Voiko Virosta tilata käsikauppalääkkeitä?

tallinnanapteekit

Ja jos voi niin minkähän niminen verkkoapteekki niitä myy? En ole googlaamalla löytänyt. Virossa on moni lääke paljon halvempaa kuin Suomessa. En ole nyt matkustamassa sinne. Jos joku tietäisi jotain niin kertokaa.

9

4245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daegg

Monilta olen kuullut että Daegolax rektaali lääke on yksittäispakettina saman hintainen Suomessa ja Virossa. Mutta kilohinnaltaa virossa halvempaa. Kannattaa useampi lavallinen ostaa Virosta niin tulee halvemmaks. Moni apteekkari tilaa sitä halvemman hinnan takia Viron tukusta.

• ökyköky

Viinaa olen kuskannut. Kyseinen rektaali lääke on kenties uutuus tuote? Vai onko jo ollu pidempään markkinoilla ameriikan mailla niin kuin melkein kaikki asiat?

• utyyujhygi

Eiköhän Virosta löydy nettiapteekkeja aivan niin kuin Suomesta ja muualtakin. Kannatta vertailla hintoja, elullisemmin voi saada muualta EU:sta.

Kannattaa huomioida että Virossa joku Suomessa käsikaupassa oleva lääke onkin reseptilääke.

• jakjkfdjakjk

Niin ja kannatta myös huomioda, että joku (aika moni) Suomessa oleva reaseptilääke onkin käsikauppalääke Virossa.

• Anonyymi
        jakjkfdjakjk kirjoitti:

Niin ja kannatta myös huomioda, että joku (aika moni) Suomessa oleva reaseptilääke onkin käsikauppalääke Virossa.

virosta löytyy lääkeitä, mitä suomesta ei saa ollenkaan, eikä maksa paljoo

• yleensähalvempaa

Eli aina kun virossa käy, kannattaa pyörähtää myös apteekissa.
      Viron matkat ovat lähes ilmaisia, että jos jotain muutakin ostelee tai menee lomalle, niin sitten samalla.

• gfdgjhgjjhghh

Olen käyttänyt tuota konstia Virossa käydessäni. Käyttämistäni käsikauppalääkkeistä joita olen sieltä ostanut, on enemmistö suomalaisvalmistetta, eli samaa tavaraa kuin täälläkin myydessä (purkin kylkeen liimattu vain vironkielinen ohje).

Ainakin Tallinnan apteekeissa hinnat ovat nousseet senverran ettei tuonti enää kannata.

• Anonyymi
        gfdgjhgjjhghh kirjoitti:

Olen käyttänyt tuota konstia Virossa käydessäni. Käyttämistäni käsikauppalääkkeistä joita olen sieltä ostanut, on enemmistö suomalaisvalmistetta, eli samaa tavaraa kuin täälläkin myydessä (purkin kylkeen liimattu vain vironkielinen ohje).

Ainakin Tallinnan apteekeissa hinnat ovat nousseet senverran ettei tuonti enää kannata.

Halvempaa kun Suomessa kuitenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halvempaa kun Suomessa kuitenkin

Matkallakin menee rahaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59