Olen syrjäytynyt mies

syrjautunu

Olin 25 vuotiaaksi töissä eräässä firmassa mutta se meni konkkaan ja ollu työttömänä nyt kolme vuotta eikä uutta työpaikkaa oo näköpiirissä. Ei oikeen jaksa enää ees hakea. Kun olin töissä oli vielä jonkin verran sosiaalista elämää mutta ne on jääny kaikki pois. Ei ketään ei kiinnosta olla minuun yhteydessä ja tyttökaveria ei oo koskaan ollu. En oikeen jaksa tehä nykysin enää muuta ku löntystellä väliä sänky tietokone jääkaappi sohva wc. Läheiseen s markettiin nyt jaksaa sillonku pakko kaupasa käydä ja sillon kyllä myyjän tervehys piristää ku ees joku huomioi jotenki. Muuten ei ketään kiinnosta mitä mulle kuuluu tuntuu niinku oisin vaan haihtunu muiden elämästä jopa sukulaisten. Äiskä on ainoa joka välillä jaksaa kysellä ja sekin yleensä liittyy vaan siihen onko töitä löytyny. Nainen kyllä vois mukavasti piristää mutta kukapa tämmöstä luuseria haluis.

76

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ujoatm29v

Itse saan luultavasti 2 kuukauden päästä pysyvän eläkkeen ja olen kohta 30-vuotias.

• Ujoatm29v

Itse en ole edes ollut töissä koskaan eikä ole mullakaan tyttöystävää ollut ja hyvin harvoin tulee kavereihin pidettyä yhteyksiä. Ihme että mun kaltaisella luuserilla ylipäätään on kavereita.

• Ujoatm29v

Mulla joskus kerrostalonaapuri kyselee että onko mitään töitä löytynyt, pistää ärsyttämään sekin kun ei kehtaa kertoa totuttaa asioiden suhteen ja sitä ettei edes kiinnostaisi tehdä töitä kun ei saa tyttöystävääkään.

• UjoTyötön
        Ujoatm29v kirjoitti:

Mulla joskus kerrostalonaapuri kyselee että onko mitään töitä löytynyt, pistää ärsyttämään sekin kun ei kehtaa kertoa totuttaa asioiden suhteen ja sitä ettei edes kiinnostaisi tehdä töitä kun ei saa tyttöystävääkään.

Sanot sille että olet työtön homo, niin loppuu kysely. Niinhän se ajattelee joka tapauksessa
        kun ei sinua koskaan naisseurassa ole nähnyt.
        Homon tunnusmerkit, itsekseen kävelee milloin missäkin. Välttelee ihmisiä, eikä halua puhua tulevaisuuden suunnitelmistaan.
        Yleensä ei ole kavereita tai nekin harvat laitapuolen kulkijoita.
        Epäsiisti nuhjuinen olemus.

• YksinYksiössä
        Ujoatm29v kirjoitti:

Minä en töitä tekisi jos ei ole toivoa parisuhteesta ja perheestä.

Ennenaikainen hauta joka tapauksessa.
        Mikä on 50v sinkun mielenterveys?

• Ujoatm29v
        YksinYksiössä kirjoitti:

Minä en töitä tekisi jos ei ole toivoa parisuhteesta ja perheestä.

Ennenaikainen hauta joka tapauksessa.
        Mikä on 50v sinkun mielenterveys?

"Mikä on 50v sinkun mielenterveys?"

En uskalla edes ajatella, ikää kohta vasta 30-vuotta ja mielenterveys mennyt jo aikaa sitten.

• Eiollutsuunnitelmissa

Nuori vielä. Muutama vuosi syrjäytyneenä. Kyllä sieltä vielä pompsahtaa jotain elämään.

9vuotta syrjäytyneenä. Ei koulutusta ei yhtäkään työpaikkaa. Seuralaisia työntekijöistä onneksi on ollut. Nyt tällä hetkellä ei mitään elämää. Uskon tämän kestävän jonkin aikaa. Muuttuu varmasti taas jonkun ajan päästä joksikin elämä. Kukaan ei kysy enää mitään elämästä. Hyväksytty kai luuserius. Olen nainen.

• Ujoatm29v

Itse en usko tilanteen enää muuttuvan ainakaan paremmaksi, olen sen asian jo melkein hyväksynyt. Tyttöystävän ja seksin puute tuntuu pahalta, muuten pärjään kyllä jotenkuten.

• Eiollutsuunnitelmissa

Seksin puute sekä sen lähimmäisen läheisyyden tuojan puute varmasti se pahin. Ilman työtähän pärjää. Seksi ja läheisyys taas kuuluu luontaisiin tarpeisiin. Ilman niitä joutuu melko ahdistaviin tuntemuksiin välillä. Muutoksia tapahtuu elämässä. Jopa huomaamatta. Todennäköisesti vielä sen myötä jotta että päivittäin tekee pienen muutoksen "parempaan" suuntaan.

• Kakkossmiess
        Eiollutsuunnitelmissa kirjoitti:

Seksin puute sekä sen lähimmäisen läheisyyden tuojan puute varmasti se pahin. Ilman työtähän pärjää. Seksi ja läheisyys taas kuuluu luontaisiin tarpeisiin. Ilman niitä joutuu melko ahdistaviin tuntemuksiin välillä. Muutoksia tapahtuu elämässä. Jopa huomaamatta. Todennäköisesti vielä sen myötä jotta että päivittäin tekee pienen muutoksen "parempaan" suuntaan.

" Ilman työtähän pärjää. "

Ilman työtä pärjää Suomessa, jossa kaikki maksetaan.

• Eiollutsuunnitelmissa

Psyykkisesti. Rahallisestihan melkoista helvettiä. Mietitään ihmistä joka syrjäytynyt niin se lähimmäinen elämässä voi olla se joka nostaa itseasiassa jopa sinne työelämään. Eli pois syrjätymisestä. Aivot käyttöön kommentoinnissa!

• eorioeiroeioieoieor

Aina ihmiset lässyttävät että kyllä sitä vielä jotain "pompsahtaa elämään", mutta ei se noin mene, todennäköisempää on että tilanne pysyy samana tai pahenee.
        Tietysti se pahempaa syrjäytyneen tilannetta kun Suomessa aina lässytetään työstä, vaikka samat lässyttäjät sitten valittavat veroista yms.., ja on mukamas häpeä sanoa suoraan olevansa työtön jollei sitten satuile kuinka ahkerasti hakee töitä.

• Eiollutsuunnitelmissa

Juuri tuolla asenteella asiat alkavat mennä samaa rataa ja päätyvät koko ajan kurjimmiksi. Jokaisen ihmisen vastuulla on itse pyrkiä muuttamaan omaa tilannetta. Se vain vaatii peiliin katsomisen ja sen jälkeen oman itsensä ja kurjuutensa ja syyn siihen kaikkeen hyväksymisen. Sen jälkeen on aloitettava työnteko. Tehdä päivittäisiä pieniä muutoksia. Ottaa selvää mikä voisi vaikuttaa arkeen.

Ihmiset jotka pääsevät helpolla elämässä eivät todella pysty käsittämään ettei kaikille RIITÄ TÖITÄ. Ne jotka saavat täällä enemmän luonnollisesti joutuvat enemmän antamaan myös muille. Jos olet työtön. Sitten olet. Se olet sinä ja sinun elämä. Täällä kulkee monia ihmisiä "voittajina" ja se taas ei kerro mitään muuta kuin että ovat todellisuudessa luusereita. Ja suorastaan ällistyttävän typeriä ihmisiä. Siis ne, jotka eivät ymmärrä kuinka etuoikeutettuja ovat ja louksuttavat leukojaan työteosta ja verojen maksamisesta. Aivan käsittämätöntä idiotismia.

• super-atmi
        Eiollutsuunnitelmissa kirjoitti:

Psyykkisesti. Rahallisestihan melkoista helvettiä. Mietitään ihmistä joka syrjäytynyt niin se lähimmäinen elämässä voi olla se joka nostaa itseasiassa jopa sinne työelämään. Eli pois syrjätymisestä. Aivot käyttöön kommentoinnissa!

Mies jolla ei ole naista on epäilyttävä. Kaikki pitävät outona. "varmaan päässä jotain vikaa" kaikki ajattelee, pikkuhiljaa kaveritkin häipyvät elämästä.

Työpaikasta tulee potkut jostain syystä, uutta ei löydy. Rekrytoija huomaa haastattelussa olevansa tekemisissä luuserin kanssa. Varmistaa vielä asian kysymällä perhesuhteista. Niitä ei ole!
        Loppuelämä kiljua ja sosiaaliturvaa.
        Alemman tason miehen kohtalo.

• Eiollutsuunnitelmissa
        super-atmi kirjoitti:

Mies jolla ei ole naista on epäilyttävä. Kaikki pitävät outona. "varmaan päässä jotain vikaa" kaikki ajattelee, pikkuhiljaa kaveritkin häipyvät elämästä.

Työpaikasta tulee potkut jostain syystä, uutta ei löydy. Rekrytoija huomaa haastattelussa olevansa tekemisissä luuserin kanssa. Varmistaa vielä asian kysymällä perhesuhteista. Niitä ei ole!
        Loppuelämä kiljua ja sosiaaliturvaa.
        Alemman tason miehen kohtalo.

