Taitaa olla tällai miesten kesken hiukan hatarammalla pohjalla nuo ulkoiset ihanteet. On vaikea luoda mielikuvaa mitä voisi siltä toiselta ulkoisesti odottaa, mutta yritetääs nyt itsekkin tällai miehen näkökulmasta luoda mielikuvalle raamit.
Eli itseä viehättää hieman vanhemmat karismaattiset miehet. Ikäluokassa 50-70v joilla on selkeä iän ja elämänkokemuksen tuoma auktoriteetti. Arvoiltaan perisuomalainen mies. Ei missään nimessä kaupunkien ja trendien kasvattama, vaan raavas suomalainen ukko. Sellainen maajussin tai metsurin tyylinen iso mies. Ei siis hoikkaa tai treenattua ruipeloa, vaan riski pitkä miehekäs on se mielikuva unelman miehestä. Siihen kun vielä lisää keskivertoa viriilimmän/estottomamman sekauaalisuuden joka ei ujostele luontaisia tarpeitaan!
Ihannemies?
3
163
Vastaukset
Heh, entinen vuokraisäntä tuli mieleen heti:D
Hieno mies :)- Ilmankos.ilman.jäinkin
Pissaliisa kertoo ihannemiehestään videolla, joka poistuu hyvin äkkiä netistä siionistien käskystä: https://www.youtube.com/watch?v=PuEN9WR0T0A&bpctr=1548347168
Nauhoita jos osaat, minä en osaa! - Posliinipeppua
Kuulostaa ihanalta ryhmykyrvältä tuo kuvaus maalaismiehestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090