NÄIN KÄRÄYTÄT USKOTTOMAN KUMPPANIN

xxx

Laitetaan niksit pinoon!

92

74604

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellisesti yksin

Tosin että mä tiesin et ketä hän tapailee.
      Mä oottelin ku hää nukahti ja selasin puhelimesta soitetut puhelut. Siellä sit komeili tän naisen nimi ja mä pirautin hällen. Uninen ääni vastas et mitä kulta. Mä kysäsin niin kenen kulta. pakkasin rauhas tavarani ja läksin meneen.

• saman,

mutta nainen vastasi: "voi kulta, lapset herää..".

• kännykkä kiinni

Eli mitä tehdä kun "kulta" pitää kännykkänsä yöpöydällän, vartioi kuin haukkaa.. Tästähän jo hälytyskellojen pitäisi soida - ja soikin, mutta kun en voin millään todistaa, löytää tekstiviestejä ym. "Kulta" kun on niin herkkä uninen, että ois aika alta aika yksikön hereillä jos menisin hiiviskelemään..
        silti mä luulen ja USKON, että jotain hämärää on tekeillä.. Kaikki kännykkään tulevat puhelut menee puhuun toiseen huoneeseen, vaikka välillä kuulenkin, että on poikakaveri. En tiedä.. ja en suoraan sanottuna jaksa enää välittää.

• sissi

mun ukko luuli olevansa ovela. Kirjoitti almanakkaan päivän kohdalle: kokous klo 13, A.K. puh: xxxxxxx. Katsoin, että ompas outo numero kun loppuu 050! Käänsin numeron toisinpäin ja kas! paljastui mukavan misukan numero. Vastasi numerosta: hei hani!
        Heitänkö äijää paistinpannulla vai suoraan alas parvekkeeltä? Ehdotuksia

• ..jos ehdit

Mulla on useampi sähköpostiosoite eri nimillä. Mun toiset naisetkaan ei tiedä mun oikeeta nimeä. Kontaktia otetaan vaan meilitse. Turvallista.

..jos ehdit kirjoitti:

Mulla on useampi sähköpostiosoite eri nimillä. Mun toiset naisetkaan ei tiedä mun oikeeta nimeä. Kontaktia otetaan vaan meilitse. Turvallista.

No oletko sä onnellinen kaikkien sähköpostiesi kanssa?

• ...sama heppu
        ********** kirjoitti:

No oletko sä onnellinen kaikkien sähköpostiesi kanssa?

tietokone on vain väline, naiset ovat ihania. Mulla on niitä neljä tällä hetkellä. jokainen eri näkönen, ikäinen ja kokoinen. Kun aamulla puristelee pulleaa peppua, illalla voikin herkutella poikamaisen kapealla..aah. Kyllä olen onnellinen!!!

• 2. heppu
        ...sama heppu kirjoitti:

tietokone on vain väline, naiset ovat ihania. Mulla on niitä neljä tällä hetkellä. jokainen eri näkönen, ikäinen ja kokoinen. Kun aamulla puristelee pulleaa peppua, illalla voikin herkutella poikamaisen kapealla..aah. Kyllä olen onnellinen!!!

samasta kylästä naisias pokaa! törmäät vielä kaduilla. Minä käytän vaan maksullisia. Muija ei ikinä hoksaa...

• LUE TÄMÄ!!!
        kännykkä kiinni kirjoitti:

Eli mitä tehdä kun "kulta" pitää kännykkänsä yöpöydällän, vartioi kuin haukkaa.. Tästähän jo hälytyskellojen pitäisi soida - ja soikin, mutta kun en voin millään todistaa, löytää tekstiviestejä ym. "Kulta" kun on niin herkkä uninen, että ois aika alta aika yksikön hereillä jos menisin hiiviskelemään..
        silti mä luulen ja USKON, että jotain hämärää on tekeillä.. Kaikki kännykkään tulevat puhelut menee puhuun toiseen huoneeseen, vaikka välillä kuulenkin, että on poikakaveri. En tiedä.. ja en suoraan sanottuna jaksa enää välittää.

Paras juttu mitä minä kokeilin oli itkuhälytin! Toinen aparaatti miehen työhuoneeseen tms. ja toinen omaan taskuun. Heti kun mies poistuu puhumaan salaista puheluaan, kuulet puheen monitorin kautta.

• Mirjamarja
        kännykkä kiinni kirjoitti:

jos viestit ja puhelut tulee äänettöminä, tai jos kännykän käyttö poikkeaa radikaalisti aikaisemmasta. Jos miehesi vartioi sitä kuin haukka, pitää aina taskussa tai kädessä, vessassakin, on tapaus aika selvä.

• Aada

Epäilin miestä ja tarkistin tekstiviestit.
      No se hölmö oli säilyttänyt kymmeniä viestejä tältä muijalta.

• naisia..

nainen on juuri oikea sana kuvaamaan ihmistä joka salaa tutkii toisen kaappeja ja puhelimia. Ihme toimintaa, tiedättekö miltä tuntuu olla tutkinnan kohde vailla aihetta?

• Aada
        naisia.. kirjoitti:

nainen on juuri oikea sana kuvaamaan ihmistä joka salaa tutkii toisen kaappeja ja puhelimia. Ihme toimintaa, tiedättekö miltä tuntuu olla tutkinnan kohde vailla aihetta?

Niinkuin sanoin minulla ainakin oli aihetta.
        En moiseen olisi ryhtynytkään ilman vakavia epäilyjä asiasta.
        Ei todellakaan mieheni viitsinyt sentään enää tuossa tilanteessa alkaa motkottamaan hänen puhelimensa tutkimisesta.
        Ilmeisesti, jos vaimosi tutkii puhelintasi annat hänelle siihen aihetta.
        Luultavasti et myöskään tätä palstaa lukisi ellei se jotenkin sinua koskettaisi, vai?

• luuserikin
        Aada kirjoitti:

Niinkuin sanoin minulla ainakin oli aihetta.
        En moiseen olisi ryhtynytkään ilman vakavia epäilyjä asiasta.
        Ei todellakaan mieheni viitsinyt sentään enää tuossa tilanteessa alkaa motkottamaan hänen puhelimensa tutkimisesta.
        Ilmeisesti, jos vaimosi tutkii puhelintasi annat hänelle siihen aihetta.
        Luultavasti et myöskään tätä palstaa lukisi ellei se jotenkin sinua koskettaisi, vai?

mulla ainakin toinen känny ja liittymä josta vaimo ei tiedä mitään.se aina työpaikalla tai autossa mutta ei koskaan kotona,toinen puhelin puhdas vaikka tarkastais joka päivä.naise ovat pellejä koska kyttäävät joka asiaa ja menemisiä,voi teitä poloisia.

• täällä
        luuserikin kirjoitti:

mulla ainakin toinen känny ja liittymä josta vaimo ei tiedä mitään.se aina työpaikalla tai autossa mutta ei koskaan kotona,toinen puhelin puhdas vaikka tarkastais joka päivä.naise ovat pellejä koska kyttäävät joka asiaa ja menemisiä,voi teitä poloisia.

.., vaikka olen se vaimo. Mieheni sai mielettömän raivarin, kun huomasi minulla olevan kaksi puhelinta ja kaksi liittymää. Salakännykässä on vielä näytönsäästäjä, jota ei saa pois kuin tunnusluvalla. Ja se vituttaa miestä vielä enemmän. Saatan jättää molemmat puhelimet ihan näkösälle, käydä saunassa ja mitään ei tapahdu..

Toki olen myös seksipartnereilleni sanonut, että viestjä aina ensin =)

Miehelleni oli uskottomuuteni todella iso kolaus. Oli pitänyt sitä itsellään "oikeutena", mutta nyt pyytänyt, että lopettaisimme molemmat. Mutta en halua. Miehenkin taitoihin, ulkonäköön jne. voi nainenkin kyllästyä.

• touhua
        luuserikin kirjoitti:

Kannattaisko erota ykkösistä. Olis helpompaa kun pärjäis yhdellä puhelimella.

• mie

toihan on yksityisyyden loukkaamista kun toisen henk. koht. puheluja/viestejä lukee. Miltä sinusta mahtaisi tuntua jos miehesi lukisi esim. päiväkirjaasi. Eikö voi suoraan kysyä että onko sinulla joku toinen. !!!!!!!

• samda
        mie kirjoitti:

toihan on yksityisyyden loukkaamista kun toisen henk. koht. puheluja/viestejä lukee. Miltä sinusta mahtaisi tuntua jos miehesi lukisi esim. päiväkirjaasi. Eikö voi suoraan kysyä että onko sinulla joku toinen. !!!!!!!

sinä itsekkään jos pettäisit, mieheni "kootut" selitykset ovat menneet näin kysyessäni onko sulla toinen
        -Ei ole(toista)
        -älä nyt ole vainoharhainen
        -heeiii sua mä rakastan
        -sä oot hullu jne...
        Pakko saada todistus aineistoa, muuten ei miestä saa tillille teoistaan!

• Tiina
        samda kirjoitti:

sinä itsekkään jos pettäisit, mieheni "kootut" selitykset ovat menneet näin kysyessäni onko sulla toinen
        -Ei ole(toista)
        -älä nyt ole vainoharhainen
        -heeiii sua mä rakastan
        -sä oot hullu jne...
        Pakko saada todistus aineistoa, muuten ei miestä saa tillille teoistaan!

Eihän nyt helvetti sentään äijä myönnä, jos ei alunperinkään ole ollut munaa kertoa totuutta. Ilman muuta saa tutkia puhelimen, jos on vahvat epäilyt. Ja naisen vaisto yleensä, ellei aina, toimii!

• Murmeli
        luuserikin kirjoitti:

Moi..

Mistäs tiedät, vaikka sun muijalla olisi muuta tekemistä kuin vahtia sun menemisiäsi.

Meillä on myös HAJUAISTI!! Olet tyhmä.

• on Kakkonen
        touhua kirjoitti:

Kannattaisko erota ykkösistä. Olis helpompaa kun pärjäis yhdellä puhelimella.

nii tuli vaan mieleen

• Aada
        mie kirjoitti:

Voi hitsi ku mä lopetin tuon päiväkirjan pitämisen joskus 15 v sitten.
        Pahemmin se mies loukkasi minua pettämällä, kuin minä häntä tekstiviestejä lukemalla.
        Suhteutetaanpa asiat.
        Sen jälkeen, kun ollaan avioliitossa ne päiväkirjat ja puhelimet on vähän niinku yhteisiä. Ei siinä vaiheessa enää eletämitään salaista kaksois elämää

• :)...
        mie kirjoitti:

No, olipahan kuningasajatus.Taidat olla sinisilmäinen hölmö....

• tintti
        Aada kirjoitti:

Pahemmin se mies loukkasi minua pettämällä, kuin minä häntä tekstiviestejä lukemalla.
        Suhteutetaanpa asiat.
        Sen jälkeen, kun ollaan avioliitossa ne päiväkirjat ja puhelimet on vähän niinku yhteisiä. Ei siinä vaiheessa enää eletämitään salaista kaksois elämää

niin, kumpi on pahempi: pettäminen vai tekstiviestien lukeminen? taitaa olla kuitenkin niin, että pettäminen.jos puoliso ei anna sinun lukea omaa puhelintaan, ja saa suurinpiirtein raivarin, jos yritätkään sellaista, on hänellä silloin jotain salattavaa. puhelimen tonkimisessa ei pitäisi olla mitään pahaa, jos ei ole salattavaa! oma mies jäi kiinni samalla tavalla: olimme lukeneet toistemme viestejä aina silloin tällöin, kun kerran mies ei antanut lukea omaansa. se olisi kuuleman rikos. reppana ei kuitenkaan tajunu poistaa toisten naisten viestejä puhelimestaan. ja kun jäi kiinni, niin väitti ettei ole kirjoittanut itse yhtään seksiviestiä vieraille, vaan joku hänen ystävä oli lainannut puhelintaan. joopa joo. lopuksi tunnusti.

• juub
        Aada kirjoitti:

Suhteutetaanpa asiat.

Ai etä kaikki on yhteistä... joo-o. Ei ihme, että kaveri petti. Eihän tuollasta kestä ihmemieskään.

• Leena.
        Aada kirjoitti:

Suhteutetaanpa asiat.

Siis mitä ihmettä ? "Sen jälkeen, kun ollaan avioliitossa ne päiväkirjat ja puhelimet on vähän niinku yhteisiä. Ei siinä vaiheessa enää eletämitään salaista kaksois elämää" Eihän se nyt noin mene. Kyllä jokaisella on oikeus yksityisyyteensä. Aviopuolisolla on oikeus pitää päiväkirjaa ja vaikka viittä puhelinta, eikä toisella ole niihin mitään oikeutta. En puollustele pettäjiä mutta avioliitto ei ole mikään sellanen instituutio joka poistaa yksityisyyden saatika sen tarpeen! Siis Haloo!!!!!!!

• Aada
        Leena. kirjoitti:

Siis mitä ihmettä ? "Sen jälkeen, kun ollaan avioliitossa ne päiväkirjat ja puhelimet on vähän niinku yhteisiä. Ei siinä vaiheessa enää eletämitään salaista kaksois elämää" Eihän se nyt noin mene. Kyllä jokaisella on oikeus yksityisyyteensä. Aviopuolisolla on oikeus pitää päiväkirjaa ja vaikka viittä puhelinta, eikä toisella ole niihin mitään oikeutta. En puollustele pettäjiä mutta avioliitto ei ole mikään sellanen instituutio joka poistaa yksityisyyden saatika sen tarpeen! Siis Haloo!!!!!!!

jahah ja te siis hyväksytte, jos mies/vaimo tekstailee salarakkansa kanssa?!
        Meillä on miehen puhelimet yms henkilökohtaiset asiat saaneet olla ihan rauhassa kunnes hän työmatkalla erehtyi keskustelemaan ukkomiesmagneetin kanssa.
        Tämä neiti munahaukka sitten päätti ottaa yhteyttä sähköpostitse ja tekstareilla, että haluaisin tutustua sinuun paremmin.
        Kotona tilanne vuoden ikäinen vauva ja minä raskaana. Miehellä vaativa työ johon ei kokenut saavansa minulta tarpeeksi tukea siinä tilanteessa. Mikäs siinä kiva tekstailla tämän ymmärtäväisen salarakkaan kanssa ja kaiken tekstailun jälkeen vielä seuraavalla työmatkalla hypätä sänkyyn. No johan minulla epäilyt heräsi puhelimen piilottelusta ja hysteerisestä varjelusta. Sieltähän ne todisteet löytyivät.
        Tämä toinen nainen nyt sitten oli kaikessa sinisilmäisyydessään ehtinyt jo suunnitella ruusunpunaisen tulevaisuuden mieheni kanssa. Huh, huh aikaa on kulunut jo vuosia. Nykyään olemme onnellisia yhdessä ja asiaa on puhuttu ja puitu.
        Mieheni silloin päätti jäädä minun luokseni ja hän ymmärtää todella kirkkaasti ettei hänellä ole tasan yhtään yksityisiä asioita puhelimessaan. Hän petti luottamukseni ja hän kärsii seuraukset.

• Anonyymi

Et kai jääny suhteeseen??

• Anonyymi
        luuserikin kirjoitti:

Noin tekee mun asiakkaat.

• Anonyymi

P.s. Jossain vaiheessa mies tekee virheen vaikka olisi pelannut korttinsa kuinka hyvin tahansa.

• Antti

Siinä sen näkee että naiset on Sikoja!!!tutkitaan miestensä kännyjä ja luetaan viestejä.

• Henna

Kai me luetaan ne viestit ym. mitä vaan kännystä irti saa jos on aihetta. Miksei sanota suoraan että en halua enää olla kanssasi? Onko se tyttökaveria kohtaan oikein että puuhaa selän takana toista?

• ----

Vaikka nainen olenkin, niin faktahan on että naiset todellakin on aivan kauheita! Eikä vaan miehille vaan ennenkaikkea toisilleen! Eikä ne miehet oo ainoita jotka pettää, naiset ehkä on vaan sen verran ovelampia ettei ne jää kiinni, tai sit miehet ei näe vaikka joku oliskin pielessä!
        Miten ihmeessä tällä palstalla muutenkin kaikki(muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) miehet tuntuu olevan niitä pettäjiä? Naiset yrittää vissiin pitää hyvän maineensa, tai sit niillä on tärkeämpääkin tekemistä kun tänne kirjotella...

• enkuli_86

niitä textivietejä lukevia miehiäkin...

• sikoja, mutta miesten takia

seuraamalla, mitä mies tekee. ei kylläkään kokemusta

• Reispa

Mielestäni osoittaa jo jonkinlaista järjen köyhyyttä säilyttää 2.naiselta tai 2.mieheltä saatuja tekstiviestejä puhelimessa. Joten puhelimen tukiminen ei ole kovin varma tai tehokas konsti.

Paljon parempi keino on asentaa tietokoneeseen keylogger, joka tallentaa kaiken tekstin mitä näppäimistöllä kirjoitetaan. Siitä sitten vain etsimään sähköpostin salasanat ja lukemaan.

Laitontahan tämä on, mutta ei yhtään enempää kuin tekstiviestien lukeminen (huom. kirjesalaisuus koskee kumpaakin).

• millimalli

mistä saa tietää onko sellainen asennettu omaan näppäimistöön, koneeseen..

• ei näin

Tuli sellainen ajatus mieleen, että miksi ei pitäisi yhtä kumppania kerrallaan...oisko vaikeeta...varmaan ihan liian vaikeeta. silloin ei tulisi ongelmia, eikö niin???:) t. NAINEN

• Kyllästynny miehen salailui...

Annappa joo kunnon ohjeet miten sais omalle koneelle sen asennettuu,kun ukko poistaa mesestä asentamani mese plus versionkin??????

Kylllästynny miehen valehteluihin ja salaisiin meileihin.....Miten muuten murran sitte ukon salasanan??

• Vaan
        millimalli kirjoitti:

mistä saa tietää onko sellainen asennettu omaan näppäimistöön, koneeseen..

Oletan, että käytät Window:a. Suurin osa virustentorjuntaohjelmista tunnistaa keyloggerit tai ainakin yleisimmät niistä eli ne, joita täälläkin mainostetaan. Sitten tietysti kannattaa tarkistaa XP:n tai 2000:n prosessitaulu (ctrl alt del), koska siinä saattaa näkyä outoja prosesseja, jos kyse on keyloggerista. Paras tapa on kuitenkin luoda oma salasanalla luotu käyttäjätunnus, mihin sekä XP ja 2000 antavat mahdollisuuden.

• kaivataan!
        Kyllästynny miehen salailui... kirjoitti:

Annappa joo kunnon ohjeet miten sais omalle koneelle sen asennettuu,kun ukko poistaa mesestä asentamani mese plus versionkin??????

Kylllästynny miehen valehteluihin ja salaisiin meileihin.....Miten muuten murran sitte ukon salasanan??

Eli kun en ole mikään nero näissä tietokone hommissa, niin voisiko joku ystävällisesti neuvoa kohtalotoveria miten keylogger asetetaan päälle!!!

• Nic!
        Vaan kirjoitti:

Oletan, että käytät Window:a. Suurin osa virustentorjuntaohjelmista tunnistaa keyloggerit tai ainakin yleisimmät niistä eli ne, joita täälläkin mainostetaan. Sitten tietysti kannattaa tarkistaa XP:n tai 2000:n prosessitaulu (ctrl alt del), koska siinä saattaa näkyä outoja prosesseja, jos kyse on keyloggerista. Paras tapa on kuitenkin luoda oma salasanalla luotu käyttäjätunnus, mihin sekä XP ja 2000 antavat mahdollisuuden.

" Paras tapa on kuitenkin luoda oma salasanalla luotu käyttäjätunnus, mihin sekä XP ja 2000 antavat mahdollisuuden."

Jos siipan profiili on admin oikeuksilla varustettu, sillä pystyy laittamaan KeyLoggerin tallentamaan minkä käyttäjän tekosia tahansa. Ja tämä on fakta!

Virusohjelmistot tosiaan löytää nämä yleisimmät softat, mutta virustorjuntaohjelmatkin voi säätää ohittamaan nämä!

ja näitähän löytyy:
        esim. http://www.spyarsenal.com/keylogger/

paras tapa lienee tosiaan tutkailla näitä task managerin prosesseja ja toinen (varmempi) tapa on tarkastaa windowsin rekisteri.

• 123
        kaivataan! kirjoitti:

Eli kun en ole mikään nero näissä tietokone hommissa, niin voisiko joku ystävällisesti neuvoa kohtalotoveria miten keylogger asetetaan päälle!!!

että niiden ohjelmien mukana tulee aika varmasti muistakin vakoiluohjelmia.

• Tiina

...et tuhlaisi enää aikaasi miettimällä, miten saat luettua niitä meilejä? Mitäpä jos potkaiset kunnolla äijääs perseelle ja ovesta ulos? Ehkä vastauksia sais sen jälkeen paremmin, tai sitten ei. En ikinä alistuis valehteluun ja varsinkin jos tietäisin sen.

• turkulainen virus

aloita lataamalla se ohjelma ylläolevasta linkistä.

Avaa komentorivi ja kirjoita siihen format c:

tämän jälkeen asennat ohjelman. :-) LoL
        Helppoa

• Jatkoa
        turkulainen virus kirjoitti:

Helppoa

Entäs sen jälkeen kun kovalevy asema C: on formatoitu ja tyhjä. Et kertonut enenpää.

• sarkasmiako?
        turkulainen virus kirjoitti:

Helppoa

jos tette näin tyhjennätte koko tietokoneen!!!

• kalu
        Nic! kirjoitti:

" Paras tapa on kuitenkin luoda oma salasanalla luotu käyttäjätunnus, mihin sekä XP ja 2000 antavat mahdollisuuden."

Jos siipan profiili on admin oikeuksilla varustettu, sillä pystyy laittamaan KeyLoggerin tallentamaan minkä käyttäjän tekosia tahansa. Ja tämä on fakta!

Virusohjelmistot tosiaan löytää nämä yleisimmät softat, mutta virustorjuntaohjelmatkin voi säätää ohittamaan nämä!

ja näitähän löytyy:
        esim. http://www.spyarsenal.com/keylogger/

paras tapa lienee tosiaan tutkailla näitä task managerin prosesseja ja toinen (varmempi) tapa on tarkastaa windowsin rekisteri.

Ehkei näille kostonhimosille naisille auttas antaa mitään ylimääräsiä vinkkejä, mutta kun ei ne näitä kumminkaan osaa käyttää, niin menköön nyt :o).
        Eli tollaset netistä löytyvät keyloggerit ei ole kovin hyviä. Ne tekee kyllä tehtävänsä, mutta noi virusohjelmistot löytää ne turhan helposti. Huomattavasti parempia ovat noi kaupalliset versiot. Niissä on todella monipuoliset vakoilumahdollisuudet eikä nuo virusohjelmatkaan löydä niitä. Ne kun ovat tosiaan normaalissa myynnissä, niin eipä noi turvayhtiöt uskalla niitä laittaa poistettavien ohjelmien joukkoon.

• mulla on jo.....;)

vaikka suomi24 tietotekniikka keskusteluun apua aloittelijoille niin eiköhän joku sua siällä neuvo!!!

• Missus

Mieheni lähti muutaman päivän liikematkalle. Matkalaukku oli vielä auki, samoin vessalaukku josta löysin yhden kondomin joka ei ollut siellä kun olimme käymässä anopilla.
      Osaanpa vielä päätellä ettei kyseessä ole seksin ostaminen, koska kondomi ei ollut lateksi.. mieheni on hyvin varovainen eikä ottaisi riskejä.
      Tämä jos mikään osoittaa miehen järjen köyhyyttä.

• Rikas

miehillä ei koskaan ole kysymys järjen köyhyydestä kun on kysymys naisista/seksistä.(nainen =seksi,seksi=nainen).

Kaikenlaiset olettamukset miehesi tuntemisesta ovat täydellistä mielikuvitusta.

Yksi asia kumminkin on varmaa.Jos et anna kun miehesi haluaa,hän käy vieraissa(jos on normaali järjellä varustettu).Teitpä sitten mitä johtopäätöksiä tahansa.On sataprosenttisen varmaa että NORMAALI järjellä varustettu mies ei ole yhtään halukkaampi elämään puutteessa kuin sinäkään.

• Mitä nyt tehdään?
        Rikas kirjoitti:

miehillä ei koskaan ole kysymys järjen köyhyydestä kun on kysymys naisista/seksistä.(nainen =seksi,seksi=nainen).

Yksi asia kumminkin on varmaa.Jos et anna kun miehesi haluaa,hän käy vieraissa(jos on normaali järjellä varustettu).Teitpä sitten mitä johtopäätöksiä tahansa.On sataprosenttisen varmaa että NORMAALI järjellä varustettu mies ei ole yhtään halukkaampi elämään puutteessa kuin sinäkään.

Siis kun mieheni ei anna, minun pitäisi mennä vieraisiin?
        Ei tarvitse, minulla on toimiva käsi ja hyviä filmejä kotona...
        No. käykö mies muualla, kun ei halua kuin 2krt/vko?
        Ja, ei mikään auta!IKÄ44V?
        En nalkuta, teen kaikki kotityöt, huolehdin itsetäni ja perheestä...hänellä ei pitäisi olla syytä mennä vieraisiin, mutta käynyt mielessä kun haluaa niin harvoin.

• Missus
        Rikas kirjoitti:

Vastauksestasi päätellen miehet eivät ajattele ainakaan silloin kun seksi on mielessä.. nainen=seksi,seksi=nainen.

Minä olen aina halukas jos mieheni haluaa ja tiedän miten usein hän haluaa. Useasti teen itse aloitteenkin eikä hän koskaan pane vastaan, kyseessä ei siis voi olla seksin puute. Kyllä minä mieheni seksihalut aika hyvin olen oppinut tuntemaan 24 avioliittovuoden jälkeen.
        Noh, se kondomiasia selviää lähipäivinä. Siitä olen kuitenkin varma ettei hän olisi yhden yön suhteessa ilman lateksikondomia. Hän on takonut tätä asiaa lastemmekin päähän.

Tuolla haluttomuus-palstalla on paljon kirjoitettu miehen haluttomuudesta.
        Et kai tarkoita, että kaikilla noilla haluttomilla olisi vähemmän ruuveja päässä, tai että esimerkiksi masennuksesta kärsivä ei olisi normaalijärkinen.
        Matalat mieshormonien määrätkin vaikuttaa haluihin. Oletkos tullut ajatelleeksi?

• wanha

Kun epäilet miehesi käyneen virailulla vieraissa, niin miehen elin vain esiin, ja kovaksi. Jos seisokki on tavallista heikompi, on petturi tyhjentänyt pallit vieraaseen ruohoon.

