Pettämisen jälkeen, kuinka elämä jatkuu?

Narsistinuhri

Mieheni jäi joulukuussa kiinni. Hän oli esiintynyt täällä treffipalstalla sinkkuna ja pitänyt puoli vuotta salasuhdetta. Myöhemmin paljastui, että naisia on lisää. Miksi kukaan haluaa loukata toista näin 10 vuoden jälkeen?? Oli suunnitellut oikein kalenterin kanssa milloin näkee ketäkin, jotta saa lapsen hoitoon..
Elämäni on pilalla ja olen aivan kusessa raha- ja muiden asioiden kanssa. Ihan vain tiedoksi kaikille teille Jere75 viihdykkeille!

En tiedä kuinka jatkaa ja olen täysin toimintakyvytön!

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin ei olisi käynyt jos et olisi pihdannut niin paljon.

• PenaJC

No, tuollaisen kanssa ei ainakaan kannata lähteä enää uudelleen parisuhteeseen, sillä se ei enää koskaan tule onnistumaan. Katkeruutta ja epäluuloisuutta. Nyt vaan ajatukset tulevaisuuteen ja asiat haltuun. Laske tulot ja pakolliset menot ja jaa sen jälkeen jäävä summa rahaksi, joka on päivittäin maksimissaan tuhlattavissa. Ostele ruoka tarjousten perusteella.
      Paista esim, jauhelihaa pari pakettia 800g kerrallaan ja jaa valmiiksi paistettu ja maustettu neljään osaan. Käytä yksi osa päivän ruokaan ja laita loput pakastimeen. Tee aina lista kun menet kauppaan, merkkaa päivämäärä tussilla tuotteeseen kun avaat sen ja laitat jääkaappiin, niin vähenee hävikki. Älä koskaan laita ylimääräiseksi jäänyttä ruokaa jääkaappiin vaan pakastimeen. Silloin tiedät aina että se on syötävissä sulatuksen jälkeen. Karsi turhat lehdet ja muut hankinnat. Älä osta uusia vaatteita, osta netin kautta tai huuto.fi ja tori.fi käytettyjä hyväkuntoisia. Kun alat keskittymään talouten niin saat ajatuksia muualle ja kyllä se siitä sitten alkaa sujumaan. Kaikkea hyvää, äläkä missään vaiheessa ala syyttämään itseäsi.

• hienomieson

Kunnon mies on perinteiseen tapaan

• Epäonnellinen

Mun vaimo pettänyt kolmen eri miehen kanssa. Lapsen takia olen yhdessä. Itse en ikinä pettäisi. Ei ole luottamusta enää. Haluaisin olla onnellinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3485
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1194
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      213
      886
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe