Mieti kannattaako ihan oikeasti. Jos nainen ei saa yt-miestä ja nai kiltin ja kunnollisen miehen paremman puutteessa, käy helposti noin.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/dc373c88-2c4c-409c-af65-98f539e483be
Hei ätmi! Tällaista elämää on parisuhteessa luvassa
18
50
Vastaukset
- ätmis
Hyvä, että jutussa myönnetään, että miehen masennus johtuu siitä, että ei saa pillua. Siitähän se suurin osa miesten masennuksista johtuu.
- atm30
No minä en pihtari akkaa katso viikkoakaan. Lähtisin saalistamaan panohaluisia naisia.
- jrsthmnydrt
Ja ätmit hautovat itsaria jos eivät saa tuollaista pirttihirmua :D
- suurin.osa
Ja niitä on paljon.
- ollut.jo.pitkään
Normaali ja tyypillinen tarina Suomessa.
- komistus25v
Pettäminen on kivaa. Kun pettää niin ei tule masennusta.
- miehet.sikoja
Tuo on naisen tapauksessa synnytyksen jälkeistä masennusta. Miestähän se ei kiinnosta, kun olisii tärkeintä päästä nopeasti tökkimään.
- oletko.narsisti.nainen
Luitko edes koko juttua?
- hhhhhhhhhh
raamatussa on miehille hyviä neuvoja vaimon valintaan...
- helmiä_sioille
Tähän kohtaan sellainen neuvo, että kyseiset luonneviat on nähtävissä jo hyvissä ajoin. On turha kuvitella, että niihin voi vaikuttaa omalla käytöksellä. Näille jutuille ei voi kukaan muu kuin luonnevikainen itse tehdä jotain, jos menee itseensä...
.. JälkiViisaus.. ParasViisaus.. Noh.. Ei Sittenkään.. Moni nyt Vain Monestakin syystä joutuu opettelemaan TälläisetKin asiat KantaPiän Kautta.. ;P
.. Mut joo.. Jos ei Opi Edes Omista Virheistä.. Niin.. ;D
- Saapasnaama
Parempi olisi vaan erota. Lapsen takia ei kannata jäädä huonoon suhteeseen. Vai onko lapsi sitten onnellisempi riitaisessa kireässä ilmapiirissä.
- Pillujen--asiantuntija
Tuosta olen jo sanonut moneen kertaan että jos mies ei saa seksiä se masentuu. Suurin osa ätmeistäkin ovat masentuneita kun eivät saa pil-lua. Masentunut mies on huono asia yhteiskunnalle, monet tekee itsarin kun tajuavat jossain vaiheessa etteivät saa seksiä koskaan.
Voisi nämä sun kaltaiset ätmit keskittyä vaikka johonkin muihin asioihin elämässään. Ei sun naisia pidä siitä syyttää, jos sä itse oot ruma ja huono sosiaalisilta taidoiltasi, ettet sen vuoksi pysty naista koskaan löytämään.
Sitä kun on yhteiskunnassa paljon vakavampiakin ongelmia, kun joidenkin muutamien luuserimiesten naisettomuus. Te ätmit vaan olette itse tehneet tästä asiasta noin turhan suuren ongelman.Taidat olla naisasialuuseri vaan eri nimimerkillä, kun on sun tekstisi niin saman kaltaista.
Niin ja sitten kun se parisuhde päättyy vielä parempaa on luvassa. Eronneet naiset riistää lapsen/lapset isältään ja maksavat ylimitoiteuttuja asuntolainojaan elareilla:
https://seura.fi/asiat/tutkitut/seura-tutki-elatusmaksuja-kun-puolisoista-toinen-on-selvasti-toista-varakkaampi-ero-hinnoitellaan-kuin-suomalaiset-liikennesakot-eika-maksuilla-ole-ylarajaa/?shared=1829347-ff0ab9f0-500- sfdd3wew
Yksi uutinen ja sellaisia on muka kaikki parisuhteet :D Mikset laita ihmisten onnesta tarinoita.
.. Kyllä "Aika" Monet on.. MitäOn.. Jos&Kun On Oppinut&Osaa Vain Katsoa.. Niin.. Kyllä Tajuaa&Huomaa Sivusta hieman Seuraamalla (Monesti Aika Pikaiseenkin) Millainen Suhde jollakin/joillakin Oikeasti on.. ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531535- 1701295
- 81132
- 611127
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2551092- 141020
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33893Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä55872Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti94859- 347795