Herkullista ruokaa

Näinkin helppo ja nopea ruoka,kuin wokkivihannekset toimii todella hyvin.500g sis 150 kal on todella maistuvaa ja hyvää ruokaa,kun mausteseoksen jossa aromisuola 4 tl curry 2 tl mustapippuri puoli tl,siihen kaksi siivua täysjyväruileipää ja päälle reilusti palvikinkkua.Pehmennän leivät vesihöyryssä laittamalla ne wokkivihannesten päälle ja paistinpannun päälle kansi

Olin niitä joskus vähän maistanut,enkä ole tykännyt,koska en ymmärtänyt silloin että ne pitää myös maustaa.

Tämäkin ruoka on todellakin PAREMMAN MAKUISTA ruokaa,kuin esim ne lihottavat hampurilaisateriat ja pitsat Ateriasta tulee vain 300 kal ja maha täyttyy,eikä ole nälkä.Juomana käytän kivennäisvettä 5dl 100g sis n 13 kal
Ilmoita


14 Vastausta

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.


Samoista aineksista saa vaikka kesäkeiton kun lisää veden ja maidon.
Siitä pystyy tekemään monella eri tavalla erillaisia versioita, paistaa jauhelihaa ja keittää sekaan nuudelit.
Annos maksaa vain alle 2 euroa ja valmistamiseen menee vain 5 minuttia.
6 VASTAUSTA:
Täytyy kokeilla lisätä ateriaan hyvistä kasvisperäistä proteenin lähteistä kik herneitä,soijapapuja,pinattia.Lihas kasvaa kasviksilla,eläinperäistä proteenia ei tarvita kovin paljon lihaskasvuun.Eläimetkin kuten sonni,saavat lihaksensa syömällä vain heinää.
eee6667 kirjoitti:
Täytyy kokeilla lisätä ateriaan hyvistä kasvisperäistä proteenin lähteistä kik herneitä,soijapapuja,pinattia.Lihas kasvaa kasviksilla,eläinperäistä proteenia ei tarvita kovin paljon lihaskasvuun.Eläimetkin kuten sonni,saavat lihaksensa syömällä vain heinää.
Pakastevihannesten käytössä on sekin etu että niissä ei ole säilöntäaineit,lisäaineita, ne eivät myöskään pilaannu kaappiin niinkuin monesti voi käydä muissa valmisteissa.
eee6667 kirjoitti:
Pakastevihannesten käytössä on sekin etu että niissä ei ole säilöntäaineit,lisäaineita, ne eivät myöskään pilaannu kaappiin niinkuin monesti voi käydä muissa valmisteissa.
Olen nyt tullut siihen tulokseen että ihmisen energiasta pitää tulla 60% kasviksista,hedelmät 10% täysjyväviljatuotteet 20%liha,kala,kananmunat 10%

-ravintosuositusten mukaan sokerista pitäisi saada 10% pienentäisin sen kuitenkin 5 teen prosenttiin,käytän nykyään makeisia n 50g kolme kertaa viikossa,
Hiilihydraattipäivä eli karkkipäivä ja muuta sokeria sisältävää tuotetta noin viiden päivän välein,vain yksi ateria viljatuotteita yöllä
Kevyt Hiilihydraattitankkauspitää tehdä aina silloin kun alkaa tulla väsymystä
eee6667 kirjoitti:
Olen nyt tullut siihen tulokseen että ihmisen energiasta pitää tulla 60% kasviksista,hedelmät 10% täysjyväviljatuotteet 20%liha,kala,kananmunat 10%

-ravintosuositusten mukaan sokerista pitäisi saada 10% pienentäisin sen kuitenkin 5 teen prosenttiin,käytän nykyään makeisia n 50g kolme kertaa viikossa,
Hiilihydraattipäivä eli karkkipäivä ja muuta sokeria sisältävää tuotetta noin viiden päivän välein,vain yksi ateria viljatuotteita yöllä
Kevyt Hiilihydraattitankkauspitää tehdä aina silloin kun alkaa tulla väsymystä
eee6667

"Olen nyt tullut siihen tulokseen että ihmisen energiasta pitää tulla 60% kasviksista,hedelmät 10% täysjyväviljatuotteet 20%liha,kala,kananmunat 10"

Söisit sokeria suoraan pussista jos uskot kerran että hiilihydraatti (=sokeria) on niin hyvä ratkaisu.

Ja sitten se mikä kertoo että et ymmärrä mistä on kysymys:

"Hiilihydraattipäivä eli karkkipäivä ja muuta sokeria sisältävää tuotetta noin viiden päivän välein,vain yksi ateria viljatuotteita yöllä
eee6667 kirjoitti:
Olen nyt tullut siihen tulokseen että ihmisen energiasta pitää tulla 60% kasviksista,hedelmät 10% täysjyväviljatuotteet 20%liha,kala,kananmunat 10%

-ravintosuositusten mukaan sokerista pitäisi saada 10% pienentäisin sen kuitenkin 5 teen prosenttiin,käytän nykyään makeisia n 50g kolme kertaa viikossa,
Hiilihydraattipäivä eli karkkipäivä ja muuta sokeria sisältävää tuotetta noin viiden päivän välein,vain yksi ateria viljatuotteita yöllä
Kevyt Hiilihydraattitankkauspitää tehdä aina silloin kun alkaa tulla väsymystä
Illa saa syödä,pitää vain käyttää järkeä mitä syö.10 min syönnillä pystyy ottamaan esim pitsalla 1500 kal ja jonkun muun herkun syönnillä vain 20 kal

Pakkaskeleillä hiihto laihduttaa erittäin nopeasti.Täytyy nyt hyödyntää tämä talvi hiihtämällä mahdollisimman paljon.Ensi viikolla tulossa -5-10 astetta,hiihdän 5 tuntia joka päivä,ja laihdun viikossa oikeaa rasvaa vähintään 2 kg.Minulla on laihdutettavaa rasvaa enään n 3-4 kg
eee6667 kirjoitti:
Illa saa syödä,pitää vain käyttää järkeä mitä syö.10 min syönnillä pystyy ottamaan esim pitsalla 1500 kal ja jonkun muun herkun syönnillä vain 20 kal

Pakkaskeleillä hiihto laihduttaa erittäin nopeasti.Täytyy nyt hyödyntää tämä talvi hiihtämällä mahdollisimman paljon.Ensi viikolla tulossa -5-10 astetta,hiihdän 5 tuntia joka päivä,ja laihdun viikossa oikeaa rasvaa vähintään 2 kg.Minulla on laihdutettavaa rasvaa enään n 3-4 kg
Kun summaa tässä parin vuoden aikana saavutuksesi, niin olet niistä päätellen jo painossa 3-4 kg.

Ilmeisesti metodisi on hieman tökkinyt matkan varrella.
+Lisää kommentti
4 tl aromisuolaa tuohon annokseen? Multa jäis lautaselle, huhhuh. Paljon sulla mahtaa olla verenpaineet? Rajoita ihmeessä tuota suolan määrää.
6 VASTAUSTA:
Se on vain seossuhde mitä käytän mausteseokseen.Sopiva määrä 500g annokseen mittalusikalla on noin alle 1 tl.
Nyt pyörälenkille,koska hiihto on liian kevyttä lämpöasteilla,ensi viikolla hiihdän pakkaskeleillä paljon,päivälenkki 3-3,5 tuntia ja iltalenkki 1,5-2 tuntia,vatsalihakset jo melkein näkyy,ne ovat nyt piilossa noin sentin rasvakerroksen alla.
eee6667 kirjoitti:
Se on vain seossuhde mitä käytän mausteseokseen.Sopiva määrä 500g annokseen mittalusikalla on noin alle 1 tl.
Nyt pyörälenkille,koska hiihto on liian kevyttä lämpöasteilla,ensi viikolla hiihdän pakkaskeleillä paljon,päivälenkki 3-3,5 tuntia ja iltalenkki 1,5-2 tuntia,vatsalihakset jo melkein näkyy,ne ovat nyt piilossa noin sentin rasvakerroksen alla.
Vain hyvin suunnitellulla ohjelmalla laihtuu.
Olen käyttänyt nyt aterioiden tärkeimpänä runkona täysjyväruisleipää,ja kasviksia,on toiminut erittäin hyvin.Leipää käyttämällä ruoka tulee myös paremman makuiseksi.

Itsessään leipä ei lihota,vaan se mitä pistää leivän päälle,eikä sitä saa syödä liikaa.Olen huomannut omassa olossakin ja hyvinvoinnissa isoja muutoksia,nyt kun olen käyttänyt täysjyväruisleipää.Se kielletään monessa dietissä,siitä on paljon väärää tietoa,antti heikkilä on yksi niistä joka on jakanut siitä väärää tietoa.Se on totta,jos sitä syö liian paljon,ja laittaa päälle vielä rasvaa ja muita täytteitä,siitä lihoo yhtä paljon kuin muustakin roskaruuasta.

https://www.youtube.com/watch?v=19SD_keLWSI&t=279s väärää tietoa leivätä,uskoin itsekkin siihen koska olin sillä itsekkin lihonut.Näin jäljestä päin ajateltuna lihomiseni syy ei kuitenkaan ollut leivässä,vaan rasvassa ja viljatuotteiden liikakakäytössä.
eee6667 kirjoitti:
Vain hyvin suunnitellulla ohjelmalla laihtuu.
Olen käyttänyt nyt aterioiden tärkeimpänä runkona täysjyväruisleipää,ja kasviksia,on toiminut erittäin hyvin.Leipää käyttämällä ruoka tulee myös paremman makuiseksi.

Itsessään leipä ei lihota,vaan se mitä pistää leivän päälle,eikä sitä saa syödä liikaa.Olen huomannut omassa olossakin ja hyvinvoinnissa isoja muutoksia,nyt kun olen käyttänyt täysjyväruisleipää.Se kielletään monessa dietissä,siitä on paljon väärää tietoa,antti heikkilä on yksi niistä joka on jakanut siitä väärää tietoa.Se on totta,jos sitä syö liian paljon,ja laittaa päälle vielä rasvaa ja muita täytteitä,siitä lihoo yhtä paljon kuin muustakin roskaruuasta.

https://www.youtube.com/watch?v=19SD_keLWSI&t=279s väärää tietoa leivätä,uskoin itsekkin siihen koska olin sillä itsekkin lihonut.Näin jäljestä päin ajateltuna lihomiseni syy ei kuitenkaan ollut leivässä,vaan rasvassa ja viljatuotteiden liikakakäytössä.
".Näin jäljestä päin ajateltuna lihomiseni syy ei kuitenkaan ollut leivässä,vaan rasvassa ja viljatuotteiden liikakakäytössä."

No eikö leipä ole viljatuote?

Ettei sun tartte arpoa syytä lihomiseesi, voin kertoa sen. Suurempi energiansaanti kuin mitä kulutus on. Siinä ei ole merkitystä sillä, tuleeko se energia hiilihydraatista vaiko rasvasta.
göögleligöö kirjoitti:
".Näin jäljestä päin ajateltuna lihomiseni syy ei kuitenkaan ollut leivässä,vaan rasvassa ja viljatuotteiden liikakakäytössä."

No eikö leipä ole viljatuote?

Ettei sun tartte arpoa syytä lihomiseesi, voin kertoa sen. Suurempi energiansaanti kuin mitä kulutus on. Siinä ei ole merkitystä sillä, tuleeko se energia hiilihydraatista vaiko rasvasta.
Onhan sillä sillä merkitystä mistä lähteistä energian ottaa,purkitetuista rasvoista saadut kalorit ovat aivan turhia,täysjyväruisleivästä ja muista vihanneksista saa hyvää energiaa liikuntasuorituksia varten,olo on silloin muutenkin energinen,eikä väsymystä ole.
Pitsaa syön nykyään kahden viikon välein,kuukauteen en käyttänyt sitä ollenkaan,niin pienistä määristä ei liho,eikä se hidasta laihtumistakaan.Siitä on ennemmin etua kun tekee hiilihydraattitankkauksen.
Tälle illalle käyn vielä hiihtämässä 2 tuntia.Ensi viikolla rasvanpolttoreeni hiihtoa 5 tuntia joka päivä.
eee6667 kirjoitti:
Onhan sillä sillä merkitystä mistä lähteistä energian ottaa,purkitetuista rasvoista saadut kalorit ovat aivan turhia,täysjyväruisleivästä ja muista vihanneksista saa hyvää energiaa liikuntasuorituksia varten,olo on silloin muutenkin energinen,eikä väsymystä ole.
Pitsaa syön nykyään kahden viikon välein,kuukauteen en käyttänyt sitä ollenkaan,niin pienistä määristä ei liho,eikä se hidasta laihtumistakaan.Siitä on ennemmin etua kun tekee hiilihydraattitankkauksen.
Tälle illalle käyn vielä hiihtämässä 2 tuntia.Ensi viikolla rasvanpolttoreeni hiihtoa 5 tuntia joka päivä.
No tokkiinsa, huhtikuussa sulla on menee jo 25 tuntia hiihtoa päivässä.
eee6667 kirjoitti:
Onhan sillä sillä merkitystä mistä lähteistä energian ottaa,purkitetuista rasvoista saadut kalorit ovat aivan turhia,täysjyväruisleivästä ja muista vihanneksista saa hyvää energiaa liikuntasuorituksia varten,olo on silloin muutenkin energinen,eikä väsymystä ole.
Pitsaa syön nykyään kahden viikon välein,kuukauteen en käyttänyt sitä ollenkaan,niin pienistä määristä ei liho,eikä se hidasta laihtumistakaan.Siitä on ennemmin etua kun tekee hiilihydraattitankkauksen.
Tälle illalle käyn vielä hiihtämässä 2 tuntia.Ensi viikolla rasvanpolttoreeni hiihtoa 5 tuntia joka päivä.
Isomman vyötärönympärysmitankin mukaan nyt kahdessa viikossa pienentynyt 2 cm kahdessa viikossa,vaikka ohjelma on ollut vielä samaa painoa ylläpitävää.
Nyt pitää takoa kun rauta on kuumaa säätiedon mukaan pakkaset ensi viikolla ihanteelliset -5-15 Pakkaskeleillä latu on nahkea,silloin kaloreita kuluu paljon,ja laihtuminen on nopeaa.Laihdutan nyt viittä viimeistä kiloa,tai seitsemää,se riippuu siitä miltä peili näyttää.Vatsalihakset pitää saada ehdottomasti näkyviin.Olen ottanut kuntovalokuvat vatsasta aina silloin kun mitat ovat laskeneet.Peilin kautta vähän kauvempaa ja lähikuva,niin pystyy vertaamaan edistystä.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Herkullista ruokaa

Näinkin helppo ja nopea ruoka,kuin wokkivihannekset toimii todella hyvin.500g sis 150 kal on todella maistuvaa ja hyvää ruokaa,kun mausteseoksen jossa aromisuola 4 tl curry 2 tl mustapippuri puoli tl,siihen kaksi siivua täysjyväruileipää ja päälle reilusti palvikinkkua.Pehmennän leivät vesihöyryssä laittamalla ne wokkivihannesten päälle ja paistinpannun päälle kansi

Olin niitä joskus vähän maistanut,enkä ole tykännyt,koska en ymmärtänyt silloin että ne pitää myös maustaa.

Tämäkin ruoka on todellakin PAREMMAN MAKUISTA ruokaa,kuin esim ne lihottavat hampurilaisateriat ja pitsat Ateriasta tulee vain 300 kal ja maha täyttyy,eikä ole nälkä.Juomana käytän kivennäisvettä 5dl 100g sis n 13 kal

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta