Profiilikuva

Hei!
Kertokaa miehet,jos on kirjoitellut muutaman lauseen miehen/miehien kanssa joka/jotka ovat profiilikuvattomia.Pyyttää kuvan s-postiinsa.Miehet eivät lähetä.Mikähän siihen on syy??

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkerronimimerkkiä

      Myö ollaan rumia :)
      Vakavasti, ainakin mulla on käynyt monesti niin, että hyväkin keskustelu on loppunut kuvan julkaisun jälkeen.
      Jotkut ei halua ehkä näyttää kuvaansa, ettei kaverit, vaimo, tai jokin muu tunnista. Onhan noitä syitä varmaan pino, mutta ulkonäöttömyys ehkä ykkösenä.

      • Ok.Kertoisiko se myös vähän huonosta itseluottamuksesta?


      • Enkerronimimerkkiä
        Nuorekas54 kirjoitti:

        Ok.Kertoisiko se myös vähän huonosta itseluottamuksesta?

        Ei ole itseluottamuksesta kiinni. Totuus nyt vain on se, että ulkonäköä on pakko kompensoida muulla, vaikka sitten syvemmälle menevällä viestimällä. Jos haluaa mahdollisuuden vaikka normitreffeille, pitää olla käytännössä todistanut kommunikaatiotaitonsa ja muut avunsa ennen kuvan lähettämistä. Ihmiset ovat oikeasti pinnallisia ja naisilla on varaa valita. Lisäksi naamaansa on hankala vaihtaa.
        Tämähän ei edelleenkään koske salasuhteilijoita ja vastaavia.


    • Raikas_hetero

      Kyllähän kuvien käyttö & näyttö tulee olla vastavuoroista, jo ihan normaalista kohteliaisuudesta. Omalla kohdalla kauan sitten tuli mietittyä hetki, laittaako kuva Profiiliin vai ei (olen siis mies), mutta jotenkin kun itse arvostaa kuvia ja kuvattomat tulee ruksittua pois jo alkuhakuvaiheessa, niin totta kai on oltava valmis siihen itse.

      Jos mies kiinnostaa, niin kyllä ne kuvat tulevat. Jos omia ei myöskään ole esillä, niin ehkä voi lähettää omat ja pyytää "vaihtaria" seuraavaan lähetykseen? Onnea matkaan!

    • Tämätaitaaollasyy

      Alkujaan kun olin nettideiteillä kuvattomana kattavasta profiilistani kiinnostui useampikin nainen ja juttelin ehkä joidenkin kymmenien naisten kanssa.
      Kyllä itsetunnon latisti täysin, kun tuli hetki ja pyydettiin kuvaa. Kuvani lähetin, niin poikkeuksetta jokainen nainen katosi tämän jälkeen kuin se kuuluisa pieru saharaan.
      Arvaa vaan miltä tuo tuntui.
      Syy on siis se, että jokainen tietää kirjoittelun lopahtavan heti kun nainen näkee sen "ruman" kuvan.
      Lopulta päätin, että etten tuottaisi naisille pettymystä lisään kuvani suoraan jo profiiliini ja sillähän oli se vaikutus, että sen jälkeen profiilistani ei kiinnostunut enää kukaan.
      No lopulta löysin naisen elämääni ihan elävästä elämästä ja vaikka ihanan kaunis itse onkin ei hän koskaan ole ulkonäköäni deittimaailman tavoin sanomattomasti katoamalla arvottanut.

    • Yogamies

      Kyllähän se taitaa olla tuo, että pelkää keskustelun loppuvan viimeistään siihen kuvan lähettämiseen. On joki niin ruma, että naiset ei pidä, tai sitten kuva ei vastaa niitä tietoja, mitä on itsestään antanut. Loppuuhan se toki, kun ei lähetä kuvaansa, mutta eipähän silloin ole oma kuva tuntemattomien käsissä.

      Minulla on joskus jäänyt kuva lähettämättä siksi, että en ole oikeasti ollut toisesta niin paljon kiinnostunut, että olisin enää halunnut lähettää kuvaani.

    • Einaisetvastaa

      Eipä lähetä naisetkaan ja jos tulee jotain "vastausta " niin joko ? merkki tai
      sit millainen, mistä miten pitkä paljo paino ?
      Ja ne tiedot kuitenkin ainakin minulla on ollut profiilissa samoin ihan asiallinen
      kuva myös.
      Olen huomannut myös sen et 30-55v naiset ei juurikaan vastaa . Itse 50 mies.
      Kertonu profiilissa perusjutut itsestä.
      Nuoremmat vastaa vaan jostain syystä paremmin. Olen saanut flirttejäkin
      19-35v naisilta ja viestintynkääkin vaikka en oo flirtannu tai laittanut viestiä.
      En tiedä että mistä johtuu mut oma kokemus tää on.
      No minulle se on sama. Ihminen ihmisenä ja ystävyys ei tarvii kovin kauheesti
      mitään ikärajoja. Eri asia tietenkin jos ihan vakavaa parisuhdetta ajattelee niin
      Olen aika varma et ei se tulis kovin pitkälle toimimaankaan jonkun 19-22 vuotiaan
      neitosen kanssa. Ystäviä ja juttukavereita minulla on monenikäisiä eikä ikäero
      oo koskaan haitannut eikä kukaan oo sanonut et haittais.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1339
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      808
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      657
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe