Nykyään syödään proteiinia purkista, hiilareita, vitskuja, kreatiinia ja rohkeimmat ottaa doupingia. Kun atsteekit bodasivat Mesopotamian niemimaalla niin ei silloin ollut tällaista tarjolla. Ei silloin se pärjännyt kenen kroppa kesti parhaiten myrkkyjä. Silloin syötiin viljaa ja eläimiä, välillä syötiin ihmisiä. Miehet olivat ehkåä hieman pienempiä, mutta taatusti terveempiä kuin nykyajan bodarit.
Bodaus mennävuosina
4
77
Vastaukset
- pupppeli
Kannattaa pitää mielessä että myös homous oli tuilloin luonnollista osassa kulttuureista.
Nythän taas mennään hyväksyvämpään suuntaan joten me bodarit voimme olla omia itsejämme. - cvpressa
Kyllähän se on selvä saranapuolen miehen merkki jos viihtyy peilin edessä pullistelemassa lihaksiaan. Kutististuneilla kiveksillä ei paljon naisten kanssa peuhata. Sitten on nää Chippendalh miehet jotka tanssivat öljyttynä.... Eivät taida eheytyä enää...
- Naisetkiittää
Nolon näköstä kun mies on suuri kuin härkä ja pippeli katkaravun kokonen. Toista se on kun narukäsi mamu vetasee esiin kyynärän mittaisen lemmenpötkön.
- HerraYliherra
Samaa mieltä. Kyllä on mennyt typeräksi touhu nykyään, ei ennen syöty mitään proteiineja ja vastaavia myrkkyjä vaan painin, kahvakuulan ja väkevän homouden voimalla kehitettiin komeita ja atleettisia kehoja. Nykypäivän paskahousut vetävät tarpeetonta proteiinia ja muita hormooneja mutta jättävät aikaisemmin mainitsemani mieskehon rakennustoimet pois. Ei ihme, että modernit "miehet" ovat löysämunaisia ja naismaisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749