Onnellinen

kevätjaminä

Minulla on hyvä olla,jätin pettäjä miehen nyt olen vapaa,saavat ollakaikki kaksilahkeiset rauhassa.Tällä hetkellä on kaikki hyvin,olen terve,jalat kantavat pääkin toimii minulla on oma koti,menen minne haluan en ole kenestäkän riippuvainen.loppujen lopuksi olen itseeni tyytyväinen,uskalsin lähteä.Tottakai olisi kiva olla kumppani,mutta yksin ihminen loppujen lopuksi on.Kevät tulee ja maaliskuussa jo ensimmäiset muuttolinnut,hienoa.En ole ylipainoinen en ruma,varmaan olen tylsä tapaus,en juo,polta enkä istu kapakoissa.ketään en tuomitse jokainen saa elää miten haluaa miksi muuten nimitellään ja haukutaan niin helposti naiset ovat aika pahoja suustaan ja ukkomiehet hyviä saalita(miehet oma lukunsa)missä on naisten solidaarisuus.Oikein hyvää kevään odotusta kaikille naisille ja miehille.

34

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kgkg

      En tiedä yhtäkään "pahansuista" naista. Toisten haukkuminen ja nimittely on huonoa käytöstä - kierrän sellaiset ihmiset kaukaa.

    • fitge

      kuulostaa uudelta hyvältä alulta ja muutosten tuulilta, onnittelut onnellisuudesta :)

    • Toivoto

      Kiitos toivotuksista , kaikki tuntuu olevan ok. Hyvää kevättä, suloista suvea sinulle toivoo kesän lapsi.

    • Vieraissajuoksevanvaimo

      Olisinpa minäkin!

    • Kiltti-Ja-Kunnollinen

      Olen onnellinen yksin sinkkuna. Naiset rakastuu pettäjiin , alkoholisteihin ja väkivaltaisiin miehiin. En edes ole yrittänyt saada suhdetta naiseen yksin on aina parempi.

    • Hyunk

      Yksin ei ole hyvä olla. Ei ainakaan minun.

    • Raunioilla

      Tsemppiä sinulle 🙂 itse olen saman asian edessä. Yhteistä taivalta melkein 20 vuotta ja miehellä ollutkin sivusuhde melkein kolme vuotta. Minullakaan ei ole muuuta vaihtoehtoa kuin lähteä. Hyppy uuteen tuntemattomaan pelottaa....

      • toivonsullejaksamista

        Saman kokenut 20 v jälkeen. Miksi miehet käyttäytyvät noin ala-arvoisesti ja tunteettomasti? Jos vaimo tekisi heille saman, niin noiden heikkojen itsetunto ei edes kestäisi sitä. Vaikeaa myös käsittää, että nykyajan naiset eivät pidä toistensa puolia, vaan surutta ryhtyvät salasuhteisiin ja kampittavat kanssasisariaan. Ei oikein voi johtua muusta kun siitä, että kyseessä on jonkilainen kostonkierre, kun minulle tehtiin noin kylmsäti, niin panen sen kiertoon ja tilaisuuden tullen teen saman jollekin toiselle.


      • anonyymi_ajG

        Voihan se olla kostonkierrekin, mutta yleensä se on löyhä moraali joka pistää toisten liittoihin puuttumaan. Monesti käy vain huono tuuri, että rakastuu pettäjään. Sitten onkin( itse vielä rakastuneena) vaikea lähteä suhteesta. Tavallaan pettää itseäänkin.
        Totta naisten pitäisi yhdistää voimat, eikä ajatella minä keskeisesti. Kyllä ne ukkomiehet vapautuu ajallaan jos avioliitto on huono. Naiset eivät pitkään jaksa oikuttelevia miehiä.


    • AlluWalpio

      Sinun kaltaisia on joka paikassa.

    • Anonyymi

      Hienoa että aloittajalla menee nyt hyvin. Täytyy vaan olla rohkea ja toimia niin saa tasapainoisen ja onnellisen elämän.

    • Anonyymi

      Tuo on naisen puhetta mihin niitä miehiä tarvitaan. Eipä tarvitse olla hellan ja nyrkin välissä.

      • Anonyymi

        Hyviäkin miehiä on....

        Itse 25-vuotisesta liitosta eronneena voin myös sanoa, etten silloinkaan ollut kertaakaan nyrkin ja hellan välissä. Muutenhan ero olisi tullut pikimmiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviäkin miehiä on....

        Itse 25-vuotisesta liitosta eronneena voin myös sanoa, etten silloinkaan ollut kertaakaan nyrkin ja hellan välissä. Muutenhan ero olisi tullut pikimmiten.

        Alisteisessa suhteessa oleva ei niin vai kykene lähtemään suhteesta yhtä helposti. Pelottelu ja uhkailu syö pois rohkeutta. Pelko on silloin jatkuvasti läsnä. Äitini kanssa myöhemmin juteltuani sanoi, et vasta kun isäni oli kuollut häneltä loppui mm. painajaisunet. Enempi äidin poika.


    • Anonyymi

      Kaikkea hyvää sinulle toivottelee toinen joka kokenut saman ja nyt yksin mutta onnellinen.

    • Anonyymi

      Hyvä että sinulla on hyvä olla.
      "Tottakai olisi kiva olla kumppani"
      Itsekin erosin. Minulla on kuitenkin aina ollut miespuolisia ystäviä. Nyt on myös miesystävä, heti puolisen vuotta eron jälkeen. Asumme omissa kodeissamme, viikonloput vietetään yhdessä. Kerta kaikkiaan hyvä keksintö, suosittelen.

    • Anonyymi

      Eronnut viisitoistavuotta sitten, eikä vielä tähänpäivään mennessä ole yhtään "uutta" miessuhdetta ollut, mutten ole tuntenut tarvettakaan. En tiedä, mitä miehellä tekisinkään!

      Kiva olla itsenäisenä omassa kodissa!

    • Anonyymi

      Kuulostat pettyneeltä. Kaikilla on taakka kannattavanaan. Toisilla enemmän toisilla vähemmän.
      Ei auta kun kaikkeen ei voi vaikuttaa.
      Tähän tyytyminen.

      • Anonyymi

        Minä en ainakaan ole pettynyt! Taakka on kannettavana, jos miehen kanssa seurustella alkaa. Siinä ei ole mitään järkeä!


      • Anonyymi

        "Kaikilla on taakka kannattavanaan. Toisilla enemmän toisilla vähemmän. "

        Hmm. Ihmiset ovat erilaisia, samoin heidän taakkaansa, joka ei ole vertailtavissa. Eli paremmin niin, että jokaisella on oma taakka kannettavanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan ole pettynyt! Taakka on kannettavana, jos miehen kanssa seurustella alkaa. Siinä ei ole mitään järkeä!

        Mikä ryhtyä seurustelemaan taakan kanssa?
        Jos taas ei ala seurustella ollenkaan peläten miehen muuttuvan taakaksi, ei elä täyttä elämää, pelko estää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ryhtyä seurustelemaan taakan kanssa?
        Jos taas ei ala seurustella ollenkaan peläten miehen muuttuvan taakaksi, ei elä täyttä elämää, pelko estää.

        Elän täyttä elämää itsekseni! En jaksa katsella jotain papparaista! Pelko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ryhtyä seurustelemaan taakan kanssa?
        Jos taas ei ala seurustella ollenkaan peläten miehen muuttuvan taakaksi, ei elä täyttä elämää, pelko estää.

        Jos parisuhteesta tulee taakka, kannattaa erota. Näin se vaan on.


    • Anonyymi

      Kannattaa jättää petturimies siinä vaiheessa kun vanhuus kolkuttaa ovella. Jää kaipaamaan hoitajaa kun huora ei eroakaan vaan elää man miehensä kanssa. Hänkin halusi vaan leikitellä.

    • Anonyymi

      Miksi ei kaunis nainen voisi silloin nuorena jättää ottamatta sen narsisti kusipää häntäheikki komeaa miestä jota kaikki muutkin naiset haluaa, ja jonka nainen tietää pettävän heti kun tilaisuus koittaa.
      Se kiltti mukava fiksu aina uskollinen yhden naisen insinääriplanttu vaikka, joka jokaiselle naiselle on tarjolla mutta ei kelpaa.
      Tekisi naiset päätöksiä aivoilla eikä haarovälillään.

      Ei tarvitsisi täällä itkeä. KIITOS!

      • Anonyymi

        Oisko biologia, joka vetää naisia lisääntymään niiden miesten kanssa, jotka selviytyvät aina itsekkäästi. Paska alisteinen avioliittohan siitä seuraa.


      • Anonyymi

        Mitäs jos itse katselisit niitä tavallisia naisia etkä vaan "kauniita"🤦‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos itse katselisit niitä tavallisia naisia etkä vaan "kauniita"🤦‍♂️

        "Kaunis" on ihan tavallinen. Kauneus on katsojan silmissä.


    • Anonyymi

      Tein saman 30.9.2018, joten jaksuhali ja yläfemma.

    • Anonyymi

      Täällä myös juuri eronnut ja todellakin, pelko piti monta vuotta paikoillaan. En tosin eronnut pettämisen tähden, vaan alkoholin. Keväästä omassa kämpässä ja mikä rauha. Ei kännihuutoja, ei uhkailuja, ei kossupulloja ja olen pirteämpi töissä, kun saan nukkua yöni rauhassa ilman pelkoja. Olisi ihanaa löytää joku huumorintajuinen ongelmaton (alko/peli/naiset jne ) mies elämään, mutta näin nelikymppisenä en usko mulla enää markkinoita olevan ja hyvät miehet ei kuleksi vapailla markkinoilla. Varattuihin en koske, joten keskityn vain lapseeni, töihin ja harrastuksiin. Elämä on oikein hyvää näinkin, miljoonasti parempaa, kuin aiemmin.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Kännihakkamisetkin takana. Nyt helpompi hengittää ja lapsetkin voivat paremmin.


    • Anonyymi

      heissulivei,olen tuo aloittaja ja hyvin menee nyt vasta tajuan sen riiston kun voin tarkastella asiaa kauempanta.Olen tyytyväinen yksinasuja san tehdä mitä haluan,välillä on vaikeaa vieläkin mutta olo paranee kokoajan ei yksinolo aina niin hauskaa ole ,mutta nyt ei petettä eikä valehdella se on jotain se.Jokainen tekee omat ratkaisunsa ja tämä oli minun .

    • Anonyymi

      Joo yksin minäkin asun ja elän koska naiset ei halua uskollista miestä.
      Vaikeaa se on naisille elää luotettavan miehen kanssa joka ei petä. Ymmärrän kyllä.

    • Anonyymi

      Mä oon mielenkiinnolla seuraillut ihmisten (niin naisten kuin miesten) toimintaa yöelämässä ja oikeesti ihmettelen (myös huvittunut olen, ihmisten seuraileminen touhuissaan on muuten kivaa ja valaisevaa), että miks ihmeessä esim.naiset, jotka on pettynyt suhteissaan ja vannoo etteivät halua ketään miestä elämäänsä, etsii sitten seksi ym.seuraa ravintoloista ja yökerhoista, jotka nimenomaan on täynnä niitä kukasta kukkaan lentäviä renttuja, olkoonkin sitten kuinka sliipattuja tahansa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1038
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      696
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe