Ja nuoruus kuluu sekä rypyt lisääntyy . Siitä on 11 vuotta kun viimeksi huuhaalle kirjoittelin. Tänään tekemättömyyden puuskassa tuli ahaa elämys, että vilkaisenpa huuhaalle. Oli mulla joskus joku nikkikin käytössä.
Mitäs tänne muuten kuuluu? Onko samat kujeet jatkuneet. Eipä täällä taida olla enää samaa porukkaa. Vai onko?
Niin se aika vierii
21
59
Vastaukset
- pottukukko
on, on, muista sinut! Kirjoittelit, "vähän" härsjejäjuttuja tänne. Ja sulla "elämäntilanne" nyt toinen! Ja nyt "taas" täällä".
- Jokuvainen
Täh minäkö härskejä olisin kirjoittanut.
Äläpä pottuile pottukukko. Olin fiksu ja vieläpä filmaattinen. Tänä päivänä olen vielä fiksu mutta en ehkä niin filmaattinen.
Ja elämäntilanne on sama. Eli sama ukko ja lapset.
Mikä oli se nikkikisi?
- pottukukko
ootko naenen, vae mies? ja mistä???
- Jokuvainen
Hei Pervokki. Kyllä se on parempi ettei ala vanhoja kaivelemaan.
Oli ainakin yksi entinen. - Jokuvainen
pottukukko kirjoitti:
ootko naenen, vae mies? ja mistä???
Kyllä ne naiseksi minua ovat tähän asti puhutelleet.
Ja kaakana kaakana asun, mutta en ole savosta.
Enkä näköjään osaa täällä edes käyttäytyä enää. Viestitkin menee mihin sattuu.
Täytyy opetella. - neitinäppärä1
Jokuvainen kirjoitti:
Täytyy opetella.joo, joo,,, kohan "satuilet" sinut muistetaan,,,!!!!
- Jokuvainen
neitinäppärä1 kirjoitti:
joo, joo,,, kohan "satuilet" sinut muistetaan,,,!!!!
Kukapa se ei minua muistaisi. Tykkäisin melko huonoa jos joku olisi unohtanut minut. Kiva että neitinäppäräkin muistaa.
- ykäksi.sanotaan
Jokuvainen kirjoitti:
Täytyy opetella.Ykä.täsä taas hei. Miesten puolella olen uimahallin saunassa käynyt. Kukaan ei ole tullut huomauttelemaan että olisit vika osastossa.
Aika tosjaan vierii. Kohta se on vappukilju laitettava käymään. - Jokuvainen
ykäksi.sanotaan kirjoitti:
Ykä.täsä taas hei. Miesten puolella olen uimahallin saunassa käynyt. Kukaan ei ole tullut huomauttelemaan että olisit vika osastossa.
Aika tosjaan vierii. Kohta se on vappukilju laitettava käymään.Kylläpä ykä on pahan mokan tehnyt kun miesten puolelle erehtynyt menemään.
Häätys mennä silmälääkäriin, vaikka kait se on nykyaikana ihan sama mille puolelle sitä menee. Vai että kiljua. Hyi! Minä juon vappuna kuoharia hienosta pikarista ja fiksusti vain yhden pikarillisen. Näin menettelen koska olen fiksu, kuten aiemmin tuolla jossain sanoin.
- kerta_kaikkiaan
Sellasta sen rahikaisellakin; 15 vuotta ja taas. Liukasta laskiaista.
- Jokuvainen
Kyllä kertakaikkiaan on kiva nähdä sinutkin 15 vuoden jälkeen. Pitääkö meidän ottaa taas haltuun tämä huuhaa? Niin kuin ennen vanhaan.
- kerropas
Kerroppas oi Jokuvainen. Alkoikos vanha suola janottamaan? Vai muutenko vain juurillesi palailet näin pilailemaan ? Huuhaa puuroa keittämään. Kerrohan "Jokuvainen" onko pöyreä maa. Ethän silti tupakoi kun esiinnyt estradilla. Et ainakaan vedä kitkeriä keuhkosavuja. Okei, okei. Myönnetään. Säännöt on aina tehty kierrettäviksi jos tekee sen isomman yhteisen hyvän päämäärän hyväksi. Joustaa pitää ja olla notkea tarvittaessa. https://www.youtube.com/watch?v=4dwD9Ofwoh0
- Jokuvainen
Hei kerroppas. Enpä kaikkea kerrokaan. Voin sen verran paljastaa että ei janota vanha suola vaan myös nuori suola..tai oikeastaan kaikki vähänkin suolainen pakkaa janottamaan. En tupakoi koska olen fiksu. Yritän kuitenkin ymmärtää niitä vähemmän fiksuja. Siis ainakin yritän.
- AnusAndersson
Moi Jokuvainen, joko visva syyläsi on parantunut? Vai saitko anturaa metsuripoikuliltasi? Uutta matoo koukkuun ja poikarakkautta rakentamaan. Vieläx annat kakkoseen paljaalla?
- Jokuvainen
Kuule Anus. Mietin tässä että onko huuhaan taso näin huimasti laskenut.
Huono juttu jos näin on. Taidat olla nuori kaveri jolla on paha ikä vielä menossa. - AnusAndersson
Jokuvainen, mietipä tykönäsi ittees ja elämääs. Oisko jotain voinu tehdä toisinkin.
Imetkö?
- Rod-koffman
Heippa. Vuodesta 2004 kirjoittelin aika paljonkin tänne. :-)
- Jokuvainen
Sitten taidan tietää kuka olet.
Nikkisi alkoi A:lla. Olenko oikeassa?
- juhuhuer43
sama juttu, ainakin 15 vuotta vierähtänyt.. Vieläkö täällä se lampolan omistaja heiluu? Ihan huuhaaukko. Anteeksi pieni kirjain alussa.
- Jokuvainen
Muistan jotenkin tuon lampolan.
Tuo pieni alkukirjain oli kyllä paha virhe.
Miksi et korjannut virhettä?
Itse taisin 15 vuotta sitten aloitella huuhaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627