Se on oltava saksalainen oikea auto

DEUTCHLAAANNND

ei mikään säälittävä japsi rimpula tai korean rihkama puhumattakaan ranskan irvotuksista joissa sähköt on tehty 20vuotta vanhoista ser jätteistä kolmen viinipullon ja puolikkaan patongin jälkeen.

DEUTCHLAND POWER!!!

https://www.youtube.com/watch?v=kyE_OiDVXCo

Olen viimeiseenveripisaraan vannoutunut saksa fani muita merkkejä en edes katsele.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jullinjuntti77

      Minä tykkään enemmän japanilaisista.sieltä tulee hyvää elektroniikkaa yms tuotteita.

      • japsit.kestävimpiä

        Elektrolyyttikondensaattorit on elektroniikan heikoin kohta ja parhaat konkat tekee japanilainen Nichicon. Jopa 80-luvun Nichicon konkat voivat olla vielä kunnossa, huonommat rupeavat vuotamaan ja voivat poksahtaa paljon nopeamminkin.


    • BratwurstitPaaliinSäätiö

      Turkkilaisten kasaamia kuksmanneja en edes ajattele!!!

      Ps. En aja, enkä omista toyotaa.

    • Soittokahvila

      Melkoinen muusikko joukko armeijan leivissä?

    • voi-surjeutta

      Onko aloittaja hakenut kuola valuen jonkin jo loppuun ajetun, Reinin rannalle hylätyn germaanikoslan ja nyt hehkuttaa sitä täällä.

      • GERMAN.POWER

        Vanhoja autoja ei olekaan kun saksalaisia riisipussit ruostuneet maan tomuksi ja ranskanpastillit räjähtäneet ja palaneet oikosulaissaan. Saksalainen on miehekäs tosimiehen kampe ne kestää ja kulkee ja ovat erittäin jämäköitä kuin panssarivaunuja japsit on tuulessa huojuvia ja kallistelevia paperista tehtyjä ja bambunvarsilla vahvistettuja kippoja. Japsit ruostuu maalipinnat on hetkessä täynnä kiveniskuja raukat osaa edes maalata muovit naarmuuntuu jne jne... Saksalaisen pohjan alle kun katsoo vaikka auto olisi 20vuotta vanha niin maalitkin on vielä tallessa ei ruostetta näy riisipusseissa hyvä jos on sillon edes pohjaa ja helmoja ei enää olemassakaan. Kiat toyotat hyundait subarut hondat ja kaikki muutkin vietnam pum pum merkit samaa roskaa rihkamaa ja paperia.


      • saksafani

      • nousiMULLEKKIKUUME

        WAUDE mageet soundit ei voi ku hattua nostaa!!!


      • asennettaJAmunaa
        saksafani kirjoitti:

        Niin kieltämättä vanhahan se on mutta on kyllä äijä vehe justiin tuommonen saman värinenki dieselvero vaan vituttaa vajaa 1200e

        https://m.youtube.com/watch?v=2x5VDmX6fWA

        Niinkuin hirviö! Jos tuo ei herätä kunnioitusta niin ei sitten mikään...


    • Maalaisautoilija

      Makuja on monia.
      Joku ajaa mieluummin käytetyllä "Premium"romulla josta on kolarin jälkeen poistettu turvatyynyt. Minä ajan mieluummin uudella Japanilaisella tai Korealaisella. Ne toimivat luotettavasti ja kokonaistaloudellisesti.

      • EtSäTyhmäOle

        Eniten on kuluja kun ajaa uudella tai uudehkolla jo pelkästään pääomakulut.


      • Eimissäännimessä

        No pitkin hampain saattasin pari tuntia pitää laina autona mutta ennemmin hirttäsin itseni kun ottaisin jonku hikimaja tosihiko rihkama "auton" itselleni käyttöautoksi. Paskoja ajaa kallistelee ovien saranat jne kaikki paskaa muutaman vuoden kuluttua ne lonkkasee sentin liikettä saksalainen on kuin kassakaappi ei tuu semmosia.


      • SinäköSittenViisas
        EtSäTyhmäOle kirjoitti:

        Eniten on kuluja kun ajaa uudella tai uudehkolla jo pelkästään pääomakulut.

        Mitä ihmeen pääomakuluja on uudella autolla ajavalla, joka on maksanut sen käteisellä?


    • coolest.äijäauto
    • SkodaOnAudi

      Totta, että auton tulee olla miehekäs. Siksi ajankin Skoda Kodiaqilla.

      • the.truth

        Älä viitsi, ajat kuitenkin pinkillä Fiat 500:lla jossa on ripset ajovalojen ympärillä.


    • kmjhrs

      Minä sen sijaan ajan made in uusikaupunkilaisella sitä vastaan ei v issiin kellään ole mitään vastaan. japsit tappaa valaita ja uhanalaisia sinievätonnikaloja. Tai no aina löytyy kotiryssiä. No joo toisena sakut ja sit ruattalaiset ne on parhaat suomen vientimaat.

      • EuroJackPotVoittaja

        Minä sen sijaan en itse aja millään, vaan istun Rolls-Royceni takapenkillä Skottilaista whiskeytä siemaillen, namusia naisia kutitellen, ja Suoli24 provoja sepustellen. Kuljettajani saa hoitaa tuon tylsän ajamisen.


    • ihminenonaprillipila

      Onko se oikeasti tärkeää että parkkipaikalla seisoo saksalainen auto 23 t. /vrk?

      • HAH___

        Minulle se on tärkeätä mutta mitä tuossa jokin sanoikin asennekysymys ja on eri mieltymyksiä. Milläs itse ajat jollain kia riolla?


      • Kia.Riolla.ajava
        HAH___ kirjoitti:

        Minulle se on tärkeätä mutta mitä tuossa jokin sanoikin asennekysymys ja on eri mieltymyksiä. Milläs itse ajat jollain kia riolla?

        Onko Kia Riolla ajamisessa jotain väärää?


      • HAH__

        No eikait siinä jos itse tykkäät, asiahan ei minulle kuulu.


    • niinjanäinn

      Mullapa on Saksalainen ja Ranskalainen Saksalainen ihan ok ei hälyääniä kauheestti ja kivan tykyn tuntuinen noh enemmän on saanut toki korjailla kuin Ranskalaista Ylläys Sähköosia ja nyt pitää jotku puslat vaihtaa no muutaman vuoden vanhempikin Ranskalaisella on vaan saanut ajella ei toki samaa fiilistä kuin Germaanissa mutta ei valittamista eli aika sama mistä ne autot tulee taikka toi Auton Historia onko esim kisamenestystä Formuloista yms luo kivan lisämausteen mitä ei esim Korealaisilla ole.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3193
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3026
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2295
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1992
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1805
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1592
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      102
      1302
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe