Kysymys naisille

gallupista.päivää

Kuinka monta miestä on sisäänne lauennut? Nyt ei kysytä kuinka monen kanssa olette harrastaneet seksiä vaan sitä, kuinka moni mies on purkaantunut teihin ilman kumia.

38

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuhygienisti

      Lasketaanko myös pelkät bj:t? :D

      • gallupista.päivää

        Lasketaan, kuin myös pyllyhommat.


      • suuhygienisti

        5 yhteensä


      • lipilipilutkuttaja

        Sinun ajatuksesi on kyllä käsittämättömän outo monissa muissa paitsi markkina arvo teoriassa hyvä.
        Miksi naisen pitäisi oksettaa ajatus vehkeen suuhun ottamisesta?
        Ei se naisenkaan värkki erityisen kaunis ole mutta jostain ihmeen syystä itse himoan sitä nuolla ja vielä enemmän kun näen että nainen siitä nauttii.
        Kun mietin asioita aina pidemmän päälle niin mistähän ihmeestä se vietti tulee että naaraan sukupuolielintä pitää nuolla.... Niin tekee eläinmaailmassakin urokset. Jotenkin se kai liittyy aistiin haistaa kiima..


      • Naisasialooser11

        Siksi koska se oksettaa sinua ja minuakin. Nainen jota ei okseta ajatuskin rumasta vehkeestä suussa on huora.


      • senhänsähalusitkuulla
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Siksi koska se oksettaa sinua ja minuakin. Nainen jota ei okseta ajatuskin rumasta vehkeestä suussa on huora.

        Munan imeminen on ihanaa. Miehen nautinto tuottaa naiselle samanlaista tyydytystä kuin naisen orkku miehelle.


      • senhänsähalusitkuulla kirjoitti:

        Munan imeminen on ihanaa. Miehen nautinto tuottaa naiselle samanlaista tyydytystä kuin naisen orkku miehelle.

        Turha siitä on Nallille luennoida, se ei koe tyydytystä siitä että nainen saisi orkun. Sen mielestä nainen ei saa nauttia seksistä eikä saada varsinkaan orgasmia - ei edes siinä avioseksissä, mikä hänen mielestään on naisille ainoa sallittu seksi.


      • sanottua
        palstalutka kirjoitti:

        Turha siitä on Nallille luennoida, se ei koe tyydytystä siitä että nainen saisi orkun. Sen mielestä nainen ei saa nauttia seksistä eikä saada varsinkaan orgasmia - ei edes siinä avioseksissä, mikä hänen mielestään on naisille ainoa sallittu seksi.

        Vain typerät ja kokemattomat jättää naisen ilman nautintoa, kokemattomat oppii antamaan orkun ja typerät jää jatkossa ilman seksiä :)


    • laskettavissa yhden käden sormilla, eli olen ollut siis kokematon. sehän ei muodissa nykyään ole.

    • gallupista.päivää

      Voitte ilmoittaa kyseisen luvun lisäksi myös kumiluvut.

    • Hyi helvetti, ei yhtään. Yökk. Miesbakteereja...🤮

    • Eipä tule oikeasti mieleen kuin yksi eli se pitkäaikaisin säätöhommeli (kesti pidempään kuin kumpikaan seurustelusuhteistani). Molempien eksienkin kanssa käytettiin kortsua.

      Ai niin joo tuolla sanottiin että bj:t lasketaan myös. No sitten luku yhteensä 3 (sen vakkarin lisäksi eka eksä ja sitten yksi lyhytaikaisempi juttu jolle en ollut antanut edes lupaa vaan olin pyytänyt että ilmottaisi ajoissa milloin on tulossa - no eipä ilmottanut vaan tulikin suoraan suuhun, hyh...)

      • Miehet siitä yleensä enemmän nauttivatkin. Mutta aika moni mies sitä kuitenkin sängyssä pyytää tai haluaa, aika harva niistä pyytäneistä lopulta kuitenkaan suuhun laukeaa. Sääli jos et itse ole uskaltanut sitä seksikumppaneiltasi pyytää.


    • eiyhtään

      Ei yhtään koska miehet ei ota vastuuta eikä miehistä ole lapsia kasvattamaan, pettävät ja valehtelevat.

    • Jokupaskoikin

      Ainakin 300 kappaletta vähintään.

    • Yksi.

      Tuli ovesta sisään ja kokispullot räjähtivät eteisessä.

      Mutta pahin tapahtui, koska hän ehti juurikin sisään. Milli ulkona niin laukeaminen ei olisi haitannut.

      Hirveä siivo j..lauta.

      • Ei sentäs pistooli ollut..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei sentäs pistooli ollut..

