cryshler v6 moottorin laakeriongelmat, onko tosi?

laakerissakolaakeri

sanovat että sebringin veekuus koneessa olisi laakerivikoja usein. toisaalta sanovat ettei sebua kannata ostaa 2 litran koneella joka on vielä remmillä vaan juurikin kutosella. miten asianlaita nyt sitten on? onko ne laakerit lopussa 250tkm ajetussa kutosessa vai uskaltaako ostaa?

vaihoehtona on vanha mersu mutta tuossa hintaluokassa sebringin saa vähän ajettuna ja automaatilla mitä kaipaan, kun taas mersut on ruostepesiä.

7

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vvvvb

      Ei ole laakeriviat yleisiä 2.7 Chryslerissä ja on muutenkin luotettava auto. Saksalaisessa on sitten muutakin vikaa vaikka kuinka paljon, kokemusta nimittain on.

      • halvallahanoitasaa

        sä lähdet siitä siis liikenteeseen että sebring on hyvä auto ja tuo moottori ei ole mikään ongelmapesä? no on ne ainakin halpoja. 1500 eurolla saa jo 04 mallisen vähän päälle 200tkm ajetun. ihmiset kai haluaa eroon koska bensakulutu on suurta ( suurta verrattuna mihin?) mun mielestä automaatttibensa saa sen 8 litraa hörppiäkin maantiellä.


    • Chrysyyyy

      Hinta / laatusuhde on enemmän kuin kohdallaan.

    • UltradriveA604
    • KenUskoo

      Puheisiin ei kannata sokeasti uskoa, sanoohan joku että Toyota on mukava ja vakaa ajettava.

      • uskossaolen

        minä uskon sen että mersu ruostuu. uskon sen että chevrolet alerossa menee usein etupään pyörälaakerit. uskon myös sen että italialaisissa on paljon sähkövikoja. ja uskon sen että amerikkalainen auto on totuus.


    • Anonyymi

      Vanha ketju mutta pakko sanoa jos jotakuta vielä kiinnostaa.
      Laakeriviat (alempi moottorilohko) johtuvat lähes yksinomaan huollon laiminlyönnistä. V6:ssa on jakoketju jossa automaattikiristys. Kiristys toimii öljynpaineella. Jos ajat vähillä öljyillä, kyllä tämä kuluttaa hieman öljyä, niin paineen alenemisen takia ketju löystyy. Ketju kulkee lähellä vesipumppua joka on ns moottorin sisällä. Löysä ketju hinkkaa vesipumppuun reiän josta glygoli ajan myötä päätyy moottorin sisään öljyn sekaan ja lopulta tämä glygoli-öljymössä voitelee niitä laakereita. Tästä johtuvat ne laakeri viat. Vaalean mössön huomaa öljytikussa ja öljyntäyttökorkin pohjasta. Tosin silloin on jo hieman myöhäistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Rakastan sinua

      Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      109
      1609
    2. Miksköhän mä oon tuolla

      Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      12
      1163
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

      Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      950
    4. Epäiletkö että kaivattusi

      On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      64
      788
    5. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

      Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      782
    6. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

      Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      760
    7. J miehestä oikeaa

      Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      71
      731
    8. Vanhemmalle naiselle

      Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      45
      700
    9. Kysyit firman bileissä..

      .. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      641
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

      Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      58
      637
    Aihe