Eli monta kertaa kuussa näette suhteissanne ja kauan kullakin kerralla? Itse näin joka vklp, mutta nykyään nään vain joka toinen, koska kumppanin masennus. Välimatkaa on 200km ja aina, kun näemme vietämme 3 päivää yhdessä (pe-su).
Monta kertaa kuussa näette kumppanin?
8
155
Vastaukset
- Ilovehimsomuch
Monta kertaa viikossa kun asumme naapuri pitäjissä. Välimatkaa vain 7 km. Helppo pistäytyä vaikka vaan pikaseen. Joka toinen viikonloppu ei olla yhdessä yötä mut nähdään iltaisin kun kumppanin lapset tulee hänelle. Saavat viettää yhdessä laatuaikaa. Harrastelen silloin ja tapaan muita ystäviäni.
Ihana kun on omaa aikaa ja silti helppo nähdä. - kaukosäätö
Meillä on 400km välimatkaa ja näemme suunnilleen kerran kuukaudessa. Joskus on 2 kk taukoa. En kyllä koe tätä parisuhteeksi vaikka pyörimmekin tässä välimaastossa. Ei ihan täyty parisuhdeodotukset.
- Anonyymi
itse näen kumppanin monen monta kertaa kuussa. Varsinki kun on täysi kuu, kumppanin kasvot selvästi piityvät kuussa.
- Anonyymi
Välimatkaa on alle sata, toisen naisen vuoksi nähdään muutaman kerran vuodessa, mutta seksi on sitäkin loistavampaa:)
- Anonyymi
10 000km näemme 2-3 kertaa vuodessa
- Anonyymi
Kake katos ku riippuu lähes kuun asennosta.
- Anonyymi
Välimatkaa 80 km. Näemme 4-6 kertaa kuussa, eli yleensä viikonloppuisin ja viikolla pari kertaa kuukauden aikana, riippuen vapaapäivistä. Olisi ihanaa nähdä useammin ja ikävä vaivaa kovastikin...toisaalta taas nähdessämme kaikki tuntuu niin upealta ja kuumalta sekä kiihkeältä...malttaakontässä yhteen edes muuttaa🤔
- Anonyymi
Välimatkaa 160 km. Asumme joka toinen viikko yhdessä ja joka toinen viikko erikseen.
Hirveä ikävä tulee joka toinen viikko kun ollaan erossa, silloin en aina jaksa odottaa vaan viikollakin saatan piipahtaa kultani luona vaikka vaan illalla. .
Onneksi on vaan parin tunnin matka kullan luokse ja onneksi bussit on nykyään halpoja!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882