Kas siinäpä pulma !! syytehän siitä tulee JOS naisia pitää iskeä?? .
Minun puolesta naiset saa olla ! vaikka olenkin poekamies, ei tartte kuin Maajussia kahtoa... johan selevijjää miten .. no kahtokaa iten Ko. ohjelma.
Mitenkö nainen isketään?
4
126
Vastaukset
- kysymällä
no, sekin on Yksilöllistä, miten vaikuttaa naiseen ??
Sanoisin, jos itseni kysymyksessä, niin ei ainakaan: esim, "kiertelemällä ja kaartelemalla", kuten: tarjoan kyydin, / tai voin hakea sinut, tms.
Eiks voi sanoa suoraan !! O L E N kiinnostunut tutustuun sinuun lähemmin, jne.- Yx.poeka.mies
Anonyyminä voi kertoa "ihan" mitä sattuu.. entäpä jos kohdattaisiin treffeille kasvotusten? mitä teet? meneekö pupu pöksyyn kodata vaiika kahville johonkin kahvilaan.
No kukapa nainen tulee treffeille "etelästä" poikamiestä tänne Pohjois-Pohjanmaalle.
TE naiset haluatte asua ja olla siellä ruuhkasuomessa !! kukapa kiinnostuu tulemaan maaseudulle asumaan.
- kun_tilaa_korjaajan
Mulla kävi, että olin duunissa alihankkijana eräässä naistenvaatekaupassa. Sitten menin kysymään täysin asiallisesti tältä nuorelta naismyyjältä töihin liittyvistä huoltoasioista. Niin, hän oli silloin juuri hyllyttämässä, mutta säikähti, otti sellaset tyylikkäät naisten alushousut mukaansa ja käveli pari metriä lähemmäs mua. Siinä sitte juteltiin 15 sekuntia ja hänellä oli alushousut kädessä. Sitten kerran hän sanoi, että voi antaa oman numeronsa firman sijaan, vaikka luulen ettei siitä työn kannalta olis ollu juuri enempää hyötyä kuin firman numerosta.
Mut kusin kyllä molemmat tilaisuudet kun olen asiallinen ja ymmärrän vain suoraa puhetta.- Kunnioitan.naisia
Tuskin naismyyjä riisui 15-sekunnin jälkeen alushousujaan jalasta pois?
Ei ole semmoista myyntiedustajaa joka saa naismyyjän riisumaan vaatteitaan päältä noin heppaisin perustein, mitä myyntiedustaja väittää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806992Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816313Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532502Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant592183Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141502
- 1981240