Ota huomioon alkoholin vaikuts seisokkiin, joka jatkuu koko seuraavan päivän.
        Katso alkoholista lisää:
        http://netti.nic.fi/~populus1/b/potens.html

• jorma Lahest
        wanha kirjoitti:

Kun epäilet miehesi käyneen virailulla vieraissa, niin miehen elin vain esiin, ja kovaksi. Jos seisokki on tavallista heikompi, on petturi tyhjentänyt pallit vieraaseen ruohoon.

Ota huomioon alkoholin vaikuts seisokkiin, joka jatkuu koko seuraavan päivän.
        Katso alkoholista lisää:
        http://netti.nic.fi/~populus1/b/potens.html

niin minulla oli se tilanne edessä että kävin lääkärin luona ja kerroin että on erektio häiriöitä ja sain Viegraa.
        Ei ole huomannut vaimo mitään,vaikka olen käynyt tyhjentämässä lastin exän torttuun säännöllisesti.
        Välillä vaan tuntuu olevan että on pimpsaa koko ajan tarjolla,ehkä liikaakin.
        Mutta hädän tullen olen ottanut Viegraa ja taas mälli lentää.

• silminnäkijä
        jorma Lahest kirjoitti:

niin minulla oli se tilanne edessä että kävin lääkärin luona ja kerroin että on erektio häiriöitä ja sain Viegraa.
        Ei ole huomannut vaimo mitään,vaikka olen käynyt tyhjentämässä lastin exän torttuun säännöllisesti.
        Välillä vaan tuntuu olevan että on pimpsaa koko ajan tarjolla,ehkä liikaakin.
        Mutta hädän tullen olen ottanut Viegraa ja taas mälli lentää.

Seisokki on kivikova ja naama punottaa kuin rapu kattilassa.

• Maccone

Miehet nyt vain luottavat siihen ettei heidän tavaroita tutkita. niinkuin ei tekisi sitä itsekkään kun nainen pakkaa matkaansa varten seksivaatteita. luottaminen luo uskollisuutta.

• Missus
        Maccone kirjoitti:

Miehet nyt vain luottavat siihen ettei heidän tavaroita tutkita. niinkuin ei tekisi sitä itsekkään kun nainen pakkaa matkaansa varten seksivaatteita. luottaminen luo uskollisuutta.

En voinut vastustaa kiusausta kun avoin laukku roikkui kylppärin ovessa. En penkonut enkä edes koskenut mitään. Ei ole tapanani penkoa toisten laukkuja eikä tutkia puhelimia, eikä pengo miehenikään minun tavaroita.

• saara68
        Mitä nyt tehdään? kirjoitti:

Siis kun mieheni ei anna, minun pitäisi mennä vieraisiin?
        Ei tarvitse, minulla on toimiva käsi ja hyviä filmejä kotona...
        No. käykö mies muualla, kun ei halua kuin 2krt/vko?
        Ja, ei mikään auta!IKÄ44V?
        En nalkuta, teen kaikki kotityöt, huolehdin itsetäni ja perheestä...hänellä ei pitäisi olla syytä mennä vieraisiin, mutta käynyt mielessä kun haluaa niin harvoin.

..susta harvoin? Mun mies on 37 ja on niin v***tun pihtari. Hyvä jos kerran kahdessa viikossa saan. Onneks on kaks kättä ja hmm...välineitä. Enkä ole mennyt koskaan vieraisiin, mut mies on. Logiikkaa?

• Jorma Lahest
        silminnäkijä kirjoitti:

koska laittaa tunnelma valaistuksen päälle ja seisakki on aina sama oli Viegraa tai ei,tosin kesto voi olla aika pitkä.
        Mutta sehän on vain hyvä.
        Kokeiltu on.Toimii.

• aslak
        silminnäkijä kirjoitti:

se naamha punanen ole pirukas,kalphia ja kulhi aivan punanen,ko kaikhi veri onpi menny päshistä kyrphään...jo vain

• urkkija

Toinen toistaan kätevämpiä niksejä kehiin, mutta jos toinen haluaa pettää, niin et pysty millään käräyttämään (jos toinen haluaa sen salata). Aina löytyy tilaisuuksia.

• tirkistelijä

Me naiset tiedämme miesten kujeet, ennenpitkää jäävät ansaan. Kyllä keinoja löytyy.
        Esimerkkinä pari ystävää jotka toimivat salapoliisin tavoin. Saivat rysän päältä kiinni.

• vuosikaudet

Petin muijaani vuosikaudet noin 7 vuoden ajan, suhteen alusta sen loppuun asti, kymmenien naisten kanssa... kiinni jäin kun eräs vakipanoni jäi kiinni miehelleen joka ilmoitti ysävällisesti muijalleni. Ei kyllä harmittanut, pakkasin kamani ja häivyin saman tien. Ei jäänyt ikävä muijaani, tyhmähän se oli kun ei edes mitään tajunnut, luuli että se oli ensimmäinen kerta ja olisi halunnut antaa anteeksi ja jatkaa suhdetta. En viitsinyt säälistä kertoa että olin pannut sen kavareitakin monet kerrat...

Että sillai...

• oikee sika!!!!

Oikeen perus paska mies ääliö!!!!!!

• provo

Tosin on sitä ollut niinkin, että kavereiden puolisoita lainaillaan puolin ja toisin =)))

• stana
        oikee sika!!!! kirjoitti:

Oikeen perus paska mies ääliö!!!!!!

sullahan on yhdys sanat opittu yhteis koulussa.

• jou jou

menit sitten tekemään. mitähän itte roikuit suhteessa, jos petit vuosikausia, etkä jääny edes suremaan? taisit olla itse tyhmä ja heikko paska. noh, ehkä joskus sama kostautuu itsellesi, mikä on aika todennäköistä. katsos, joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa. luultavasti myös ex-tyttöystäväsi on sen jo alkujärkytykseltään huomannut, ja tuskin enää suree perääsi millään tavalla.

• Sellun Pilaaja

Jumalauta! Hieno mies!

• hiilimies

Sä oot kyllä aika nerokas jätkä :D Ite petin taannoista muijakaveriani ihan täysillä pari kuukautta ja sitte lähdin itse haneen, ku ei enää huvittanu. Töistä painoin yhtä muijaa, joka sanoi olleensa ihan lätkässä muhun... Pari viikkoa myöhemmin panin sen paremman näköistä kaveria. Kaikille tulee aina sanottua, että "joojoo baby sä oot mun number one" ja kaikki ne ämmät sen vaan uskoo.

• Etsivä löytää..

...nainen joka koittaa saada miehet huonoon valoon. Tai sitten joku atk-nörtti munaton, joka tuolla jutullaan sai ensimmäisen kokemuksensa seksitä, ja sekin vain kirjoitettuna nettiin. Säälittävä juttu. 7 on valehtelijan luku!!!

35v sinkku ja vain 8 petikumppania takana. ei oo paljoo!

• itelläsikin...
        stana kirjoitti:

sullahan on yhdys sanat opittu yhteis koulussa.

! :D

• Natural Born Killers

täysiä kusipäitä ja vieläpä hvetin TYHMIÄ. Minunkin vaimo ties tasan tarkkaan,että olen yhden tapon lusinut. Silti se petti mua,eli ei paljon ole itsesuojeluvaistoa. Kun se jäi kiinni,niin viikon vaivasin niillä kahdella paskalla päätäni,mietin paanko ne kylmäks! Sitten tulin siihen tulokseen,etten viitsi kahden kusipään takia lähteä enää lusimaan! Toivottavasti päätökseni pitää!!!

• Anonyymi

"Vuosikaudet" nimimerkille sanoisin:

Sitä saa mitä tilaa. Ennenpitkää.

• Anonyymi
        hiilimies kirjoitti:

Sä oot kyllä aika nerokas jätkä :D Ite petin taannoista muijakaveriani ihan täysillä pari kuukautta ja sitte lähdin itse haneen, ku ei enää huvittanu. Töistä painoin yhtä muijaa, joka sanoi olleensa ihan lätkässä muhun... Pari viikkoa myöhemmin panin sen paremman näköistä kaveria. Kaikille tulee aina sanottua, että "joojoo baby sä oot mun number one" ja kaikki ne ämmät sen vaan uskoo.

"Sitä saa mitä tilaa"...ennenpitkää. Tää siis nimimerkille "hiilimies"...ei lisättävää.

• TTT

Ajatelkaa mitä pettäminen oikeesti haittaa, eikö täällä elämässä loppujen lopuksi yksin ollakkin. Mun mielestä loukkaantuminen pettämisestä on vanhanaikaista ja kuuluu menneille vuosisadoille. Otetaan pettäminen ilolla ja harrastetaan sitä kaikki!!!!

• Ana

Minulla oli se tavallinen tarina. Armeijan aikana muija teki syrjähyppyjä. Seuraava muijani palasi exän kainaloon. Seuraava petti kahdesti, ja jäi kiinni. Edellinen jäi kiinni rysän päältä. Nyt sitten olen keksinyt 100% varman keinon säästyä näiltä ikäviltä yllätyksiltä. Hain vaimon Filippineiltä! Ottakaan muut miehet mallia. Nyt voi parhaat kaveritkin tulla kylään, ilman että on pelkoa siitä että muija pettää jos sattuisin vaikka sammahtaman kesken illan.

• Nainen~

Kyllä ne filippiinitkin kuule osaa pettämisen taidon, suomalaiset miehet hyvissä uskoin luulevat toisin. tiedän kun itselläni on muutama tälläinen ystävänä.

• Ana
        Nainen~ kirjoitti:

Kyllä ne filippiinitkin kuule osaa pettämisen taidon, suomalaiset miehet hyvissä uskoin luulevat toisin. tiedän kun itselläni on muutama tälläinen ystävänä.

Juu juu. Se on lähes mahdotonta, koska Kulttuuri on niin voimakas, että pettäminen olisi liian häpeällinen taakka kannettavaksi. Joten se siitä sinun tietämisestäsi.
        Vaimoni hymyilee vieressä ja lähettelee teveisiä niille "tutuillesi" :-)

http://members.tiscali.fi/filippiinitseura/
        Tuolla voit käydä täydentämässä sitä "filippiini-tietouttasi"

• Nainen~
        Ana kirjoitti:

Juu juu. Se on lähes mahdotonta, koska Kulttuuri on niin voimakas, että pettäminen olisi liian häpeällinen taakka kannettavaksi. Joten se siitä sinun tietämisestäsi.
        Vaimoni hymyilee vieressä ja lähettelee teveisiä niille "tutuillesi" :-)

http://members.tiscali.fi/filippiinitseura/
        Tuolla voit käydä täydentämässä sitä "filippiini-tietouttasi"

tulikin jo otsikossa.

• Ana
        Nainen~ kirjoitti:

tulikin jo otsikossa.

Niin, no onhan sitä Filippiineilläkin niitä "huoria." Ikävä vaan etä he eivät enään tuollaisen jutun(jos siis pettävät) jälkeen omien sukulaistensa eteen.

Siis, uskon kuitenkin että kertomasi juttu on huuhaata. :-)

Yhtä vaikeaa on saada Filippiini-nainen pettämään, kuin saada Suomalainen nainen uskolliseksi.

