Suomalainen HC-ATM kirjoittaa incel-palstalla todella hyvin!!

Naisasialooser11

https://incels.is/threads/a-theory-possible-suifuel.95729/

Aivan samaa asiaa kuin mistä itsekin olen puhunut, miksi HC-AT-miesten itsemurhia niin kovasti vastustetaan. Ettei vain tuo incel olisi minun ajatuksiani kopioinut tuonne kansainväliselle palstalle ylistettäviksi. Hyvähän se toki vain on jos näin on.

HC-AT-miehiä tarvitaan, jotta ylempitasoiset voivat tuntea itsensä paremmiksi ja heillä on joku ryhmä keneen tuntea ylemmyyttä ja jos HC-AT-miehet lakkaavat olemasta niin AT-miehet putoavat pahanan pohjimmaisksi, sitten KT-miehet jne jne

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pah, varmaan juuri rekkaroiduit tuonne ja kirjoitit koko viestin itse. Nyt sitten tällä palstalla "promoat" kansainväliselle foorumille suoltamaasi tekstiä, että kuulostaisi siltä kuin kyseessä olisi kaksi eri, mutta täysin samoin tavoin ajattelevaa ihmistä.

      • Voi hyvinkin olla naisasialuuserin oma kirjoitus kyseessä. Ainakin se on varma asia, että hänen oma tasonsa ei ole paljoa, jos ollenkaan niiden hc-ätmien yläpuolella. Ei kukaan normaali mies viitsisi käyttää noin paljon aikaansa jonkun ätmi-palstan seuraamiseen ja tämän saman asian loputtomaan vatvomiseen vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.


      • Paattisen_poika
        DarkFear kirjoitti:

        Voi hyvinkin olla naisasialuuserin oma kirjoitus kyseessä. Ainakin se on varma asia, että hänen oma tasonsa ei ole paljoa, jos ollenkaan niiden hc-ätmien yläpuolella. Ei kukaan normaali mies viitsisi käyttää noin paljon aikaansa jonkun ätmi-palstan seuraamiseen ja tämän saman asian loputtomaan vatvomiseen vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.

        Taitaa olla oma kirjoituksesi.


      • lempeä_herätys
        DarkFear kirjoitti:

        Voi hyvinkin olla naisasialuuserin oma kirjoitus kyseessä. Ainakin se on varma asia, että hänen oma tasonsa ei ole paljoa, jos ollenkaan niiden hc-ätmien yläpuolella. Ei kukaan normaali mies viitsisi käyttää noin paljon aikaansa jonkun ätmi-palstan seuraamiseen ja tämän saman asian loputtomaan vatvomiseen vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.

        Vatvothan sinäkin Antin mielikuvitusolentoja vuodesta toiseen.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Vatvothan sinäkin Antin mielikuvitusolentoja vuodesta toiseen.

        Mitä ihmeen mielikuvitusolentoja?? Mä en kyllä ainakaan jaksaisi kirjoitella vuosikausia jostain olemattomista hahmoista, eikä kyllä varmasti viitsisi Periskään moiseen alentua.

        Ainahan sitä helposti trollihahmoja nettipalstoilta löytyy, mutta onneksi mä ja Peris ei olla mitään sellaisia koskaan tänne palstalle keksitty.


      • Paattisen_poika kirjoitti:

        Taitaa olla oma kirjoituksesi.

        Mä en ainakaan alentuisi mitään ätmien nettipalstoja seuraamaan. Antaa vaan naisasialuuserin ammattilaisena keskittyä noiden palstojen lukemiseen, kun hänellä on niin paljon omakohtaista kokemusta siitä incel-miehen elämästä.


      • lempeä_herätys
        DarkFear kirjoitti:

        Mitä ihmeen mielikuvitusolentoja?? Mä en kyllä ainakaan jaksaisi kirjoitella vuosikausia jostain olemattomista hahmoista, eikä kyllä varmasti viitsisi Periskään moiseen alentua.

        Ainahan sitä helposti trollihahmoja nettipalstoilta löytyy, mutta onneksi mä ja Peris ei olla mitään sellaisia koskaan tänne palstalle keksitty.

        Tsot tsot nyt trolli.. tiedät ettei se ole hyväksi periksen hyvinvoinnille kun väität hänen mielikuvitusolentojensa olevan todellisia. Vahingoitat periksen mielenterveyttä taas.


      • Olet_SasiFear
        DarkFear kirjoitti:

        Mitä ihmeen mielikuvitusolentoja?? Mä en kyllä ainakaan jaksaisi kirjoitella vuosikausia jostain olemattomista hahmoista, eikä kyllä varmasti viitsisi Periskään moiseen alentua.

        Ainahan sitä helposti trollihahmoja nettipalstoilta löytyy, mutta onneksi mä ja Peris ei olla mitään sellaisia koskaan tänne palstalle keksitty.

        Kummasti joka ikinen liljalaaksolainen ja pönöträättöri katosi samaan aikaan kuin periskin oikean henkilöllisyytensä paljastuttua:)))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Olet_SasiFear kirjoitti:

        Kummasti joka ikinen liljalaaksolainen ja pönöträättöri katosi samaan aikaan kuin periskin oikean henkilöllisyytensä paljastuttua:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Tiedä sitten sitä, että miksi ihmeessä noin oikein tapahtui.


