Erohan siitä on tulossa

erokumppanistapäätellen

Laitoin silloin sen keskustelun "170 km kaukosuhde erimielisyys tapaamisien määrästä". Nyt eilen tuli viestiä, että on harkittu eroa viimeiset 2 viikkoa. Syytä erolle ei ole kuulemma. Rakastaa minua, mutta sitten intuitio sanoo, että meidän ei pitäisi seurustella. Tämä tunne on jatkunut ja voimistinut viimeiset ajat kuulemma. Kiitos kaikille ketkä vastasitte, nyt tuli tälläinen kokemus... Huono mieli on, koska tämä ero ajatus tuli puskista ja ilman syytä jonka minulle voi kertoa...

6

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätetty

      Otan osaa. Mullakin meni just noin, rakastaa, ei syytä erolle, intuitio vaan sanoi. Kyllähän se intuitio sieltä paljastui oli toinen ja nyt olen kuullut että on niin monta ettei yhden käden sormet riitä. Jaksamista, ei ollut sun arvoinen. Vielä joku päivä löytyy se oikea.

      • KaikenNähnyt

        Hyvät tunnetoverit. Asia menee aina niin että jos toinen haluaa harventa yhteydenottoja ja yhteistä aikaa tarkoittaa se aina sitä että sen toisen tunteet ovat hiipuneet. Ihminen kun on sellainen että rakastuneena tekee kyllä kaiken mahdollisen maksimoidakseen aikansa sen rakkautensa kohteen kanssa! Ei se tämän kummempaa ole.

        Itselläni on vain se vika että roikun jossain mielestäni ihanassa kumppanissa vaikka toinen on jo kävelemässä pois päin. Eihän sitä se pois lähtijä koskaan pysty suoraansanomaan että ei enää kiinnosta vaan silloin aletaan keksimään kaikkia pieniä tekosyitä miksi ei ole aikaa jne... Niin tyhmää kuin se onkin niin olen toiminut samoin joskus itsekin kun en ole uskaltanut sanoa asiaa suoraan. Nykyään kyllä jo uskallan ja lopetan kaiken yhteydenpidon jos niin on. Helpompi kummallekin vaikka onkin hetkessä tylyn kuuloista mutta silloin asiasta pääsee edes jotenkin eteenpäin eikä jäädä apämääräiseen tunnesiteeseen toisen kanssa.


    • helpotusitsellesi

      Ehkä sä ap olet itse roikkunut kumppanissasi liikaa ja se on käynyt ahdistamaan, toinen ei vain halua niin tiivistä suhdetta kuin sinä itse. Sekin pitää ymmärtää, että jokaisella on myös se oma elämä, mutta sille ei mahda mitään, että jotkut haluaa elää suhteissaan niinkuin paita ja perse eikä sellaisille etäsuhteet sovellu millään tavoin, ehkä se sulla itselläsi on juuri näin ja toinen osapuoli näkee sen sinussa.

    • m82mies

      kallista ravata kaukana tyhjentää kasseja

    • Apsuksijosuolle

      Ap täyttä sontaa. Joka väliin työntymässä, ärsyttäväääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

      • palstaharhoista

        Kärsitkö


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe