kynsisienenestä vielä

sienetpois

Alempi Kysisienikeskustelu venyi niin pitkäksi että parasta aloittaa uusi keskustelu.
Jokainen tiedämme että sitä on vaikea parantaa.. Useimmille voiteet ja lakat ovat osoittautuneet tehottomiksi.
Kuitenkin, kärsittyäni vaivasta vuosikausia ja pari kynttä kokonaan poistettuna, vihdoin viimeinkin alkaa näkyä valoa tunnelin päästä.

Minulle toimi seuraava:
-siirryin gluteeinittomaan ja sokerittomaan ruokavalioon (tuo jo yksistään vähensi useita vaivoja)
-trimmasin varpaankynnet niin lyhyiksi kuin mahdollista saadakseni kaiken vioittuneen kynnen pois. -Joka aaamu suihkuin yhteydessä pesin jalat, erikoisesti varpaiden välit ja kynnet saippualla ja pehmeällä harjalla, huuhdellen oikein hyvin.
-Jalkojen kuivaus pareripyyhkeellä ja lopuksi hiustenkuivaajalla nin että sekä varpaat että varpaanvälit olivat rutikuivat.
-lopuksi hieroin ohuen kerroksen Vicks Vapor Rub.ia kysiin (ei varpaiden väliin)
-joka aamu puhtaat puuvillasukat jalkaan.

Sitämukaa kun kynsi kasvoi, trimmasin se lyhyeksi niin että Vicks pääsi vaikuttamaan sienen kasvualustaan.
Alussa operaatio tuntui kovin aikaavievältä, mutta se ei kestä loppujen lopuksi 5 minuuttia kauempaa!

Nyt, noin vuoden päivät aloituksesta, uudet kauniit kynnet ovat kasvaneet!!!!!!!

0

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
        Ikävä
        43
        7181
      2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
        Ikävä
        114
        6143
      3. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
        Ikävä
        55
        3750
      4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
        Ikävä
        23
        3742
      5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
        Ikävä
        131
        3522
      6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
        Ikävä
        25
        3025
      7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
        Ikävä
        41
        2925
      8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
        Ikävä
        34
        2649
      9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
        Ikävä
        49
        2294
      10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
        Ikävä
        32
        2067
      Aihe