Jos käytätte Elisan Prepaid SIM-kortteja 4G-nettiyhteyksissänne, niin kannattaa tarkistaa paljonko Elisa veloittaa teitä.
Tuollaisen Elisan 4G-kortin veloitus pitäisi olla 0,99 €/vrk, ja sellainen se on aikaisemmin ollutkin. Nyt marras-Joulukuussa Elisa on kuitenkin veloittanut 1,50€/vrk hintaa, ja todennäköisesti veloittaa tälläkin hetkellä sitä.
Prepaid-kortilla olevan saldon pystyy tarkistamaan kun lähettää tekstiviestin numerooon 18258, ja viestin sisällöksi sana "TILI", ilman lainausmerkkejä kuitenkin. Vastausviesti kertoo saldon määrän.
Ihmettelin asiaa, kun tietylle 4G-kortilla aina maksammani sama 20 € suuruinen lataus kesti aikaisemmin 20 päivää. Mutta marras...joulukuussa se ei ole kestänyt kuin 12 päivää.
Elisa veloittaa 4G Prepaid-korteilta 1.5 kertaista hintaa
4
<50
Vastaukset
- ksjdksdj
Mikset osta nettipaketteja, ne maksaa saman verran kuukaudeksi.
- Omat-etunsa-on
Nettipaketin piuhaa pitkin osaa Polpo helposti tulla kotiin, ja vie Pasilaan mätkittäväksi. Noita prepaideja alkaa tarviin yksi jos toinenkin, jos meinaa Matu-invaasioita julkisesti vastustaa, tai mitään sananvapauttansa EU-aleella ylipäätään säilyttää.
- J33sP3rk3l3
Omat-etunsa-on kirjoitti:
Nettipaketin piuhaa pitkin osaa Polpo helposti tulla kotiin, ja vie Pasilaan mätkittäväksi. Noita prepaideja alkaa tarviin yksi jos toinenkin, jos meinaa Matu-invaasioita julkisesti vastustaa, tai mitään sananvapauttansa EU-aleella ylipäätään säilyttää.
Arvelinkin aloituksen luettuani, että jokin ei nyt täsmää.
- Täällä-saldoa-rouhittu
Tarkistelin hiukan omia Elisan prepaid kortin veloituksia. Ylimääräistä veloitusta on tosiaan tapahtunut joulukuulla.
En tiedä onko se kerroin tarkalleen 1.5 kertainen veloitus. Mutta missään tapauksessa sopimuksen mukainen 0.99 €/vrk veloitus ei ole toteutunut, vaan saldo on laskenut paljon nopeammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285