Alempi Kysisienikeskustelu venyi niin pitkäksi että parasta aloittaa uusi keskustelu.
Jokainen tiedämme että sitä on vaikea parantaa.. Useimmille voiteet ja lakat ovat osoittautuneet tehottomiksi.
Kuitenkin, kärsittyäni vaivasta vuosikausia ja pari kynttä kokonaan poistettuna, vihdoin viimeinkin alkaa näkyä valoa tunnelin päästä.
Minulle toimi seuraava:
-siirryin gluteeinittomaan ja sokerittomaan ruokavalioon (tuo jo yksistään vähensi useita vaivoja)
-trimmasin varpaankynnet niin lyhyiksi kuin mahdollista saadakseni kaiken vioittuneen kynnen pois. -Joka aaamu suihkuin yhteydessä pesin jalat, erikoisesti varpaiden välit ja kynnet saippualla ja pehmeällä harjalla, huuhdellen oikein hyvin.
-Jalkojen kuivaus pareripyyhkeellä ja lopuksi hiustenkuivaajalla nin että sekä varpaat että varpaanvälit olivat rutikuivat.
-lopuksi hieroin ohuen kerroksen Vicks Vapor Rub.ia kysiin (ei varpaiden väliin)
-joka aamu puhtaat puuvillasukat jalkaan.
Sitämukaa kun kynsi kasvoi, trimmasin se lyhyeksi niin että Vicks pääsi vaikuttamaan sienen kasvualustaan.
Alussa operaatio tuntui kovin aikaavievältä, mutta se ei kestä loppujen lopuksi 5 minuuttia kauempaa!
Nyt, noin vuoden päivät aloituksesta, uudet kauniit kynnet ovat kasvaneet!!!!!!!
kynsisienenestä vielä
sienetpois
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442