Koska atmi nöyrtyy kohtalolleen. Atmi ei osaa nähdä itseään yksilönä johon ei vaikuta muiden ihmisten tekemiset. Atmi voi olla työtön, sairas, mutta luuseri atmin ei tarvitse olla.

• HauskaPälli

Jo 5 vuoden naisettomuus riittää lahottamaan pään. Siitä ei nousta.

Jutut ovat 6v tasolla juopon sinkun yrittäessä olla hauska seuramies.

• Eiollutsuunnitelmissa
        HauskaPälli kirjoitti:

Jo 5 vuoden naisettomuus riittää lahottamaan pään. Siitä ei nousta.

Jutut ovat 6v tasolla juopon sinkun yrittäessä olla hauska seuramies.

Haha. Vitsit sikseen. On totta juttujen jollain tavalla jymähtävän paikalleen, jos ei ole kumppania jonka kanssa kasvaa ja vaihtaa kuulumisia tai sosiaalista kaveri joukkoa. Huomannut itse syrjäytyneenä sen. On vaan aivan irrallaan muiden ihmisten jutuista. Enkä tiedä kuinka enää kykenisin edes parisuhteeseen miehen kanssa, kun olen vain täysi idiootti yksikseni päivästä toiseen. Ihminen kyllä oppii matkimaan muita, kai pitäisi mennä lojumaan paikkoihin joissa on niitä todella aikuisia ihmisiä ja ei syrjäytyneitä. Voisi oppia olemaan winneri.

• Totuus-

Töitä ei kannata tehdä ennen kun saa tyttöystävän ja seksiä. Kannattaa sanoa niin myös työkkärissä jos ne kutsuu sinne käymään.

• JossainMuualla

Varmasti kannattaa.

• Ujoatm29v

Jotkut tälläkin palstalla yrittävät valehdellä että pitää ensin mennä töihin niin sitten saa sen tyttöystävän ja seksiä joka ei tietenkään ole totta vaan täysi vale.

• Ujoatm29v
        Ujoatm29v kirjoitti:

Jotkut tälläkin palstalla yrittävät valehdellä että pitää ensin mennä töihin niin sitten saa sen tyttöystävän ja seksiä joka ei tietenkään ole totta vaan täysi vale.

Miksi Suomessakin sitten on pilvin pimein korkeasti koulutettuja vakituisissa töissä käyviä jo yli 40-vuotiaita miehiä joilla ei ole koskaan ollut ensimmäistäkään naista jos kerran koulutus ja töissä käynti auttaa naisen ja seksin saamisessa?

• parempiaktivointi

Parempi olisi aktivoida itsensä hippeilemään, pyörimään vihreiden ja vasureiden jutuissa niin kyllä naista saisi.

• Ujoatm29v kirjoitti:

Miksi Suomessakin sitten on pilvin pimein korkeasti koulutettuja vakituisissa töissä käyviä jo yli 40-vuotiaita miehiä joilla ei ole koskaan ollut ensimmäistäkään naista jos kerran koulutus ja töissä käynti auttaa naisen ja seksin saamisessa?

Kyllä sitä vaan töitä pitää elämässä tehdä ja paljon, vaikka se työnteko ei sulle sitä naista toisikaan. Onhan se raha ja varallisuus kuitenkin yksi kaikkein tärkeimpiä asioita elämässä ja ilman sitä varallisuutta ei elämässä ole oikein mitään mieltä.

Mies voi kyllä aina elää ihan hyvin ilman naistakin, mutta ei varattomana mitenkään. Täytyy olla kuitenkin paljon rahaa, että sitä voi asua ja elää mukavasti ja ostella kaikkia mahdollisia mukavuuksia ja niin ettei rahat vaan ole koskaan vähissä.

• Ujoatm29v
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä sitä vaan töitä pitää elämässä tehdä ja paljon, vaikka se työnteko ei sulle sitä naista toisikaan. Onhan se raha ja varallisuus kuitenkin yksi kaikkein tärkeimpiä asioita elämässä ja ilman sitä varallisuutta ei elämässä ole oikein mitään mieltä.

Mies voi kyllä aina elää ihan hyvin ilman naistakin, mutta ei varattomana mitenkään. Täytyy olla kuitenkin paljon rahaa, että sitä voi asua ja elää mukavasti ja ostella kaikkia mahdollisia mukavuuksia ja niin ettei rahat vaan ole koskaan vähissä.

Mulla on ihan tarpeeksi varallisuutta kun ei kerran sitä naistakaan saa. Sinkkumiehelle riittää ihan hyvin että on varaa asumiseen, ruokaan, pakollisiin laskuihin, lääkkeisiin, alkoholiin ja ehkä joskus maksulliseen naiseen. Valtiolta saa kyllä rahaa kun on tarpeeksi pätevä syy joten miksi stressata turhaa siitä saako töitä vai ei. Eipä siinä ole muutenkaan mitään motivaatiota tehdä töitä kun ei saa koskaan seksiä. Rennompaa kun saa joka päivä itse päättää mitä tekee eikä sitä sanele joku muu.

