Miehille kysymys.

Lamputonkotionmeillä

En ole ikinä osannut riidellä. Minusta se on turhaa. Eli jos on joku ongelma, niin kerron että miksi ja minkätakia, toinen ottaa sen vastaan ja se on siinä. Sama myös toisinpäin. Jos minä teen jotakin väärin, toinen sanoo, kuuntelen, muutan toimintaani. Ja se on siinä.
Kuitenkin nykyinen mieheni ei siis tee asioita joita miehiltä odotan. Ei maksa laskuja, ei laita lamppua kattoon, painava huonekalu on ollut autossani viikon verran, ei hoida velvollisuuksia. Hän tekee sen kaiken vain töissä ja perustelee asioita että työ on stressaava niin kaikki energia menee sinne. Kuitenkaan, itsestään eikä kodista hän ei välitä.
Kun jämäkkäästi sanon, vastaus on, että ei kestä tuollaista valitusta. Kun sanon pehmeästi, lupaa, mutta sanat jää aina sanoiksi. Nyt kun en sano enää mitään.. niin tunnen.. että tämä ei ole enää mikään parisuhde.
Mielestäni miehen pitää itse osata tehdä tällaisia asioita. Olenko väärässä? Onko kyse minun kärsivällisyydestä? Koska hänellä on kuitenkin hyvä sydän.
Jos taas otan voimakkaammat keinot käyttöön niin näytetään että ovi on siinä.
Eli mitä teen väärin?

4

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omanlainenpälli

En oikein muuta teenkään pitäs mennä taas joutumaan

• Vaari65

Ilman muuta miehen pitää ja täytyy tehdä kotitöitä,elikkä ns. miestentöitä.Miehesi ei ole mies vaan isekäs vätys.Parisuhde joka toimii perustuu täysin siihen että kumpikin kunnioittaa toistaan ja yritetään aina puhaltaa yhteen hiileen.Itsestä pidetään huolta ja kotityöt jaetaan kykyjen mukaan.On kokemusta 42v.

• Lisäkysymys

Onko kysyttävää näin iltapalan jälkeen sängyn mennessä?

• eikysyt

Ei ole kysyttävää. Tämä oli nyt tässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      86
      1391
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      370
      828
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      151
      800
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      707
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56