niin loppuuko miehille tarkoitetut saippuoiden käyttö eli käytätkö naisen kanssa samaa suihkusaippuaa tai mitä nainen ostaa vai käytätkö edelleen miesten saippuoita tai joutuuko nainen käyttämään myös miesten saippuaa eli yksi saippua purkki suihkussa ja saunassa ja sillä on tultava toimeen kumpikin
jos löydät naisen
6
78
Vastaukset
- dottamaar
Joo, sit käytetään vaan samaa yhreistä peniksenmuotoista palasaippuaa. Ja Axea kainaloon molemmille. Hampaatkin pestään samalla yhteisellä hammasharjalla.
- SoliterniuM1977
Jos löytäisin naisen, en silti muuttaisi hänen kanssa yhteen. Olisi omat harrastukset jaa elämä. Muutaman kerran viikossa nähtäis. Onhan sitä avioparejakin, jotka asuvat omissa asunnoissaan. Sellainen suhde j järjestely vois toimia mulle.
Mut joo, "hautaan asti yksin" - projekti jatkuu. Tsemppiä! Mä rupean käyttämään sen miehen kamoja. Purtilot tyhjiks. Ja työkamunaiset villiintyy duunissa kun mennenit tuoksuu :D hahah
Sitten tulee se iänikuinen suihkupään matalalle asennus, ja kiukkuinen mies ei sovi koskaan kunnolla suihkun alle mun jälkeen :D- Ötmitys
No eikö ole käynyt mielessä, että niitä saa sellaisia suihkutankoja, jossa suihkun korkeutta voi säätää, kun suihkupää liikkuu tangossa ylös ja alas.
On helppo liikuttaa ja valita suihkun korkeus, ei tarvitse asentaa. Ötmitys kirjoitti:
No eikö ole käynyt mielessä, että niitä saa sellaisia suihkutankoja, jossa suihkun korkeutta voi säätää, kun suihkupää liikkuu tangossa ylös ja alas.
On helppo liikuttaa ja valita suihkun korkeus, ei tarvitse asentaa.Liikuteltava. liikuteltava, mutta kun just pitää liikutella ja rassata -ain-a kun se on sitten ukkelille pyllyn korkeudella
Kyllä saattaa joka kerta miestä kituttaa.
:'D
No ei tietenkään lopu. Molemmille on yleensä omat saippuansa. Kaikkea sinäkin kyselet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439