Taitaa olla tällai miesten kesken hiukan hatarammalla pohjalla nuo ulkoiset ihanteet. On vaikea luoda mielikuvaa mitä voisi siltä toiselta ulkoisesti odottaa, mutta yritetääs nyt itsekkin tällai miehen näkökulmasta luoda mielikuvalle raamit.
Eli itseä viehättää hieman vanhemmat karismaattiset miehet. Ikäluokassa 50-70v joilla on selkeä iän ja elämänkokemuksen tuoma auktoriteetti. Arvoiltaan perisuomalainen mies. Ei missään nimessä kaupunkien ja trendien kasvattama, vaan raavas suomalainen ukko. Sellainen maajussin tai metsurin tyylinen iso mies. Ei siis hoikkaa tai treenattua ruipeloa, vaan riski pitkä miehekäs on se mielikuva unelman miehestä. Siihen kun vielä lisää keskivertoa viriilimmän/estottomamman sekauaalisuuden joka ei ujostele luontaisia tarpeitaan!
Ihannemies?
3
234
Vastaukset 3
Heh, entinen vuokraisäntä tuli mieleen heti:D
Hieno mies :)- Ilmankos.ilman.jäinkin
Pissaliisa kertoo ihannemiehestään videolla, joka poistuu hyvin äkkiä netistä siionistien käskystä: https://www.youtube.com/watch?v=PuEN9WR0T0A&bpctr=1548347168
Nauhoita jos osaat, minä en osaa! - Posliinipeppua
Kuulostaa ihanalta ryhmykyrvältä tuo kuvaus maalaismiehestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961214
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit98975- 60826
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35811Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126770- 3728
- 59591
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41518Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33506