• Ujoatm29v
        parempiaktivointi kirjoitti:

Parempi olisi aktivoida itsensä hippeilemään, pyörimään vihreiden ja vasureiden jutuissa niin kyllä naista saisi.

"Parempi olisi aktivoida itsensä hippeilemään, pyörimään vihreiden ja vasureiden jutuissa niin kyllä naista saisi. "

Ei kiitos, itse kannatan Perussuomalaisia arvoja.

• Ujoatm29v kirjoitti:

Mulla on ihan tarpeeksi varallisuutta kun ei kerran sitä naistakaan saa. Sinkkumiehelle riittää ihan hyvin että on varaa asumiseen, ruokaan, pakollisiin laskuihin, lääkkeisiin, alkoholiin ja ehkä joskus maksulliseen naiseen. Valtiolta saa kyllä rahaa kun on tarpeeksi pätevä syy joten miksi stressata turhaa siitä saako töitä vai ei. Eipä siinä ole muutenkaan mitään motivaatiota tehdä töitä kun ei saa koskaan seksiä. Rennompaa kun saa joka päivä itse päättää mitä tekee eikä sitä sanele joku muu.

Kyllä sitä voi aina oikein hyvin mies sinkkunakin elää ja sen naisen ehtii kyllä löytämään sitten joskus myöhemminkin. Ei sitä sentään pelkkä vaatimaton asunto, ruoka ym. perusasiat riitä hyvään elämään. Pitäisi se olla myös rahaa tulevaisuutta varten, että voisi ostaa mm. omistusasunnon, kesämökin, hienon auton ym. materialistisia mukavuuksia.

Jos se naisettomuus sua liikaa masentaa, niin sun pitäisi silloin keskittyä muihin asioihin elämässäsi. Kuten vaikka harrastuksiin, työelämään ym. juttuihin, niin ei tarvisi liikaa miettiä tollaisia asioita.

Muutenkin kun sä oot vielä nuori mies, niin sä stressaat liikaa tosta asiasta, kun sä ehdit kyllä oikein hyvin joskus myöhemminkin sen naisen vielä löytämään.

• Ujoatm29v
        Ujoatm29v kirjoitti:

No tarviihan sitä tietty vaatteisiin ja lääkärikuluihinkin rahaa mutta on sitä sen verran perintöä että ihan hyvin pärjäilee.

• Ujoatm29v
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä sitä voi aina oikein hyvin mies sinkkunakin elää ja sen naisen ehtii kyllä löytämään sitten joskus myöhemminkin. Ei sitä sentään pelkkä vaatimaton asunto, ruoka ym. perusasiat riitä hyvään elämään. Pitäisi se olla myös rahaa tulevaisuutta varten, että voisi ostaa mm. omistusasunnon, kesämökin, hienon auton ym. materialistisia mukavuuksia.

Jos se naisettomuus sua liikaa masentaa, niin sun pitäisi silloin keskittyä muihin asioihin elämässäsi. Kuten vaikka harrastuksiin, työelämään ym. juttuihin, niin ei tarvisi liikaa miettiä tollaisia asioita.

Muutenkin kun sä oot vielä nuori mies, niin sä stressaat liikaa tosta asiasta, kun sä ehdit kyllä oikein hyvin joskus myöhemminkin sen naisen vielä löytämään.

Mulla on jo omistusasunto ja mökki ja vaatimaton perus auto, ei materia tee mua onnelliseksi, ennemmin vois hankkiutua eroon kaikesta ylimääräisestä paitsi siitä asunnosta kun jossain ihmisen on pakko asua.

Voihan sitä aina elää siinä harhakuvitelmassa että se kumppani joskus löytyy tai sitten tunnustaa tosiasiat.

• Ujoatm29v
        Ujoatm29v kirjoitti:

Mulla on jo omistusasunto ja mökki ja vaatimaton perus auto, ei materia tee mua onnelliseksi, ennemmin vois hankkiutua eroon kaikesta ylimääräisestä paitsi siitä asunnosta kun jossain ihmisen on pakko asua.

Voihan sitä aina elää siinä harhakuvitelmassa että se kumppani joskus löytyy tai sitten tunnustaa tosiasiat.

Tai se mökki on vanhempien omistuksessa että ei se oikeastaan ole mun omaisuutta.

• Ujoatm29v kirjoitti:

Onko todella omistusasunto sulla?? Miten oot saanut moisen ostettua, jos et ole työelämässä??