• Rehellinen mies

Kyllä se puhelin on monen avioeron aiheuttanut..Mun vaimo jäi kiinni kun tuli tutkittua hänen puhelinta ja avioero tietenki tuli.Jos ei voi olla pettämättä toista ,parempi olla sinkku vaan..Kumma jos ei saa puhelinta tutkia,henkilökohtaisia asioita,heh ,onko huonompaa selitystä.Jos ette saa tutkia kumppanin puhelinta niin varmaa on että peliä on muiden kans,pitäs tajuta tuo mut jotkut ei tajuu ennen kuin näkee livenä,HERÄTKÄÄ jo ...

• Sherlok

A) Käy läpi hänen puhelimen tiedot kun hän on vaikka saunassa tai nukkumassa ja kerää osoitetiedot ylös. Soita epäilyttäviin numeroihin päivällä, mutta tee se siten, että soitat muka vahingossa väärään numeroon miehesi siitä tietämättä. Jos aihetta on, niin hän jää kiinni siitä, että on piilotanut "salarakkaan" vaikka työnumeroiden sekaan. yleensä 0400, 040 050, 041 jne. alkuiset numerot ovat henkilökohtaisia numeroita, joita kannattaa tarkkailla.

B) Kun miehesi lähtee miesten kanssa ravintolaan bailaamaan, niin järjestä salaa joku lapsenvahti kotia illaksi ja mene miehesi ilmoittaman ravintolan ulkopuolella sopivan matkan päähän katsomaan 02:30 tai 03:30, että kenen kanssa hän tulee ravintolasta ulos ja minne hän jatkaa ulko-ovelta matkaa. Istuskele vaikka autossa 100metrin päässä ja kun miehesi ottaa esimerkiksi taksin, niin seuraa taksia salaa. Jos taksi ajaa jonkun naisen kotipihaan ja takapenkillä vaihdetaan suudelmia ym ym. on asia aika lailla selvää.

c) Tutki miehesi lompakko heti kun hän tulee ravintolasta ja pistää humalassa nukkumaan, sillä sieltä saattaa löytyä epämääräisiä taksikuitteja illan kulusta, puhelinnumeroita ym asioita, jotka hän varmasti "siivoaa" seuraavana päivänä kun krapulasta selviää.

Pieni itse suunniteltu salapoliisin työ on paras keino käräyttää pettäjät, mutta se pitää tehdä pitkällä aikavälillä ja niin, ettei toinen edes epäile sinun seuraavan hänen toimintaansa.

• hattu

Oikeesti... kannattais hakea ammattiauttajan apua. Sä olet aivan sairas.

• Keltte

Aika ikävää jos joutuu "rakkaintaan" tuolleen vakoilemaan. Eikö kannattaisi erota mielummin?

• :-)

Luottamus on selvästikin naisille jokaisen suhteen kulmakivi.

• Julia

Itse olen pettänyt kahta miestäni, kunnes luin 15v sitten erään kutkimuksen tuloksen. Pohjoismaissa tehtiin kysely, jossa ihmisiltä kysyttiin: "Jos saisit tilaisuuden pettää puolisoasi unelmiasi vastaavan kenkilön kanssa, niin pettäisitkö?" Kyselyn tulos:
      Ruotsi Miehet 2/10
      Ruotsi Naiset 3/10
      Suomi Miehet 2/10
      Suomi Naiset 7/10
      muita pohjoismaita en muista.

Tuo tulos "seitsemän kymmenestä" sai minut häpeämään itseäni. Aloin vihata itseäni, tunnustin silloiselle miehelleni syrjähypyt. Toivoin että mieheni olisi antanut anteeksi ja hyväksynyt anomukseni "koeajasta". Kunnian mies, ei hyväksynyt. Ymmärrän häntä nyt. Olen nyt onnellisesti naimisissa ja en edes ajattele pettäväni miestäni, lasteni isää.

Koitin löytää netistä sananpainoksi linkkiä tuohon tutkimukseen, mutta ei löytynyt, joten uskokaa tai älkää.

Julia

• kansan sanal

ennen kopallisen kirpuja paimentaa kunne antavaista vittua vahtaa

• kokeillut!

olin pitkään jo epäillyt että jotain hämärää on tekeillä.odotin et äijä nukahti ja katsoin sen puhelimen.ja *yllätys yllätys* viestejä oli pilvin pimein todella monilta muijilta!ta daa!en tuntenut puoliakaan.noh,aamulla kysyin suoraan asiasta mutta kiisti kaiken.kiisti vaikka sanoin että "turha valehdella,tiedän kaiken".sai painua helvettiin tuollainen tapaus!

• Anonyymi

Sinkkuna ku elää ei ole stressiä puolisosta. Ei tarvii miettiä pettääkö.

• Anonyymi

Lähde reissuun, ilmoita selvästi lähtö- ja paluupäivät. Todellisuudessa menet ystävän luo tai hotelliin ja seurailette kumppanisi menoja vaikka ystävän autolla. Jos ei mahdollisuutta lähteä reissuun, hommaa airtageja tai vastaavia pieniä jäljityslaitteita kumppanin takintaskuun, työlaukkuun, treenikassiin ja vaikkapa autoon. Puhelimen tsekkaus keinolla millä hyvänsä.

• Anonyymi

Helpoiten tästä selviää kun opettelee tuntemaan sen kenenkä kanssa seurustelee tai olevinaan seurustelee

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2886
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2058
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1568
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1288
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      911
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      892
    Aihe