..kunnen ole ennakkokäsitysten mukainen sivarina!
Monet streotypiat olen kyennyt kadottamaan sivarina muiden ihmisten silmissä. Monet ovat hämmästelleet sitä että olen sivari kun olen sen kertonut, enkä ole käynyt inttiä (kokonaan). Toimin kuulemma niin arkielämässäni kuin olisin käynyt intin..siis olen täsmällinen, tarkka, tunnollinen jne. Sivarit vissiin heidän mielestään ilmeisesti lintsaa ja myöhästelee töistä ja töissä ei kuuntele esimiestään.
Minua hämmästyttää ja naurattaa taas nämä ihmisten stereotypiat: "millainen ihminen on sivari", kun ne ennakkokäsitykset eivät mitenkään kohtaa tosiasioiden kanssa millaisia sivarit ovat. Armeijassa vasta pojasta kasvaa mies, se oppii käyttämään kelloa ja petaamaan petinsä vaikka monesti vaimo sen sitten myöhemmin hoitaa!? :)
Onko joku muukin sivari kohdannut näitä samoja asioita, että jollakin on suu loksahtanut heti auki että "mä luulin että olisit suorittanut armeijan" kun on toimissaan ollut "jämpti". :)
Ei mua opettanut intti "jämptiksi". Jos se olisi jotakin opettanut niin varmaankin välttelemään velvollisuuksia! Kotona kotikasvatus oli sen verran jämptiä, että jokin armeijan käynti olisi ollut melkolailla turhauttavaa.
Sitä hämmästelen kuinka yläasteen ikäisiä jätkiä ei kasvateta lainkaan tavoille vaan monet vanhemmat toteavat niille: "kyllä sä siellä armeijassa sitten opit" (oletuksena että poika menee armeijaan on hämmästyttävää) ja pitävät armeijaa heidän kasvatusta korvaavana "kasvatuslaitoksena", jota se ei todellakaan ole, kuten ei myöskään peruskoulu.
Olen kohdannut hämmästelyä sivaruudestani...
7
67
Vastaukset
- Sivarit_ovat_Saastaa
Äitsykän pikku pelikkaripoika purkaa patoumiaan valheilla.
Olet 200-kiloinen kellarissa istuva sipsipoika, joka ei ole päivääkään tehnyt oikeita töitä. Jauhat vuodesta toiseen samoja juttuja, joten selvästi on se sivarin käyminen jäänyt kaivelemaan. Syystäkin on jäänyt; sivarin käyminen on merkki fyysisestä ja henkisestä jälkeenjääneisyydestä. Yhteiskunnan elättinä sinulla onkin mukavasti aikaa sönköttää palstalle höpinöitäsi, kun muut ovat töissä.- nekk6
MItäs se jälkeenjäänyt paskanaama taas täällä aukoo päätä??
Noin 200 kiloa nostan kyllä penkiltä,mutta en itse ole koskaan painanut niin paljon. Painoindeksi on minulla kunnossa, kiitos kysymästä! Sipseistä en tykkää, joten niitä ei tule nautittua.
Viime vuonna tuli tienattua lähes 30 000 euroa, joten tuskin sitä ihan työttämänäkään tienaa. Niin että kuka mahtaa tässä elättää ketä?!
Minua ei ole kaivellut sivarin käyminen.
- ooppelimies
En suosittele tälle 200 kilon läskille, mutta suosittelen tälle ateistille... Osta OOPPELI...
- ooppelimies
Hyvä VELI... Jos sulla on pieni PIPPELI... Osta silloin kunnon PELI... Osta OOPPELI...!!!
- ooppelimies
Sanokaa mitä sanotte, mutta OOPPELI se on...?
- Tuoppi1980
HOX HOX! Ei sen niin väliä miltä näytät, mutta nyt haetaan nohevaa huumorintajuista sivaria meille toimistoon Turkuun. Jos sinua tai kaveriasi kiinnostaa rento ja letkeä meno, kuitenkin asiallisessa toimistoympäristössä työskentely liukuvalla työajalla, nyt olisi sellainen tarjolla! linkki: https://vipa.mol.fi/sivariweb_public/pages/servplace_info.jsf?id=1677199
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1244018Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3152063Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1061740
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21740IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391671Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431526Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531272Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4431229