Jos todella omistat asunnon, niin kyllä sun jo sen vuoksi kannattaisi töissäkin käydä, kun omistuskämpässä sitä saa aina varautua kaikkiin mahdollisiin kuluihin, joita vuokralaisella ei edes ole.

Eikä se mitään harhakuvitelmaa ole, jos sitä vaan pitää mielialan korkealla ja positiivisena ja uskoo siihen, että vielä joskus voi sen naisen löytää. Ei kai se nyt mikään mahdottomuus pitäisi sullekaan olla, vai miksi muka olisi??

Kuitenkin monetkin löytävät sen naisen vielä kolmekymppisenä, neljäkymppisinä ja vielä vanhempanakin.

• Ujoatm29v
        DarkFear kirjoitti:

Onko todella omistusasunto sulla?? Miten oot saanut moisen ostettua, jos et ole työelämässä??

Jos todella omistat asunnon, niin kyllä sun jo sen vuoksi kannattaisi töissäkin käydä, kun omistuskämpässä sitä saa aina varautua kaikkiin mahdollisiin kuluihin, joita vuokralaisella ei edes ole.

Eikä se mitään harhakuvitelmaa ole, jos sitä vaan pitää mielialan korkealla ja positiivisena ja uskoo siihen, että vielä joskus voi sen naisen löytää. Ei kai se nyt mikään mahdottomuus pitäisi sullekaan olla, vai miksi muka olisi??

Kuitenkin monetkin löytävät sen naisen vielä kolmekymppisenä, neljäkymppisinä ja vielä vanhempanakin.

"Onko todella omistusasunto sulla?? Miten oot saanut moisen ostettua, jos et ole työelämässä??"

Perintörahoilla. Mitäpä odottamattomia kuluja siihen nyt kauheasti tulisi kun kyse on kerrostaloasunnosta johon on juuri hiljattain tehty perusteellinen putki sekä kylpyhuoneremontti ja yksi toinen remontti ja nekin on jo maksettu pois.

• Oikeasti
        Ujoatm29v kirjoitti:

"Onko todella omistusasunto sulla?? Miten oot saanut moisen ostettua, jos et ole työelämässä??"

Perintörahoilla. Mitäpä odottamattomia kuluja siihen nyt kauheasti tulisi kun kyse on kerrostaloasunnosta johon on juuri hiljattain tehty perusteellinen putki sekä kylpyhuoneremontti ja yksi toinen remontti ja nekin on jo maksettu pois.

Siis tää just jotenkin oletetaan et kaikki ihmiset joutuu tekemään töitä töitä töitä ja ottamaan lainoja ja töillä tekemään asiat. Täällä on hitosti mahdollisuuksia sekä valintoja ja kaikki ei ole työnteon takana. Kaikilla on omat polut. Raivostuttaa nää yleistyksiä tekevät ihmiset. Jotka ei nää maailmaa sellaisena kuin se on.
        Kaikilla on myös ihmisarvo kunnes tekee todella jotain väärin.

• Oikeasti

Ja se naisen puuttuminen voi olla Iso ongelma osalle. Toiset taas täyttää sen tyhjiön kaikella sälällä ja paneskelee sitten sauman tullen vakiopanoa tai jotain muuta kätevää ihmistä.

Että se ei kyllä lohduta että kumppani voi saada joskus 15 vuoden päästä jos on jo sellaista ilman hieman kärsien ollut sen 10 vuotta.

Osa ihmisistä vielä on sielultaan todella yksiavioisia.

• N.velli
        DarkFear kirjoitti:

Niin kun sitä rahaa ja varallisuutta on kertynyt voi sitten sinne hiustensiirtoonkin mennä. Kimmo Sasi ei ole mennyt hiustensiirtoon varakkuudestaan huolimatta eli on oikeasti tosi ahdasmielinen juntti. Mahtaakohan Sasi pyrkiä takaisin eduskuntaa Perussuomalaisten listoilta.:)

• Ujolle0hje
        Ujoatm29v kirjoitti:

Julkisivuremontti pistää vanhan asunnon omistajan polvilleen, parvekeremontti jne jne.
        Myy vanha kamppä pois vielä kun kerkiit ja osta tuliterä. Maksaa toki paljon, muttei tarvi 30 vuoteen rempata mitään.

• PELKKÄVIIN0
        JossainMuualla kirjoitti:

Varmasti kannattaa.

Mihih rahaa tarvii jos ei ole naista?
        Ainut harrastus pullo.

• Raha-on-kemia

Töitä saa helposti ja sen jälkeen saa naisia kun nainen näkee että maksat veroja ja olet yhteiskunalle tärkeä ja naine haluaa työtä tekevän miehen jotta voit maksella naisen lomalle ja ravintoloihin.

• olet.trolli

Töitä ei saa helposti, ei ainakaan sellaisella palkalla, että se monellekaan naiselle riittää.

• eiautapaskatyö

Sellaisella paskatyöllä minkä "saa helposti" ei naisille ole mitään merkitystä, voi olla huonokin asia olla jokin puhelintyrkyttäjä.

• Ujoatm29v
        olet.trolli kirjoitti:

Töitä ei saa helposti, ei ainakaan sellaisella palkalla, että se monellekaan naiselle riittää.

Orjatyövoimaksi kyllä pääsee koska tahansa 9 euron päiväkorvauksella mutta ei sellaisella miehellä joka tuollaiseen suostuu ole minkäänlaista kunnianhimoa eikä itsekunnioitusta ja kuka nainen sellaista miestä haluaa?

• Työkkärin-täti
        olet.trolli kirjoitti:

Töitä saa varmana kohtuu palkalla jos vain hakee töitä mutta te luuserit ette edes hae töitä.

• Ujoatm29v
        Työkkärin-täti kirjoitti:

Töitä saa varmana kohtuu palkalla jos vain hakee töitä mutta te luuserit ette edes hae töitä.

Niin, eipä sitä oikein ole riittävää kannustinta siihen työnhakemiseen ja tekoon kun ei saa sitä parisuhdetta ja seksiä.

• olet.kokkareiden.kätyri

Aikaisempi kommentoija on oikeassa. Sinä ajattelet vain omia bonuksiasi.

• fmkdsverpgiof

Niin ettei tartte osata mitään vai? Joo kyllä jostain puhelintyrkyn hommassakin voi tienata "kotuupalkkaa" jos osaa mummoille tyrkyttää vitamiineja mutta suurimmalla osalla ei varmastikaan ole luontoa siihen.

• ulosvain

Syrjäytyminen ei tapahdu yhtenä päivänä. Se tapahtuu hitaasti ja ajan kanssa.
      Tuohon on parannus:
      on pakotettava itsensä muiden joukkoon. Vaikka ei yhtään huvittaisi ja keksii miljoona syytä miksi on parempi lahota sängyn pohjalle.
      Jokaikinen päivä on minkä tahaansa syyn varjolla , pakotettava itsensä asunnosta ulos.

-kirjastoon,
      - seurakunnan tapaamisiin ( siellä ei edes tarvitse puhua mitään - vain kuunnella ja olla mukana!), -vierailla vahusten hoitokodissa ja kysyä jos kukaan haluaisi että lukisit vaikka päivän lehden heille, -auttaa lumitöissä iäkkäämpää naapuria
      - tarjoutua käymään ruokaostoksilla naapurin 10 lapsen äidille ,
      - jne. jne. jne...

Saa huomata että sinulle ON käyttöarvoa, voit olla hyödyksi sekä itsellesi ja muille. Ei koskaan tiedä, avun tarjoajalle saattaa hyvinkin löytyä palkallinen työ!!!

Kukaan ei tiedä että olisit halukas töihin, ellet itse tule kolostasi ulos ja anna muiden tietää että olet olemassa ja halukas osallistumaan!

• exsinkku

Oikein hyviä neuvoja!

Minäkin aikoinaan löysin puolisoni kesätyöpaikasta.
        Miesten kannattaa hakeutua naisvaltaiselle alalle.

Kukaan mies/nainen ei tule sinua hakemaan kotoa, vaikka olisit kuinka hyvännäköinen.
        Eron jälkeen sen itse omakohtaisesti koin.

• NainenRuudunTakaa

Työttömänä olis aikaa harrastaa. Ikävää, jos mikään ei kiinnosta.

• Ujoatm29v
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Useimmat harrastukset maksaa aika paljon, eikä oikeastaan kiinnosta kuin kaljan kittaaminen ja urheilun seuraaminen kun naista ei saa.

• ätminelämää
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Laitoin 50 euroa kuntosaliin kuukaudessa monen vuoden ajan enkä saanut pillua. Turha se on harrastaa mitään. Alan myös juomaan kaljaa se on mun uusi harrastus.

• NainenRuudunTakaa
        Ujoatm29v kirjoitti:

Useimmat harrastukset maksaa aika paljon, eikä oikeastaan kiinnosta kuin kaljan kittaaminen ja urheilun seuraaminen kun naista ei saa.

Niin, se on se kun ei sua kiinnosta mikään. Ei kiinnosta etsiä niitä ilmaisia harrastuksia joissa tapaa ihmisiä. Ei oikeesti naisetkaan sua kiinnosta, pitäis vaan tulla joku vitunkantotelina ja ottaa ja viedä ja hoivata sua.

Ihmissuhteet on 2-suuntaisia. Jos sua ei kiinnosta toiset...