      • Leldkfk
        DarkFear kirjoitti:

        Tiedä sitten sitä, että miksi ihmeessä noin oikein tapahtui.

        Ei peris jaksa kirjoitella millään profiilillaan.


      • Naisasialooser11

        Ei ole, sinua vain vituttaa se, että muutkin ovat kanssani samaa mieltä.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ei ole, sinua vain vituttaa se, että muutkin ovat kanssani samaa mieltä.

        Nojoo, jos ne "muut" tarkoittavat pientä syrjäytyneiden, naisille vihaisten miesten sakkia.

        Eipä tuon foorumin perusteella muuten kyllä oikein ollut sillä kansalaisuudella väliä, siellä oli elämänsä naisettomina olleita ulkkiksiakin... Kun täällä taas kilpaa ulvotaan, miten ulkkikset vie naiset. Ei selvästikään kaikki ulkkikset.


    • Ja oli kyllä umpikierojen henkilöiden pitämä foorumi... Kun tuolla noita eri ketjuja selaili, niin esimerkiksi kasvoistaan epämuodostunutta naista haukuttiin "hirviöksi". Ja sitten eräälle ihan asiallisen vastauksen kirjoittaneelle keskustelijalle joka vain kertoi ettei se että naiset jättävät huomiotta tarkoita suinkaan että olisi ruma, sanottiin että hän on "retardi" ja vaativat seuraavaksi modeja blokkaamaan kyseisen kirjoittajan. Eli heti jos tuolla lausuu edes jollain tapaa muiden mielipiteistä poikkeavan kommentin, niin vaaditaan blokattavaksi. Ja näin modet ilmeisesti myös tekivät, kun kyseinen henkilö on nyt blokattu...

      Tosin sellainenkin mielenkiintoinen seikka pisti silmään, että ehkä Naisasialuuseri on sittenkin nimimerkki "hänonlutka". Hänonlutka väittää olevansa kotoisin Saksasta, mutta helpostihan tuo sakemannina trollaaminen NAL:lta anonyymilla foorumilla kävis. Tuo "hänonlutka" nimittäin sattui väittämään, että hänen koko nimimerkkinsä tulee siitä, että "suomalaiset naiset ovat lutkimpia" hänen tapaamiaan naisia. Ja kun siihen tuo nimimerkki "FinnCel" vastasikin heti, että "Luulen kyllä että saksalaiset naiset ovat lutkempia", tajusin ettei FinnCel voikaan olla NAL. NAL kun ei ikinä, missään olosuhteissa, sanoisi sanaakaan suomalaisia naisia puolustaakseen...

      • Valitettavan paljon sitä vaan on näitä mielenterveysongelmaisia ätmejä, jotka kirjoittelevat noilla incel-forumeilla, kuten just naisasialuuserikin tekee. Eipä sitä ketkään normaalijärkiset miehet alentuisi edes kirjoittelemaan tollaisilla roskapalstoilla.


      • Naisasialooser11

        Olet väärässä. Olen vain ahkerasti lurkannut tuota palstaa. Älykkäitä AT-miehiä on suomessa muitakin ja he ovat myös kansainvälistyneet ja kirjoittelevat tuolla isolla foorumilla.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Olet väärässä. Olen vain ahkerasti lurkannut tuota palstaa. Älykkäitä AT-miehiä on suomessa muitakin ja he ovat myös kansainvälistyneet ja kirjoittelevat tuolla isolla foorumilla.

        No mikset siirtyisi kirjoittamaan sinne? 100 % populasta olisi tuolla aina kanssasi kaikesta samaa mieltä...


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Olet väärässä. Olen vain ahkerasti lurkannut tuota palstaa. Älykkäitä AT-miehiä on suomessa muitakin ja he ovat myös kansainvälistyneet ja kirjoittelevat tuolla isolla foorumilla.

        Luulisi että älykkäät ja korkeasti koulutetut miehet pystyisivät kyllä sen naisen löytämään, ettei tarvisi kirjoitella jollain ätmi-palstoilla. Varsinkin jos on vielä kielitaitoinen ja kansainvälinen mies, niin silloin olisi helppoa tutustua ulkomailla ulkomaalaisiin naisiin.

        Mutta taitaa vaan monilla olla jonkin sortin mielenterveysongelmia, etteivät kykene ihmissuhteisiin ja varsinkaan tutustumaan uusiin ihmisiin elämässään.


      • Naisasialooser11
        palstalutka kirjoitti:

        No mikset siirtyisi kirjoittamaan sinne? 100 % populasta olisi tuolla aina kanssasi kaikesta samaa mieltä...

        He eivät tarvitse valistajaa joka kertoo totuuden koska he tietävät sen jo hyvin itsekin. Täällä sen sijaan löytyy tietämättömiä ja muita vastaanväittäjiä. Saatan silti kirjautua tuolla palstalle kertomaan suomalaisten incelien tilanteesta ja oikaisemaan heidän käsityksiään suomesta. Incelit mm. osa luulevat, että suurin osa pohjoismaalaisista miehistä on komeita viikinki chadeja


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      84
      1792
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      366
      1494
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      65
      1202
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1055
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      966
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      187
      897
    7. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      826
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      795
    9. Se mitä näytän ulospäin

      Ei ole koko totuus - tietäisitpä mitä tunteita kätken kulisseihin.
      Ikävä
      64
      738
    10. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      705
    Aihe