Työskentelen perheyrityksessä perheen jäsenenä ja olen melko kypsä koko hommaan. Olen jonkinlainen likaämpäri, jota saa haukkua ja arvostella vapaasti.
Työ on melko yksinkertaista, suurin osa yrityksen perheeseen kuuluvista työntekijöistä patsastelee ja viisastele arvostelemassa muita suurimman osa ajasta. Mielestäni heistä iso osa tekee melko surkeaa työtä ja joudun jatkuvasti paikkaamaan kun näen jonkun mokan.
Asiakkaat aistivat homman jollain tasolla, mutta ainakaan vielä se ei näy käytännössä.
Perheenjäsenistä harvalla on alan koulutusta asioista, mutta silti ylimielistä asennetta sitäkin enemmän.
Oma motivaatio ja aloitekyky on ollut pitkään nollassa. Miksi yrittää mitään kun saan vain ylimielisiä kommentteja ja naurettavaa arvostelua.
Olen siis osa perhettä, mutta homma tuntuu minusta lähinnä naurettavalta. Olen hakenut muita töitä.
Väsynyt perheyritykseen
eewewew32232
2
190
Vastaukset
- MiettikääTarkkaan
Minä olen ollut töissä perheyritykseesä - yhtenä työntekijänäkolmesta ulkopuolisesta.
Ihan pakko päästä pois. Oli se niin kamalaa katsottavaa omistajasakin puuhastelu ja tappelu. Ja lopulta vika löytyi aina työntekijästä.
Ulospäin esitettiin niin harmoniaa. Sinua nuoleskeltiin. Oet ihan kuin yksi heistä. Omaa perhettä. Ja taas samassa täyshuuto päällä. - EiTuuIkävä
Perheyritykseesä omistajia kolmessa polvessa töissä. Sinä neljäntenä. Siitä ei työpaikka parane!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233113Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68710Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3703Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35567Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3560- 40501
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3499- 36495
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17495