Kas siinäpä pulma !! syytehän siitä tulee JOS naisia pitää iskeä?? .
Minun puolesta naiset saa olla ! vaikka olenkin poekamies, ei tartte kuin Maajussia kahtoa... johan selevijjää miten .. no kahtokaa iten Ko. ohjelma.
Mitenkö nainen isketään?
4
71
Vastaukset
- kysymällä
no, sekin on Yksilöllistä, miten vaikuttaa naiseen ??
Sanoisin, jos itseni kysymyksessä, niin ei ainakaan: esim, "kiertelemällä ja kaartelemalla", kuten: tarjoan kyydin, / tai voin hakea sinut, tms.
Eiks voi sanoa suoraan !! O L E N kiinnostunut tutustuun sinuun lähemmin, jne.- Yx.poeka.mies
Anonyyminä voi kertoa "ihan" mitä sattuu.. entäpä jos kohdattaisiin treffeille kasvotusten? mitä teet? meneekö pupu pöksyyn kodata vaiika kahville johonkin kahvilaan.
No kukapa nainen tulee treffeille "etelästä" poikamiestä tänne Pohjois-Pohjanmaalle.
TE naiset haluatte asua ja olla siellä ruuhkasuomessa !! kukapa kiinnostuu tulemaan maaseudulle asumaan.
- kun_tilaa_korjaajan
Mulla kävi, että olin duunissa alihankkijana eräässä naistenvaatekaupassa. Sitten menin kysymään täysin asiallisesti tältä nuorelta naismyyjältä töihin liittyvistä huoltoasioista. Niin, hän oli silloin juuri hyllyttämässä, mutta säikähti, otti sellaset tyylikkäät naisten alushousut mukaansa ja käveli pari metriä lähemmäs mua. Siinä sitte juteltiin 15 sekuntia ja hänellä oli alushousut kädessä. Sitten kerran hän sanoi, että voi antaa oman numeronsa firman sijaan, vaikka luulen ettei siitä työn kannalta olis ollu juuri enempää hyötyä kuin firman numerosta.
Mut kusin kyllä molemmat tilaisuudet kun olen asiallinen ja ymmärrän vain suoraa puhetta.- Kunnioitan.naisia
Tuskin naismyyjä riisui 15-sekunnin jälkeen alushousujaan jalasta pois?
Ei ole semmoista myyntiedustajaa joka saa naismyyjän riisumaan vaatteitaan päältä noin heppaisin perustein, mitä myyntiedustaja väittää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004847182- 2272558
- 262551
- 1571844
- 1141738
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31339Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01244Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41125