Hyvätasoisia ja asiallisia kysymyksiä penisvoimanostosta

dicklifter-1997

Olen itse parikymppinen mies, joka on aiemmin kisannut painonnostossa, ja nyt olisin kiinnostunut vaihtamaan lajia penisvoimanostoon. Olen nyt treenannut penisvoimanostoa naturaalina reilut kaksi vuotta, ja olisin tässä vaiheessa kiinnostunut lähtemään nuorten kisoihin.

Tällä palstalla käsittääkseni kirjoittaa ainakin lajin parissa kilpailevaa, eikös toinen heistä ole jopa voittanut MM-tittelin penismaastanostossa? :))))))))))

En vaan löytänyt netistä tietoa, että mihin liittoon pitäisi kuulua, että saisi lisenssin kilpailla tuossa lajissa. Olisin myös kiinnostunut tietämään, että onko mulla mitään mahdollisuuksia menestyä kisoissa 83 kg:n painoluokassa, kun yhteistulokseni penispunnerruksessa, penismaastavedossa, penistempauksessa ja peniskoukistuksessa on 515 kg? Nämä siis kaikki RAW-nostoina ja naturaalina. En ole vielä aloittanut rojuttelemaan, koska olen toistaiseksi saanut kehitettyä tuloksia ihan näin naturaalinakin.

Olisin kuitenkin kiinnostunut tietämään, että minkä liittojen kisat ovat dopingtestattuja ja mitkä eivät. Tarvitsen myös tietoa varusteista, mitä saa kisoissa käyttää ja mitä ei. Millaiset kengät ovat kisoissa sallittuja? Entä millaiset kilpailustandardien mukaiset nostotrikoot? Saako kisoissa käyttää polvisukkia ja/tai talkkia säärten alueen luiston parantamiseksi? Entä onko polvisuojien, polvisiteiden tai nostovyön käyttö kilpailuissa sallittua? Saako nostojen aikana käyttää penissuojaa? Entä saako terskaan hieroa magnesiumia otepidon parantamiseksi?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voimaveto

      Itse käytän kumista nostopukua ja kireää penis- nostovyötä penisvoimanostossa.

    • Eiköhän tältä palstalta löydy varmasti just tämänkin treenimuodon harrastajia:))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää, että miten paljon tossa lajissa on eri painoluokkia ja mitä kaikkia varusteita tähän lajiin oikein tarvitaan. Entä onko näille nostajille olemassa myös jokin liitto, johon ne lisenssit maksetaan, kenties vaikka Penisnostoliitto:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • Voimaveto

        Kumipuvun saa ostettua vaikka R-kioskilta ja nostovyön tein nikkaroimalla vanhasta nahkavyöstä ,hyvin pelittää.


    • Hahahahahaha

      hauska!

      Taitaa friidut asettua hyvin hepin nokkaan!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe