48-vuotias hyvässä lihassa

tämä-kelpaa-mulle

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sexykroppa

175 cm:llä Padmalla epäilisin kuvan perusteella painoaolevan noin 62-63 kg. Eli ihan sopiva pituus/paino tuon ikäiselle.

• Otaselvää

Oletko tyhmä? Naamaankin voi laittaa kehon omaa rasvaa niin ei näytä ryppyiseltä tai täyteaineita.

• tämä-kelpaa-mulle

Tarkoitan vain että tuolla on esim. sopiva vatsa. Ei liian timmi six pack vaan pehmeä ja naisellinen. Ei kuitenkaan lainkaan pulska, vaan tiimalasi. Perun sanani kumitisseistä, sivukuvassa näytti kuitenkin että kumia mahdollisesti on. Erehdyin koska vaimolla oli samanikäisenä yhtä hyvät ja aidot.

• Kaisanoasaa
      • eihaukutajannia

Noh, ei kai sentään, vaikka on Janni aika muodoton pötkö tuon Padman rinnalla tosiaan. Johtuu ehkä lyhyydestä 🤔🤨

• öjafaibaf

Turvalaseilla piti peittää naama, mutta sianleuka tuli esiin.

• No tuo on kyllä todella timmi nainen. Arvelisin, että rasva% ei ole paljon Jannia korkeampi, mutta koska iho on rupsahtanut, ei se asetu enää samalla tavalla lihasten päälle, kuin nuorena.

• tämä-kelpaa-mulle

Ei liian timmi. Sitä juuri tarkoitin, että vatsassa on sopivasti rasvaa, koska tuon ikäiselle ei sovi täysin kuiva kroppa. Kyllä noita näkee rannalla, Suomessakin. Monet viiskymppiset osaa pitää huolta itsestään, koska nuoruus ei ole eletty sipsien ja siiderin parissa kännyä räpläten. Janni Hussilla on kimmoisampi iho, mutt vartalon malli on hyvin tavallinen ja muodoton.

• kurppako
      • ohoh-jopas

Aika hyvin palautunut, näyttää saaneet viimeisimmän lapsen vuoden sisään, 47 vuotiaana?!

• milfffffi

Salma on kyllä milf.

• sioillehelmiä
        milfffffi kirjoitti:

Salma on kyllä milf.

vähän niinku pönttis

• harvaon
        sioillehelmiä kirjoitti:

vähän niinku pönttis

Onkohan yhtä hyvässä kuosissa kuin Salma.

• tuskin_on
        harvaon kirjoitti:

Onkohan yhtä hyvässä kuosissa kuin Salma.

Ei uskota ilman kuvia :)

• kelpaisimulle

Kyllä Satu Silvokin vielä menisi vaikkei ihan vastaavassa kondiksessa varmastikaan ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3050
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1342
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1222
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      257
      1086
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1055
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      975
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      871
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      842
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      821
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      778
    Aihe