Mielipiteitä pettämisestä

jurpiikokoskaan

Eli mikä mielestänne on hyväksyttävää ja mikä ei. Palaako hermot tai lähteekö ero likkeelle jos kumppanisi/puolisosi puhuu vieraan kanssa. Katsotaanko esim. halailu, pieni "hyvän yön pusu tai suukko" läpi sormien. Jotkut sanoo että eihän suuseksin antaminenkaan ole pettämistä koska ei olla yhdynnässä, toiset taas tapailee ilman seksiä ja ihmettelevät kun kumppani ei sitä hyväksy kun ollaan vain "kavereita". On meitä moneen lähtöön. Eli onko selvä raja vai onko joku harmaa linja eli riippuu tilanteesta ja onko alkoholilla osuutta asiaan. Olen ollut yhden naisen kanssa joka perusteli sänkyyn hyppäämistä vento vieraan kanssa alkoholin nauttimisella, sanoi että homma vähän lähti lapasesta ja sen lapasen jälkeen lähdin minä.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmanviinaa

      Mulla saattaa lähteä lapasesta jos ju8n liikaa. Siksi en mee ilman miestäni baareihin yms. Tiedostan riskin ja suhteeni mieheeni on tärkeämpää kuin viina!

    • RajaKaikella

      Sinun ex-naiselle sopis paremmin avoin suhde. Onneksi tuli lapanen niin näit mitä hän ajattelee parisuhteesta ja uskollisuudesta.

      Eiköhän useimmilla ihmisillä ole selkeä raja pettämiseen, se on seksuaalinen kosketus.
      Pelkkiä kavereita ei suudella, suukotella, hyväillä tai kosketella intiimisti mitenkään.

      Ihminen joka pettää juovuksissa, pettää ihan yhtälailla myös selvin päin tilaisuuden tullen, tämä on ihan fakta.

      Useimmat parit sopivat selkeät rajat myös tekstailuun, someflirttailuun ja vastaavaan, eli kun pysytään asialinjalla ollaan todella vain kavereita, mutta jos menee flirttailuksi, ulkonäön kehumiseksi tms., raja on ylitetty.

      Monilla on kavereina vastakkaisen sukupuolen ihmisiä ja ne todella ovat platonisia eli kaverisuhteita. Kaikki on syytä puhua ja sopia pelisäännöt heti seurustelun alussa niin ei tule epäselvyyksiä ja väärinymmäryksiä suuntaan tai toiseen.

      • kohtuuskaikessa

        Olen eri mieltä, olen pitkään ollut avoliitossa naisen kanssa joka on uskollinen selvänä mutta alkoholi kääntää kytkimen päässä kun tarpeeksi juo. Avokki on myös kova flirttailemaan huppelissa, selvänä ei tapahdu mitään. Onneksi nainen itse tiedostaa tilanteen joten juo enimmäkseen kotona, jos minä olen mesissä kun lähdetään ulos silloin voi ottaa enemmän, haasteena on pysyminen kohtuudessa kun ulkona "tyttöporukassa".


    • Senttikuussa

      Hiusmurtuma on totta, kun hius putoaa päästä ja kuka ne kaikki keräisi.

    • Mäkatoan

      Pettämistä on kaikki mitä tekee vastakkaisen sukupuolen kanssa toisen selän takana.
      Jos puhtaat jauhot pussissa niin kertoo KAIKEN!

      • niintainäin1

        Meitä ei ohjaa järki vaan lihan himo, se on sitä evoluutiota ja se pitää hyväksyä ja sopeutua siihen.


      • todellisuusnykyisin

        Nykyisin monet tekevätkin kaikkea samaa sukupuolta olevan kanssa. Tytöt ovat sitä tehneet jo pitkään ja pojat ovat nyt heränneet sitä tekemään yhä enemmän.


    • ujo

      Vietti on vahva ja tilaisuudesta se on kiinni. Mies saa silloin kun naista panettaa ja kun olosuhteet ovat otolliset niin silloin pannaan ollaan suhteessa toisen kanssa tai ei. On noita sattunut. Ei kai siinä voi ruveta jotain toista kehumaan. Tykkään kyllä naisista kuten miehen pitääkin. Erikoisesti XL-mallista joilla on tiukka ja tarpeeksi syvä että saa pitkiä vetoja. Kestävät kovaa kyytiä. Joskus tuntuu että pallit räjähtävät ja on siitä nainenkin tykännyt. Ei siinä pahaa kenellekään tehdä. Harmittaa tietenkin jos kaveri kuulee että on nainut toisen kanssa ja saattanut nauttia siitä enemmän.

      • juhork

        Pannaan kun panettaa, näinhän se menee ja kuitenkin sekin hauska joskus loppuu niin pitää panna kun saa. Turha miettiä mitä se toinen siellä kotona ajattelee jos panen muita. Pitää kuitenkin naisenkin miellyttää joko ulko näöltä tai muuten. XL naiset ovat myös mieleeni, sopivan muodokas ja pehmeä, kukas sitä nyt "luukasaa" haluaa.


      • masark

        juhork on oikeassa. Seksikumppanin pitää olla lihava, ei mikään luuviulu. Nykyisin onkin tavallista että molemmat ovat XL-kokoa. Siinä sänky joutuu koville kun kaksi lihavaa miestä laittaa lihaa piiloon.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe