Ja aikaisin illalla radiossaja tv:ssä mainostaa.
Mahtaa mennä hyvin ”huippukivalla”, kun useamman vuoden on mainostellut.
Vähän erikoista, että lasten valveilla olo aikaan saavat tuota mainosta tuuteista ulos suoltaa.
Millä oikeudella näin jos verrataan yleisesti asioita ?
Huippukiva-mainos syntyvyyttä vastaan ?
51
957
Vastaukset
- Anonyymi
Turhaa sievistelyä , lapset pois telkkarin äärestä niin asiat ok .
- Anonyymi
Ei lapset katso telkkaria. Ne on netissä. Siellä, missä kaikki paha on.
- Anonyymi
Afrikkaan ja Intiaan SPR avustuksena ilmaiset jortikat ja tekovaginat niin eiköhän se syntyvyys laske pikkuhiljaa.
- Anonyymi
Fleshlighteja pitäis tiputtaa lentokonelasteittain.
- Anonyymi
Käännä kanavaa tai keksi lapsillesi muuta tekemistä kuin telkkarin katsominen . Huippukiva on muuten hyvä putiikki . Shoppaileen vaan niin et olis noin kireenä .
- Anonyymi
Sitä seksiä tulee telkkasta jo 19.30..Salkkareissa, on hetero-pareja ja gay-pareja.. Viekä en ole nähnyt seksileluja 🙈
- Anonyymi
Huippukiva.fi hyviä tarjouksia , ilmaiskivaa . Onko huippu huiputus ?
- Anonyymi
En tiiä mutta itsellä tuli paketti todella nopeesti. Oli Suomen postilla ennätys, seuraavana päivänä tilauksesta tuli paketti. Olen enemmän kun tyytyväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä mutta itsellä tuli paketti todella nopeesti. Oli Suomen postilla ennätys, seuraavana päivänä tilauksesta tuli paketti. Olen enemmän kun tyytyväinen.
Mulla oli sama juttu. Olen pitkään etsinyt sitä itselleni täydellistä vibraattoria ja nyt sen taisin löytää!! Satisfyer - 2 Next Generation..
onko muilla kokemuksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli sama juttu. Olen pitkään etsinyt sitä itselleni täydellistä vibraattoria ja nyt sen taisin löytää!! Satisfyer - 2 Next Generation..
onko muilla kokemuksia?Teippasin eristysnauhalla sähkövatkaimen terän ja se kyllä sylykyttää ihan mukavasti. Vatkain taitaa olla AEG, naapurin raksanaisena työskentelevä rekkalesbo pyörittää akkuporakoneella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
posti tuo nopeasti kiidellisessä tapauksissa pika pakettina,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko muilla kokemuksia?Onko tää se missä on vibrakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
posti tuo nopeasti kiidellisessä tapauksissa pika pakettina,
Eilen käsitelty tilaus, tänään pakettiautomaatissa! Ihan normi tilaus, ei mikäön pikatoimitus 🤤 On oikeasti nopeaa palvelua 🔥
- Anonyymi
Huippukivalla on ilmeisesti joku kampanja meneillään jonka kautta saa ilmaisen seksilelun :D https://www.tarjoushaukka.fi/alennuskoodi/huippukiva/
- Anonyymi
Huippukiva on huipuin aikuisten lelukauppa.
- Anonyymi
Tunnustan että oon koukussa tarjouksiin :D
- Anonyymi
Tunnustan, et oon koukussa niihin tuotteisiin 🤭
- Anonyymi
Toivottavasti syntyvyys laskee dramaattisesti, suomessakin liikaa porukkaa hallitus vaan vouhottaa että pitää saada tänne työvoimaa, täysin järjetöntä täällä suomessa pärjätään pienelläkin porukalla,kiinan malliin nyt yhden lapsen perheellä mentävä.
- Anonyymi
Lisää lapsia ei kannata hankkia. Ehkäisy kuntoon ja mammalle äitienpäivälahjaksi jellyjortikka.
- Anonyymi
Dildoja pitää olla vaikka lapsista haaveilisi. Asiassa ei mitään hävettävää tosiaan ole!
Seksi on iloinen asia. - Anonyymi
Ei jaksa seksiä, väsyttää, pitkän työpäivän jälkeen haluan nukkua. Onneksi lapset tehtynä, ukko hoitakoon itse itsensä.
- Anonyymi
Anna ukollesi lupa ostaa Fleshlight. Saat olla rauhassa jatkossakin. Ei sitten mitään mustasukkaisuuskohtauksia seksilelujen käytöstä kun ukkosi huomaa miten kiva ja vaivaton lelu se on. Se kun ei koskaan ole väsynyt eikä nalkuta.
- Anonyymi
Kyllästyin eukon jatkuviin jortikkatilauksiin huippukivasta ja käskin tilata aitoa nuorta jortikkaa Tinderistä, nyt säästän sievoisen summan ja voin keskittyä omiin harrastuksiini. Terv. nuukaniilo
- Anonyymi
tinder on liian vaivalloista kyllä jellyjortikka on kivempi
- Anonyymi
Lelut on nykypäivää, eikä vain sinkuille! Anna Huippukivan mainostaa... Ja joo, siellä oli ainakin kun viimeksi kurkkasin, mahis ilmaiskokeiluun, mut rajatusta valikoimasta. Jodelissa myös joku tästä kertoi..
- Anonyymi
Miten mä en oo nähnyt mitään mainoksia? Mitä mulla on mennyt ohi!?
- Anonyymi
Ilmaistuotteet on huippiksella kivoja, hyviä tarjouksia jatkuvasti niin normihintaan ei kannata ostaa mitään.
- Anonyymi
Nyt ois G-pistesauva ilmaiseksi vähintään 25 € ostoksesta!
- Anonyymi
Mäpäs veikkaan, että Huippukivalla just meneekin hyvin: tää ajanjakso hyvä, nopea palvelu valikoima kaupanpäällisiä jne..
- Anonyymi
Kiitos aloittajalle paheksunnasta, tutkinpa uteliaisuudesta nettikauppaa ja nyt on pikku tilaus tulossa 🔥
- Anonyymi
Oon tilannut vaikka kuinka monta kertaa. Mainoksia en ole seurannut, siä on tieto nettisivuilla
- Anonyymi
Mäkin osaan ostoksille, vaikkei olis mainoksia 🤩
- Anonyymi
Mukavaa ja helppoa ostaa huippukivalta, vähän liianki halpaa kun tulee ostettua usein. Ei mitään tekemistä lastenhankinnan kans
- Anonyymi
Ostatko aina eri tyylisiä vibroja vai mitä tilailet, jos usein tilaat? Jääkö leluihin "koukkuun"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostatko aina eri tyylisiä vibroja vai mitä tilailet, jos usein tilaat? Jääkö leluihin "koukkuun"?
Kyllä jää koukkuun! Ja nyt tilasin muutakin, esim Satisfyerin kuukautiskupit: 2 eri kokoista kuppia alle 13 euroa!
- Anonyymi
Eiköhän lapsille voi neutraalisti sanoa, että aikuisten juttuja, jos kysyvät mainoksista. Kaalimadon mainos tuli aikoinaan jatkuvasti radiosta ja riitti kun kerran sanoi, että liittyy seksiin ja näin ollen on aikuisten juttuja. Meillä on kerrottu pienestä asti, mistä lapset tulee ja et homma on nimeltään seksiä.
- Anonyymi
Täällä toinen joka uskaltautui nettiostoksille aloituksen myötä 🤩 Kiva juhannus tulossa 🔥
- Anonyymi
No miten sattuikin! Hain just tänään Huippiksen paketin ja tuolla uusi lelu on latautumassa!!! Ihanaa, ettei tarvii pattereita ostella..
- Anonyymi
No on muuten huikea juttu tää usb-lataus! Mäkin oon päivittänyt leluni tälle vuosikymmenelle 👌
- Anonyymi
Missä jengi säilyttää kaikki seksilelut, et lapset tai kukaan muukaan törmää niihin vahingossakaan? 🙈
- Anonyymi
Vaatekaappiin tms vähän korkeammalle jemmaan.. Älä oo uusavuton!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaatekaappiin tms vähän korkeammalle jemmaan.. Älä oo uusavuton!
Suihkun telineessä missä pesuaineetkin. Ei oo muksut vielä valittanu.
- Anonyymi
Traktori pedillä on paras pikku matosia vastaan, eikö.
- Anonyymi
Tää ei nyt aukea mulle?
- Anonyymi
Nykyään dildomainoksia saa puskea eetteriin mihin aikaan tahansa, koska meillä on feministivalta. Haluaisin nähdä myös sen tekopilden mainoksen lastenohjelmien mainostauolla keskellä päivää!
- Anonyymi
Tai ihan vaan vaikka illan ohjelmien mainostauolla. En oo nähnyt yhtäkään fleshlightia mainostauolla!
- Anonyymi
Ärsyttää kaikkien jortikkakauppojen rallatukset.. Penskat viheltelee takapenkillä Kaalimadon tunnaria matkalla mummolaan. Jep. Vuosi 2020.
- Anonyymi
Onkohan pipo liian piukka, jos mainokset koettelee hermoja? Yrittäjiä nää seksikauppiaatkin on ja tarjoukset pitää saada ilmoille!
- Anonyymi
Mun puolesta saa mainostaa, loppu peleissa hyvin neutraali asia itselle.. Kunhan ei lastenohjelmien väleissä luukuta!
- Anonyymi
No entäpä kaikki Vagifem ja muut toosarasva renkutukset? Välillä mainoskatkosta puolet mainoksista liittyy jotenkin naisen jalkoväliin...
- Anonyymi
Naisten jalkoväli tätä maailmaa pyörittää? Seksitön elämä ei ole elämää. Tarpeelliset mainokset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849