Mitä tatuointi kertoo ihmisestä?

TatuointiSusi

Mielipiteitä siis.

37

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Törötörötörö

      Sen että on ottanut tatuoinnin ,

    • wwwa

      Riippuu ihan Tanskasta.

    • Heikkoudesta

      Fobiasta, nuoruudesta, ehdottomuudesta.

    • Teinitsejatämmönentuli

      Tulee mieleen kun pohdin asiaa syvällisesti uskonnollisesta ja tieteellisestä näkökulmasta että ihminen on tuuminut että otampa tatuoinnin. Oma nahka eikä kuulu muille.

      • Anonyymi

        Siis omalla nahkalla ei pitäisi esittää muille YHTÄÄN VÄHÄÄKÄÄN MITÄÄN.

        Jos yrittää olla mahdollisimman teennäinen, niin pitäisi alkaa miettimään sitä hirveetä tyhmyyttä.


    • Anonyymi

      Kertoo paljon!
      Tää ihminen joka ottaa tatuoinnin on laumaihminen ja seuraa muita ja luulee että hänestä tulee olevinaan "fiksumpi" kun ottaa tatuoinnin.

      Tää ihminen ei ole kiinnostunut syvällisimmistä asioista, on hyvin itsekeskeinen, usein narsistinen.
      Tää ihminen luulee että ongelmat poistuu sillä kun ottaa tatuoinnin (ei poistu).

      Lisäksi ei oo tietoinen terveyshaitoista. Joskus viiskymppisenä havahtuu huomaamaan, mutta silloin on jo myöhäistä.

      Ei ymmärrä että tatuoinnit ovat rumia.

      • Anonyymi

        Ooh mikä faktapohjainen diagnoosi. Noin sen täytyy olla.


      • Anonyymi

        Täytyy tosiaan sanoa et kyllä on faktat todella hallussa!

        Tässä tosielämän faktoja:

        Mä oon ottanut ensimmäisen tatuointini 27-vuotta sitten, en ollut ”laumaihminen”, niitä ei ollut kenelläkään ikäisistäni silloin paikkakunnalla missä asuin
        Olin asiaa harkinnut tarkkaan ja monta vuotta ennen ottamista
        Olen hyvin syvällinen ja ajattelen muiden läheisten etua aina etusijalla

        Mitkä terveyshaitat?

        Mielipideasioita, jos sinusta tatuoinnit on rumia, ei sinun luonnollisesti tarvitse ottaa tatuointia
        Mun mielestä tatuoinnit ovat todella kauniita ja pidän niiden katselemisesta


      • Anonyymi

        Muste on naurettavan halpaa ja halvalla saa töhrittyä halvan ihmisen eli halvalla tehdään halvoista ihmisistä halpoja. Tatuointi tekee ihmisestä ylenkatsottavan halvan luuserin. Kannattaa riittävän pitkään harkita tatuoinnin ottamista. Säälittävän moni ei ole harkinnut riittävän pitkään! Töhrikää mieluummin seiniä, ne ei kulje laumoittain festareille.


      • Ylenkatsottavan? Ylenkatsominen kertoo AINA enemmän ylenkatsojasta kuin katsottavasta... ihmiset tykkää vaan ulkoistaa pään sisäisiä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy tosiaan sanoa et kyllä on faktat todella hallussa!

        Tässä tosielämän faktoja:

        Mä oon ottanut ensimmäisen tatuointini 27-vuotta sitten, en ollut ”laumaihminen”, niitä ei ollut kenelläkään ikäisistäni silloin paikkakunnalla missä asuin
        Olin asiaa harkinnut tarkkaan ja monta vuotta ennen ottamista
        Olen hyvin syvällinen ja ajattelen muiden läheisten etua aina etusijalla

        Mitkä terveyshaitat?

        Mielipideasioita, jos sinusta tatuoinnit on rumia, ei sinun luonnollisesti tarvitse ottaa tatuointia
        Mun mielestä tatuoinnit ovat todella kauniita ja pidän niiden katselemisesta

        Mun Tatuointi on aiheuttanut kamalat terveyshaitat. Sen seuraukset on fyysiset,psyykkiset ja sosiaaliset.
        Fyysinen se näkyy silmään ja oma luonnollinen kauneus jää sen alle. Niskakivut, Mustelmat, Polttelu.
        Psyykkinen häiritsee ettei voi keskittyä. Mielenterveys meni kun elämä meni tässä.
        Sosiaalinen. Vaikkei kuva näy muille niin silti joku magneetti että muutkin Tatuointi ihmiset tulee ja samanlaisia Noh hermoja kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muste on naurettavan halpaa ja halvalla saa töhrittyä halvan ihmisen eli halvalla tehdään halvoista ihmisistä halpoja. Tatuointi tekee ihmisestä ylenkatsottavan halvan luuserin. Kannattaa riittävän pitkään harkita tatuoinnin ottamista. Säälittävän moni ei ole harkinnut riittävän pitkään! Töhrikää mieluummin seiniä, ne ei kulje laumoittain festareille.

        Kyllä, halpaa on. Käännän pääni pois, kuin töryjä iholla katselen.


    • Anonyymi

      Joopa joo.

      Jos perustelu on että "pitää niitten katselemisesta", niin heppoisella pohjalla ollaan.

      Maailmassa on tuhansia hienoja taideteoksia, joita voi katsella.
      Takaan että nämä ovat paljon hienompia kuin jotkut töhrityt tatuoinnit!
      Mieti kuoma vähän, vertaa ja sanele vasta sitten.

      Mitä tulee tähän väitteeseesi että "kenelläkään muulla ei ollut", niin vertaapa johonkin toiseen joka omalla paikkakunnallaan tähtäsi tulla esim lääkäriksi, tiedemieheksi, tms.
      Tuo että "uskalsi" ottaa tatuoinnin- väite on melko heppoinen.

      Se syvällisyys sitten, sorry, onhan se helppo sanaista noin vaan.
      Vertaa kuitenkin itseäsi oikeasti syvällisiin ihmisiin, jotka esim ovat osanneet kirjoittaa syvällisiä kirjoja.

      Helppo sanoa että "syvällinen" ja että "auttaa".

      Hyvä tietysti, mutta ei sinänsä todista niinkään paljoa.

      Pidä (ja pakko pitää) tatuoinnit, - mutta ensi kerralla: vertaa todellisten taiteilijoiden maalauksiin.
      Taidekirjoja löytyy kirjastosta.

    • Anonyymi

      Nuorena otetaan ja vanhana kaduttaa!

    • Anonyymi

      Miksi ihmiset haluavat kauneusleikkauksiin, ottavat täytettä naamaan, käyttävät korokepohjakenkiä, meikkaavat, peittävät kaljua lisäkkeellä, ahtaavat itsensä johonkin muottiin? Mitä se kertoo ihmisestä? Yhtä hyvin voi kysyä mitä uskonnollinen vakaumus kertoo ihmisestä? - Että kukin tekee kuten haluaa omalla elämällään ja kehollaan, koska se on oma. Jos jonkun ihmisen tatuointi häiritsee, niin sitä ei tarvitse katsella. Piste.

      Minulla on kolmisenkymmentä vuotta vanha, erittäin hyvin tehty tatuointi, jonka ottamista en ole milloinkaan katunut. Miksi olisin? Siitä ei ole myöskään ollut terveydellisiä haittoja, koska niistä ei todellakaan kuulu olla terveyshaittoja.

      Tatuointeja on tehty kautta maailman sivun, jos aloittaja sitä ei tiennyt. Enkä kirjoita nyt pelkästään polynesialaisten perinteistä, vaan ihan myös eurooppalaisista esihistoriallisista vainajista on löytynyt tatuointeja. Tatuoinnit on usein liitetty riitteihin ja elämäntapahtumiin ja ihmisten käsitys että vain "linnakundeilla ja skönareilla" on tatuoinnit on vasta sadan vuoden sisällä muodostunut ja sitä käytetään ns. valttina ahdasmielisten taholta.

      • Anonyymi

        Junttiudesta se kertoo ja matalasta koulutustasosta. Muu on turhaa höpinää.


    • Anonyymi

      Mun mielestä se kertoo, että ihminen ei välitä terveydestään tai haluaa ottaa riskejä terveytensä kustannuksella. Tatuoinnit eivät ole 100 % turvallisia. Se kertoo myös lyhytnäköisyydestä, harkitsemattomuudesta ja tyhmyydestä.

      • Anonyymi

        Ööh? Suola ja sokeri, kahvi ja tupakka, alkoholi, seksi, autoilu, urheilu, punainen liha, soijamuunnellut pavut jne, listaa voi jatkaa loputtomiin. Väität varmaan, että ne ovat 100% turvallisia? Mikään ei ole 100% turvallista.


        Ainoastaan kapealainen ihminen uskoo tietävänsä muiden puolesta, mikä on turvallista, lyhytnäköistä, harkitsematonta tai tyhmää.


      • Anonyymi

        Ööh? Suola ja sokeri, kahvi ja tupakka, alkoholi, seksi, autoilu, urheilu, punainen liha, soijamuunnellut pavut jne, listaa voi jatkaa loputtomiin. Väität varmaan, että ne ovat 100% turvallisia? Mikään ei ole 100% turvallista.


        Ainoastaan kapealainen ihminen uskoo tietävänsä muiden puolesta, mikä on turvallista, lyhytnäköistä, harkitsematonta tai tyhmää.


