Tarttuipa käteeni heräteostoksena otsikon mukaisen bändin tuotos käydessäni levykaupassa.
www.swampmusic.com/p81397-mudmakers-mudcake-cd-fi.html
Odotukset eivät olleet kovin korkealla, mutta ne ylittyivät moninkertaisesti kun laitoin lätyn soimaan.
Aikas kovaa bluesrockia äijät vääntävät.
Yhtään coverbiisiä ei levyltä löydy vaan kaikki on omaa tuotantoa.
Omaksi suosikiksi levyltä nousi biisi "Revolver", muunkin materiaalin ollessa tasaisen rouheaa juurimeininkiä.
Oikein harmittaa, kun tällainen kova bändi saattaa jäädä täysin huomiotta.
Itsellänikin olisi yksi hieno kuuntelukokemus vähemmän, ellei jokin vaisto olisi suositellut ostamaan bändin levyn.
Suosittelen levyä kaikille jotka diggaavat rouheasta bluesrockista.
The Mudmakers
RRBlues
3
1191
Vastaukset
- Kimmoleh
Täytyypä tutustua bändiin tarkemmin. Ihan mielenkiintoiselta kuulostaa
- Kimmoleh
No niin. Lätty on laitettu tilaukseen ja nyt sitten vain odotellaan malttamattomana :-)
- Anonyymi
Kuunneltu - ja aloittajan kommentit täysin oikeita. Kova bändi ja luultavasti jää pienelle huomiolle. Kaveri mullekin tätä suositteli. ei olisi tullut muuten varmaan ikinä kuunneltua. Tilaus päälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711539
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361156- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html182858- 39769
- 49730
- 58625
- 119624
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp74546