Huippukiva-mainos syntyvyyttä vastaan ?

Mietinpävain

Ja aikaisin illalla radiossaja tv:ssä mainostaa.
Mahtaa mennä hyvin ”huippukivalla”, kun useamman vuoden on mainostellut.

Vähän erikoista, että lasten valveilla olo aikaan saavat tuota mainosta tuuteista ulos suoltaa.

Millä oikeudella näin jos verrataan yleisesti asioita ?

51

957

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turhaa sievistelyä , lapset pois telkkarin äärestä niin asiat ok .

• Anonyymi

Ei lapset katso telkkaria. Ne on netissä. Siellä, missä kaikki paha on.

• Anonyymi

Afrikkaan ja Intiaan SPR avustuksena ilmaiset jortikat ja tekovaginat niin eiköhän se syntyvyys laske pikkuhiljaa.

• Anonyymi

Fleshlighteja pitäis tiputtaa lentokonelasteittain.

• Anonyymi

Käännä kanavaa tai keksi lapsillesi muuta tekemistä kuin telkkarin katsominen . Huippukiva on muuten hyvä putiikki . Shoppaileen vaan niin et olis noin kireenä .

• Anonyymi

Sitä seksiä tulee telkkasta jo 19.30..Salkkareissa, on hetero-pareja ja gay-pareja.. Viekä en ole nähnyt seksileluja 🙈

• Anonyymi

Huippukiva.fi hyviä tarjouksia , ilmaiskivaa . Onko huippu huiputus ?

• Anonyymi

En tiiä mutta itsellä tuli paketti todella nopeesti. Oli Suomen postilla ennätys, seuraavana päivänä tilauksesta tuli paketti. Olen enemmän kun tyytyväinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiiä mutta itsellä tuli paketti todella nopeesti. Oli Suomen postilla ennätys, seuraavana päivänä tilauksesta tuli paketti. Olen enemmän kun tyytyväinen.

Mulla oli sama juttu. Olen pitkään etsinyt sitä itselleni täydellistä vibraattoria ja nyt sen taisin löytää!! Satisfyer - 2 Next Generation..
        onko muilla kokemuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli sama juttu. Olen pitkään etsinyt sitä itselleni täydellistä vibraattoria ja nyt sen taisin löytää!! Satisfyer - 2 Next Generation..
        onko muilla kokemuksia?

Teippasin eristysnauhalla sähkövatkaimen terän ja se kyllä sylykyttää ihan mukavasti. Vatkain taitaa olla AEG, naapurin raksanaisena työskentelevä rekkalesbo pyörittää akkuporakoneella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

posti tuo nopeasti kiidellisessä tapauksissa pika pakettina,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko muilla kokemuksia?

Onko tää se missä on vibrakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

posti tuo nopeasti kiidellisessä tapauksissa pika pakettina,

Eilen käsitelty tilaus, tänään pakettiautomaatissa! Ihan normi tilaus, ei mikäön pikatoimitus 🤤 On oikeasti nopeaa palvelua 🔥

• Anonyymi
    • Anonyymi

Huippukiva on huipuin aikuisten lelukauppa.

• Anonyymi

Tunnustan että oon koukussa tarjouksiin :D

• Anonyymi

Tunnustan, et oon koukussa niihin tuotteisiin 🤭

• Anonyymi

Toivottavasti syntyvyys laskee dramaattisesti, suomessakin liikaa porukkaa hallitus vaan vouhottaa että pitää saada tänne työvoimaa, täysin järjetöntä täällä suomessa pärjätään pienelläkin porukalla,kiinan malliin nyt yhden lapsen perheellä mentävä.

• Anonyymi

Lisää lapsia ei kannata hankkia. Ehkäisy kuntoon ja mammalle äitienpäivälahjaksi jellyjortikka.

• Anonyymi

Dildoja pitää olla vaikka lapsista haaveilisi. Asiassa ei mitään hävettävää tosiaan ole!
      Seksi on iloinen asia.

• Anonyymi

Ei jaksa seksiä, väsyttää, pitkän työpäivän jälkeen haluan nukkua. Onneksi lapset tehtynä, ukko hoitakoon itse itsensä.

• Anonyymi

Anna ukollesi lupa ostaa Fleshlight. Saat olla rauhassa jatkossakin. Ei sitten mitään mustasukkaisuuskohtauksia seksilelujen käytöstä kun ukkosi huomaa miten kiva ja vaivaton lelu se on. Se kun ei koskaan ole väsynyt eikä nalkuta.

• Anonyymi

Kyllästyin eukon jatkuviin jortikkatilauksiin huippukivasta ja käskin tilata aitoa nuorta jortikkaa Tinderistä, nyt säästän sievoisen summan ja voin keskittyä omiin harrastuksiini. Terv. nuukaniilo

• Anonyymi

tinder on liian vaivalloista kyllä jellyjortikka on kivempi

• Anonyymi

Lelut on nykypäivää, eikä vain sinkuille! Anna Huippukivan mainostaa... Ja joo, siellä oli ainakin kun viimeksi kurkkasin, mahis ilmaiskokeiluun, mut rajatusta valikoimasta. Jodelissa myös joku tästä kertoi..

• Anonyymi

Miten mä en oo nähnyt mitään mainoksia? Mitä mulla on mennyt ohi!?

• Anonyymi

Ilmaistuotteet on huippiksella kivoja, hyviä tarjouksia jatkuvasti niin normihintaan ei kannata ostaa mitään.

• Anonyymi

Nyt ois G-pistesauva ilmaiseksi vähintään 25 € ostoksesta!

• Anonyymi

Mäpäs veikkaan, että Huippukivalla just meneekin hyvin: tää ajanjakso hyvä, nopea palvelu valikoima kaupanpäällisiä jne..

• Anonyymi

Kiitos aloittajalle paheksunnasta, tutkinpa uteliaisuudesta nettikauppaa ja nyt on pikku tilaus tulossa 🔥

• Anonyymi

Oon tilannut vaikka kuinka monta kertaa. Mainoksia en ole seurannut, siä on tieto nettisivuilla

• Anonyymi

Mäkin osaan ostoksille, vaikkei olis mainoksia 🤩

• Anonyymi

Mukavaa ja helppoa ostaa huippukivalta, vähän liianki halpaa kun tulee ostettua usein. Ei mitään tekemistä lastenhankinnan kans

• Anonyymi

Ostatko aina eri tyylisiä vibroja vai mitä tilailet, jos usein tilaat? Jääkö leluihin "koukkuun"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostatko aina eri tyylisiä vibroja vai mitä tilailet, jos usein tilaat? Jääkö leluihin "koukkuun"?

Kyllä jää koukkuun! Ja nyt tilasin muutakin, esim Satisfyerin kuukautiskupit: 2 eri kokoista kuppia alle 13 euroa!

• Anonyymi

Eiköhän lapsille voi neutraalisti sanoa, että aikuisten juttuja, jos kysyvät mainoksista. Kaalimadon mainos tuli aikoinaan jatkuvasti radiosta ja riitti kun kerran sanoi, että liittyy seksiin ja näin ollen on aikuisten juttuja. Meillä on kerrottu pienestä asti, mistä lapset tulee ja et homma on nimeltään seksiä.

• Anonyymi

Täällä toinen joka uskaltautui nettiostoksille aloituksen myötä 🤩 Kiva juhannus tulossa 🔥

• Anonyymi

No miten sattuikin! Hain just tänään Huippiksen paketin ja tuolla uusi lelu on latautumassa!!! Ihanaa, ettei tarvii pattereita ostella..

• Anonyymi

No on muuten huikea juttu tää usb-lataus! Mäkin oon päivittänyt leluni tälle vuosikymmenelle 👌

• Anonyymi

Missä jengi säilyttää kaikki seksilelut, et lapset tai kukaan muukaan törmää niihin vahingossakaan? 🙈

• Anonyymi

Vaatekaappiin tms vähän korkeammalle jemmaan.. Älä oo uusavuton!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaatekaappiin tms vähän korkeammalle jemmaan.. Älä oo uusavuton!

Suihkun telineessä missä pesuaineetkin. Ei oo muksut vielä valittanu.

• Anonyymi

Traktori pedillä on paras pikku matosia vastaan, eikö.

• Anonyymi

Tää ei nyt aukea mulle?

• Anonyymi

Nykyään dildomainoksia saa puskea eetteriin mihin aikaan tahansa, koska meillä on feministivalta. Haluaisin nähdä myös sen tekopilden mainoksen lastenohjelmien mainostauolla keskellä päivää!

• Anonyymi

Tai ihan vaan vaikka illan ohjelmien mainostauolla. En oo nähnyt yhtäkään fleshlightia mainostauolla!

• Anonyymi

Ärsyttää kaikkien jortikkakauppojen rallatukset.. Penskat viheltelee takapenkillä Kaalimadon tunnaria matkalla mummolaan. Jep. Vuosi 2020.

• Anonyymi

Onkohan pipo liian piukka, jos mainokset koettelee hermoja? Yrittäjiä nää seksikauppiaatkin on ja tarjoukset pitää saada ilmoille!

• Anonyymi

Mun puolesta saa mainostaa, loppu peleissa hyvin neutraali asia itselle.. Kunhan ei lastenohjelmien väleissä luukuta!

• Anonyymi

No entäpä kaikki Vagifem ja muut toosarasva renkutukset? Välillä mainoskatkosta puolet mainoksista liittyy jotenkin naisen jalkoväliin...

• Anonyymi

Naisten jalkoväli tätä maailmaa pyörittää? Seksitön elämä ei ole elämää. Tarpeelliset mainokset

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4055
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4011
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3793
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2968
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2567
    7. 33
      2379
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2252
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1849
    Aihe