...harmikseni joudun toteamaan että paikkakunnallani ei ilmeisesti ole ketään joka niitä huoltaisi, omg. Huoltavat vain kevyemmällä tekniikalla tehtyjä geelikynsiä, ei rakennegeelejä. Ja koska ulkomailla meillä oli pikkuisen kielimuuria tekijän kanssa, en saanut kunnollisia hoito-ohjeita.
Nää mulle siis ekat rakennekynnet 😉
On mulla yksi hölmö kysymyskin:
Onko värilakka jota näissä käytetään ihan tavallista lakkaa? (Käytettiin uv-valossa lakkauksen jälkeen)
Iloitsin jo miten voin välillä vaihtaa eri väriä jne, mutta- tämäpä ei lähdekään kynsilakanpoistoaineella mihinkään....
Nyt kynsi kasvaa pituutta ja omaa kynttä alkaa tulla näkyviin, enkä tiedä pystynkö itse
tekemään näille mitään ?!
🙄
Laitoin ulkomailla rakennekynnet ja nyt...
1
71
Vastaukset
- jaa-a
Nyt on jo varmaan vähän myöhäistä mutta;
Ei ole tavallista kynsilakkaa, jotkut aineet voi tosin liueta asetonilla, toiset ei. Tätäkin voit tietysti koittaa laittamalla tupon asetonivanua kynnelle ja folion päälle, annat olla hetken ja kurkkaat tapahtuuko mitään. Melkoista myrkkyähän se on mutta niin on geelitkin.
Et oikeen itse pysty tekemään mitään, viilaat vaan lyhyemmäksi kun kasvavat (täytyy olla aika karkea viila että toimii, ei mitään lasiviilaa, älä leikkaa). Äläkä revi, voi repiä kerroksen sun omasta kynnestä mukana ja jää oma kynsi tosi heikoksi. Voi olla repeytyessään jopa kivulias.
Mitään varsinaista hoito-ohjetta näille ei ole, ammattilainen joko poistaisi tai laittaisi uudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472