Sana on vapaa. Ne 2000-luvun naiset jne. :D
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-tiedusteli-tinderissa-naisen-suunnitelmia-tallaista-vastausta-han-tuskin-odotti/7227478#gs.pKYDuTFT
Tinder ja tindernaiset... :D
22
<50
Vastaukset
Ahaha :D
Mitäs minä sanoin, tinderlöihin ei pidä kenenkään menemän.
Tassukontaktia vain.- helmiä_sioille
Siinä oli aisurinhaku käynnissä jo ennen lapsen syntymää... :D
Mut joskus sostain bongasin jutun jostain tutkimuksesta, oliko norjalaisten tekemä, että ihmiskunnan keskimääräinen älykkyysosamäärän huippu saavutettiin joskus 70-luvulla. Sen jälkeen se on kääntynyt laskuun. Eli jengi tyhmenee tasaiseen tahtiin kollektiivisesti. Näitä juttuja kun bongailee ja muutenkin pitää silmät auki ympäröivälle, en lähtisi asiaa kiistämäänkään... :D helmiä_sioille kirjoitti:
Mut joskus sostain bongasin jutun jostain tutkimuksesta, oliko norjalaisten tekemä, että ihmiskunnan keskimääräinen älykkyysosamäärän huippu saavutettiin joskus 70-luvulla. Sen jälkeen se on kääntynyt laskuun. Eli jengi tyhmenee tasaiseen tahtiin kollektiivisesti. Näitä juttuja kun bongailee ja muutenkin pitää silmät auki ympäröivälle, en lähtisi asiaa kiistämäänkään... :DJees, siinäpä vihmerä vauvanpyöräyttäjä. :D
Olen samaa mieltä, ja some on tehnyt suurimman tuhon.
Yksittäisenä huolenaiheena näiden muiden häiriökäyttytymismallien ohella (kuten tinderin riesake), on äidinkielentason ja sanallisen älykkyyden heikkeneminen ja omien aivojen oma- ja vapaaehtoinen käyttäminen (miinuksella).
Entisajan ihminen oli fiksumpi/kyseenalaistavampi.- helmiä_sioille
misspönttöuuni kirjoitti:
Jees, siinäpä vihmerä vauvanpyöräyttäjä. :D
Olen samaa mieltä, ja some on tehnyt suurimman tuhon.
Yksittäisenä huolenaiheena näiden muiden häiriökäyttytymismallien ohella (kuten tinderin riesake), on äidinkielentason ja sanallisen älykkyyden heikkeneminen ja omien aivojen oma- ja vapaaehtoinen käyttäminen (miinuksella).
Entisajan ihminen oli fiksumpi/kyseenalaistavampi.Se on se informaation runsaus ja sitä seuraava informaatioähky. Jokainen saa jostain bongattua omaa agendaa tukevaa informaatiota, sellaista valmiiksi pureskeltua huttua, mitä ei tarvi kuin niellä. Eli informaation einesruokaa.
Itselleni joskus matematiikan opettaja muuten perusteli aika hyvin matikan tarpeellisuuden kun kyseenlaistin sen. Hän sanoi, etten suurinta osaa oppimastamme tule ikinä tarvimaan, mutta se kehittää loogista päättelykykyäni. En sen jälkeen enää änkyröinyt sille, vaan opiskelin kiltisti. Ja oikeassa se oli... :) helmiä_sioille kirjoitti:
Mut joskus sostain bongasin jutun jostain tutkimuksesta, oliko norjalaisten tekemä, että ihmiskunnan keskimääräinen älykkyysosamäärän huippu saavutettiin joskus 70-luvulla. Sen jälkeen se on kääntynyt laskuun. Eli jengi tyhmenee tasaiseen tahtiin kollektiivisesti. Näitä juttuja kun bongailee ja muutenkin pitää silmät auki ympäröivälle, en lähtisi asiaa kiistämäänkään... :DNyt ollaan tällä tasolla etelä-euroopassa, kohta varmaan täälläkin:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3fe3101c-a692-4d61-b938-b73cacfe5e28helmiä_sioille kirjoitti:
Se on se informaation runsaus ja sitä seuraava informaatioähky. Jokainen saa jostain bongattua omaa agendaa tukevaa informaatiota, sellaista valmiiksi pureskeltua huttua, mitä ei tarvi kuin niellä. Eli informaation einesruokaa.
