Tässä katson telkkarista jotain klassisen musiikin konserttia. Saraste taitaa heilua tahtipuikossa. Mitä enemmän näitä katselen, niin kapellimestarin rooli on aika mitätön. Toki puikkoa voi heilutella miten huvittaa musiikin tahdissa. Soittimien soittajat ne sen työn tekee. Eikä heille ole aikaa katsella jotain despoottia lavalla. No ehkä sen verran, että on kappaleen aloitus ja lopetus. Eihän tavallisella orkesterillakaan ole mitään kepakon heiluttajaa lavalla ja homma sujuu. Eli ehdottaisin kapellimestarien ammattikunnan lopettamista. Tilalle joku työvoimatoimistosta työllistetty pianonsoiton kurssin 3/3 Laajasalon pianokerhosta antamaan merkin, milloin aloittaa soitto ja lopettaa soitto. Näin säästetään yhden turhan ammattikunnan turhapäinen ylistys.
Kapellimestari
Permanto
3
121
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on ollut sellainen kuvitelma, että kapellimestarin tärkein työ tehdään ennen konserttia.
- Anonyymi
Ei muusikot seuraa kapellimestaria vaan nuotteja.
- Anonyymi
Toiset huitoo, minä en. Mahtavaa että olen täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2517592Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1433996Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1232251Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261707- 471530
- 331402
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421224Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411022Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä8983Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23958