No niin pojat, oliko tänään treenipäivä? Tuliko katseltua naisia salilla? Jep jep, tirkistelijät. No juu, asiat sikseen. No jep, on siellä salilla kyllä hyvännäköstä mirriä, no jepu nämä asiat sikseen. Miten treenit kulkee, onko monijakoinen ohjelma? Muistakaapa, että vapailla painoilla nivelelli on luonnollinen liikerata niin ei paikat hajoa, varsinkin raskailla painoilla noi vempeleet saattaa olla aiakmoisia niveltenrikkojia. No juu, nämä jutut sikseen. Mitä mieltä olette ilmastonlämpenemisestä, niin että onko ihmisen toimilla osaa tai arpaa koko hommaan, maapallon lämpötilahan on muuttunut sen historiasta saakka ja tulee muuttumaan kunnes 3-5 miljardin vuoden päästä auringon paisuessa se poltaa koko maapallon päreiksi, toisin sanoen savuna tyhjyyteen. No juu, nämä on näitä asioita. Kokeilkaapa välillä tehdä vinopenkkiä ja jättää tasapenkin pois kokonaan ja sit taas tasapenkkiin takas ja kuulumisia että miten toi tasapenkki suju taas sen jälkeen? No nii, näitä tasa-arvokysymykisä, nämä on näitä. Onko joku käynyt Euroopan ulkopuolella ja millasta oli, näitä matkatarinoita.
No ni, moro.
Salijutut ja muut
Arskayliyhdentoista
2
78
Vastaukset
- rippeli
En tiiä meenkö salille mutta vähän ottaa eteen nyt kylläkin että voi olla että menen tai sitten en
- jarkkkkkkko5
Olen käynyt Mexicossa ja minusta oli kivat maisemat, Brasiliassa olisi kiva käydä myös =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648143Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592482- 71846
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 25806
- 64802
- 55793
- 46766
- 12760
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693