    • Anonyymi

      Nuoruuden tyhmyydestä tai kuvitelmasta, että on vielä nuori.

    • Anonyymi

      Kertoo siitä että jokainen tekee kehollansa mitä haluaa, eipä kuulu meille muille tallaajille. Itse en ota tatskaa mutta jos joku sen haluaa niin antaa mennä, se on jokaisen oma asia kuten myös röökinpoltto, viinan juonti tai kannabiksen pössyttely..en tuomitse kun ei se minulle kuulu, jokainen hakee omaan elämäänsä sisältöä omista jutuista ja se jos mikä on elämän hienous, emme ole kukaan samanlainen, voimme ehkä sosiaalisessa statuksessa hakea samantyyppistä seuraa tai pyöriä tietyn statuksen omaavien piireissä mutta mutta...jokainen tyylillään ja annetaan ihmisten olla semmoisia kuin ovat, se on rikkaus ei ongelma. ois aika ahdasmielistä jos kaikki olisi samassa muotissa ajatustensa kanssa...tulisi hulluksi.

      • Anonyymi

        Oon samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Moni tatuointi kertoo, että tatuoinnin ottaja ei osaa juoda viinaa kohtuudella. Festareille töherretyt tai kaverin tekemät kännitatuoinnit näkyvillä paikoilla kuuluvat ainakin itselläni joukkoon: Tuo ei tule meille töihin. Samaan joukkoon kuuluvat kasvotatuoinnit ja kannabislehden kuvat käsivarressa, ei jatkoon.
      Eli hölmöt tatuoinnit kertovat ihmisestä ainakin sen, että hän on todennäköisemmin työtyön kuin huomaamattoman tyylikkäästi tatuoitu tai tatuoimaton.

    • Anonyymi

      En ole vielä törmännyt puhuvaan tatuointiin.
      Eli eivät ole kertoneet minulle mitään.

      Jos tatuoinnit puhuvat sinulle, suosittelen suuntaamaan psykiatrille.

      • Anonyymi

        Sinulle ilmeisesti äänikirjat ovat niitä ainoita jostain kertovia kirjoja? Silmätkin on sinulla ilmeisesti tatuoitu, kun on vaikea nähdä tai lukea kertomuksia? Kertoo sekin jostain.


    • Anonyymi

      Viel n, 60 luvulla niit oli yleensä vankilakundeilla, merimiehillä. En tiiä ,enkä ymmärrä, enkä haluakkaan ymmärtää , eikä onneks tarttekaan. Sitä oon mieltä, kunhan ikää tulee tarpeeksi mittariin ja haluiskin väri-ihosta eroon, niin kuinkahan helppoa se sit on. Sanotaan " aikuisiällä" 70 - 100 v välil. En ota.

    • Anonyymi

      Sellainen joka ottaa tatuointeja on HUOMION KERJÄLÄINEN,,,,,,,ja,,,,,,,,TEENNÄISPELLE.

      Tatuointeja ei tarvita VÄHÄÄKÄÄN.

    • Anonyymi

      Tyhmästä päästä kärsii koko keho.

    • Anonyymi

      Tatuointeja ei tarvita MIHINKÄÄN !!!

    • Anonyymi

      Tatuoinnin ottaminen kertoo ihmisestä sen, että hän haluaa syövän. Onneksi jokaisella on vapaus valita, miten tuskallisen kuoleman kohtaa ja ettei välttämättä halua ikääntyä. Nuorena kuoleminen vissiin ollut kovasti muotia?

    • Anonyymi

      En tiedä muuta syytä miksi joku haluaa itseensä kuvia, jotka ei ihoon laitettuna ole edes huonon paperipiirroksen veroisia, kuin yritys parantaa omaa itsetuntoa. Itsetunnoltaan heikoimmat on eniten tatuoitu.

      • Anonyymi

        Mun itsetunto ei noussut yhtään siitä kun otin tatuointeja kauan sitten, siihen auttoivat aivan erilaiset asiat.
        Nyt kun tatuoituna liikun niin itsetuntoni ei siitä mitenkään kärsi.


    • Anonyymi

      Kertoo matalasta koulutustasosta.

    • Anonyymi

      Minulle kertoo sitä, että ihminen on ns. massan mukana menijä. Nykyään ne joilla ei ole tatuointeja taitaa olla vähemmistössä.

    • Anonyymi

      Käykäähän kattoo instagramista pt vatanen, varmasti joku tatuointeja vastaa oleva ihminen pahoittaa mielensä. Muhahahaahahah

    • Anonyymi

      Ei mitään.

    • Anonyymi

      Jos olisin teennäispelle ja ottaisin tatuoinnin, niin se laitettaisiin otsaani.
      Tatuointisanaksi laitettaisiin " KUSISÄILIÖ "

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe