Erohan siitä on tulossa

erokumppanistapäätellen

Laitoin silloin sen keskustelun "170 km kaukosuhde erimielisyys tapaamisien määrästä". Nyt eilen tuli viestiä, että on harkittu eroa viimeiset 2 viikkoa. Syytä erolle ei ole kuulemma. Rakastaa minua, mutta sitten intuitio sanoo, että meidän ei pitäisi seurustella. Tämä tunne on jatkunut ja voimistinut viimeiset ajat kuulemma. Kiitos kaikille ketkä vastasitte, nyt tuli tälläinen kokemus... Huono mieli on, koska tämä ero ajatus tuli puskista ja ilman syytä jonka minulle voi kertoa...

6

271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätetty

Otan osaa. Mullakin meni just noin, rakastaa, ei syytä erolle, intuitio vaan sanoi. Kyllähän se intuitio sieltä paljastui oli toinen ja nyt olen kuullut että on niin monta ettei yhden käden sormet riitä. Jaksamista, ei ollut sun arvoinen. Vielä joku päivä löytyy se oikea.

• KaikenNähnyt

Hyvät tunnetoverit. Asia menee aina niin että jos toinen haluaa harventa yhteydenottoja ja yhteistä aikaa tarkoittaa se aina sitä että sen toisen tunteet ovat hiipuneet. Ihminen kun on sellainen että rakastuneena tekee kyllä kaiken mahdollisen maksimoidakseen aikansa sen rakkautensa kohteen kanssa! Ei se tämän kummempaa ole.

Itselläni on vain se vika että roikun jossain mielestäni ihanassa kumppanissa vaikka toinen on jo kävelemässä pois päin. Eihän sitä se pois lähtijä koskaan pysty suoraansanomaan että ei enää kiinnosta vaan silloin aletaan keksimään kaikkia pieniä tekosyitä miksi ei ole aikaa jne... Niin tyhmää kuin se onkin niin olen toiminut samoin joskus itsekin kun en ole uskaltanut sanoa asiaa suoraan. Nykyään kyllä jo uskallan ja lopetan kaiken yhteydenpidon jos niin on. Helpompi kummallekin vaikka onkin hetkessä tylyn kuuloista mutta silloin asiasta pääsee edes jotenkin eteenpäin eikä jäädä apämääräiseen tunnesiteeseen toisen kanssa.

• helpotusitsellesi

Ehkä sä ap olet itse roikkunut kumppanissasi liikaa ja se on käynyt ahdistamaan, toinen ei vain halua niin tiivistä suhdetta kuin sinä itse. Sekin pitää ymmärtää, että jokaisella on myös se oma elämä, mutta sille ei mahda mitään, että jotkut haluaa elää suhteissaan niinkuin paita ja perse eikä sellaisille etäsuhteet sovellu millään tavoin, ehkä se sulla itselläsi on juuri näin ja toinen osapuoli näkee sen sinussa.

• m82mies

kallista ravata kaukana tyhjentää kasseja

• Apsuksijosuolle

Ap täyttä sontaa. Joka väliin työntymässä, ärsyttäväääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

• palstaharhoista

Kärsitkö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3772
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      36
      3251
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3219
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3029
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2894
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2819
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2524
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2168
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    Aihe