Mcdonaldsilla. Sanoin sille myyjälle ettei majoneesia mutta silti se laitto majoneesia mun hampurilaiseen. Vittu meni sekin ruoka pilalle kun nainen ei ymmärrä suomen kieltä.
Kävin hampurilaisella
14
<50
Vastaukset
- Saapasnaama
Normaali ihminen pyytäisi uuden, mutta ätmi pelkää nuorta tyttöä.
- JossainMuualla
Olisit palauttanut hampurilaisen ja sanonut, että se oli ILMAN majoneesia.
Sitten ilmoitat, että uusi samanlainen ja ILMAN majoneesia.
Huomaa, että ohjeeseeni ei kuulunut lainkaan valitusta palstalla.- Saapasnaama
Tuotteen vaihto kannattaa tehdä kohteliaasti, jos ei halua sylkeä ruokaansa. "Anteeksi mutta sain väärän tilauksen..." tms.
- mcdonaldsmurhaa
Työntäkää vitu hampparit persseessee.
- Saapasnaama
Elämä on murhaa. Ainut todellinen ekoteko olisi kaivaa kuoppa ja haudata itsensä siihen.
Eihän se Big Mac mikään maailman maukkain murkina ole. Maistuu kuitenkin jo sen takia paremmalta, että tietää angstisten hippien koko puljua niin kammoksuvan. Jossain sentään paikka, johon saa mennä minkälainen lippalakki päässä tahansa. Iso ämmä on kaikkialla maailmassa turvasatama, johon voi hakeutua omituisen kulttuurin keskeltä hetkeksi nauttimaan länsimaisen järjestelmällisyyden ja sarjatuotannon hedelmistä.
Viimeksi asioidessani sain kaupan päälle seurata viisivuotiaan nassikan silmien loistoa kun lastenaterian kylkiäisenä saatu lelu rakennettiin isänsä kanssa valmiiksi hampurilaisen ja ranskalaisten syönnin ohessa. Harvoin sellaista riemua missään näkee.
- VääräPalsta
Miten hampurilaiset liittyvät sinkkuihin
- Saapasnaama
Miten 99% tämän palstan jutuista liittyy sinkkuihin?
- Kuindarkkis
Perus ätmitouhua. Sen sijaan että saisi suunsa auki itse tilanteessa paikan päällä, tulee palstalle marisemaan.
- isokalle5
Minut pakotettiin keittiöön työkokeiluun. Olen aika hyvä työntekijä. Hieron leipiä perseeseeni, ripuloin keittoihin, heitän spermat usein ruokien joukkoon.
.. Pitääkö olla Huolissaan.. Jos ei muista milloin on Viimeks käynyt Hampparilassa?.. ;P
- Tämä-selvä
Ei sitä viitsi nolata myyjää ja vaatia uutta hampurilaista. Varmaan olis tyttö saanut potkut mokasta.
- iririririri
Voi vittu mikä selitys nössöilylle. Kyllä sitä voi reklamoida ihan kohteliaastikin, ei siinä ole mitään ihmeellistä.
- Nuuuuh
Olisit vaan rohkeasti pyytäny myyjätyttöö laittaan sen hampurilaisen viideks minuutissa pilluu vasten pikkuhousujen sisään.
Varmaan 10-20€ maksusta olisi selkään tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541708- 161574
- 821393
- 1741386
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3031317- 201258
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98975Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347845