Sen jälkeen kun parikymppisenä jouduin parin isokokoisen eli läskin, itseäni useamman vuosikymmenen vanhemman, miehen kiusaamaksi en ole tykännyt isokokoisista miehistä eroottisessa mielessä. Samoihin aikoihin nuoruudessani lisäksi ihastuin useampaan "ruikkuun" mieheen (pitkäaikaisimmalla kumppanillani suhteen alkuvaiheessa näkyivät jopa kylkiluut), joka ikäänkuin sinetöi sen lopullisesti että minusta tuli hoikkuushakuinen ja kookkauspakoinen nainen. Helposti myös aivoni yhdistävät jostain syystä kookkauden ja dominoivuuden, joka on myös sellainen piirre miehessä jota kartan. Ja oli läskiä tai lihasta, aivan sama. Se iso koko ei nappaa.
Olen tätä asiaa ajatellut lähinnä omalta kannaltani. Mutta jos nyt mietitään miesten kannalta, niin kyllähän pienikokoisia, hoikkia, ehkä jopa laihojakin miehiä poljetaan aika paljon. Naiset vittuilevat että "pitäähän miehellä vatsaa olla" tai nimittelevät "tuulehun huuhtomaksi vinkuheinäksi". Myös pulkannaru on näemmä nimike joka saattaa mätkähtää... Koska oma mieltymykseni on hoikkiin päin, minun on vaikea ymmärtää sellaista naista joka alkaa vallan haukkumaan ja arvoslemaan sellaista miestä joka ei raahaa mukanaan valtaisaa ruhoa. Sikäli kuin läskistä on kyse, niin tulee mieleen että onko hoikille miehille nauraa räkättävä muija itse joku selluliittiprinsessa joka katsoo että miehen pitää olla rumempi kuin hän itse on, ettei vaan tarvitse hävetä miehen edessä. Näin ollen sitten vähälihaisiksi jääneet miehet irvistellään ja ilkutaan järjestelmällisesti läpi.
Toki nainen voi tykätä isokokoisuudesta muutenkin, ilman että se on läskiä kaikki tyynni. Moni nainen korostaa sitä että miehen pitää olla isompi. Tulee ah niin turvallinen olo oman nallekarhun kainalossa. Kumma juttu, kun itselleni tulisi turvaton olo. Pelkäisin aina että se mies runttaa minut pahimmassa tapauksessa vaikka hengiltä, kun on sitä massaa enempi millä runnella. Mutta tämä voi tietysti johtua siitä syvästä pelosta mikä alitajuntaani iskoistui niiden 8 v aikana jotka olin möhömahaukkojen vainottavana.
Oli miten oli, en ymmärrä minkä takia hoikkia tai pienikokoisia miehiä pitää irvia ja painaa alas. Minulle ei pituuskaan ole miehessä ollut koskaan mikään erityisen vetoava seikka, ja mieluiten ottaisinkin ns. taskuraketin ikiomaksi, tai mikä se nimike sitten olikaan sellaiselle pituiselleni miehelle (itse olen 168 cm). Harmi vain, kuten ehdin jo nuorempana huomata, että lyhyille miehille on niin paljon juntattu läpi sitä että he eivät ole miehiä eikä mitään kun ovat lyhyitä, että se itsetunto on sitten jotakuinkin säpäleinä eikä se siitä korjaudu että oman itsen pituinen ja kokoinen nainen olisi onnesta soikea siinä kompaktin kokoisen miehensä rinnalla. Pituiseni mies yleensä hakee jotain 150 cm pitkää naista ja semmoinenhan minä en pysty olemaan.
Haluan hintelän miehen
17
<50
Vastaukset
- luoepävarmuutta
Koko on tosi kova paikka sulle :0
- wanhaämmä
"Oli miten oli, en ymmärrä minkä takia hoikkia tai pienikokoisia miehiä pitää irvia ja painaa alas. "
Sun täytyy pitää tuosta kunnon saarna Pikkukakkoselle. Sille leuattomien hentoisisten rimpulamiesten lyttääminen on elämää suurempi tehtävä. Traumaattiset kokemukset helposti leimaa ihmisiä, jotka muistuttaa jostain ikävästä tai pelottavasta kokemuksesta.
Ehkäpä se, ettei viehäty isoista miehistä ei ketään hauttaa, ei isoja miehiä eikä pieniä miehiä kunhan ketään ei syyllistetä ja epäillä turhaan.
Onkin tärkeetä mun mielestä opetella ajattelemaan, että se kiusankappale oli se tietty ihminen. Eikä kaikki ulkoisesti tai muilta osin muistuttavat ole hän ja heitä, jotka sua kiusasi.
On epäreilua syyttömiä syyllistää ja leimata, mutta toki kaikki enemmän ja vähemmän vetelee mielikuvien pohjalta päätelmiä toisista. Virheellisestikin...jokainen meistä tekee arviointivirheitä..
Pienet miehet taas voivat iloita, että ovat kohderyhmääsi, vaikka syy voikin olla vähän.. aijaaa...okei.
Kaiken kokoisissa miehissä on helmiä. Sitä ei kannata unohtaa..😊
Myös niitä keljuja tyyppejä...ei ole naamarajaa jolla vois sanoa, että tuon näköset ja kokoset on vaan kivoja ihmisiä.Joku fyysinen ominaisuus tottakai voi viehättää enemmän jossain ja joku ei yhtään jossain...
Mieltymyksiä tietysti saa olla ja on vaikkei "saisikaan olla", niin niitä on, kaikki ei viehätä eikä vetoa.
Jotkut on sitten vielä ulkonäkö keskeisempiä ja toisen luonnekeskeisempiä...kuka mitäkin enemmän kaipaa kumppani ehdokkaastaan.
- naisen.kurvit.ihanat
laihat luisevat ihmiset ei ole kaunis näky niin tosi järkkyä ja samoin tanssit naisen kanssa joka hoikka tai laiha kädet menee ympäri ja miettii missä naisen selkä missa lantio ei ole muuta kuin luu ja nahka tosi inhaa ja jos se riisuu alastomaksi niin seksiä ei tee mieli ja tulee mieleen vaivaiset ihmiset onko tullut helvettiin tai autwitsiin ja tulee mieleen huumeiden käyttäjä tai sairas ihminen niin luiseva ihminen saa voimaan pahoin oksettamaan mutta kun näkee normaalin naisen niin näkee terveen ja hyvin voivan naisen kikkeli villiintyy ja tanssiessa naisesta saa otteen
- alakoulun.apuluokka
Opettelisit kirjoittamaan. Ei tuota sotkua pysty lukemaan.
No vähän sama juttu täällä siinä mielessä, että en tykkää yhtään ylipainoisista miehistä, mutta jopa hieman alipainoinen on ainakin ennen ollut elämääni ihan tervetullut (eka eksä oli muistaakseni pikkasen alipainoinen). Mieluiten sellainen hoikka vatsaton, ja se sitten taas on ihan sama onko sillä lihasta vaiko ei (överilihakset tyyliin Bull Mentula ovatkin sitten jo ihan miinusta, yäk!). Joskus sellainen hoikka jolla ei ole näkyvää lihasta voi olla näköisekseen yllättävän vahva, minkä juurikin uuden vuoden yönä sain taas todeta.
- lyhytjahoikkamies
No onpa harvinainen mielipide jos tämä nyt oikeasti naiselta tulee. Kyllä minä vaan hoikkana miehenä olen saanut todeta, että mielummin vaikka sairaalloisen ylipainoinen läski kuin lyhyt hintelä mies. Miehellä fyysinen koko on näköjään tärkeä naisiin vetoava tekijä, mieluiten tietysti lihaskimppu mutta ylipainokin on ilmeisesti parempi kuin alipaino.
Ei ole harvinainen, ainakaan mitä olen täällä netissä muiden naisten miesihanteita lueskellut.
Joo samat sanat. Itse olen pitkä ja kuntosaliharrastukseni myötä nykyään myös raamikas ja vedän puoleen naisia jotka rehellisesti tunnustavat, että raamikkuus vetosi.
Ihan lapsuudesta saakka olen saanut kuulla positiivisia kommentteja pituudesta. Nuorempana olin kyllä aika honkkeli, enkä ikinä kuullut kommenttia, että oletpa ihanan laiha.
Kukaan, ei siis kukaan lyhyt ystävänikään ole ikinä kertonut naisen kehuneen heitä, että ihanan pieni.
Itse olen kyllä kehunut naisia pienuudestaan ja toisaalta pitkiä naisia heidän pituudestaan.
Löytyy toki varmaan aloittajan kaltaisia naisia, jotka ihannoivat hintelyyttä, mutta ne ovat selvässä vähemmistössä, kuten vaikkapa miehet, jotka pitävät lihavista naisista.
- 163cm
Sääli, että olet vanha kurppa
- juuhana8
Olen komea 165 135 hintelä sanoinko jo että olenn komeia.
Minulla harastuksena pronon katelu. ja kinostuksen kohteet peräaukko. - SoliterniuM1977
Minkä kokoinen nainen aloittaja on? Jos hoikka, niin hyvä. Oletan, että pienikokoinen/hoikka, jos kerran on kokenut olleensa "möhömahojen vainottavana".
- Expihtarikurppa
En minä ainakaan irvaile pikkuruisille miehille, enhän edes huomaa heidän olemassaoloaan.
- yuhggg
Juuri tämä : )
- jaapajaajajuu
Onkos tuo nyt jonkun luikun ätmin yritystä saada laihoille sympatiaa, kuulostaa pitkälti siltä. Mutta nykyään luikkuna saa helpommin naisen kuin läskinä, toki silloinkin riippuu millainen on.
Aloittaja on selvästikin itse joku pieni hintelä mies.
Ja se on muuten toiset miehet kun irvailee teille.
Mulla on hoikka mies. Mielummin hoikka, kuin lyllerö, paljon mielummin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj422744Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet751789KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.991750Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381628Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771369- 1171254
En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31144- 851140
Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2511128Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1101125