Tarttuipa käteeni heräteostoksena otsikon mukaisen bändin tuotos käydessäni levykaupassa.
www.swampmusic.com/p81397-mudmakers-mudcake-cd-fi.html
Odotukset eivät olleet kovin korkealla, mutta ne ylittyivät moninkertaisesti kun laitoin lätyn soimaan.
Aikas kovaa bluesrockia äijät vääntävät.
Yhtään coverbiisiä ei levyltä löydy vaan kaikki on omaa tuotantoa.
Omaksi suosikiksi levyltä nousi biisi "Revolver", muunkin materiaalin ollessa tasaisen rouheaa juurimeininkiä.
Oikein harmittaa, kun tällainen kova bändi saattaa jäädä täysin huomiotta.
Itsellänikin olisi yksi hieno kuuntelukokemus vähemmän, ellei jokin vaisto olisi suositellut ostamaan bändin levyn.
Suosittelen levyä kaikille jotka diggaavat rouheasta bluesrockista.
The Mudmakers
RRBlues
3
1112
Vastaukset
- Kimmoleh
Täytyypä tutustua bändiin tarkemmin. Ihan mielenkiintoiselta kuulostaa
- Kimmoleh
No niin. Lätty on laitettu tilaukseen ja nyt sitten vain odotellaan malttamattomana :-)
- Anonyymi
Kuunneltu - ja aloittajan kommentit täysin oikeita. Kova bändi ja luultavasti jää pienelle huomiolle. Kaveri mullekin tätä suositteli. ei olisi tullut muuten varmaan ikinä kuunneltua. Tilaus päälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181568Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351237- 771227
- 501056
- 59765
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten196721- 28680
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole56675Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol137660Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65610