Olen kohdannut hämmästelyä sivaruudestani...

..kunnen ole ennakkokäsitysten mukainen sivarina!

Monet streotypiat olen kyennyt kadottamaan sivarina muiden ihmisten silmissä. Monet ovat hämmästelleet sitä että olen sivari kun olen sen kertonut, enkä ole käynyt inttiä (kokonaan). Toimin kuulemma niin arkielämässäni kuin olisin käynyt intin..siis olen täsmällinen, tarkka, tunnollinen jne. Sivarit vissiin heidän mielestään ilmeisesti lintsaa ja myöhästelee töistä ja töissä ei kuuntele esimiestään.

Minua hämmästyttää ja naurattaa taas nämä ihmisten stereotypiat: "millainen ihminen on sivari", kun ne ennakkokäsitykset eivät mitenkään kohtaa tosiasioiden kanssa millaisia sivarit ovat. Armeijassa vasta pojasta kasvaa mies, se oppii käyttämään kelloa ja petaamaan petinsä vaikka monesti vaimo sen sitten myöhemmin hoitaa!? :)

Onko joku muukin sivari kohdannut näitä samoja asioita, että jollakin on suu loksahtanut heti auki että "mä luulin että olisit suorittanut armeijan" kun on toimissaan ollut "jämpti". :)

Ei mua opettanut intti "jämptiksi". Jos se olisi jotakin opettanut niin varmaankin välttelemään velvollisuuksia! Kotona kotikasvatus oli sen verran jämptiä, että jokin armeijan käynti olisi ollut melkolailla turhauttavaa.

Sitä hämmästelen kuinka yläasteen ikäisiä jätkiä ei kasvateta lainkaan tavoille vaan monet vanhemmat toteavat niille: "kyllä sä siellä armeijassa sitten opit" (oletuksena että poika menee armeijaan on hämmästyttävää) ja pitävät armeijaa heidän kasvatusta korvaavana "kasvatuslaitoksena", jota se ei todellakaan ole, kuten ei myöskään peruskoulu.

7

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivarit_ovat_Saastaa

Äitsykän pikku pelikkaripoika purkaa patoumiaan valheilla.

Olet 200-kiloinen kellarissa istuva sipsipoika, joka ei ole päivääkään tehnyt oikeita töitä. Jauhat vuodesta toiseen samoja juttuja, joten selvästi on se sivarin käyminen jäänyt kaivelemaan. Syystäkin on jäänyt; sivarin käyminen on merkki fyysisestä ja henkisestä jälkeenjääneisyydestä. Yhteiskunnan elättinä sinulla onkin mukavasti aikaa sönköttää palstalle höpinöitäsi, kun muut ovat töissä.

• nekk6

MItäs se jälkeenjäänyt paskanaama taas täällä aukoo päätä??

• Noin 200 kiloa nostan kyllä penkiltä,mutta en itse ole koskaan painanut niin paljon. Painoindeksi on minulla kunnossa, kiitos kysymästä! Sipseistä en tykkää, joten niitä ei tule nautittua.

Viime vuonna tuli tienattua lähes 30 000 euroa, joten tuskin sitä ihan työttämänäkään tienaa. Niin että kuka mahtaa tässä elättää ketä?!

Minua ei ole kaivellut sivarin käyminen.

• ooppelimies

En suosittele tälle 200 kilon läskille, mutta suosittelen tälle ateistille... Osta OOPPELI...

• ooppelimies

Hyvä VELI... Jos sulla on pieni PIPPELI... Osta silloin kunnon PELI... Osta OOPPELI...!!!

• ooppelimies

Sanokaa mitä sanotte, mutta OOPPELI se on...?

• Tuoppi1980

HOX HOX! Ei sen niin väliä miltä näytät, mutta nyt haetaan nohevaa huumorintajuista sivaria meille toimistoon Turkuun. Jos sinua tai kaveriasi kiinnostaa rento ja letkeä meno, kuitenkin asiallisessa toimistoympäristössä työskentely liukuvalla työajalla, nyt olisi sellainen tarjolla! linkki: https://vipa.mol.fi/sivariweb_public/pages/servplace_info.jsf?id=1677199

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3692
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3084
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      91
      2661
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2390
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2327
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      123
      2266
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2244
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2193
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe