HEIII...missä vika..mulla treffit ilmoittaa olevansa tilapäisesti suljettu 16.2 asti..ja nyt on 25.2..halooo
TREFFIT EI TOIMI
7
3008
Vastaukset
- apu
Eilen oli ihan sama. Siellä on nyt jotain vähän sekaisin. Sulje kone ja avaa uudelleen. Eilen ainakin mulla auttoi eli treffit aukes sitten ihan normaalisti.
- Tyttö
Treffit on jotenkin ihan sekaisin. Mun profiilissa ainakin vaihtuu koko ajan maakunta. Ilman, että itse siis säädän mitään. Ehdin tässä aamusella olla jo ulkomaillakin =) Hoh hoijaa. TOivottavasti saavat kuntoon!
- ddpk
ei sieltä muutenkaan seuraa saa
- magic-neito
Heh, noin sanoo kyllästynyt etsijä treffipalstoilta,ehkä ois aika kokeilla toista treffipalstaa tai muuta keinoa..
ikävästi hakkerit varmaan sotkeneet tai sitten virukset nuo sivut.
en tykkää itse koko tästä treffipalsta toiminnasta,aika vähän täällä tuntunu sopivia olevan. - mieltä
magic-neito kirjoitti:
Heh, noin sanoo kyllästynyt etsijä treffipalstoilta,ehkä ois aika kokeilla toista treffipalstaa tai muuta keinoa..
en tykkää itse koko tästä treffipalsta toiminnasta,aika vähän täällä tuntunu sopivia olevan.tuosta väitteestä-> "aika vähän täällä tuntunu sopivia olevan"
- Iso_Tursas
magic-neito kirjoitti:
en tykkää itse koko tästä treffipalsta toiminnasta,aika vähän täällä tuntunu sopivia olevan.Eika niitä sopivia montaa tarvita, yksi varmaan riittää ??
- seksinpuute
moi kaunoar.
olen katsellut japrintannut kuvaasi puolisen tunti ja haluan vain jatkaa. olet silmälle se mitä haluan ja live olis sitä extra onee ainkin mulle olen itä-vantaalta korsosta, omast mielest
ihan komee ja siisti.oma kämppä löytyy ja lähellä
joitain meno mestoja. lait vaikka viestii 0449221158 tai jotain .mulla ei omaa konetta himassa joten mielummin viestii puhkulla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829