Siitä talosta jossa hymyili kerran?
Sitä taloa ei enää ole.
Mut on toinen talo.
Mitä varakhuus osaavuus kertoo
16
134
Vastaukset 16
- Suuritalo
Se talo oli pahojen henkien riivaama talo. Älä muistele sitä taloa.
Ajattele tätä hetkeä ja mahdollisuuksia uudessa talossa. - Tyletyttökyytiin
Esim. Töihin voi mennä jos tuntuu siltä. Nyt ei tunnu heh heh.
😁😁😁 - kaikkieiosaa
Töihin menee net jotka ei osaa nauttia omasta ajasta.
- Toinenlähtee
On vaan huone. Kiltimpänä joulupukkia ei mahduta samaan.
- Rahakasrakastaja
Huomioinut sen mitä parempi rakastamaan sen mukavampi elämä.
- Sitäeienääole
Kurssia oli pakko muuttaa niistä ajoista.
En halunnut katsella kurjuutta. Sitä oli nähty tarpeeksi siinä talossa. - Omatoneipankin
Mä en tästä enää mihinkään kaadu. Saappaat betonissa syvällä. Voidaan jutella lisää kun siihen tulee mahdollisuus.
- RockRock
Katos monet vinkuu kiimassa töitä ja pelaavat lottoa. Mikään ei muutu kumminkaan. Samat haaveet samat jutut. Kaikki on korvien välissä.
- Järjenkäyttöä
Jankuttavat aitomerkeistä Itäpurkki alla. Ei se puhumalla etene, vaan oikealla asenteella oikealla työllä.
- Tulejatoteutaunelmasi
Viisaita sanoja tyttöseni. Olet jo tehnyt hyviä havaintoja.
- Oletsiunattuhuostassa
Olet nyt kertonut paljon itsestäsi ja sinut palkitaan.
- Kylläsesiitä
Olet huomannut kuinka hikisiä poitsuja täällä kyylää kysymyksineen ilman vastauksia, kun ei ole kokemuksia. Annetaan heidän kasvaa ja kehittyä rauhassa ok.
- HDkuvanparannuspiiri
Keskustelumme on ikäänkuin värittynyt uudelle aaltopituudelle
Kuulemme näemme muita terävämmin. - AnnapalaaFrank
Töitä töitä köyhä toistaa ei ole nähnyt töitä.
- Etoleyksin
Asut nyt yksin koirasi ja lapsivesi kanssa.
- Ymmärrätjoenemmän
Totuus on kerrottu jokaisessa puheenvuorossa, jos sen ymmärrät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731555Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää971133Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as301020- 164987
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30913Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105904Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55839Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu129804- 29784
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.185760Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64674
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48658Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12615- 86580
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191577On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79568- 41520
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75517- 47510