        Miehet laukeilevat miten sattuu, ja missä sattuu...

        Tarina on tosi.


      • Ei lauennu...tai siis öh...avautunut, juutuubbi :D

        Tässä on nyt jotain tekniikkaongelmaa koko päivän. Yritän myöhemmin...

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei lauennu...tai siis öh...avautunut, juutuubbi :D

        Tässä on nyt jotain tekniikkaongelmaa koko päivän. Yritän myöhemmin...

        (naurua)

        Se on se Pete Parkkosen lauk...laulu. 😊..kohta sataa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se on se Pete Parkkosen lauk...laulu. 😊..kohta sataa..

        Ai se. Erittäin varomatonta skumpan käsittelyä tsiinäkin, niin kova paine ja kaikkea :D skumpassa on painetta yhdessä pullossa autonrenkaan verran, onneksi kokispullossa ei niin paljoa.

        Se laukeaminen tippui kattopaneeleista lattiaan asti. Meni hattuhyllyllekin.


      • pihallatipunen

        Mulla on monesti vissyt tullu ennen aikojaan (omille) käsille milloin missäkin..Usein sisällä ja voi sitä sotkua 😱


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ai se. Erittäin varomatonta skumpan käsittelyä tsiinäkin, niin kova paine ja kaikkea :D skumpassa on painetta yhdessä pullossa autonrenkaan verran, onneksi kokispullossa ei niin paljoa.

        Se laukeaminen tippui kattopaneeleista lattiaan asti. Meni hattuhyllyllekin.

        Juu..just se.

        Katopa nyt ittees telkusta..Inker...ei kun mikä se nyt oli.. :D


      • viskasi.kirj.ulos
        Wwuwuw kirjoitti:

        Juu..just se.

        Katopa nyt ittees telkusta..Inker...ei kun mikä se nyt oli.. :D

        Pistin telkun päälle, meinasi taas mennä ohi, intouduin pyörimään täällä. Kiitos muistutuksesta! Kun en mä sitten muista niitä uusintojakaan...

        Katsotaanpa Ireneä.


      • viskasi.kirj.ulos
        pihallatipunen kirjoitti:

        Mulla on monesti vissyt tullu ennen aikojaan (omille) käsille milloin missäkin..Usein sisällä ja voi sitä sotkua 😱

        Sitä se on. Eikä koskaan kannata siitä pahvilätkästä kantaa, siitähän ne putoaa ja pamahtaa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Juu..just se.

        Katopa nyt ittees telkusta..Inker...ei kun mikä se nyt oli.. :D

        Näin Irenen! Juuri tuollainen pieni topakka punapää, voisin adoptoida siskokseni :D Eikä onneksi tippunut, mutta eipäs pudonnut vielä se Penakaan..vai kuka se oli.


    • Virhe.Käsittelyssä

      Tasan nolla "0"
      Hyvin likainen touhu .. ei kiitos! 🤢

    • Yksinäiset99

      Vastauksista tulee mieleen, että Onko palstan naiset samaa tasoa kuin palstan miehet. Vakavia pitkä suhteita ei ole ollut koskaan.

    • Kaisanoasaa

      Ei naiset uskalla tunnustaa että ovat jännämiesten spermaviemäreitä.

    • fushigi

      2 kumitonta 2 kumillista

    • jeenssit

      Ne jotka ottavat huumorilla ovat eniten kokeneita.
      Mites on, onko niin.

      • jaans

        Näin se taitaa olla, huumorillahan se on otettava kun alkaa olla liikaa kokemuksia.


      • rikkoutuneiden
        jaans kirjoitti:

        Näin se taitaa olla, huumorillahan se on otettava kun alkaa olla liikaa kokemuksia.

        Suojelumekanismi.


    • Ammattilaiset vaativat kumia, hyvä harrastaja antaa paljaana. Tässä kohtaa harrastajasta saa paremman ajotuntuman.

      • Äläedesyritä

        Hah hah.. Jos haluaa kasan tauteja tai/ja jälkikasvua niin antaa paljaalla. Fiksut ei anna.


      • Äläedesyritä kirjoitti:

        Hah hah.. Jos haluaa kasan tauteja tai/ja jälkikasvua niin antaa paljaalla. Fiksut ei anna.

        Kuka kehottaa koskemaan tautisiin naisiin.

        Kiltit kotirouvat on parhaita, ja jos sattuu jälkikasvua niin elättäjäkin on heillä jo kotona.


    • Eikannattais

      Yksi ja siltä ihanalta napsahti klamydia.

    • Kaikkea sitä kehataan kyselläkin!😃

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe