Tarttuipa käteeni heräteostoksena otsikon mukaisen bändin tuotos käydessäni levykaupassa.
www.swampmusic.com/p81397-mudmakers-mudcake-cd-fi.html
Odotukset eivät olleet kovin korkealla, mutta ne ylittyivät moninkertaisesti kun laitoin lätyn soimaan.
Aikas kovaa bluesrockia äijät vääntävät.
Yhtään coverbiisiä ei levyltä löydy vaan kaikki on omaa tuotantoa.
Omaksi suosikiksi levyltä nousi biisi "Revolver", muunkin materiaalin ollessa tasaisen rouheaa juurimeininkiä.
Oikein harmittaa, kun tällainen kova bändi saattaa jäädä täysin huomiotta.
Itsellänikin olisi yksi hieno kuuntelukokemus vähemmän, ellei jokin vaisto olisi suositellut ostamaan bändin levyn.
Suosittelen levyä kaikille jotka diggaavat rouheasta bluesrockista.
The Mudmakers
RRBlues
3
1190
Vastaukset
- Kimmoleh
Täytyypä tutustua bändiin tarkemmin. Ihan mielenkiintoiselta kuulostaa
- Kimmoleh
No niin. Lätty on laitettu tilaukseen ja nyt sitten vain odotellaan malttamattomana :-)
- Anonyymi
Kuunneltu - ja aloittajan kommentit täysin oikeita. Kova bändi ja luultavasti jää pienelle huomiolle. Kaveri mullekin tätä suositteli. ei olisi tullut muuten varmaan ikinä kuunneltua. Tilaus päälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532366
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11835- 69733
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 48545
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82537- 65522