...harmikseni joudun toteamaan että paikkakunnallani ei ilmeisesti ole ketään joka niitä huoltaisi, omg. Huoltavat vain kevyemmällä tekniikalla tehtyjä geelikynsiä, ei rakennegeelejä. Ja koska ulkomailla meillä oli pikkuisen kielimuuria tekijän kanssa, en saanut kunnollisia hoito-ohjeita.
Nää mulle siis ekat rakennekynnet 😉
On mulla yksi hölmö kysymyskin:
Onko värilakka jota näissä käytetään ihan tavallista lakkaa? (Käytettiin uv-valossa lakkauksen jälkeen)
Iloitsin jo miten voin välillä vaihtaa eri väriä jne, mutta- tämäpä ei lähdekään kynsilakanpoistoaineella mihinkään....
Nyt kynsi kasvaa pituutta ja omaa kynttä alkaa tulla näkyviin, enkä tiedä pystynkö itse
tekemään näille mitään ?!
🙄
Laitoin ulkomailla rakennekynnet ja nyt...
1
120
Vastaukset
- jaa-a
Nyt on jo varmaan vähän myöhäistä mutta;
Ei ole tavallista kynsilakkaa, jotkut aineet voi tosin liueta asetonilla, toiset ei. Tätäkin voit tietysti koittaa laittamalla tupon asetonivanua kynnelle ja folion päälle, annat olla hetken ja kurkkaat tapahtuuko mitään. Melkoista myrkkyähän se on mutta niin on geelitkin.
Et oikeen itse pysty tekemään mitään, viilaat vaan lyhyemmäksi kun kasvavat (täytyy olla aika karkea viila että toimii, ei mitään lasiviilaa, älä leikkaa). Äläkä revi, voi repiä kerroksen sun omasta kynnestä mukana ja jää oma kynsi tosi heikoksi. Voi olla repeytyessään jopa kivulias.
Mitään varsinaista hoito-ohjetta näille ei ole, ammattilainen joko poistaisi tai laittaisi uudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178