jos löydät naisen

entä.deodoratti

niin loppuuko miehille tarkoitetut saippuoiden käyttö eli käytätkö naisen kanssa samaa suihkusaippuaa tai mitä nainen ostaa vai käytätkö edelleen miesten saippuoita tai joutuuko nainen käyttämään myös miesten saippuaa eli yksi saippua purkki suihkussa ja saunassa ja sillä on tultava toimeen kumpikin

6

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dottamaar

Joo, sit käytetään vaan samaa yhreistä peniksenmuotoista palasaippuaa. Ja Axea kainaloon molemmille. Hampaatkin pestään samalla yhteisellä hammasharjalla.

• SoliterniuM1977

Jos löytäisin naisen, en silti muuttaisi hänen kanssa yhteen. Olisi omat harrastukset jaa elämä. Muutaman kerran viikossa nähtäis. Onhan sitä avioparejakin, jotka asuvat omissa asunnoissaan. Sellainen suhde j järjestely vois toimia mulle.

Mut joo, "hautaan asti yksin" - projekti jatkuu. Tsemppiä!

• Mä rupean käyttämään sen miehen kamoja. Purtilot tyhjiks. Ja työkamunaiset villiintyy duunissa kun mennenit tuoksuu :D hahah

Sitten tulee se iänikuinen suihkupään matalalle asennus, ja kiukkuinen mies ei sovi koskaan kunnolla suihkun alle mun jälkeen :D

• Ötmitys

No eikö ole käynyt mielessä, että niitä saa sellaisia suihkutankoja, jossa suihkun korkeutta voi säätää, kun suihkupää liikkuu tangossa ylös ja alas.
        On helppo liikuttaa ja valita suihkun korkeus, ei tarvitse asentaa.

• Ötmitys kirjoitti:

No eikö ole käynyt mielessä, että niitä saa sellaisia suihkutankoja, jossa suihkun korkeutta voi säätää, kun suihkupää liikkuu tangossa ylös ja alas.
        On helppo liikuttaa ja valita suihkun korkeus, ei tarvitse asentaa.

Liikuteltava. liikuteltava, mutta kun just pitää liikutella ja rassata -ain-a kun se on sitten ukkelille pyllyn korkeudella

Kyllä saattaa joka kerta miestä kituttaa.

:'D

• No ei tietenkään lopu. Molemmille on yleensä omat saippuansa. Kaikkea sinäkin kyselet...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe