niin loppuuko miehille tarkoitetut saippuoiden käyttö eli käytätkö naisen kanssa samaa suihkusaippuaa tai mitä nainen ostaa vai käytätkö edelleen miesten saippuoita tai joutuuko nainen käyttämään myös miesten saippuaa eli yksi saippua purkki suihkussa ja saunassa ja sillä on tultava toimeen kumpikin
jos löydät naisen
6
<50
Vastaukset
- dottamaar
Joo, sit käytetään vaan samaa yhreistä peniksenmuotoista palasaippuaa. Ja Axea kainaloon molemmille. Hampaatkin pestään samalla yhteisellä hammasharjalla.
- SoliterniuM1977
Jos löytäisin naisen, en silti muuttaisi hänen kanssa yhteen. Olisi omat harrastukset jaa elämä. Muutaman kerran viikossa nähtäis. Onhan sitä avioparejakin, jotka asuvat omissa asunnoissaan. Sellainen suhde j järjestely vois toimia mulle.
Mut joo, "hautaan asti yksin" - projekti jatkuu. Tsemppiä! Mä rupean käyttämään sen miehen kamoja. Purtilot tyhjiks. Ja työkamunaiset villiintyy duunissa kun mennenit tuoksuu :D hahah
Sitten tulee se iänikuinen suihkupään matalalle asennus, ja kiukkuinen mies ei sovi koskaan kunnolla suihkun alle mun jälkeen :D- Ötmitys
No eikö ole käynyt mielessä, että niitä saa sellaisia suihkutankoja, jossa suihkun korkeutta voi säätää, kun suihkupää liikkuu tangossa ylös ja alas.
On helppo liikuttaa ja valita suihkun korkeus, ei tarvitse asentaa. Ötmitys kirjoitti:
No eikö ole käynyt mielessä, että niitä saa sellaisia suihkutankoja, jossa suihkun korkeutta voi säätää, kun suihkupää liikkuu tangossa ylös ja alas.
On helppo liikuttaa ja valita suihkun korkeus, ei tarvitse asentaa.Liikuteltava. liikuteltava, mutta kun just pitää liikutella ja rassata -ain-a kun se on sitten ukkelille pyllyn korkeudella
Kyllä saattaa joka kerta miestä kituttaa.
:'D
No ei tietenkään lopu. Molemmille on yleensä omat saippuansa. Kaikkea sinäkin kyselet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747134Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583133- 332335
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto241900- 201898
- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181559
- 101559
- 521558