Itselleni joskus matematiikan opettaja muuten perusteli aika hyvin matikan tarpeellisuuden kun kyseenlaistin sen. Hän sanoi, etten suurinta osaa oppimastamme tule ikinä tarvimaan, mutta se kehittää loogista päättelykykyäni. En sen jälkeen enää änkyröinyt sille, vaan opiskelin kiltisti. Ja oikeassa se oli... :)Sitä se on. Liika on liikaa. Osa ei osaa sitä edes seuloa. Kannatan "hidasta elämää", en tätä vallitsevaa multihösäämistä ja ympärivuorokauden pyörivää suhaamista. Kanavat kiinni ja tehdä itse välillä vähän vaikeamman kautta.
Ihmisten olisi pysähdyttävä. Hiljaisuus tekee hyvää omalle pääkopalle. Ajatus kirkastuu.
Sulla on opettaja sanonut hyvin, tuolleen pitää olla perustelut jos jotain meinaa, ja on näemmä sitten kohteeseen osunut.
Nyt kun ajatellaan esim. luonnon ennakkomerkkejä, moniko niitäkään osaa enää lukea. Ei pidä kadottaa sellaista sanatonta yhteyttä ympäröivään. Tulkintakykyä. Nuorempi polvi (osa vanhemmastakin) vaan katsoo sinisen kirkasta ruutua ja jotain mäkkärin kultaisena hehkuvaa kylttiä...puhe on ulkokullattua ja meno pintaliitoa.
Joo, minua meno vähän huolestuttaa.- helmiä_sioille
Harmaaritari kirjoitti:
Nyt ollaan tällä tasolla etelä-euroopassa, kohta varmaan täälläkin:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3fe3101c-a692-4d61-b938-b73cacfe5e28Juu, näin sen jutun kans jo eilen.
Toisaalta voishan se muuri olla Mongoliassakin... :D Harmaaritari kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3fe3101c-a692-4d61-b938-b73cacfe5e28Hohhoijakkaa...
juuri tämmöinen...
Mihin vielä mennään.- helmiä_sioille
misspönttöuuni kirjoitti:
Sitä se on. Liika on liikaa. Osa ei osaa sitä edes seuloa. Kannatan "hidasta elämää", en tätä vallitsevaa multihösäämistä ja ympärivuorokauden pyörivää suhaamista. Kanavat kiinni ja tehdä itse välillä vähän vaikeamman kautta.
Ihmisten olisi pysähdyttävä. Hiljaisuus tekee hyvää omalle pääkopalle. Ajatus kirkastuu.
Sulla on opettaja sanonut hyvin, tuolleen pitää olla perustelut jos jotain meinaa, ja on näemmä sitten kohteeseen osunut.
Nyt kun ajatellaan esim. luonnon ennakkomerkkejä, moniko niitäkään osaa enää lukea. Ei pidä kadottaa sellaista sanatonta yhteyttä ympäröivään. Tulkintakykyä. Nuorempi polvi (osa vanhemmastakin) vaan katsoo sinisen kirkasta ruutua ja jotain mäkkärin kultaisena hehkuvaa kylttiä...puhe on ulkokullattua ja meno pintaliitoa.
Joo, minua meno vähän huolestuttaa.Minusta tässä informaatiotulvassa olisi hyvä jokaisella olla jonkinlaista kriittisyyttä. Ja toki sekin olisi jo paljon, jos luettaisi otsikoita pitemmälle. Jos jutussa on linkki lähteeseen, siihenkin voisi perehtyä...
Sitten tietenkin se lähdekritiikki. Se on erityisen tärkeä. Minusta on hassua kun palstatilaa saavat talousviisaat ovat lähes kaikki pankkien palveluksessa. Parisuhde- ja seksiekspertit lähes kaikki naisia jne.
Minä kaipaisin enemmän niiden näkemyksiä, jotka katsovat kokonaisuutta sen yläpuolelta ilman mitään kytkentöjä siihen tarkasteltavaan kokonaisuuteen. Silloin saattaisi avautua täysin uudenlainen perspektiivi asioihin. Mutta ei. Se nopeasti mikrossa lämmitettävä einesinfo on helpompi tapa... :( helmiä_sioille kirjoitti:
Minusta tässä informaatiotulvassa olisi hyvä jokaisella olla jonkinlaista kriittisyyttä. Ja toki sekin olisi jo paljon, jos luettaisi otsikoita pitemmälle. Jos jutussa on linkki lähteeseen, siihenkin voisi perehtyä...
Sitten tietenkin se lähdekritiikki. Se on erityisen tärkeä. Minusta on hassua kun palstatilaa saavat talousviisaat ovat lähes kaikki pankkien palveluksessa. Parisuhde- ja seksiekspertit lähes kaikki naisia jne.
Minä kaipaisin enemmän niiden näkemyksiä, jotka katsovat kokonaisuutta sen yläpuolelta ilman mitään kytkentöjä siihen tarkasteltavaan kokonaisuuteen. Silloin saattaisi avautua täysin uudenlainen perspektiivi asioihin. Mutta ei. Se nopeasti mikrossa lämmitettävä einesinfo on helpompi tapa... :(Joo, eipä mulla ole tuohon paljon lisättävää. Kriittisyys, elintärkeä kriittisyys, sitä ihmisiin lisää.
Harmaaritari kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3fe3101c-a692-4d61-b938-b73cacfe5e28No mä en kyllä todellakaan laske turkkilaisia "eteläeurooppalaisiksi". Ihan mutulla sanoisin että siellä on se yleissivistyksen taso valovuosia Eurooppaa (myös Etelä-Eurooppaa) jäljessä. En ole Turkissa koskaan käynyt, mutten kyllä haluakaan käydä.
- helmiä_sioille
palstalutka kirjoitti:
No mä en kyllä todellakaan laske turkkilaisia "eteläeurooppalaisiksi". Ihan mutulla sanoisin että siellä on se yleissivistyksen taso valovuosia Eurooppaa (myös Etelä-Eurooppaa) jäljessä. En ole Turkissa koskaan käynyt, mutten kyllä haluakaan käydä.
Mä siihen nyt sen enempää ota kantaa, mutta Ozan Yanar on pitänyt turkkilaisten älykkyyslippua hyvin korkealla. Ymmärtää hyvin tekstien ja puheiden sisältöä ja osaa antaa aiheellista kritiikkiä... :D
Tiedän, mitä puoluetta äänestän vaaleissa. Touko-Pouko, Pennanen, Yanar ja muut ovat pitäneet hyvän huolen siitä... :D
- Tämä-selvä
Tinderissä on myös varattuja paksuna olevia naisia kannattaa varoa. Ensin pitää kysyä naiselta aina onko paksuna ja sitten vasta treffeille.
Mahtava homma; miksi minulle ei koskaan käy noin.
Jos nainen pystyy Tinderiin vastaamaan niin silloin varmaan ollaan vasta avautumisvaiheessa joten vielä ehtii sairaalaan ja järkkäämään treffit kantiiiniin.
Siitä sitten tukihenkilönä synnytykseen mukaan eikä varmaan mikään ole niin romanttinen alku parisuhteelle kuin lapsen napanuoran leikkaaminen. Siinä sitten synnytyksen jälkeen kun päästään kotia niin hän varmaan haluaa keskittyä uraansa ja minä pääsen koti-isäksi joten molemmat voittaa. Siinä remontoin pikkuhiljaa lastenhuonetta, hoitelen kotia ja pikkuista kun nainen käy töissä.
Jäisi pois kaikki turha jännittäminen siitä kuka maksaa ensitreffeillä, milloin on sopivaa suudella jne kun siirrytään suoraan perhe-elämään. Lisäksi se turhanpäiväinen kehojen yhteenhankaminen jää pois ja voidaan keskittyä siihen että käsikkäin työnnetään lastenrattaita samanlaisissa tuulipuvuissa.Se tinderöinti voi olla vaarallista:
https://areena.yle.fi/1-3395143Ahahah, tästä alkaa tulla mun lempiohjelma, kiitos sinun :'D
(masu ei kestä naurua)
Kaikkein pahinta on, että Luusuaniemi muistuttaa tosi paljon tuttavaani ulkonäöltään, vielä noi lasit...
Hahhaa, siinä oli varoittava oppivideo :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Ahahah, tästä alkaa tulla mun lempiohjelma, kiitos sinun :'D
(masu ei kestä naurua)
Kaikkein pahinta on, että Luusuaniemi muistuttaa tosi paljon tuttavaani ulkonäöltään, vielä noi lasit...
Hahhaa, siinä oli varoittava oppivideo :DJoo, tuo menee kyllä ihan nappiin niin näyttelijöiden kuin tarinoidenkin puolesta ja just sopivan mittaisia jaksoja, ei mene jankkaamiseksi :D Tuo on sitä sellaista huumoria mitä soisi tulevan enemmänkin telkkarista, kepittää kyllä nykyputoukset ja muut vastaavat ylinyteltyine hahmoineen 6-0.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, tuo menee kyllä ihan nappiin niin näyttelijöiden kuin tarinoidenkin puolesta ja just sopivan mittaisia jaksoja, ei mene jankkaamiseksi :D Tuo on sitä sellaista huumoria mitä soisi tulevan enemmänkin telkkarista, kepittää kyllä nykyputoukset ja muut vastaavat ylinyteltyine hahmoineen 6-0.
Joo, hetkeen parasta mitä nähnyt. Hyvät vuorosanat, aiheet ja näyttelijät ku nakutettu :D
Ei tarvii katsojan tekonauraa, ei. :'D
eikä tuossa rienata ketään vaan hauskuutta on näemmä tehty nykyajan ilmiöistämisspönttöuuni kirjoitti:
Joo, hetkeen parasta mitä nähnyt. Hyvät vuorosanat, aiheet ja näyttelijät ku nakutettu :D
Ei tarvii katsojan tekonauraa, ei. :'D
eikä tuossa rienata ketään vaan hauskuutta on näemmä tehty nykyajan ilmiöistäJu, ei tarvii tekonauraa kun tulee aidosti :) Just jotkut putoukset nykyään tympii kun stuodioyleisä hirnuu koko ajan vaikkei mitänä hauskaa näkyvissä. Tuossa taas tulee se hauska ihan itsestään ja varmaan osin siksikin kun tyypit on liki sellaisia joita on ihan oikeastikin olemassa :)
Harmaaritari kirjoitti:
Ju, ei tarvii tekonauraa kun tulee aidosti :) Just jotkut putoukset nykyään tympii kun stuodioyleisä hirnuu koko ajan vaikkei mitänä hauskaa näkyvissä. Tuossa taas tulee se hauska ihan itsestään ja varmaan osin siksikin kun tyypit on liki sellaisia joita on ihan oikeastikin olemassa :)
Nauroin itseni kipeeks kun toinen kysyi kuvan lähetyksen muotoa ja alustaa :'D
Mikä sotku lopussa, mutta noin (heristää sormea!) noin niissä tinderlöissä käy, se on varmaa :D
Putous taas on katsojien aliarviointia ja pahasti. Musta se ohjelma on aikalailla kuraa...ja ärsyttää se, että selostukset pitää huutaa. Miksi? Pitäisi laittaa palautetta...
.. Juuri Tuollaisia Aivan Kaikki.. Loput Te(kin) jo Tierätte.. ;D
- mies--
On tinderis hyviäkin naisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj422744Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet751779KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.991750Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381618Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771369- 1171254
En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31144- 851140
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1101125Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2511118