Palstan miehet lihavia

epäkelpoja

Ja huonoja naimaan.

28

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaämmä

      Paljonkin kokemusta?

    • mitäsannoit

      En ole lihava, mutta millainen nainen antaa palstan kaikille miehille ja vieläpä sellaisillekin, joista ei edes pidä.

      • wanhaämmä

        Aloittaja on mies.. :D


      • kaisanoasaa

        Nainen39vee, Mylmyr, pihallatipunen ja mazy kyllä antaa kaikille.


      • Horny-ätmi
        wanhaämmä kirjoitti:

        Aloittaja on mies.. :D

        Annatko sinäkin kaikille?


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Aloittaja on mies.. :D

        .. Joo.. Joku Pervo HomppeliPomppeli siellä taas yrittää Saada Pervoiluunsa Materiaalia.. ;D


      • kaisanoasaa kirjoitti:

        Nainen39vee, Mylmyr, pihallatipunen ja mazy kyllä antaa kaikille.

        Jaa mitä annan? Hyvää päivää vai? :)

        Nyt mä lähden kauppaan...morjens! Annan morjestuksen.


      • pihallatipunen
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Nainen39vee, Mylmyr, pihallatipunen ja mazy kyllä antaa kaikille.

        Mähän olen tullut lähes neitseeksi jälleen ku niin hiljasta ollut makuukammarin puolella jo monta vuotta. Että äläpä jakele väärää tietoa tietämättömyyttäsi.


      • kohtaruosteessa
        pihallatipunen kirjoitti:

        Mähän olen tullut lähes neitseeksi jälleen ku niin hiljasta ollut makuukammarin puolella jo monta vuotta. Että äläpä jakele väärää tietoa tietämättömyyttäsi.

        Minä voin antaa kun ollut käyttämätön tämä peli.


      • Montaaajellut

        Hienoa olisi koeajaa ihan käyttämätön vehje.


      • Montaaajellut kirjoitti:

        Hienoa olisi koeajaa ihan käyttämätön vehje.

        Niin kyllä olis ;)


    • Voiko tämä olla totta?!

    • sitä.samaa

      Eipä eroa mitenkään palstan naisista.

    • Eli sulla täytyy siis olla omakohtaista kokemusta, ja aika monestakin, kun noin pystyt yleistämään...?

      • samajuttut

        No tuo nyt kuuluu samaan sarjaan kuin se miesten hokema "kaikki naiset on lihavia, rumia kurppia tällä palstalla". Eipäs kukaan niiltä kysy koskaan mistä se tieto on tullut.


    • vaanmenemään

      Kannattaako tuota peliä säästellä

      • mulkkua

        lihavaa vielä


    • Tämä-selvä

      Olen hyvä naimaan, tulkaa vaikka kokeilee arvon palstan kurpat

      • Tulisinjospääsisin

        Ja täällä taas yksi lihava kurppa mainostaa.


    • Tämä-selvä

      Mulla on iso

      • Eikäkeskenkasvuista

        No isoohan tässä vielä tarvitaan.


      • toivoryynänen

        Eikö lääkäri ole koskaan kehoittanut laihduttamaan. Tämä viskelaarinen rasva rasittaa sisäelimiä sekä saattaa aiheuttaa ruokamyrkytyksen kun keho käyttää eltaantunutta rasvaa ravinnoksi.

        Entäpä kakkostyypin diabetes tai verisuonten pettäminen. Siinä sitä taas yhteiskunnan kontolle siirretään elintasosairauksien kustannuksia.


    • minäbaam

      Hyvin monilla näyttäisi olevan käyttämättömät vehkeet ja vielä lihavat.

    • Voin vain omasta puolestani todeta että varmasti puoliksi osui.

      Lihava en ole mutta taulukon mukaan saatan olla painooni nähden hieman lyhyt.

      Alempi varmaan osuu kohdalleen ainakin jos kirjoituksiin on uskominen siitä mitä tämän ikäiseltä mieheltä makuukammarissa odotetaan. Eikä siis pelkästään makuukammarissa vaan peitsi pitäisi olla tanassa myös keittiössä, olohuoneessa, kylpyhuoneessa, autotallissa sekä maakellarissa. Lisäksi pitäisi olla akrobaatti, lihaskimppu, sekä kestävyys hyvällä hapenottotasolla jotta selviää siitä asentojen karusellista johon joka miehen joka olisi syytä pystyä samalla tyydyttäen naisten kulttuurin ja läheisyyden kaipuun siteeraamalla joko Tabermanin tekstejä tai Lauri Viidan runoja.

      Minulla alkaa olla kohta riski että vettä kertyy polviin, en omista maakellariakaan ja pystyyn vain lausumaan virrestä 377 ensimmäisen säkeistön. Ei siis ihme että hiljaista on naisrintamalla.

      • Maakellarissa :'D

        Viidan runoja :'D

        Anna mun kaikki kestää


    • Joku palstalutka tutkinut aihetta?

    • Kerrannaitujo

      Totta ainakin mun kohalla. En meinannutkaan mennä naimisiin! 🤣

    • Suonet

      anteeksi, mutta en ole miehiin päin suuntautunut silleen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe