Mies pettää ja jättää

Särkynytsydäminen

Hei!
Avomieheni kertoi juuri ennen joulua että hänellä on toinen nainen. Olen aivan palasina. Takana on 12 vuotta yhteiselämää, suurin osa siitä ihanaa. Muutin hänen taloonsa kahden lapseni kanssa, hoidin hänen kahta lastaan, maksoin remontteja ja laskuja. Samalla maksoin mökkini ja kaikki sen kulut. Nyt lapset ovat jo isoja ja muuttaneet omilleen. Työelämää on jäljellä muutamia vuosia ja olemme yhdessä suunnitelleet elämää eläkkeellä. Yhteisestä hautapaikastakin on puhuttu. Rakastan miestäni yli kaiken enkä voi ymmärtää miksi hän teki näin minulle. Nyt mieheni liehuu viikonloppuisin uuden rakkaansa kanssa kotikaupungissamme ja hotelleissa eri puolilla Suomea. Sydämeen sattuu. En tiedä miten pääsen tästä eteenpäin. Minun pitää kuulemma alkaa etsiä itselleni uutta kotia jotta tämä uusi nainen pääsee meille asumaan. En tiedä miten kestän sen että joku toinen nainen saa alkaa elää minun elämääni.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesätyttönen

      Tiedätkö mitä, tuntuu että tuo ukkeli on käyttänyt sua hyväkseen kaikki nämä vuodet. Olet hoitanut lapsia, maksellut laskuja jne. Vaikka onkin nyt vaikeaa, anna moisen äijän mennä äläkä ota takaisin. Toivottavasti sulla on maksukuitit tallessa, koska talo on hänen. Pyydä remppaan käytetyt rahat lähtiessäs pois. Pää pystyyn, kyllä sinä selviät🌼

      • Pikkupökkis

        Minä taas veikkaan että ap on kohdellut miestään huonosti.

        Mies on tästä suivaantuneena jo aikoja sitten päättänyt vaihtaa kunnolliseen puolisoon kenen kanssa onnistuu parisuhde yms.


    • Särkynytsydäminen

      Kiitos sinulle neuvoistasi! Olen ollut niin sekaisin etten pysty ajattelemaan selvästi. Toivon vain että aika voi parantaa nämä todella syvät haavat.

      • enkerro

        mitkä haavat kysyn vaan, tiedän tapauksen . joku vei minulta omalta avopuolisoltani joku toinen nainen. kysyn vaan kuka oikein se nainen oikein on. mulla on oma puoliso. etsi itellesi joku muu. minun on jo varattu. sorry vain...........


    • ikäviä asioita, todella =(. ihmisluonto vaan on pohjimmiltaan sellainen, toiset enemmän toiset vähemmän sitoutuvaa sorttia. Teilläkin aika pitkä, yhteinen taival 12- vuotta yhdessä.

      mikäli mies siis varman, että haluaa sinusta eroon, sitten ei auta kun alkaa rakentamaan elämää eron jälkeen, ja keskittyä siihen ja itseensä ja selviytymiseen, rentoutumiseen elämästä nauttimiseen.

    • olen kuullut,lukenut eroista tarinoita, eihän niitä voi ymmärtää, mutta ehkä tässä elämässä kaikkea ei oo tarkoituskaan järkeistää.

    • Särkynytsydäminen

      Ehkä nämä kaksi rakastavaista sopivat hyvin toisilleen. Kumpikaan ei arvosta uskollisuutta ja oikeudenmukaisuutta. Toivotan heille pitkää yhteistä onnea ja ettei kumpikaan joudu itse kokemaan samaa kuin minä. Olin mieheni tukena kun hän sairastui, itse taidan joutua haavani nuolemaan.

      • Kesätyttönen

        Minä luulen, että aika aikaansa kutakin. Mies huomaa jossain vaiheessa, että eihän tän uuden kanssa toiminutkaan mikään. Mutta siinä vaiheessa sinä olet jo saanut elämäsi järjestykseen . Tiedätkö, kaikilla asioilla on tapana järjestyä🤗 . Kyllä sinä selviät, vaikka se nyt sille tuntuu, että pohja on vedetty pois.


      • Petetty-ja-jätetty

        Samaa mieltä olen. Kun juoksut on juostu niin tulee ovesi taakse kinuamaan. Tähän voi kyllä mennä aikaa. Mieti tarkoin otatko takaisin.

        Minä otin. En kadu että päästin takaisin elämääni,mutta voin sanoa että pirun vaikeaa oli.


    • Tejg

      Naiset osaa ton saman asian . Jätetään toisen takia. Syyllistetään jätetyn ja petetyn. Puhun kokemuksesta.

    • anonyymi_Z8m

      "Muutin hänen taloonsa kahden lapseni kanssa..."
      eli elävän leski olet itsekin; todennäköisesti pettänyt lastesi isää/isiä.

    • Higjll

      Jännämies

    • einauratahirveesti

      Kyllä se tämä vuosi oli huikea helmikuusta lähtien.

      Olemme olleet yhdessä 28 vuotta ja nämä deitti kuviot netissä sai ns:vaimoni nyt hullaantumaan tosin vaihtaa vanhempaan mieheen miltein 10 vuotta vanhempaan,ei kai siinä.

      Olihan shokki kuulla,ymmärsin aikoinani avioliiton olevan ikuinen kunnes kuolema erottaa,kukaan kavereistamme ei ole kunnolla tätä sisäistäneet koska kaikki on sanoneet eihän me edes riidellä koskaan.

      Nyt sitten minä jään asuntolainoineen muine kuvioineen paikalleen.

      Siis kun nainen ylittää 40 niin varokaa kohtaloanne tai eihän sitä voi varoa,kun se on 50% varmaa että ero tulee littossa jossain vaiheessa,on tämä nyt nähty.

      Mikään ei ole pyhää ei edes avioliitto,se on kuulkaa aika pitkä aika tuo 28 vuotta yhteistä elämää siis nuoresta saakka alle 20vuotiaasta.Avioliitto ei ole mikään tae pysyvään.

      Ei uskoisi,mitenkähän sitä voi luottaa naiseen enään? pikkaisen ruvennut epäilyttämään viime aikoina ,ovat kuin tuuliviirit.

      Nopeasti olen kuitenkin koonut itseäni,hommeli alkoi helmikuun puolenvälin kieppeillä ja nyt alkaa tilanne olla se että viikon sisällä jään yksin eli asunnot on jo hommattu toiselle,

      Kunhan vain pää pysyisi mukana,eikös se niin mene?

      Siis kyllä ne naisetkin osaa homman ja pirun taitvasti osaakin ja hirveellä vauhdilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe