Tuli ihan oikean näköinen lasku postissa, ajoneuvoveroa karhusivat, vaikka olen kyllä ne maksanut. Firma oli joku ulkomaalainen trafikom. Varokaa näitä. Onneksi suomessa on niin vaikea kieli ettei se näiltä huijareilta taivu.
VAROKAA VEROHUIJARIA
5
<50
Vastaukset
Ettet vaan olisi itse ajanut tutkaan Virossa, esim. Pärnun keskustassa?
Sakottavat jälkikäteen, eivätkä suinkaan suomeksi.
Suomenkieltä kun ei ole tapana pitää ns. maailmankielenä.- Perskutarallaa
En ole ajanut Oulua etelämpänä 4 vuoteen tällä autolla. No, pistin takan lämmikkeeksi, mukavasti syttyi kun teki takkaan tulet pakkaspäivän kunniaksi.
- Karkkiviilari
Tota, taisit tehdä pikku munauksen. Saamasi lasku oli oikea autoverolasku, liikennevirasto, aiemmin Trafi, vaihtoi nimensä ja on nyt TrafiCom. Uuden laskun takassa poltetun tilalle... En tiedä mistä saat, oisko joku katsastusasema?
Toisaalta, en minäkään ymmärrä mitä monumenttia siellä jollekin johtajalle taas rakennetaan. Suomessa pitäisi kyllä valtion laitoksen nimi olla suomalainen, vai onlo traficomin asiakkaista suurin osa englanninkielisiä? Piruako arkikäyttöön tarkoitettu nimi pitää vääntää muotoon jota "alamaiset" eivät ymmärrä? - Itella
Ei voi olla suomenkielisiä nimiä koska Suomi kaksikielinen
Auton käyttövoimavero maksetaan ymmärtääkseni oma-aloitteisesti kerralla tai
jaettuna enintään neljään erään.
Jos siis Traficomista on tullut lasku, niin se on kyllä jo korollinen muistutuslasku.
Koska se lasku on takassa, auto on ns. ajokiellossa riippumatta siitä, vaikka sitä
ajetaan vain Oulun pohjoispuolella ja siitä seuraa vain suurempi lasku.
Kannattaisiko siellä Oulun pohjoispuolella kuitenkin ottaa "lusikka ns. kauniiseen
käteen?"
Vanha sananlasku sanoo, että sen minkä taakseen jättää - edestään löytää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242531Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492140Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261982Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141820Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581578Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121112Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181099- 55960
- 63945
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2908