mikä dieetti minulle

Laihduttajamies

Onko 2 4 sopiva laihdutus?

Olen paastonnut VHH:lla aiemmin mutta en saanut montaa kiloa pois viikossa. Polvikin alkoi vihoitella 25km lenkeillä.

Jos 2 4 ei ole toimiva niin mikä sitten, tomaattikeitto dieetti tai rasvapaasto?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parasohje

      Yksinkertainen ja helppo ohje: annoksista puolet pois. Se riittää.

      • veijo7309873w

        parasohje

        Mistäpä tiedät millaiset annokset ovat ollet. Ei hokemalla luuloja laihdu.


      • Matmaikka
        veijo7309873w kirjoitti:

        parasohje

        Mistäpä tiedät millaiset annokset ovat ollet. Ei hokemalla luuloja laihdu.

        Kai nyt jokainen tietää, onko ollut tapana syödä kaksi munkkia vai yksi!


    • eitajua

      Ei sellaista, kuin 2 4 dieettiä olekaan, viikossa on 7 päivää. Vai mitä ajattelin sen seitsemännen päivän kohdalle, täyspaastoa?

      • Laihduttajamies

        Ei vaan 4 päivää VHH, 2 päivää paastoa ja sen viimisen päivän saa vetää kaksin käsin mitä haluaa, vaikka pizzaa aamusta iltaan.

        Se yksi päivä ei maailmaa kaada ja auttaa jaksamaan ne laihdutuspäivät kun saa tankata kunnolla.

        Oon kokeillut tota jo jonkun aikaa mutta ei se mulla toimi, kroppa on jotenkin jumissa, paino ei laske, ennemminkin nousee.


    • Sopiva laihdutusvauhti viikossa on 500 gr - kork. 1000 gr, liian rajuja kuureja ei jakseta noudattaa pitkään.

    • 12qwas

      Jätä sokeri ja turha syöminen pois.
      Aloita lopettamalla kaikki syöminen klo 18 jälkeen.
      Iltaruokaa ei kukaan tarvitse.

      • ewwidee

        Tai sitten lopettaa syömisen niin kauaksi aikaa että vaaka näyttää toivottua lukemaa. Jos samalla vetää pariket kilsaa lenkkiä päivässä niin homma nopeutuu.


    • samaveksi979652wvs

      Hyvä esimerkki SUOMI24 ketjusta. Asialliset, perustellut vastaukset poistettu ja pelkkiä luuloja jäljellä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3464
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      85
      3326
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      1986
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1276
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      860
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe