paskansin linja-autossa housuuni, sain heti treffipyyntöjä.
Asiaa kaikille
21
<50
Vastaukset
- pesupalvelu
pesulan pojiltako?
- TotuusSelville
Erittyi erittäin runsaasti nais feromooneja, jotka laukaisevat pariutumis hormonien tuottamisen ja lisääntymiseen halukkuuden.
Siksi naiset välttelevät piereskelemistä julkisilla paikoilla, etteivät saisi peräänsä parittelunhaluista mieslaumaa. - Erikoistatouhua
Oon lukenut lehdestä 👎
Onpa jollakin taas sairaat fantasiat. Itse en tykkää pissa-/kakkaleikeistä, enkä halua niitä tungettavan myöskään silmieni alle.
- kaisanoasaa
Etkö halua alistaa miestä pissaamalla päälle?
kaisanoasaa kirjoitti:
Etkö halua alistaa miestä pissaamalla päälle?
Hyi hitto. Hävettäisi, jos edes vahingossa tulisi kustua yön aikana miehen sänkyyn. Saati sitten että kusisi suoraan päälle kesken seksin. :( Onneksi en ole niihin kinkypervoihin ikinä törmännyt, jotka sellaista haluaisivat.
- FaithHopeLove
palstalutka kirjoitti:
Hyi hitto. Hävettäisi, jos edes vahingossa tulisi kustua yön aikana miehen sänkyyn. Saati sitten että kusisi suoraan päälle kesken seksin. :( Onneksi en ole niihin kinkypervoihin ikinä törmännyt, jotka sellaista haluaisivat.
Nainen joka on vain kaverini tuli kylään ja juotin hänelle paljon juomaa. Sitten hän meni vessaan. Olin asentanut 20 kameraa ympäri vessaa ja monta pöntön pohjallakin ja hän sitten ei halunnut kusta mutta lukitsin oven. Hän sitten meni istumaan ja lorinaa ja piereskelyä ja sain hyvät videot jaettavaksi ja runkkailtavaksi.
- GoldenShower-Man
palstalutka kirjoitti:
Mahtavaa kun vitunkolosta suihkuaa kullankeltainen neste !
GoldenShower-Man kirjoitti:
Mahtavaa kun vitunkolosta suihkuaa kullankeltainen neste !
Ei kun joo, olenpas valitettavasti törmännyt. Kerran yksi vuokrakämppä ulkomailla piti jakaa mua noin 3-4 vuotta vanhemman marokkolaismiehen kanssa (vuokraisäntä oli ihan kantaranskis ja olin jo allekirjoittanut kämpän/huoneen nähtyäni vuokrasopparin, kunnes tää marokkolainen astelee keittiöön ja suuni loksahtaa auki - ei ihastuksesta, vaan tyyliin "mitähän tästäkin nyt tulee"). Niin sitten yks ilta tää "sankari" keksii että olen kuulemma "anorektikko", raahaa väkisin kädestä pitäen huoneeseensa, lukitsee oven, mittaa vyötäröni ja muut mittani sen "anorektikko"-harhaluulon takia, vertaa mittoihin netissä, ja sen jälkeen ottaa saakeli mulkkunsa esille (voin muuten siitä päätellen sanoa, että on niillä arabeilla todella pienet, ja tuokin oli kuitenkin muistanut kovasti kehuskella kuinka joku aikuinen nainen jonka kanssa hän oli harrastanut seksiä oli muka kehunut hänen heppiään isoksi kun hän oli ollut vasta 13...) ja alkaa ehdotella jä lähennellä...
Lopuksi se vielä kysyy kiinnostaako mua "golden shower", kun huudahdan että ei, niin sanoo että HÄNTÄPÄ kiinnostaa... Onneksi sitten lopulta jätti mut rauhaan, mutta riittävän kamalaa oli tuo alkuahdistelu ja hepinnäyttelysessiokin ollut! :(
Että jospa te kaikki samanmieliset pissa-/kakkaleikkien kannattajat menisitte sinne Arabiaan tai Pohjois-Afrikkaan, siellä päin näyttää olevan tykätty harrastus. Ja vielä kun hygieenia on niin ja näin, ei niitä välttämättä haittaisi vaikkeivät muuten kyseisen perversion harrastajia olisikaan.- pihallatipunen
palstalutka kirjoitti:
Ei kun joo, olenpas valitettavasti törmännyt. Kerran yksi vuokrakämppä ulkomailla piti jakaa mua noin 3-4 vuotta vanhemman marokkolaismiehen kanssa (vuokraisäntä oli ihan kantaranskis ja olin jo allekirjoittanut kämpän/huoneen nähtyäni vuokrasopparin, kunnes tää marokkolainen astelee keittiöön ja suuni loksahtaa auki - ei ihastuksesta, vaan tyyliin "mitähän tästäkin nyt tulee"). Niin sitten yks ilta tää "sankari" keksii että olen kuulemma "anorektikko", raahaa väkisin kädestä pitäen huoneeseensa, lukitsee oven, mittaa vyötäröni ja muut mittani sen "anorektikko"-harhaluulon takia, vertaa mittoihin netissä, ja sen jälkeen ottaa saakeli mulkkunsa esille (voin muuten siitä päätellen sanoa, että on niillä arabeilla todella pienet, ja tuokin oli kuitenkin muistanut kovasti kehuskella kuinka joku aikuinen nainen jonka kanssa hän oli harrastanut seksiä oli muka kehunut hänen heppiään isoksi kun hän oli ollut vasta 13...) ja alkaa ehdotella jä lähennellä...
Lopuksi se vielä kysyy kiinnostaako mua "golden shower", kun huudahdan että ei, niin sanoo että HÄNTÄPÄ kiinnostaa... Onneksi sitten lopulta jätti mut rauhaan, mutta riittävän kamalaa oli tuo alkuahdistelu ja hepinnäyttelysessiokin ollut! :(
Että jospa te kaikki samanmieliset pissa-/kakkaleikkien kannattajat menisitte sinne Arabiaan tai Pohjois-Afrikkaan, siellä päin näyttää olevan tykätty harrastus. Ja vielä kun hygieenia on niin ja näin, ei niitä välttämättä haittaisi vaikkeivät muuten kyseisen perversion harrastajia olisikaan.Tykkäsit kumminkin.
- Ylioppilas
Mahtavia kommentteja. Hienoista kokemuksista on aina ilo lukea.
- jotain.uutta
Olen samaa mieltä, hienoista kokemuksista on porukalla mahtava iloita! Tässä on nyt joku onnistunut ns. kerta paukulla :D
Kaiken lisäksi bottivarmennukseen ilmaantui bussi.
- 5665444
Oletko Vappu vai Aurora?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000581996.html- jopajopaa
Kävin stalkkaamassa facesta. Molemmilla päivitykset edelleen pissakakkasperma-aiheisia ):
Epäilen että tässä tapauksessa on käynyt päinvastoin kuin aloittajan fantasioimassa keississä, sen jälkeen kun ovat omine naamoineen ja nimineen tuon kirjoituksen julkaisseet... Varmaan joutuvat nykyisin etsimään sulhoa haulikolla uhaten, kun ei kukaan normaalijärkinen minkään julkikakkijoiden kanssa suostu seurustelemaan.
- jopajopaa
palstalutka kirjoitti:
Epäilen että tässä tapauksessa on käynyt päinvastoin kuin aloittajan fantasioimassa keississä, sen jälkeen kun ovat omine naamoineen ja nimineen tuon kirjoituksen julkaisseet... Varmaan joutuvat nykyisin etsimään sulhoa haulikolla uhaten, kun ei kukaan normaalijärkinen minkään julkikakkijoiden kanssa suostu seurustelemaan.
Älä nyt, hyvin niillä näyttää menevän, kaikki miehet ja naiset tirskuvat niiden kakka-jutuille somessa, kavereita ja suhteita ilmeisesti riittää ja toinen on oikein Suomen Kuvalehdessä töissä, arvostettu toimittaja vissiin. Ei näytä kakkajutut ollenkaan nolottavan, normaalia enemmän sanaa viljelevät ja kehuja satelee ulkonäöstä ja jutuista.
- niinpä_
jopajopaa kirjoitti:
Älä nyt, hyvin niillä näyttää menevän, kaikki miehet ja naiset tirskuvat niiden kakka-jutuille somessa, kavereita ja suhteita ilmeisesti riittää ja toinen on oikein Suomen Kuvalehdessä töissä, arvostettu toimittaja vissiin. Ei näytä kakkajutut ollenkaan nolottavan, normaalia enemmän sanaa viljelevät ja kehuja satelee ulkonäöstä ja jutuista.
Julkikakkaamisesta se ura urkeni
- valitus.liikennöitsijäll
No sepäs sattui. Mahtoi olla töyssyinen reitti. Miten muut matkustajat, kävikö samoin?
- se.selittää
Töyssyssä samalla lipsahtanut sormi Tinderissä...
- potalle.siitä
Paljon puhetta p*skasta. Ei h*lvetti :D
- Kainohymy
Sinkkumiehetkö innostuivat kutsumaan kylään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 908287
- 926415
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586264Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344881- 453321
- 503275
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573112- 442849
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512816- 492780