• KilttiMies89
        ätminelämää kirjoitti:

Laitoin 50 euroa kuntosaliin kuukaudessa monen vuoden ajan enkä saanut pillua. Turha se on harrastaa mitään. Alan myös juomaan kaljaa se on mun uusi harrastus.

"Alan myös juomaan kaljaa se on mun uusi harrastus. "

Ja Kela maksaa.

• TyötönJuoppo
        Ujoatm29v kirjoitti:

Parhaat harrastukset ovatkin Pleikkari Youtube kalja. Palstailu.

• Voi poikaa. Itse olin ikäisesi kun vasta kuuluin eläkepiiriin.

Älä lannistu, kyllä se pimppikin hamuaa pippeliä.

Olet nuori kossi ja elämä edessä. Toivotan onnea haahkan metästykseen.

• atm30

Syrjäytymisen voi estää aloittamalla harrastuksia, menemällä töihin, olemalla aktiivinen. On paljon mahdollisuuksia mutta itse pitää tarttua toimeen.
      On paljon halpoja harrastuksia kuten pilkkiminen, kalastus, kuntosali, lenkkeily , pyöräily. Mites on kuntosi varmaan on parantamisen varaa. Olen kyllä naiseton mutta on harrastuksia, olen pelannut salibandya, kalastan ja käyn salilla.

• jisdjfjiaojsdfodf

Mitenkäs tuollaiset yksinäiset harrastukset ehkäisisivät syrjäytymistä, voihan sitä olla syrjäytynyt vaikkei jumittaisikaan vain kotonaan.

• ajattelinvaan

Yhteiskunta on syyllinen syrjäytymiseesi kun eivät ole pakottaneet sinua kouluun tai työkokeiluun.

• KarttaMaukonen

No voi kyynel. Nyt on maskuliinisuus kriisissä. Pitää kuitenkin muistaa että toksiset maskuliinimiehet ovat aina alistaneet naisia, joten ei paljon miesten murheet kiinnosta.

• Ujoatm29v

Niin että kun ennen miehet on alistanut naisia niin se on vain oikein että nykyään naiset alistaa miehiä?

• KarttaMaukonen
        Ujoatm29v kirjoitti:

Niin että kun ennen miehet on alistanut naisia niin se on vain oikein että nykyään naiset alistaa miehiä?

Se on oikein. Vaikka joku mies ei olisi henkilökohtaisesti alistanut naisia, niin hänkin on ansainnut koston mikä kohdistuu patriarkaattiin, sovinismiin ja toksiseen maskuliinisuuteen. Miehet ovat lisäksi turhia ja spermaakin saa pankista. Tarvitsemme feminismiä ja naisten syrjimisen lopettamista. Nauran pilkallisesti miehisyyden kriisille.

• veeärtee
        KarttaMaukonen kirjoitti:

Se on oikein. Vaikka joku mies ei olisi henkilökohtaisesti alistanut naisia, niin hänkin on ansainnut koston mikä kohdistuu patriarkaattiin, sovinismiin ja toksiseen maskuliinisuuteen. Miehet ovat lisäksi turhia ja spermaakin saa pankista. Tarvitsemme feminismiä ja naisten syrjimisen lopettamista. Nauran pilkallisesti miehisyyden kriisille.

Vrt. "kaikki naiset".

• Ujoatm29v
        KarttaMaukonen kirjoitti:

Ei tunnu missään. Toivottavasti saat jonkun vakavan sairauden ja menehdyt siihen. Ja jos kerran miehet on niin turhia niin parempi sitten kun kukaan ei enää luovuttaisi spermaansa naisten käyttöön.

• KarttaMaukonen
        Ujoatm29v kirjoitti:

Ei tunnu missään. Toivottavasti saat jonkun vakavan sairauden ja menehdyt siihen. Ja jos kerran miehet on niin turhia niin parempi sitten kun kukaan ei enää luovuttaisi spermaansa naisten käyttöön.

Olen nainen ja feministi, joten en kuole mihinkään sairauteen. Naisten terveydenhoitoon käytetään tasa-arvon nimissä enemmän rahaa.

Joten, onko sinulla toksisella kantasuomalaisella miesoletetulla jotain ongelmia? Naiset ovat vahvoja, etkä kestä sitä.

Miehet ovat turhia ja spermaakin saa pankista.

• Totuus-

No kuule, olein 15 v kun häippäsin kotoo ja muutin yksin asumaan ja yhä asun yksin 35 vuotiaana. Olen silti jaksanut harrastaa ja uskoa tulevaisuuteen koska se on vaan pakko. Ei ole naiset minusta kiinnostuneet eikä kukaan muukaan mutta täällä olen. Ei ole vanhempia eikä ketään mutta se ei haittaa koska naisilla on kurjempaa siellä kotona jännämiehen kanssa..

• Sekö sua lohduttaa?

• omahyväisyyden.perikuva
        Wwuwuw kirjoitti:

Sekö sua lohduttaa?

Kehuskelee taas itseään mamman 200K€ perinnön siivittämänä.

• Sähän voisit opiskella vielä vaikka...no ihan miksi haluat.

• rämpytirämpyti

Kannattaa alkaa hippeilemään ja opettelet akustisella kitaralla jotain rämpyttelemään leirinuotiolla niin kyllä saa naista.

• Ujoatm29v

Niin että Petri Nygårdin sanoin: "Pyörin hippien kanssa vain että saisin pillua ja ruohoo".

• AsianVierestä

Jos haluaa haasteita elämäänsä niin kannattaa aina elää. Usein paras tyytyväisyys tulee siitä jos elää toisille ihmisille, ei itselleen. Tuo ajatusmaailma voi olla aivan uutta narsisteille sekä yksinäisille sinkuille mutta TEISTÄ oikeasti, siis OIKEASTI voisi olla jotain hyötyä tässä elämässä:)
      Tai no, voihan sitä kaivaa sitä nenäänsä ja voivotella, miten ne muut ovat tyhmiä tai eivät huomaa viisautta.

• 978o6i45uyrter

Olisit sitten laittanut esimerkkejä siitä miten itse olet elänyt "oikeasti".

• .. Sanoi NarsuMarsu SusiHukkaKin LammasLaumalle.. ;P

.. Ja Eppäilen Vahvasti, että Jos Olis ja Olis Ollut KärpäsenäKatossa Seuraamassa SunKin Elämää, niin SuurTodNäköisyydellä.. Mitähän Näkis ja Olis Nähnyt?.. NiinpäNiin.. ;D

.. Tuon Kommentin meinaa kun Yhdistää Sun Aikaisempiin Kommentteihin, niin.. Ei Tartte Pal edes RivienVäleistä Kaivella, että Näkkee Mistä ja Millaisesta Tapauksesta on Kyse.. ;P

• .. Sanoi NarsuMarsu SusiHukkaKin LammasLaumalle.. ;P

.. Ja Eppäilen Vahvasti, että Jos Olis ja Olis Ollut KärpäsenäKatossa Seuraamassa SunKin Elämää, niin SuurTodNäköisyydellä.. Mitähän Näkis ja Olis Nähnyt?.. NiinpäNiin.. ;D

.. Tuon Kommentin meinaa kun Yhdistää Sun Aikaisempiin Kommentteihin, niin.. Ei Tartte Pal edes RivienVäleistä Kaivella, että Näkkee Mistä ja Millaisesta Tapauksesta on Kyse.. ;P

• AsianVierestä
        978o6i45uyrter kirjoitti:

Olisit sitten laittanut esimerkkejä siitä miten itse olet elänyt "oikeasti".

Sanan "oikeasti" voi ymmärtää monella eri tavalla, toinen ajattelee jonkin tavan olevan oikean ja joku taas ajattelee ettei se ikinä ole oikea tapa hänelle.
        Kaiken ydin on siinä että itse on pakko yrittää koska on velvoitettu niin monelle. Jos olisin yksin en varmaan tekisi juuri mitään koska pääsisin helpommalla eikä olisi syytä tuskailla monen eri asian kanssa. Nyt on "pakko" käydä töissä ja menestyä ja pakko pitää itsensä edes hieman hyvässä kunnossa että jaksaisi kaikki toisten ihmisten antamat velvoitteet. Elän siis periaatteessa toisia ihmisiä varten, en itseäni ja tämä helpottaa elämänvalinnoissa.

Yksin sinkkuna, henkilönä jolla ei ole lapsia on helppo olla. Ei ole velvollinen kenellekään toiselle kuin itselleen joten tuolloin kysymys on vain siitä voiko itsensä pitää tyytyväisenä. Moni ihminen taas yrittää pitää 5 -10 henkilöä tyytyväisenä itsensä lisäksi joten siihen tarvitaan jo hieman energiaa.

Aloittajan ongelmahan on nyt se ettei ole sinut itsensä kanssa. Tietää mikä olisi hänelle parasta mutta toinen aivopuolisko ei halua edes yrittää? Nuo puoliskot tulee saada saman ajatuksen alle ja olisi tyytyväinen vaikka makoilisi sängyssä tekemättä mitään koko elämänsä ajan?
        Kannattaa mennä opiskelemaan, pitää itsensä aktiivisena. Tuon tekemisen kautta voi löytää paljon uutta elämäänsä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3504
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      437
      2944
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      22
      2801
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      83
      1867
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1497
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1370
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      92
      1145
    8. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      101
      1117
    9. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      72
      1113
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      31
      930
    Aihe