 332345
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto241910- 201898
- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181569
- 101559
- 521558