Jonkun jännämiehen tossun alla elävät?
Miksi suomalaiset naiset ovat tossun alla?
8
<50
Vastaukset
En oo. En pysy siellä.
- Tämä-selvä
Koska naiset luulee rahan ja resurssien olevan rakkautta.
- ninkö
Onko jännämiehillä rahaa ja resursseja?
Väkivaltarikolliset yleensä on persaukista sakkia, eikä mitään arvossapidettyjä jengiensä ulkopuolella. - status.luo.kemiaa
ninkö kirjoitti:
Onko jännämiehillä rahaa ja resursseja?
Väkivaltarikolliset yleensä on persaukista sakkia, eikä mitään arvossapidettyjä jengiensä ulkopuolella.Status.
- Kakkossmiess
Olet erehtynyt. Nykysuomessa miehet ovat tossun alla lukuunottamatta jännämiehiä.
Mä en suostuisi selaiseen suhteeseen, jossa olisin tossun alla. Tosin vakisäätötyypin kanssa olin aika lailla sen menemisten ja tulemisten armoilla. Nyt kun se on historiaa, niin ei ikinä enää samanlaista itsekästä ja omahyväistä idioottia...
- ajattelinvaan
Ostakaa isommat tossut
- mutta.ei.oliskin
oliskin niin miksi naiset ette voi edes joskus olla ns tossun alla tai edes saman arvoisia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221