Erohan siitä on tulossa

erokumppanistapäätellen

Laitoin silloin sen keskustelun "170 km kaukosuhde erimielisyys tapaamisien määrästä". Nyt eilen tuli viestiä, että on harkittu eroa viimeiset 2 viikkoa. Syytä erolle ei ole kuulemma. Rakastaa minua, mutta sitten intuitio sanoo, että meidän ei pitäisi seurustella. Tämä tunne on jatkunut ja voimistinut viimeiset ajat kuulemma. Kiitos kaikille ketkä vastasitte, nyt tuli tälläinen kokemus... Huono mieli on, koska tämä ero ajatus tuli puskista ja ilman syytä jonka minulle voi kertoa...

6

262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätetty

Otan osaa. Mullakin meni just noin, rakastaa, ei syytä erolle, intuitio vaan sanoi. Kyllähän se intuitio sieltä paljastui oli toinen ja nyt olen kuullut että on niin monta ettei yhden käden sormet riitä. Jaksamista, ei ollut sun arvoinen. Vielä joku päivä löytyy se oikea.

• KaikenNähnyt

Hyvät tunnetoverit. Asia menee aina niin että jos toinen haluaa harventa yhteydenottoja ja yhteistä aikaa tarkoittaa se aina sitä että sen toisen tunteet ovat hiipuneet. Ihminen kun on sellainen että rakastuneena tekee kyllä kaiken mahdollisen maksimoidakseen aikansa sen rakkautensa kohteen kanssa! Ei se tämän kummempaa ole.

Itselläni on vain se vika että roikun jossain mielestäni ihanassa kumppanissa vaikka toinen on jo kävelemässä pois päin. Eihän sitä se pois lähtijä koskaan pysty suoraansanomaan että ei enää kiinnosta vaan silloin aletaan keksimään kaikkia pieniä tekosyitä miksi ei ole aikaa jne... Niin tyhmää kuin se onkin niin olen toiminut samoin joskus itsekin kun en ole uskaltanut sanoa asiaa suoraan. Nykyään kyllä jo uskallan ja lopetan kaiken yhteydenpidon jos niin on. Helpompi kummallekin vaikka onkin hetkessä tylyn kuuloista mutta silloin asiasta pääsee edes jotenkin eteenpäin eikä jäädä apämääräiseen tunnesiteeseen toisen kanssa.

• helpotusitsellesi

Ehkä sä ap olet itse roikkunut kumppanissasi liikaa ja se on käynyt ahdistamaan, toinen ei vain halua niin tiivistä suhdetta kuin sinä itse. Sekin pitää ymmärtää, että jokaisella on myös se oma elämä, mutta sille ei mahda mitään, että jotkut haluaa elää suhteissaan niinkuin paita ja perse eikä sellaisille etäsuhteet sovellu millään tavoin, ehkä se sulla itselläsi on juuri näin ja toinen osapuoli näkee sen sinussa.

• m82mies

kallista ravata kaukana tyhjentää kasseja

• Apsuksijosuolle

Ap täyttä sontaa. Joka väliin työntymässä, ärsyttäväääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

• palstaharhoista

Kärsitkö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      110
      1671
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      171
      1618
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      169
      1528
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      23
      1318
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      90
      1194
    6. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      146
      963
    7. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      70
      961
    8. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      97
      892
    9. Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr
      Maailman menoa
      187
      815
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      211
      791
    Aihe