Nukkuuko Naisasialuuseri päiväunta?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/bfa1f71c-5083-4704-a738-37b38fdc63c5
Ei tarvinnut tuon kirjailijaukon kuvaa kuin kerran katsoa ja todeta että "siitä puhe mistä puute".
"25-vuotiaan naisen vartalo on ainutlaatuinen. 50-vuotiaan taas ei ole lainkaan ainutlaatuinen, palkittu kirjailija ja televisiojuontaja sanoi."
Hänen perusteellaan voisi myös sanoa, että "25-vuotiaan miehen naama on ainutlaatuinen. 50-vuotiaan taas ei ole lainkaan ainutlaatuinen."
Miksei tämä ole jo täällä?
8
<50
Vastaukset
.. Nallilla on Näemmä.. SihteeRikköKin.. ;D
Mitään en myönnä ;D Tuskin se NAL osaisi edes mitään kunnon palkkaa sihteerin työstä maksaa. Se luulisi vaan, että siinä on jo tarpeeksi palkkaa että joku "vitunkantoteline" PÄÄSISI hänen sihteerikseen...
palstalutka kirjoitti:
Mitään en myönnä ;D Tuskin se NAL osaisi edes mitään kunnon palkkaa sihteerin työstä maksaa. Se luulisi vaan, että siinä on jo tarpeeksi palkkaa että joku "vitunkantoteline" PÄÄSISI hänen sihteerikseen...
.. Aina Vuan Raha Mielesä.. Naiset.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Aina Vuan Raha Mielesä.. Naiset.. ;D
Sillon kun töitä jollekin alkaa tekemään, on luonnollisestikin lähinnä työstä saatu raha mielessä ;)
palstalutka kirjoitti:
Sillon kun töitä jollekin alkaa tekemään, on luonnollisestikin lähinnä työstä saatu raha mielessä ;)
.. Eiköhän tuo Nallin toiminta ole ihan ns. AateTyötä.. Näin ainakin Uskoisin.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Eiköhän tuo Nallin toiminta ole ihan ns. AateTyötä.. Näin ainakin Uskoisin.. ;D
Hänen pitäisi perustaa oma puolue.
palstalutka kirjoitti:
Hänen pitäisi perustaa oma puolue.
.. Voishan se olla kyllä Aika Hauskaa Seurattavaa.. LoppuTulos on Khyl jo TieDosa.. ;P
.. Nalli Tekis Soinit HilloTolpan takia heti, jos se sitä vaatis.. Koska Marsuus.. ;D
- Pillujen--asiantuntija
Kirjailija on komea mies jonka taso on top 10 ja tietenkin sellainen mies haluaa vain kauniita 25 v naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165