Erohan siitä on tulossa

erokumppanistapäätellen

Laitoin silloin sen keskustelun "170 km kaukosuhde erimielisyys tapaamisien määrästä". Nyt eilen tuli viestiä, että on harkittu eroa viimeiset 2 viikkoa. Syytä erolle ei ole kuulemma. Rakastaa minua, mutta sitten intuitio sanoo, että meidän ei pitäisi seurustella. Tämä tunne on jatkunut ja voimistinut viimeiset ajat kuulemma. Kiitos kaikille ketkä vastasitte, nyt tuli tälläinen kokemus... Huono mieli on, koska tämä ero ajatus tuli puskista ja ilman syytä jonka minulle voi kertoa...

6

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätetty

Otan osaa. Mullakin meni just noin, rakastaa, ei syytä erolle, intuitio vaan sanoi. Kyllähän se intuitio sieltä paljastui oli toinen ja nyt olen kuullut että on niin monta ettei yhden käden sormet riitä. Jaksamista, ei ollut sun arvoinen. Vielä joku päivä löytyy se oikea.

• KaikenNähnyt

Hyvät tunnetoverit. Asia menee aina niin että jos toinen haluaa harventa yhteydenottoja ja yhteistä aikaa tarkoittaa se aina sitä että sen toisen tunteet ovat hiipuneet. Ihminen kun on sellainen että rakastuneena tekee kyllä kaiken mahdollisen maksimoidakseen aikansa sen rakkautensa kohteen kanssa! Ei se tämän kummempaa ole.

Itselläni on vain se vika että roikun jossain mielestäni ihanassa kumppanissa vaikka toinen on jo kävelemässä pois päin. Eihän sitä se pois lähtijä koskaan pysty suoraansanomaan että ei enää kiinnosta vaan silloin aletaan keksimään kaikkia pieniä tekosyitä miksi ei ole aikaa jne... Niin tyhmää kuin se onkin niin olen toiminut samoin joskus itsekin kun en ole uskaltanut sanoa asiaa suoraan. Nykyään kyllä jo uskallan ja lopetan kaiken yhteydenpidon jos niin on. Helpompi kummallekin vaikka onkin hetkessä tylyn kuuloista mutta silloin asiasta pääsee edes jotenkin eteenpäin eikä jäädä apämääräiseen tunnesiteeseen toisen kanssa.

• helpotusitsellesi

Ehkä sä ap olet itse roikkunut kumppanissasi liikaa ja se on käynyt ahdistamaan, toinen ei vain halua niin tiivistä suhdetta kuin sinä itse. Sekin pitää ymmärtää, että jokaisella on myös se oma elämä, mutta sille ei mahda mitään, että jotkut haluaa elää suhteissaan niinkuin paita ja perse eikä sellaisille etäsuhteet sovellu millään tavoin, ehkä se sulla itselläsi on juuri näin ja toinen osapuoli näkee sen sinussa.

• m82mies

kallista ravata kaukana tyhjentää kasseja

• Apsuksijosuolle

Ap täyttä sontaa. Joka väliin työntymässä, ärsyttäväääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

• palstaharhoista

Kärsitkö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 316
      4418
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      15
      2193
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      189
      2020
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1433
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      71
      1294
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      962
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      927
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      879
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      804
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      736
    Aihe